пʼятниця, 17 квітня 2020 р.


Завдання на 17.04.2020
1 клас

Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net

Технології
Тема: «Об’ємні вироби з паперу. Створення квітки за зразком»
Фото готової роботи чи відео роботи прислати на Viber.
Українська мова
Тема: «Письмо малої букви ч, складів і слів із нею. Складання і запис слів із поданих літер»
Зошит с.36, розфарбувати малюнок, гра «Збери слово з літер». Фото роботи надіслати на Viber.
Математика
Тема: «Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Розв’язування задач»
Підручник с.122, гра «Виконай ланцюжок дій» (№1), виконати №3,4,5. Результати надіслати на Viber.
Українська мова
Тема: «Письмо великої букви «Ч», складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення»
Зошит с.37, вчитися правильно читати питальні речення. Роботу надіслати на Viber.


2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com
Я досліджую світ
Тема.   Світове господарство.
Стр. 107 читати, підготувати презентацію свого дослідження.
Математика
Тема.   Досліджуємо таблицю множення числа 3, таблицю ділення на 3.
 Стр. 122 вивчити таблицю множення числа 3 №1, стр. 123  розв'язати задачі № 6.   знайти значення виразів №8
Читання
Тема  Досліджуємо текст. «Будьте організованими в усьому, а особливо у навчанні!».
 Стр. 120 читати, вивчити поради «Як стати організованим».

Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.

3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com
Математика
Ділення виду 64:16 шляхом випробування.
С.143, №944, №945.
Українська мова
Дієслова – антоніми.
С.147, вправа 349 (тільки рожеву крапочку) (зразок на палітурці в кінці підручника).
Літературне читання
Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький « Лелеки», с. 149 – 151.
Перевірка і консультація на Viber

4 клас

Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com

Літературне читання.
Тема. А Костецький «Мрія».
С. 156 – 157 (написати у зошит жанр, тему, основну думку,героя твору;
твоє ставлення до героя).
Математика.
Тема. Множення багатоцифрового числа на трицифрове.
С. 152 – 153 )до номеру 968 – усно. Номери 960,962 – письмово.
Українська мова.
Тема. Прислівник.
С. 172 – 173 – ознайомитися, впр. 343– письмово.
Образотворче мистецтво.
Тема. Традиції рідного краю.
Композиція «Український рушничок.» (намалювати).
Виконані завдання викласти у Класрум, питання задавайте у Вайбері,             або по телефону.

Українська мова

Падій
Любов
Василівна
заст.дир. з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com

5 клас
Тема. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
 Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінці 176. Виконати письмово вправу 479 або 480 (на вибір). Підготуватися до написання контрольної роботи з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова. Складне речення». Переглянути параграфи 54-61.

6 клас
Тема. Написання разом порядкових числівників із-тисячний
Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках 178-179 підручника. Виконати  письмово вправу 478 або 481 (на вибір). Звертайте увагу на зразок.

5 клас (українська література)
Тема. Розвиток мовлення. Художній етюд про природу
Д/з. Етюд — це невеликий за формою і змістом твір у художньому стилі на основі безпосередніх вражень і спостережень за картинами природи. Його характерні особливості: коротка форма, опис вражень від природи з висловленням власних почуттів, образність мови, переважно відсутність сюжету. Етюд може бути написаний як прозовою, так і віршованою мовою. Як жанр трапляється в музиці, живописі, графіці, літературі.
Сьогодні спробуйте побувати письменниками й описати свої враження про природу у формі етюда. (5-7 речень)

6 клас (українська література)
Тема. Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. «Щука».
Д/з. 1. Читати сторінки підручника 218-220.
2. Виписати у зошит визначення: байка, алегорія, оповідь, мораль.  3. Виразне читання байки «Щука». 4. Відповідати на запитання сторінка 219-220.  

