Завдання на 21 травня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Російська мова
Тема: «Узагальнення й систематизація знань»
Підручник с.122, вивчити прислів’я, построїти
діалог.
Образотворче мистецтво
Тема: «Спогади про літо. Створення композиції
«Спогади про літо»» (на вибір)
Завдання: пригадати попереднє літо, намалювати
свої враження, спогади.
Українська мова
Тема: «Алла Потапова «Чемний Миколка», Олександр
Богемський «Уклоніться квіточці»»
Читати в особах с.73-75, визначити головних героїв
(Микола, Оксана, чергова), слова автора. Виразно читати.
Фізична культура
Тема: «Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною
палицею»
Вправи «Влучно в обруч», «Хвостики», для дівчат
вправи з обручем, хлопці – вправи зі скакалкою
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Читання
Тема. Як звучить дощ. Е.Зима «Дощі бувають різними».
Стор. 138 прочитати текст, вірші. Створити міні-твір «Чи
вміє дощ танцювати?»
Російська мова
Тема. Контрольна робота. Диктант.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Я у світі
Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи
спільними зусиллями.
С.155-156, опрацювати довільну сторінку зошита.
Російська мова
Контрольне списування (за вправою 509).
Основи здоров’я
Творчі здібності дитини. Розвиток уяви. С.134-138, зошит
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Основи
здоров’я.
Тема.
Заохочення однолітків до здорового способу життя.
С.
16 - 19, відповідати на питання усно.
Я у
світі.
Тема.
Практична робота . Складання листа до ровесника-іноземця.
про
свою країну.
Скласти
лист, записати у зошит.
Російська
мова.
Тема.
Складання діалогів.
Впр.
421, 422 – усно.
Природознавство.
Тема.
Контрольна робота
«Сходинки
до успіху» с. 87 – 89 (варіант 1)
Трудове
навчання.
Тема.
Самообслуговування. Догляд за одягом і взуттям.
Роботи
надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.
Українська мова
Падій
Любов
Василівна
|
заступник директора з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
(українська мова)
Тема. Будова слова.
Орфографія
Виконати письмово вправу 516 (І).
Фото надати
на перевірку в Classroom
6 клас
Тема. Уживання займенників як сполучних слів для зв’язку речень у тексті
Вправа 553. Переписати в зошит 1 і 2 абзаци, підкреслити
займенники. Підготуватися до контрольної роботи з теми «Займенник» (тести
22.05.2020)
Фото надати
на перевірку в Classroom
6 клас
(українська література)
Тема. Позакласне читання. Свято українського гумору
1.
Виразно читати
гуморески П.Глазового або Г.Бойка
(гуморески Г.Бойка знайти мережі Інтернет)
2.
Намалювати
ілюстрації до гуморесок (за бажанням)
Фото надати на
перевірку в Classroom
Спілкування у
Viber
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
7 клас Українська мова
Тема. Дефіс у
вигуках. Кома і знак оклику при вигуках
Д/з: вивчити правила
на стор. 247 – 248 підручника, переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mpYlMJ6JdZ0 , виконати вправи 553, 554 (пригадайте розділові знаки
при прямій мові). Зв’язок через Classroom та Viber.
7 клас Українська мова
Тема. Контрольна
робота №7 з теми «Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук»
Д/з: виконати
контрольну роботу, додану в документі. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас Українська мова
Тема. Лексика
Д/з: підготовка до
ЗНО: повторити за зошитом з правила матеріал з теми «Лексика», переглянути
відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YDkL2r1aMfQ , пройти тести 26 травня об 11.10 за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/tsz119 . Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас Українська мова
Тема. Фразеологія
Д/з: підготовка до
ЗНО: за зошитом з правилами повторити матеріал з теми «Фразеологія»,
переглянути відеоролик з найуживанішими фразеологізмами https://www.youtube.com/watch?v=kir4hVTI8i0 та відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=xjGBkyWirHo&t=11s, виконати тести Google Форми. Зв’язок
через Classroom та Viber.
10 клас Українська література
Тема. Гульджемал
дочув Іззета-ага із Учтурфана – головна героїня твору, мусульманський аналог
французької народної героїні Жанни д’Арк. Проблема взаємодії традицій і
викликів нового часу й емансипації у творі.
