Завдання на 16.04.2020 рік
1 клас
|
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Українська мова
Тема: «Читання – краще навчання. Звуки [ч], [ч’], букви ч, Ч»
Буквар с.20-21. Відео читання відправити мені на Viber.
Образотворче мистецтво
Тема: «Казка. Зображення ілюстрації до казки колобок»
Згадати героїв казки, в особах з батьками програти діалоги тварин.
Намалювати якусь сценку з казки. Фото роботи відправити мені на Viber.
Російська мова
Тема: «Складаємо скоромовки. Розвиваємо пам'ять»
Вивчити дві скоромовки на вибір. Зателефонувати і розказати.
2 клас
|
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Російська мова
Тема. Алфавіт.
Стр.90 – 91 читать, выучить алфавит, стр. 91Упр.
(списать, вставляя пропущенные буквы)
Читання
Тема. Т.Шевченко «Тече вода з-під явора».
Стр. 119 виразне
читання вірша.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
|
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Я у світі
Україна – європейська держава. С. 142 – 145,
переказувати; робота в зошиті.
Російська мова
Слова для визначення предметів. С. 139. Вправа 423.
Основи здоров’я
Поведінка дитини в автономній ситуації на природі. С.115
– 117,зошит.
4 клас
|
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Основи
здоров’я.
Тема. Повага
і самоповага.
С. 148 -150
– ознайомитися, усно дати відповіді на питання.
Зошит с.59
– 60.
Я у
світі.
Тема.
Україна на карті світу.
С. 130 –
131, відповіді на питання усно.
Російська
мова.
Тема.
Виявлення характерів дійових осіб.
С. 132 –
133 – ознайомитися, правило с. 133.
Впр. 336,
339 (А) – письмово.
Природознавство.
Тема. Лісостеп.
С. 139 – 142,
відповіді на питання 1, 2, 3, 4, 5 –письмово.
Виконані завдання
викласти у Класрум, питання задавайте у Вайбері, або по телефону.
Історія
|
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
5 клас
Тема: «Родинне дерево. Історія моє родини – частина історії України»
Виконати практичне заняття «Родинне дерево» с.117. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Міжнародні відносини ХVІІІ ст.»
Опрацювати §24 – конспект, виконати письмово завдання №10 с.210. Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас
Тема: «Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.»
Виконати практичну роботу с.235-236. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
10 клас
Тема: «Воєнні дії в середині 1941-1942 рр.»
Опрацювати §29, конспект п.2,3,5, с.140 письмово виконати письмово запитання і завдання с.140. Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
Українська мова
|
Падій
Любов
Василівна
|
заст.дир. з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
Тема. Складні речення з
безсполучниковим і сполучниковим
зв’язком.
Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал на
сторінці 174. Виконати усно вправу 470, письмово вправу 471 (ІІ).
6 клас
Тема. Розвиток мовлення.
Аналіз письмового твору. Відмінювання дробових і збірних числівників.
Д/з. Опрацювати теоретичний
матеріал на сторінках 175-176. Виконати
письмово вправу 467. Скористайтеся табличкою «Культура мовлення» на сторінці
177.
6 клас (українська література)
Тема. Жанрова
різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески,
співомовки). Роль гумору в житті українців
Д/з.1.
Читати сторінки підручника 215, 217-218. 2. Виписати у зошит визначення: гумор, сатира. 3. Прослухати
байку Л.Глібова «Щука»: https://www.youtube.com/watch?v=cZ0uHJbJsy0
|
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
7 клас
Тема. Контрольна робота №6 з теми «Прислівник»
Д/з: повторити
матеріал § 31 – 34 про прислівник, виконати контрольну роботу. Завдання
розташовані в Classroom та у Вайбері Фото надати
на перевірку в Classroom
11 клас
Тема. Ступені порівняння прикметників. Відмінювання
прикметників.
Тема. РМ №55. Презентація, реклама.
