Завдання на середу 08 квітня 2020 року
1 клас
Я досліджую світ
Тема: «Умій дружити»
Зошит с.23, скласти «сходинки примірення» для друзів.
Підручник с.58-59 – розкажи, як ти
поводишся з друзями
Математика
Тема: «Записуємо числа першої сотні.
Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів»
Підручник с. 117
Усно виконати ланцюжок дій, вправа №1,
№5 – усно
Перегляд відео на каналі Youtube за посиланням
Українська мова
Тема: «Закріплення звукових значень
букви я, ю, є»
Пропис с.23 – розфарбувати малюнки до
букв і, ю, я. Підібрати слова, які починаються зі звуків я, ю
Тема: «Закріплення умінь зображувати
вивчені букви, списувати з друкованого тексту»
с.15 підручник – списати 2 рядочки
скоромовки
Перегляд відео на каналі Youtube за посиланням
2 клас
Математика
Тема. Вивчаємо правила порядку виконання дій у
виразах.
Стр.116
Знайти значення виразів №1 усно, №2,
ознайомитися з правилом №4,
Українська мова
Тема. Закріплення вивченого.
Повторити
правила стор. 80, 83, 85,86, 87 Впр238 списати питальні речення
Стр.93 Впр. 238 списати розповідне окличне речення,
Впр.240 усно скласти речення за малюнками.
Читання
Тема. Леся Українка «На зеленому горбочку».
Стр. 116-117 ознайомитися з біографією письменниці,
вивчити вірш напам’ять.
3 клас
Літературне читання
М.
Трублаїні «Шоколад боцмана» (скорочено).
Математика
Ділення
двоцифрового числа на одноцифрове.
№900-
усно, №901- задача
Природознавство
С.134-141,
повторити. Робота в зошиті.
Російська мова
Национальные праздничные
блюда.
Упражнение 339, проработать «Для
почемучек»
4 клас
Літературне читання.
Тема. Урок позакласного читання. Казки Г. К.
Андерсена.
Прочитати одну казку. Записати в зошит з читання
назву, тему,головну думку, героїв казки. Чим казка сподобалась, або не
сподобалась.
Математика.
Тема. Повторення множення двоцифрових чисел.
Задачі.
С. 147 – 148 ( до № 928) – усно, а № 926, 927 –
письмово.
Природознавство
5 клас
Наземно- повітряне середовище життя. Опрацюйте § 40.
Виконайте завдання 3 на сторінці 176 письмово в зошиті і пришліть на перевірку.
Біологія
6 клас
Екологічні групи рослин,життєві форми рослин. Опрацюйте §47. Наведіть по 2-3 приклади рослин,
які пристосовані до різних умов середовища: морозостійкі, світлолюбні,
тіньовитривалі, теплолюбні, холодостійкі, вологолюбні, посухостійкі.
7 клас
Комунікація тварин. Опрацюйте §49, наведіть до 10 різних видів
комунікації тварин на перевірку.
9 клас
Екологічні чинники. Опрацюйте §56. Виконайте та пришліть на
перевірку засвоєних знань завдання із рубрики «Біологія + екологія» та
«Біологія + наука».
Англійська мова
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид роботи
|
2
|
Що я їм на
сніданок
|
Впр.1 стор.92
|
читати
|
3
|
Розклад дня мого
друга
|
Впр.1 стор.108
|
Читати, перекласти
, списати речення
|
7
|
Відвідування
кінотеатру
|
Впр.4 стор.145
|
Вставити слова в
речення
|
9
|
Різноманіття
традицій
|
Впр.6 стор.186
Впр.7
стор.186-187
|
Виконати тест
Опрацювати текст
|
4
|
Люблю
подорожувати
|
Впр.3 стор.144
|
Читати ,
перекласти, нові слова в словник
|
10
|
Відомі
англійські художники
|
Впр.2 стор.171
|
Підобрати слова
до їх значень письмово
|
Математика
5 клас
Розв’язування задач і вправ. Повторити теми «Ділення десяткового дробу на
натуральне число, на десятковий дріб. Округлення десяткових дробів».
Підготуватися до контрольної роботи: переглянути § 30-31, правила ділення та округлення
десяткових дробів, приклади розв’язання завдань в підручнику с.197, 198, 200,
208 та розв’язані завдання в зошитах. Розв’язати: № 1078 (1-2), № 1093 (1-2), №
1132.
6 клас
Контрольна робота №9 з теми «Вирази і рівняння».
Текст у Viber.
Повторити §1-3.
7клас алгебра
Тема. Розв‘зування систем двох лінійних рівнянь із
двома змінними методом підстановки.
п. 27(повторити алгоритм розв‘язання систем методом
підстановки), розв. №1037(1)-
виразити з будь-якого рівняння системи х через у та виконати підстановку,
розв‘зати).
8 клас алгебра
Тема. Квадратний тричлен.
п.21( повторити означення та теореми).
Розв‘язати №731(1) - розкласти чисельник на множники (теорема 22.1).