Д/з: опрацювати
матеріал підручника на стор. 233 – 234,виконайте письмово завдання 6 на с. 233
(спочатку пригадайте, що таке легенда, оповідання, їхні ознаки). Зв’язок через Classroom та Viber.
10 клас Українська література
Тема. ЛРК №3 Іван
Костиря. Думи про донецький край.
Д/з: опрацювати
інформацію про Івана Костирю, додану в документі, занотувати в зошити, прочитати дві думи про донецький край з книги
І.Костирі «Думи о Донбассе» https://issuu.com/lazurit/docs/dumi_donbass , записати в зошити стисло зміст оповідань. Зв’язок
через Classroom та Viber.
Історія
|
Толстікова
Олена Володимирівна
|
директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
5 клас
Тема: «Практичне заняття. Ігри і дозвілля моє, та
моїх близьких»
Практична робота с.138-139, виконати завдання письмово.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Буковина. Східна Галичина. Закарпаття. Рух
опришників»
Опрацювати §32, складний план,
словникова робота в зошиті.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас
Тема: «Український професійний театр. Музика, модерн
у малярстві. Українська реалістична і романтична школа живопису»
Опрацювати §33, п.1-2, скласти текстову таблицю (галузь, видатні діячі,
видатні досягнення, значення), письмово питання 1-3 с.274.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас
Тема: «Узагальнення. Тематичне оцінювання «Землі у
міжвоєнний період», теми 6 «Україна в роки Другої світової війни»»
Виконати текстове завдання.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас (математика) Повторення
і систематизація навчального матеріалу. Десяткові дроби та дії з ними.
Повторити § 27-31. Розв’язати: № 987 (1,2,3 приклади) стор.187, № 989 (1,2,3
приклади) стор.188, №1038 (1приклад). Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Фізика
9 клас – Фізичні
основи бережливого природокористування та збереження енергії. Переглянути
презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-fizika-ta-ekologiya-fizichni-osnovi-berezhlivogo-prirodokoristuvannya-ta-zberezhennya-energi-111600.html З презентації
виписати що таке електромагнітне забруднення, його вплив і засоби боротьби з
ним. Написати повідомлення з теми «Вплив електромагнітних полів (мобільні
телефони, Wi-Fi мережі) на здоров’я людини». Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Фізика і астрономія (астрономічний складник)
11 клас – Навчальний проект з теми
«Всесвіт». Повторити § 45, 50–54, перегляньте інформацію в електронних додатках підручника
(QR-коди). Орієнтовні теми проектів у підручнику с.262. Надсилати роботи у
вигляді повідомлень в зошиті, презентацій, відео. Надіслати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
5 клас – Столові прибори. Етикет за
столом. Переглянути презентацію та відео за посиланнями: https://naurok.com.ua/prezentaciya-kultura-spozhivannya-zhi-etiket-za-stolom-16949.html https://www.youtube.com/watch?v=ErNzOgJTAGE Виконати
практичну роботу «Сервірування столу до сніданку». Інструкція щодо виконання
практичної роботи викладена на Classroom. Надіслати фото
виконаних робіт до Classroom.
6 клас –
Чинники, що впливають на стан волосся. Опрацювати інформацію, що викладена в
файлі на Classroom, дати в зошиті відповіді на запитання. Надіслати фото
виконаних робіт до Classroom.
Технології
11 клас –
Презентація та оцінка проектної діяльності. Переглянути презентацію за
посиланням https://ppt-online.org/707204
Підготуватися до захисту проекту
(презентація як приклад оформлення захисту). Надіслати фото виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
6 клас,
географія
Тема: Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона
Прочитайте параграф 62, дайте відповідь на питання № 1, 3 зі сторінки 250
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Тема: Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона
Прочитайте параграф 62, дайте відповідь на питання № 1, 3 зі сторінки 250
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
Російська мова
7 класс. Повторение
изученного за год. Выполнить упр. 393, орфографическую разминку. Пройти
тест, который предусматривает проверку знания всех орфограмм, изученных в 7
классе. Фото
выполненного задания прикрепить на сайте Google Classroom
Зарубіжна література
6 клас. Контрольна
робота з теми «Образ майбутнього в літературі. Сучасна література» Пройти тест, питання якого
стосуються творів Рея Дугласа Бредбері
«Усмішка», Роберта Шеклі «Запах
думок», Астрід Ліндґрен «Міо, мій Міо» і Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Скрін прикріпити
на сайті Google Classroom.
