Завдання на 09 квітня 2020 року
1 клас
Українська мова
Тема: «Наше подвіря. Апостраф як
додатковий символ на позначення звука [й‘]»
Буквар с. 16 читати буквосполучення з
', скласти 2-3 речення за малюнком
Подивитися презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-kazka-pro-apostrof-134748.html
Росіська мова
Тема: «Діимо слова на склади» усно.
Жил-был добрый зайка, и звали его Добрик. Он всем помогал и словом, и
делом.
Однажды зайчик собирал грибы в лесу, и услышал, как кто-то горько
плачет. Добрик увидел под деревом динозаврика, тот громко плакал. Доброму
зайчику стало жаль динозавра, и он подошёл к нему что бы спросить, что
случилось.
Образотворче мистецтво
Тема: «Дитячі іграшки. Зображення іграшкового гнома»
Намалювати гномів чи гномочок у різних вбираннях (для дівчат можна принцес)
2 клас
Російська мова
Тема. Букви б, в, г, д,ж,
з у середині слів.
Стр.88-89
читать, стр. 89 списать, вставляя
пропущенные буквы Упр. д.з.
Читання
Тема. Леся Українка «Вечірня година».
Стр. 117 виразне читання вірша.
3 клас
Я у світі
Практична робота: розв’язання прогностичних задач « Що буде, якщо…»
С. 135- 141, зошит
Російська мова
Культура прийому гостей.
С. 135, вправа 411
Основи здоров’я
Відпочинок на природі.
С.111-114, зошит
4 клас
Основи здоров’я.
Тема. Упевненість і самовпевненість.
С. 141 – 142. Зошит с. 52, 54.
Я у світі.
Тема. Я українець.
С. 123 – 124, виразне читання.
Російська мова.
Тема. Моральні цінності.
Впр. 367, 368 – усно, впр.371 – письмово.
Природознавство.
Тема. Природні зони України. Карта природних
зон України.
С. 132 – 134, зошит с. 52 (1.2.3 питання).
Англійська мова
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид роботи
|
2
|
Моя подруга
любить…
|
Впр.2 стор.9
|
Скласти речення
по малюнкам
|
3
|
Мій вчорашній
день
|
Впр.3 стор.109
|
Читати,
перекласти , списати речення
|
5
|
Узагальнення
знань
|
Впр.2, стор.101(Part ІІ)
|
Читати ,
перекласти, нові слова в словник
|
6
|
Домашнє читання
|
Впр.2 стор.128
|
Переклад тексту
письмово
|
Історія
5 клас
Тема: «Історія, історики, письменники та поети»
§ 20 п.2 опрацювати, письмові відповіді на питання с. 116
(8-12)
8 клас
(всесвітня історія)
Тема: «Просвітництво і промислова революція»
§ 22 опрацювати, зробити конспект за п.7-10, відповісти на
питання письмово с.201-202
9 клас
Тема: «Суспільно-політичне життя
на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст. Радикальний рух у
Галичині»
§ 21-22 опрацювати, складний план або
конспект
10 клас (всесвітня історія)
Тема: «Політика «умиротворення»
агресора та її крах»
§ 26 опрацювати, написати складний план
у зошитах, письмово відповіді с. 121
Хімія
11клас Практична робота №2. Генетичні зв’язки між неорганічними
речовинами. З першого варіанту виберіть завдання та проведіть уявно
дослідження, підтвердіть рівняннями хімічних реакцій.
10 клас Амінокислоти: склад і
будова молекул,загальна та структурна формули, характеристичні групи,
систематична номенклатура, пептидна група, хімічні властивості. Опрацювати § 24, скласти план-коспект на перевірку.
8 клас Розрахунки за
хімічними рівняннями. §28 №215, 218.
9 клас Готуємось до контрольної роботи. Схематично виписуємо
сфери застосування крохмалю,целюлози, гліцеролу, сахарози,етанової
кислоти,етанолу за параграфами підручника.
Біологія
9 клас Стабільність екосистем
та причини їх порушень. Опрацювати §58, на перевірку надати порівняльну таблицю на ст. 249
Фізика
9 клас – Розв’язування задач. Повторити тему «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон
збереження імпульсу», розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.229,
попередньо розв’язані задачі в зошиті, звертайте увагу: одиниці вимірювання, формули,
за якими розв’язуємо, обов’язково пишемо, врахуйте коментарі з попереднього
уроку. Текст задач викладено в файлі на Google Classroom.
Фізика і
астрономія (астрономічний складник)
11 клас – Навчальний проект з теми «Зорі і галактики». Повторити теми
«Сонце, його фізичні характеристики, будова та джерела енергії. Зорі. Чорні
діри. Молочний шлях. Будова Галактики. Зоряні скупчення та асоціації. Світ
галактик. Квазари». Помандруйте просторами нашої Галактики, познайомтесь із
сусідніми галактиками, поспостерігайте за зорями, пориньте у таємниці чорних
дір та надішліть свої враження та спостереження у вигляді презентацій,
публікацій, відео. Приклади публікацій викладено в файлі на Google Classroom.
Технології
11 клас – Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та
технології його виготовлення. Виготовлення виробу, використовуючи обрану
технологію, дотримуватися правил безпечної праці під час виконання
технологічних операцій. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-mayster-klas-z-vigotovlennya-topiariyu-osinnya-troyanda-135664.html
Українська мова
5 клас
Тема.
Ознайомлення з найбільш уживаними
вставними словами та сполученнями слів. Д/з.