10 клас алгебра
Тема. Розв‘язування вправ на знаходження похідноі
функціі.
Опрацювати п.19,20, вивчити таблицю похідних (форзац
2).
Розв‘язати №20.2 (теорема 20.1), №20.4 (теорема 20.2).
Українська мова
9 клас
Тема «Розділові знаки в складному реченні з різними видами
сполучникового й безсполучникового зв’язку. Синонімічність складних речень із
простими. Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового й
безсполучникового зв’язку»
Д/з: повторити матеріал
§30-31, переглянути відеолекцію «Українська мова. Складне речення з різними
видами зв’язку. 9 клас» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=td82d8ZtLQo
, вправа 395 (І,ІІ) + виконати синтаксичний розбір одного з речень вправи (на
вибір) за зразком на с.177.
Українська література
9 клас
Тема «Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтва поета
(«Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів. Риси її
національної своєрідності у Т.Шевченка»
Д/з: прочитати поезію
Т.Шевченка «Ісаія. Глава 35» за хрестоматією; с.264-265 підручника – прочитати
критичний матеріал до твору «Ісаія. Глава 35»; с.266 – 267 підручника
прочитати, записати в зошит визначення поняття «молитва»; виконати тестові
завдання за посиланням.
8 клас
Тема «Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема
особистості й натовпу, дійсності і мрії»
Д/з: с.252 – 253 –
опрацювати рубрику «Коли прочитано твір», записати в зошити тему, ідею,
композиційну будову оповідання В.Дрозда «Білий кінь Шептало», виконати тести за
посиланням.
11 клас
Тема «Юрій Іздрик. «Вишиванка», «Молитва». Ю.Іздрик як один
із творців «Станіславського феномену»; пошук форм вираження нового
світовідчуття і нового світогляду у поезії; роль візуалізація у творчості поета
(ідея і візуальний прояв «вишиванки»); синтез національного і загальнолюдського
у його творчості; спосіб поетичного вираження почуттів в естетиці
постмодернізму»
Тема «Марія Матіос, «Триєдина перспектива (цикл); «Прості
вірші» (цикл) – поезія як прояв сильної жінки у сучасному світі, яка може
залишатися жіночною»
Д/з: с.230 – 231
підручника опрацювати, занотувати стисло відомості про письменника, прослухати читання поезії «Молитва» автором
(за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=r_b6kSWhK1Y
), с.232 – 236 підручника опрацювати, законспектувати відомості про Марію
Матіос, переглянути відео про письменницю за посиланням
Підготовка до ЗНО: прочитати твори Г.Сковороди «De libertate», «Всякому місту – звичай і права…»,
«Бджола та Шершень». Переглянути відео «Давня українська література.
Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української літератури"»
за посиланням
Виконати тести.
Історія
6 клас
Тема: «Мистецтво Давнього Риму», опрацювати §49
Перегляд відео на каналі Youtube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk , https://www.youtube.com/watch?v=uRoCgy4ok0c
8 клас (всесвітня
історія)
Тема: «Просвітництво і промислова революція»
§ 22 опрацювати, зробити конспект за п.1-6, відповісти на
питання письмово с.201-202
9 клас
Тема: «Суспільно-політичне життя на західноукраїнських
землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст», «Радикальний рух у Галичині»
§ 21-22 опрацювати, складний план
11 клас
Тема: «Близькосхідний конфлікт і спроби його
врегулювання»
§ 16 опрацювати, скласти складний план за п.5-7, письмово
відповіді с. 151-152
Географія
7 клас
Населення. Найбільші держави Європи. Зв’язки України з країнами Європи.
Прочитати параграф 56 та перегляньте відеоурок з теми https://youtu.be/frnPYJ2v7hU
Відмітьте в контурній карті (політична карта Євразії) найбільші країни Європи та їх столиці (Росія, Україна, Франція, Німеччина, Італія) та найменші країни та їх столиці (Ватикан, Андорра, Монако, Ліхтенштейн, Люксембург)
8 клас
Статево віковий склад населення світу й України. Тривалість життя. Механічний рух населення. Практична робота 11. Аналіз статево – вікових пірамід України та окремих країн світу
Прочитайте параграф 49 та перегляньте відеоурок з даної теми https://youtu.be/knRl06jB8yo
Виписати в зошит терміни «Міграція», «емігрант», «іммігрант». Переглянути додані малюнки статево – вікових пірамід України, Нігера, Великої Британії. Яка з цих пірамід відноситься до І типу відтворення, а яка до ІІго? В якій з цих країн спостерігається скорочення населення та «старіння нації». В якій з цих країн найбільша тривалість життя? Кого більше: чоловіків чи жінок у віці від 70 – ти років?
Дайте письмові відповіді в зошит
11 клас
Сучасні транспортно – логістичні системи та інформаційно – комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм. Формування «інвестиційного суспільства».