9
клас. Контрольна робота з теми
«Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура» Пройти тест, питання якого
стосуються вивчених творів, а саме: Михайло Булгаков «Собаче серце», Рей Дуглас
Бредбері «451° за Фаренгейтом», Ерік Вольф Сігел «Історія одного кохання» Скрін
прикріпити на сайті Google Classroom.
10 клас.
Контрольна робота з теми «Перехід до модернізму» Пройти тест,
12 питань якого стосуються творчості Поля Верлена, Артюра Рембо, Шарля Бодлера,
вивчених творів Моріса Метерлінка «Синій
птах» і Паоло Коельйо «Алхімік » Скрін прикріпити на сайті Google Classroom.
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
7 клас
Тема: Туберкульоз і ВІЛ
Завдання:Опрацювати письмово параграф 31 сторінка 189.
Підготуйте демонстраційний матеріал «Як уберегтися від туберкульозу»
8 клас
Тема: узагальнення знань учнів з теми «Соціальна
безпека» ( завдання надіслано в Cllassroom)
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид та форма
роботи
|
1
|
Час цікавих історій
|
Впр.5,6 с.100
|
Послухати і прочитати ссилка https:// lib. Imzo.gov.ua Smiling Sam 1 клас Unit 8 lesson 6
|
2
|
Яка твоя улюблена пора року
|
Впр.8(2,3) стор.111
|
Послухати і
прочитати ссилка https:// lib.
Imzo.gov.ua Smiling Sam 2клас Unit 8 Lesson
11-12, списати - аудіо Viber. фото в Classroom
|
3
|
Подорож влітку
|
Впр.1, стор.126
|
Читати, перекладати - аудіо Viber. Classroom
|
5
|
Семестровий контроль письма
|
Виконати тест по ссилці
|
https://naurok.com.ua/test/writing-test-5th-form-493192.html
|
6
|
На уроці географії
|
Впр.2. стор.168
|
Списати речення, вибрати правильне слово-фото в Classroom
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
7 клас геометрія
Тема. Розв’язування
вправ. Повторення.
1.Повторити пар.3.
2.Розв’язати №706, № 710.
3.Фото надіслати в classroom.
8 клас геометрія
Тема. Контрольна робота №6. Підсумкова.
1.Повторити пар. 1-4.
2.Виконати контрольну роботу (завдання надіслані в Viber, група 8 клас).
3.Фото надіслати в classroom.
9 клас алгебра
Тема. Розв’язування
вправ. Повторення.
1.Повторити пар. 1-3.
2.Розв’язати №20.75, №20.78.
3. Фото надіслати в classroom.
10 клас геометрія
Тема. Контрольна робота №6. Підсумкова.
1.Повторити пар. 4-6.
2.Виконати контрольну роботу (завдання надіслані в Viber, група 10 клас).
3.Фото надіслати в classroom.
11 клас геометрія
Тема. Розв’язування
вправ ЗНО.
1.Повторити пар.4-6.
2.Виконати завдання ЗНО (2018, 2019 року).
3. Розв’язані завдання вікритої форми (з геометрії)
надіслати в classroom.
Хімія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
11 клас Хімія і довкілля. Тести за посиланням.
10 клас Роль органічної хімії у розв’язунні
сировинної, енергетичної та продовольчої проблеми. Тести за посиланням.
8 клас Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук» Тести за посиланням
9 клас Хімічна наука і виробництво в Україні. Тести за
посиланням.
9 клас (біологія) Генетично модифіковані організми. Тести за посиланням.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
Фізична
культура
5 клас
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=4SnmZfvFf9Q
Відповісти на запитання;
1. Яку країну вважають батьківщиною сучасного футболу?
2. Скільки гравців однієї команди беруть участь у футбольному матчі?
3. Як називається майданчик для гри у
футбол?
4. Скільки часу триває один футбольний
матч ?
5. Хто вважається переможцем матчу?
6. З якої відстані від воріт гравець пробиває пенальті?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 25.05.2020.
8 клас.