Д/з: Переглянути
відеоролик з підготовки до ЗНО з теми
«Прикметник» https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic&t=2s
виконати у робочому зошиті тестові
завдання з теми «Прикметник». Фото надати на перевірку в Classroom
10 клас (українська
література)
Тема. Єдність природи, почуттів людини й музики у
поезії «Арфами, арфами…»
Тема. «Ви знаєте, як липа шелестить...», «Пастелі»
Д/з: с. 214 – 218 –
опрацювати критичний матеріал, виразно читати поезії П.Тичини; письмово дати
відповідь на запитання 6 на с. 216 та запитання 4 на с.217; вивчити напам’ять
вірш «Визнаєте, як липа шелестить». Фото надати на перевірку в Classroom
Музичне
мистецтво
|
Горбачова
Олена Анатоліївна
|
Учитель
музичного
мистецтва
|
0502917761
|
elena3180elena@gmail.com
|
6 клас
Тема. Концерт
с 124-125 прочитати. У зошиті записати два
значення терміну "концерт" та порівняльну характеристику 3-х частин
інструментального концерту.
Послухати Алессандро Марчелло Концерт ре мінор для
гобою і струнних та Д. Кабалевський Концерт ре мажор для гембало (фортепіано) з
оркестром. Поцвкавтеся в Інтернеті, на яких рідкісних або екзотичних
інструментах сучасні оркестри (ансамблі) виконують концерти відомих
композиторів.
Чекаю фото з відповідями.
Основи здоров’я
|
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
7
клас
Тема: Найближче оточення дитини. Вплив родини і
друзів.
Завдання:читати пар. 24, знати та законспектувати, що
таке Синергія, та її принципи.( фото надіслати у классрум) Відео переказ стор.
158 (надіслати у вайбер)
8 клас
Тема: Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі
затримання поліцією.
Завдання: читати та опрацювати пар. 25
Надіслати відео переказ (Viber)на вибір одного із
пункта заданого параграфа. Законспектувати та надіслати фотозвіт у classroom,
що таке правопорушення, відповідальність, і хто такі, неповнолітні
Російська мова
|
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
7 класс. Правописание
производных предлогов слитно, раздельно и через дефис. Просмотреть видео. Упр. 342 выполнить в тетради.
Выполнить тест. Фото работы с выполненным заданием прикрепить на сайте
Google Classroom
Зарубіжна література
6 клас. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. У робочому зошиті письмово виконати завдання
презентації Бліц-диктант "Перевір себе" (написати лише відповіді
"Так" або "Ні"), заповнити анкету оповідання, дати
відповідь на питання і вибрати якості людини, що притаманні Кліві. Фото роботи
прикріпити сайті Google Classroom
9клас.
Розвиток мовлення
(письмово) «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в
закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце».
Письмово виконати одне з завдань (на
вибір):
1)
Написати
твір-мініатюру «Яку пораду я можу дати Шарикову»
2)
Написати
лист професору Преображенському.
Фото роботи прикріпити сайті Google Classroom
10 клас. РМ (письмово) Письмове аналітичне
дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо. Переглянути відео, письмово виконати завдання в прикріпленому документі
та на с. 180 підручника (завдання 6) У творі наведіть приклади символів, які
створили П.Верлен та А.Рембо у своїх поезіях. Фото роботи прикріпити сайті Google Classroom.
Географія
|
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
6 клас
Тема: Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану
Прочитайте параграф 55, випишіть в зошит в яких широтах які ґрунти (стр. 218 – 219). Рухайтесь із півночі до екватора.
Фото виконаних завдань надати до Google Classroom
10 клас
Тема: Особливості географічного положення Африки. Склад регіону, сучасна політична карта Африки. Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку. Регіони збройних конфліктів, проявів тероризму. Природні умови і ресурси регіону
прочитайте параграф 39. Після опрацювання матеріалу дайте відповіді на тестові запитання https://forms.gle/7gFzPuk3meDeYhRD9
Виконані завдання надати до Google Classroom.
Тема: Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану
Прочитайте параграф 55, випишіть в зошит в яких широтах які ґрунти (стр. 218 – 219). Рухайтесь із півночі до екватора.
Фото виконаних завдань надати до Google Classroom
10 клас
Тема: Особливості географічного положення Африки. Склад регіону, сучасна політична карта Африки. Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку. Регіони збройних конфліктів, проявів тероризму. Природні умови і ресурси регіону
прочитайте параграф 39. Після опрацювання матеріалу дайте відповіді на тестові запитання https://forms.gle/7gFzPuk3meDeYhRD9
Виконані завдання надати до Google Classroom.
Хімія
|
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
11 клас Виконати тестові завдання за посиланням
7 клас Обчислення маси і об’єму води в розчині за відомою
формулою.
8 клас Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук. Опрацювати
параграф38, виконати завдання 310 (а).