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com

10 клас
Тема. Особові, родові, числові форми дієслів. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова. Зворотні дієслова. Чергування приголосних в особових формах дієслів теперішнього та майбутнього часу.
Тема. РМ №31. Доповідь у науковому стилі (підготовча робота).
Д/з: с. 248 – 250 – повторити теоретичний матеріал про дієслово, вправи 412, 413.  Опрацювати матеріал статті «Доповідь» (додається), занотувати основі поняття. Фото надати на перевірку в Classroom
11 клас країнська література)
Тема. Юрій Андрухович. «ShevchenkoisOK» - есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з «людським обличчям».
Тема. Оксана Забужко. «Казка про калинову сопілку» - повість-притча; міфологічна основа повість; жіноча версія леґенди про Каїна і Авеля, яка обертається напруженою психологічною драмою.
Д/з: с. 245 – 246, 223 – 228 підручника опрацювати, занотувати відомості про письменників та їх твори. Виконати тести за посиланням.
Підготовка до ЗНО: прочитати твори  Т.Шевченка, а саме: «Катерина», «Кавказ», «Сон» («У каждого своя доля…»), «І мертвим, і живим, і ненародженим…», «Заповіт». Виконати тестові завдання за творчістю Т. Шевченка. Зв’язок через Classroom
7 клас країнська література)
Тема. Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам
Д/з: с. 250 – прочитати інформацію про Олену Телігу,переглянути відеоролик про письменницю https://www.youtube.com/watch?v=w8touaxlgU8 , виразно прочитати вір «Сучасникам» на с. 250, с. 252 з рубрики «До речі» запиши в зошит визначення поняття «емігранти»; виконайте письмово завдання 11 на с.253. Фото надати на перевірку в Classroom
9 клас країнська література)
Тема. Контрольна робота №6 з теми «Тема жіночої долі у творчості Т.Шевченка». Контрольний класний твір.
Д/з:  у робочому зошиті написати твір на одну із запропонованих тем
1.      Доля жінки в поемах Т.Шевченка «Катерина»  і «Наймичка»
2.      Жіночі образи у творах Тараса Шевченка
Обсяг твору – 2,5 – 3 сторінки.
Фото надати на перевірку в Classroom

Зарубіжна література
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com
5 клас. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. С. 242 - записати в зошиті визначення понять "персонаж" і "герой" (коротко) Переглянути відео У зошиті записати відповіді на питання гри "Правда-неправда" у вигляді: "1. Так 2. Ні і т.д."  Прочитати 11-20 розділи повісті-казки. Фото роботи прикріпити на сайті Google Classroom
7 клас. Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства.  С. 266-267 – прочитати. Переглянути відео. Прочитати оповідання "Фах". Виконати тест на сайті Google Classroom
8 клас. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». Переглянути відео, записати в зошитах відповіді на завдання "Слово, яке загубилося" (їх має бути 13) і останнє питання. Фото робіт прикріпити. Пройти тест на сайті Google Classroom
9 клас. Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». Переглянути відео, скласти хронологічну таблицю. Виконати тест за біографією письменника. Прочитати роман "481° за Фаренгейтом». Фото роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com

5кл (природознавство) Взаємозвязки між організмами. Співіснування організмів. Опрацювати параграф 43. Завдання 5 на сторінці 188 надати на перевірку.
8 кл Сон. Біоритми.  Опрацювати параграф 52.Самоконтроль знань з теми на сторінці 244.
6 кл Практична робота №4 . Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. Вибрати 5 кімнатних рослин  і за ходом роботи на сторінці 191 охарактеризувати.
11 кл  Безпека і статева культура. Опрацювати параграф 21. Самостійна робота з таблицею на ст.79.
10 кл Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу  та їхні наслідки. Опрацювати параграф 48, також інформація на ст.188-189. Відповіді на 1,2,3 ст.189.

Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com

Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид і форми роботи
2
Які овочі та фрукти подобаються мені
Впр.7 стор.99,
Повторити слова Овочі, фрукти

Читати - аудіо/відео Viber,
Відео YouTube
7
Домашнє читання
Впр.1 стор. 152.