Прочитайте параграф 23 та перегляньте відеоурок з даної теми
https://www/yuotube.com/watch?v=Kxac1yJ1P38
Після опрацювання матеріалу заповніть таблицю зі сторінки 122
Населення. Найбільші держави Європи. Зв’язки України з країнами Європи.
Прочитати параграф 56 та перегляньте відеоурок з теми https://youtu.be/frnPYJ2v7hU
Відмітьте в контурній карті (політична карта Євразії) найбільші країни Європи та їх столиці (Росія, Україна, Франція, Німеччина, Італія) та найменші країни та їх столиці (Ватикан, Андорра, Монако, Ліхтенштейн, Люксембург)
8 клас
Статево віковий склад населення світу й України. Тривалість життя. Механічний рух населення. Практична робота 11. Аналіз статево – вікових пірамід України та окремих країн світу
Прочитайте параграф 49 та перегляньте відеоурок з даної теми https://youtu.be/knRl06jB8yo
Виписати в зошит терміни «Міграція», «емігрант», «іммігрант». Переглянути додані малюнки статево – вікових пірамід України, Нігера, Великої Британії. Яка з цих пірамід відноситься до І типу відтворення, а яка до ІІго? В якій з цих країн спостерігається скорочення населення та «старіння нації». В якій з цих країн найбільша тривалість життя? Кого більше: чоловіків чи жінок у віці від 70 – ти років?
Дайте письмові відповіді в зошит
11 клас
Сучасні транспортно – логістичні системи та інформаційно – комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм. Формування «інвестиційного суспільства».
Прочитайте параграф 23 та перегляньте відеоурок з даної теми
https://www/yuotube.com/watch?v=Kxac1yJ1P38
Після опрацювання матеріалу заповніть таблицю зі сторінки 122
Образотворче мистецтво
7 клас
Дизайн просторового середовища. Дизайн інтер’єру
Пригадайте правила побудови інтер’єра. Не забувайте про точку сходження. Пригадайте вашу класну кімнату в школі та поміркуйте – якою ви хочете її бачити? Створіть дизайн інтер’єру приміщення «Ідеальна класна кімната». Втілюйте найсміливіші фантазії!
7 клас
Дизайн просторового середовища. Дизайн інтер’єру
Пригадайте правила побудови інтер’єра. Не забувайте про точку сходження. Пригадайте вашу класну кімнату в школі та поміркуйте – якою ви хочете її бачити? Створіть дизайн інтер’єру приміщення «Ідеальна класна кімната». Втілюйте найсміливіші фантазії!
Фізика
10 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити тему «Теплові машини.
Принцип дії теплових машин. ККД теплових машин. Необоротність теплових
процесів. Ентропія», розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.157,
158, 167, попередньо розв’язані задачі в зошиті, звертайте увагу: одиниці
вимірювання, формули, за якими розв’язуємо, обов’язково пишемо. Тексти задач
викладено в файлі на Google Classroom.
11 клас – Квантові властивості атома. Квантові постулати Н.Бора. Опрацювати
§37, виписати до зошита 2 постулати Н.Бора, за допомогою електронного додатка
ознайомитися з історією становлення наукових пояснень будови атома і записати в
зошит які існували моделі будови атома та чиї експерименти підтвердили теорію
Бора. Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-istoriya-vivchennya-atoma-yaderna-model-atoma-kvantovi-postulati-bora-52645.html. В 12 слайді є питання, відповіді записати в зошит і
надіслати.
Трудове навчання
5 клас – Технологічний процес складання
деталей у виріб. Доопрацювати виготовлені квіти з бісеру, дотримуватися правил
безпечної праці під час виконання технологічних операцій. Переглянути за
посиланням презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-biserne-rukodillya-yak-vid-dekorativno-uzhitkovogo-mistectva-istoriya-viniknennya-biseru-tehniki-vikonannya-virobiv-iz-biseru-trudove-navchannya-6-klas-7236.html, згадайте правила безпечної праці та способи плетіння.
Основи здоров'я
5 клас
Тема: «Пожежна безпека, причини
виникнення та способи гасіння невеоиких пожеж»
§ 22 опрацювати, накреслити схему у зошиті с.122-123
6 клас
Тема: «Безпека в побуті. Правила
користування газовими приладами, електроприладами, водогонними, тепловими
мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії»
§ 26 опрацювати, письмово відповісти на питання с. 148
Російська мова
6 класс. Дробные
и собирательные числительные. Морфологический
разбор числительных. С. 265-266, 267 – правила. Упр 264, 267 (ІІ задание)
Зарубіжна література
5
клас. Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941).
«Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у
вірші. С. 232-236 – читати. Виконати завдання
на сайті https://classroom.google.com
7 клас. Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер
японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про
моральну справедливість у новелі «Павутинка». С.
248- 251 – прочитати. Виконати тестові завдання.
8 клас. Позакласне
читання. Д.Фонвізін Комедія «Недоросток». Виконати завдання
на сайті https://classroom.google.com
Немає коментарів:
Дописати коментар