9 клас Виконати тестові завдання онлайн за посиланням.
Біологія
9 клас Захист і збереження біосфери. Опрацювати параграф 60.
Якими є основні напрямки охорони біосфери? Виписати за пунктами та виконати
завдання рубрики «Біологія+ практика» ст.257.
Математика
|
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас - Розв’язування задач і вправ. Повторити тему «Відсотки. Знаходження
відсотка від числа», розглянути приклади розв’язання в підручнику с.212, 213,
216, за потреби ще раз зверніться до відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RalA6ALmQr8
Розв’язати: № 1157, 1160, 1162.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
9 клас – Застосування законів збереження енергії й
імпульсу в механічних явищах. Опрацювати § 38, виписати до зошита означення
«енергія», «механічна енергія», одиниці енергії в СІ, види механічної енергії
(таблиця с.235), закон збереження і перетворення механічної енергії, його
математичний запис (формулу). Згадати алгоритм розв’язування задач на закон
збереження механічної енергії с.236 в підручнику, розглянути приклади
розв’язання задач в підручнику с.236 – 239 (обов’язково), зверніть увагу на
підсумки в параграфі с.239-240. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-zastosuvannya-zakoniv-zberezhennya-energi-ta-impulsu-v-mehanichnih-yavischah-10383.html Розв’язати задачі, які додаються в файлі в Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика і астрономія (астрономічний складник)
11 клас – Фундаментальні взаємодії в природі. Роль
фізичної та астрономічної наук у формуванні наукового світогляду сучасної
людини. Єдина природничо-наукова картина світу. Проблеми космології. Опрацювати
§ 53, виписати до зошита космологічні моделі Всесвіту, основні етапи еволюції
Всесвіту відповідно до теорії Великого вибуху, як виявляє себе темна матерія і
темна енергія. Відповісти на питання, які додаються в файлі в Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
6 клас – Виготовлення підставки для телефону з картону. Виготовити виріб, використовуючи обрану технологію
оздоблення, дотримуватися правил безпечної праці під час виконання
технологічних операцій. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fI6osyCPTHQ https://www.youtube.com/watch?v=qaRl3mDo2Mo Надати фото процесу виготовлення та виконаних робіт до Classroom.
Англійська мова
|
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми роботи
|
|
2
|
Що я люблю їсти
|
Впр.4 стор.95
|
Читати - аудіо/відео
Viber, списати- Classroom
|
|
3
|
Минулі вихідні
|
Впр.1 стор. 112
Впр.2, стор.112
|
Виписати слова в
словник-фото Classroom Читати,
перекласти аудіо/відео Viber ,
|
|
5
|
Українські
традиції
|
Впр.2 стор.169
|
Читати- аудіо/відео
Viber. Переклад одного тексту на вибір письмово-
фото
Classroom
|
|
6
|
Подорож навколо
Києва
|
Впр.3 стор. 141
|
Читати текст-
аудіо/відео Viber ,
Перекласти 1-2 абзаци письмово- фото Classroom
|
Математика
|
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
9 клас
алгебра
Тема. Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки.
Повторення.
1.
Повторити пропорції
( означення, основні властивості);
відсотки ( основні задачі на відсотки).
2.
Розв’язати завдання ДПА,
варіант 9.
3.
Надіслати фото в classroom.
7 клас геометрія
Тема. Суміжні та
вертикальні кути. Повторення.
1.
Повторити пар.1(
п.1-6).
2.
Розв’язати №№ 671, 673.
3.
Надіслати фото в classroom.
8 клас геометрія
Тема. Розв’язування вправ.
Повторення.
1.
Повторити пар.1.
Чотирикутники.
2.
Розв’язати №№ 806, 818.
3.
Надіслати фото в classroom.
10 клас геометрія
Тема.
Паралельність і перпендикулярність прямих і площин у просторі.
Повторення.
1.
Повторити пар. 4,5.
2.
Розв’язати №№ 43.10;
43.22.
3.
Надіслати фото в classroom.
11 клас геометрія
Тема.
Чотирикутники. Многокутники. Площі фігур.
1.
Повторити
«Чотирикутники. Многокутники. Формули площ.»
2.
Розв’язати №25.30;
№25.35; №25.44.
3.
Тестові завдання
ЗНО.
4.
Надіслати фото в classroom
Немає коментарів:
Дописати коментар