Інформація про заклад

№ з/п
Перелік документів
Інформація
1
Статут закладу освіти
2
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
https://drive.google.com/file/d/1SExp9dPQ8lQSSbpU2kgfcxlUy0wkSNy0/view?usp=sharing ,  https://drive.google.com/file/d/1bndmikyrEi1V_5uGmJFSIOvz0YqXaw2U/view?usp=sharing 
3
Сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти

4
Структура та органи управління закладу освіти
Орган управління (засновник) Відділ освіти Бахмутської райдержадміністрації
5
Кадровий склад
1.      Толстікова Олена Володимирівна – директор, учитель історії, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист»
2.      Падій Любов Василівна – заступник директора з навально-виховної роботи, учитель української мови та літератури, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
3.      Вєнгріна Ірина Федорівна – заступник директора з виховної роботи, учитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
4.      Боряк Галина Анатоліївна – учитель зарубіжної літератури та російської мови, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
5.      Герасимова Валентина Володимирівна – учитель біології та хімії, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
6.      Голованова Нонна Резівна – вихователь ГПД, кваліфікаційна категорія «спеціаліст»
7.      Горбачова Олена Анатоліївна – педагог-організатор, учитель музичного мистецтва, кваліфікаційна категорія «11 тарифікаційний розряд»
8.      Гребеник Лариса Григорівна – вихователь ГПД, кваліфікаційна категорія «спеціаліст»
9.      Гуржий Тамара Іванівна – учитель англійської мови, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель»
10.  Деордиця  Микола Анатолійович – учитель фізичної культури, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
11.  Калмикова Валентина Олександрівна – учитель математики, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
12.  6Камишан Кирило Борисович – учитель інформатики, кваліфікаційна категорія «спеціаліст»
13.  Комарова Валентина Володимирівна – учитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
14.  Корнієнко Лариса Олександрівна – учитель трудового навчання, фізики, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
15.  Нечитайло Ірина Анатоліївна – учитель географії, кваліфікаційна категорія «спеціаліст»
16.  Новомлинцева Валентина Дмитрівна – учитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
17.  Оболенцева Лідія Володимирівна – учитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель»
18.  Олійник Людмила Іванівна – учитель української мови та літератури, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
6
Освітні програма, що реалізуються в закладі освіти, та перелік  освітніх компонентів, що передбачені  відповідною освітньою програмою
7
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
смт.Миронівський, вул.1 Мая №3, 5, вул. Будівельників №№1, 3, 5, 7, 11, 13, вул. Ватутіна, з №32 до кінця парної сторони вулиці, з №47 до кінця непарної сторони вулиці, вул. Донецька №№5, 7, 11, 13, 15, 17, 21, 23, з №22 до №64 до кінця парної сторони вулиці, вул. Енергетиків з №22 до кінця парної сторони вулиці, з №27 до кінця непарної сторони вулиці,вул. Заводська №№5, 7, 7а, 8, 9, 9а, 10, 11, 12, 13, 14,14 а, 15, 16, 17, 19, 21, 23, 25, вул. Космонавтів з №16 до кінця парної сторони вулиці, з №25 до кінця непарної сторони вулиці, вул. Мира  №№ 8, 9, 10, 10а, 12а, 13, 14, 15, 16, 20, 22, 24, 26, 28, 30, вул. Матросова з №34 до кінця парної сторони вулиці, з №31 до кінця непарної сторони вулиці, вул. Набережна  з №8 до кінця парної сторони вулиці, з №11 до кінця непарної сторони вулиці, вул. О. Кошового повністю, вул. Скельова  повністю, вул. Степна  з №30 до кінця парної сторони вулиці, з №33 до кінця непарної сторони вулиці, вул. Соборна №39,  з №70 до №108 парної сторони вулиці, з №63 до №101 до кінця непарної сторони вулиці, вул. Центральна №№ 3, 4, 5, 6, вул. Шевченка №№5, 7, 11, 13
8
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
Ліцензія на провадження освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти за рівнем здобуття початкової освіти з ліцензованим обсягом – 80 осіб, базової середньої освіти  з ліцензованим обсягом – 170 осіб, профільної середньої освіти з ліцензованим обсягом – 50 осіб.
Фактична кількість осіб, які навчаються у закладі: початкова освіта – 70 осіб, базова середня освіта – 77 осіб, профільна середня освіта – 22 особи.
9
Мова (мови) освітнього процесу
Українська
10
Наявність вакантних посад, порядок та умови проведення конкурсу на їх заміщення
Практичний психолог – 0,5 ст.
11
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
Миронівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 побудована у  1951 році. Загальна площа складає 8632м2. Площа пришкільної території складає 4000,2м2. У школі діє кабінетна система, загальна кількість кабінетів 31. Є кабінет інформатики, хімії, фізики, біології, англійської мови, історії (кабінети обладнані необхідними приладами, є дидактичні та роздаткові матеріали). У всіх кабінетах сучасні меблі, які відповідають нормативно-гігієнічним та віковим  нормам. Є обладнана спальня для групи подовженого дня. Є велика спортивна зала з малим спортивним залом, душовою, туалетами, двома роздягальнями, приміщенням для тренера та балконом для глядачів. Загальна площа спортивної зали складає 691,1м2, висота 8,5 м. У школі працює їдальня, кухня обладнана електричними пічками, жарочною шафою, холодильниками та іншим. У їдальні 100 місць для розміщення дітей. У школі працює гардероб, кількість крючків складає  324 штуки. У школі є бомбосховище на 400 місць, яке знаходиться у задовільному стані.
12
Напрямки наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти)
Установа не є закладом вищої освіти
13
Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання
Гуртожитки відсутні
14
Результати моніторингу якості освіти
Результати моніторингу будуть завантаженні після закінчення навчального року
15
Річний звіт директора
Звіт директора за 2019-2020 н.р.  https://drive.google.com/file/d/1GYVxbjAwHpEbcr_6KUFfyGvHF0BtTyKc/view?usp=sharing 
16
Правила прийому до закладу освіти
Основними нормативно-правовими актами, що регулюють питання зарахування дітей до школи є:
ü  Закон України «Про загальну середню освіту» (стаття 18);
ü  Наказ МОНУ від 16.04.2018364 «Про прийом дітей до загальноосвітніх навчальних закладів»;
ü  Лист МОН від 05.04.2019 р. №1/9-227 «Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році».
Зарахування учнів до закладу здійснюється за наказом директора. Зарахування здійснюється без проведення конкурсу (п.7, ст.18 Закону України «Про загальну середню освіту»).
Для зарахування дитини до школи батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву на ім'я директора школи, копію свідоцтва про народження дитини та медичну картку встановленого зразка.
Відповідно до статті 18 Закону України "Про загальну середню освіту" зарахування дітей до першого класу початкової школи Мироніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів№2 здійснюється на безконкурсній основі.
Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:
ü  заява на ім’я директора школи;
ü  копія свідоцтва про народження дитини;
ü медична картка встановленого зразка.
17
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
У Миронівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 Бахмутської районної ради Донецької області створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю, забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень школи, а саме:
·       у наявності пандус;
·       східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
·       виконано капітальний ремонт туалету на 1 поверсі;
·       виконано поточний ремонт класних кімнат, спалень, ігрових.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально-виховного процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
18
Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
Навчання в школі безкоштовне
19
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
Додаткові освітні платні послуги не надаються
20
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
21
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію  булінгу (цькуванню) в закладі освіти
22
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
Процедура подання  (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування) (згідно Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19)
      1.            Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
      2.            На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).
      3.            Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.
      4.            До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
      5.            Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.
23
Порядок реагування на доведенні випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу (згідно Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19)
1.      Директор закладу  розглядає звернення у встановленому порядку.
2.      Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
3.      Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор  повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
4.      Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.
24
Інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства
Інша інформація оприлюднюється на головній сторінці сайту  та тематичних сторінках
25
Кошторис і фінансовий звіт про находження та використання всіх отриманих коштів не заборонених законодавством
https://drive.google.com/file/d/1p4I4iXwWICtei6K5ruTkbr14wMH-o91t/view?usp=sharing 
26
Допомога благодійних організацій
https://drive.google.com/file/d/1UB4rsVARqU8shhxK77eD6sAHbHHnBzku/view?usp=sharing 

Немає коментарів:

Дописати коментар