Відповісти на запитання по тексту-фото Classroom Читати, перекласти -аудіо/відео Viber

8
Клімат та географічне положення України
Впр.4( а, b) стор.215

Читати- аудіо/відео Viber.  Переклад речень з географічними назвами письмово- фото Classroom
9
Хто найкращий блогер
Впр.3а стор. 196.
Впр.3в стор.197
Виконати тест- письмово- фото Classroom , читати -аудіо/відео Viber ,

10
Спортивні події
Впр.3(3,4) стор.199-200,
Впр.4, стор. 200
Читати, перекласти -аудіо/відео Viber ,
True/false- письмово- фото Classroom

Фізика
Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com

7 клас – Механічна енергія та її види. Опрацювати § 32, виписати до зошита означення енергії, одиниці вимірювання в системі СІ, означення потенціальної енергії, потенціальної енергії тіла, піднятого на деяку висоту над поверхнею Землі, потенціальної енергії пружно деформованого тіла, формули, за якими їх визначають; означення кінетичної енергії, формулу; означення повної механічної енергії тіла, формулу. Звернути увагу: від чого залежить потенціальна енергія тіла, піднятого над поверхнею Землі та кінетична енергія. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_anvCRWx2do Виконати завдання 3 вправа 32. Фото виконаних робіт надати до Classroom.
9 клас – Розвязування задач. Повторити теми «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах», розглянути приклади розв’язування задач в підручнику с.229, 237-239, попередньо розв’язані задачі в зошитах. Фото виконаних робіт надати до Classroom.
10 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити тему «Властивості насиченої й ненасиченої пари. Вологість повітря», розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.173, с.179, попередньо розв’язані задачі в зошиті. Розв’язати задачі, що додаються в файлі в Classroom.  Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/vologist-povitrya-nasichena-y-nenasichena-para-228303.html Фото виконаних робіт надати до Classroom.
Креслення
8 клас – Призначення та основні види аксонометричних проекцій. Переглянути  презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-utvorenna-aksonometricnih-proekcij-10076.html    З презентації: слайди 18, 19, 23,24,25 виписати до зошита інформацію, зі слайдів 26,27 перенести до зошита креслення координатних осей фронтальної симетричної проекції та ізометричної проекції. Зверніть увагу на побудову аксонометричних проекцій плоских фігур, розміщених вертикально (слайд 29), на побудову аксонометричних проекцій плоских фігур, розміщених горизонтально (слайд 30). В зошитах з накресленою рамкою и основним написом виконати побудови зі слайдів 33, 34, розміри куба там вказані, на кресленні розміри не наносити. Фото виконаних робіт надати до Classroom.

Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
8 клас
Тема: Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське неселення. Урбанізація, причини, що її зумовлюють.
Прочитайте параграфи 52 – 53. Використовуючи інформацію з підручника відмітьте на контурній карті (карта «Адміністративно – територіальний устрій України») по 4-ри міста, що виконують функції:
а) політико – адміністративні;
б) промислові
в) санітарно – оздоровчі;
г) транспортні вузли.
Фото виконаних завдань надати до
Google Classroom

5 клас, образотворче мистецтво
Тема: Як стилізувати природні форми. Народні промисли
Діти, вашим завданням буде навчитися на власний, неповторний, унікальний манер, стилізувати природні форми (рослини та тварини). Стилізація це – спрощення форм та об’ємів на основі відбору найяскравіших рис предмета, та із додаванням унікальних авторських елементів.
Перегляньте відео з даної теми
https://yuotu.be/q1AnvjcoJQM та виконайте творче завдання. Оберіть реальну модель у природі ( квітка вдома, хатня тварина, дерева на вулиці тощо) і створіть її стилізоване зображення. Не бійтеся грати із кольором.
Виконані завдання надати до
Google Classroom

Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com

                     6 клас

                     1. Тема. Координатна площина.
                     2. Повторити пар.34.
                     3. Розв'язати №1549, №1559(1).
                     4. Надіслати фото в classroom.

                    11 клас алгебра

                    1. Тема. Тригонометричні функції. Основні формули тригонометрії. Повторення.
                    2. Повторити основні тригонометричні функції, властивості та графіки, формули
                        тригонометрії (додавання, зведення).
                    3. Розв'язати №24.141, №24.143.
                    4. Надіслати фото.

                    9 клас геометрія

                    Тема. Трикутники. Повторення.
                    1. Повторити Чотирикутники (паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат, трапеція).
                    2. Розв'язати №21.11.
                    3. Тестові завдання ДПА, варіант 10.

                   10 клас алгебра

                   Тема. Похідна та її застосування. Розв'язування вправ.
                   1. Повторити п.18-23 (означення, формули).
                   2. Розв'язати №23.4(4), №23.5.
                   3. Надіслати фото.


Немає коментарів:

Дописати коментар