Опрацювати параграф 58 ( теоретичний
матеріал). Виконати письмова вправу 459 (ІІ). Складіть і запишіть три речення із вставними словами, які
належать до різних груп.
6 клас
Тема. Розвиток зв’язного мовлення.
Усний твір-опис природи за картиною на матеріалі відомих полотен українських
пейзажистів.
Д/з . Опрацювати сторінки 242-243. Усно
складіть твір-опис за картиною.
7 клас
Тема «Написання прислівників окремо, разом, через
дефіс»
Тема «Написання прислівникових словосполучень типу :
раз у раз, з дня на день»
Д/з: с.190, 192 –
вивчити правила, за потребою переглянути відео попереднього уроку (https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo
), виконати вправи 409, 410. Фото виконаної роботи надати на перевірку.
11 клас
Тема «РМ №53 Твір-роздум на морально-етичну тему,
професійну в публіцистичному стилі»
Тема «РМ № 54 Контрольний твір»
Д/з: написати в
робочому зошиті твір на тему «Як потрібно реагувати на виклики, перед якими нас
ставить життя?» (Обсяг – 3–3,5 сторінки). Фото надати на перевірку.
Українська література
10 клас
Тема «РМ №3 Усний твір-характеристика персонажа новели
В.Винниченка «Момент»»
Тема «Творчість В.Винниченка в загальноєвропейському
контексті»
Д/з:
переглянути фільм-екранізацію
"Момент" В. Винниченко, реж.
Тесленко О. за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw
,
виконати тестові
завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=556519
6 клас
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Усний
твір-характеристика персонажів твору. Охарактеризуйте образ Климка, користуючись
пам’яткою на с. 236. Підготуватися до контрольного твору з теми «Пригоди і
романтика».
Російська мова
7 класс. Производные и
непроизводные предлоги. С. 273 (5 и 6 абзац), упр. 340.
Выполнить тесты
Зарубіжна література
6
клас. Роберт Шеклі
«Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний
зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму. С. 203-204 –ознайомитися з біографією, с. 204-209 –
читати. Виконати тест.
9 клас. Конфлікт натовпу, масової свідомості та
інтелекту, культури у повісті М. Булгакова «Собаче серце» Виконати завдання на сайті https://classroom.google.com
10 клас. Артюр Рембо «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє
новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
«Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія» с. 177-180 – читати Письмово дати відповіді на питання у
презентації
Музичне мистецтво
6 клас
Тема Симфонія. Увертюра
с.116- 123 прочитати. Записати у зошиті значення "Симфонія"
та "Увертюра". Послухати уривки з " Прощальної симфонії" Й.
Гайдна та Святкової увертюри Д.Шостаковича. Поцікавтеся репертуаром
сучасних симфонічних оркестрів України. Які твори ви хотіли б послухати в майбутньому?
7 клас
Тема: «Соціальні
чинники здоровя. Соціальна безпека населеного пункту»
§ 23, с.150-154
опрацювати, малюнок 52 с.150 - законспектувати
8 клас
Тема: «Соціальна
безпека. Правова відповідальність і закони України. Права, обовязки і правова
відповідальність неповнолітніх»
§ 24 с.150-155
опрацювати, с.151 законспектувати, знати свої права і обовязки с.154
Географія
6 клас
Тема: Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води
Прочитати параграф 53 та переглянути відео з теми за посиланням https://youtu.be/C2ad0B4995E
Випишіть гірські породи які, на вашу думку, є водопроникними (глина, пісок, мармур, вапняк, крейда, галька, граніт, пемза, базальт)
Дайте відповідь на запитання "Як утворюється мінеральні води?"
Тема: Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води
Прочитати параграф 53 та переглянути відео з теми за посиланням https://youtu.be/C2ad0B4995E
Випишіть гірські породи які, на вашу думку, є водопроникними (глина, пісок, мармур, вапняк, крейда, галька, граніт, пемза, базальт)
Дайте відповідь на запитання "Як утворюється мінеральні води?"
Математика
5 клас
Контрольна
робота з теми «Десяткові дроби та дії з ними. Ділення». Повторити теми «Ділення десяткового дробу на натуральне
число, на десятковий дріб. Округлення десяткових дробів», переглянути § 30-31,
правила ділення та округлення десяткових дробів, приклади розв’язання завдань в
підручнику с.197, 198, 200, 208 та розв’язані завдання в зошитах. Текст контрольної
роботи викладено в файлі на Google Classroom.
7 клас геометрія
Тема. Коло і круг. Розв‘язування вправ.
1.
повторити §4(п. 19-23).
2.
розв. № 558 (вписане коло теорема 21.2; наслідок 1, 2; ключова задача
стор. 168-169)
3.
фото , можна у Viber.
8 клас геометрія
Тема. Площі многокутників. Розв‘язування вправ.
1.
вивчити формули (п.21-23) площ паралелограма, прямокутника, трикутника,
трапеціі.
2.
розв. №№ 746, 785.
9 клас алгебра
Тема. Основи комбінаторики. Розв‘язування вправ.
1.
повт. п.21-24.
2.
розв. № 24.11 (використати систематизований матеріал з уроку 06.04).
10 клас геометрія
Тема. Контрольна робота №5 з теми «Координати і вектори».
Текст контрольної роботи буде надісланий в групу Viber.
11 клас геометрія
Тема. Трикутники. Подібність фігур.
1.
повторити «Трикутники» (елементи трикутників,формули площ), використати
довідниковий матеріал.
2.
розв. №№ 25.3; 25.7; 25.12.
Немає коментарів:
Дописати коментар