середу, 29 грудня 2021 р.

                                 ЯКІСТЬ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ: ВІД ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ                                             УЧИТЕЛЯ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ

«Не бійтесь реформ – ловіть нові ідеї і втілюйте їх у життя. Змінюйтеся», такий меседж педради, яка відбулася 28 грудня 2021 року в Миронівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2. 

Комарова В.В.  познайомила присутніх із засадами формувального оцінювання, його перевагами та відмінністю від підсумкового в Новій українській школі.

 Гребеник Л.Г. презентувала  педагогічний  досвід як вихователь групи подовженого дня з формування  ключових компетентностей, продемонструвала вправи для активізації творчості, розвитку різних видів мислення: «Хто більше?», «Друдли», логічні завдання. Герасимова В.В. відмітила, що суть компетентнісного підходу в тому, що пріоритетними стають позапредметні, особливо значущі знання і вміння над предметними знаннями. Досвід показує, що найбільш соціально адаптованими виявляються люди, що володіють не сумою академічних знань, а сукупністю особистих якостей: ініціатива, підприємливість, творчий підхід, вміння приймати самостійні рішення.

Нечитайло І.А. звернула увагу, що триває Тиждень безпеки дорожнього руху, під час проведення батьківських зборів висвітлити питання щодо вивчення основних вимог пожежної безпеки в побуті. Голованова Н.Р. зауважила що, основна мета профілактичної роботи: охорона психічного здоров’я та створення сприятливих умов для успішного розвитку школярів.

Оболенцева Л.В. почала виступ із вислову М.Твена «Доброта – це те, що може побачити сліпий і почути глухий» і  зосередила  увагу  на  тому,  що  шкільне виховання має стати не «каральним». Замість «не можна вчиняти інакше»,  має стати «так було ефективно». Завдання школи – вказувати та аналізувати орієнтири, підказувати, як вчинки та цінності людини впливають на життя власне та оточуючих, а також створювати психологічно комфортну атмосферу.

Колектив з позитивними емоціями та враженнями долучився до обговорення питань.












Немає коментарів:

Дописати коментар