Тема : Футбол.
Переглянути відео за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=xIB0AS5xLBM
Дайте відповідь:
Яку мають назву ці фінти?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 26.05.2020.
3 клас.
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
9 клас.
Тема : Футбол.
Переглянути відео за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=xIB0AS5xLBM
Дайте відповідь:
Яку мають назву ці фінти?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 21.05.2020.
Захист
Вітчизни
10 клас
Розділ ІХ. Домедична допомога.
Тема:Надання домедичної допомоги при кровотечах.
Заняття 51
Техіка тампонування рани. Техніка виносу поранених .
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4i4_kFSZ8f4
https://www.youtube.com/watch?v=7-6QSiJUQLo&t=48s
Відповісти на запитання :
1.
Головна умова при
тампонуванні ?
2.
На скільки часу
треба затиснути рану , після закінчення тампонування?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
21.05.2020.
11 клас
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ
ЗБОРИ
РозділVIII. Домедична допомога.
Тема1. Правила транспортування травмованих.
Заняття№16. Способи та правила транспортування потерпілих
при різноманітних ушкодженнях:перенесенням на руках, на плечах,на спині , з
використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах.
Написати повідомлення
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
27.05.2020.
Музичне мистецтво
Горбачова
Олена Анатоліївна
|
учитель
музичного
мистецтва
|
0502917761
|
elena3180elena@gmail.com
|
3 клас
Тема. Перевір свої досягнення
На с. 108 підручника є питання, які допоможуть тобі перевірити свої знання.
Пригадайте та проспівайте пісні які вивчили в цьому році. Намалюйте малюнок.
6 клас
Тема. Жанри зустрічаються.
Запишіть у зошити відповіді на запитання 1,2,3 на с.144 підручника. Будьте
уважні, бажаю успіху!
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Читання
Тема. Характеристика дійових осіб, подій, явищ
вивчених казок.
Стор. 135,136 усно дати характеристику дійовим особам, та
подіям казки.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Математика
Тема: «Многокутник. Креслення за данними»
Підручник с.148 №246 – порівняти, с.156 №6 – знайти всі
геометричні фігури.
Українська мова
Тема: «Написання рядкових і великих букв, поєднання їх у
слова»
Підручник с.20, впр.57 – скласти і записати слова.
3 клас
Карасьов Андрій
Я у світі
Людина як особистість. Правила життя в суспільстві
(Людські чесноти: старанність, працелюбність,ввічливість).
Природознавство
Риби. Зовнішня будова, живлення, дихання. Використання й
охорона риб ( с.106 підр. 3кл.)
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Щербіна Владислав
Онови
здоров’я
Тема. Правила поведінки під час аварій.
Переглянути відео на YouTube "Надзвичайні ситуації". Перед
канікулами переглянь ще раз відео "Правила поведінки під час
канікул"
Природознавство.
Тема.
Нежива природа.
С.
82 - 84, читати, переказувати.
Консультації
по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Українська мова
Тема. Відновлення текстів із деформованою будовою
Вправа 553, сторінка 211-212. Переписати текст.
Стара-стара вишня.
Українська література
Тема. Спостереження за авторським вибором слова для
характеристики героя, створення комічних ситуацій
Переглянути відео
за посиланням https://classroom.google.com/u/1/w/NTYyMjA2NDk3ODRa/tc/NjkyOTYxODc5MzRa
Виразно читати гуморески П.Глазового «Еволюція»,
«Найважча роль» (сторінки 230-231).
Спілкування і
фото у Viber
Трудове навчання: догляд за кімнатними рослинами
9 клас
Прищепа Кирило
Адаптивна фізична культура
Тема: Ігри для розвитку швидкості
Підготовчі вправи:
1. Біг в упорі стоячи в максимальному темпі протягом 6-10с.
2. Рухи руками, як під час бігу, в максимальному темпі протягом 6-10с.
3. Дріботливий біг з переходом на швидкий.
4. Повторний біг з прискоренням. Інтервали відпочинку 1-2хв.
5. Стрибки зі скакалкою
Рухлива гра в «Квач» або її різновидність
Соціально побутове орієнтування
Тема: Вибір зображення місць культурного відпочинку
Розкласти фото, малюнки, вирізки із журналів із зображенням різних місць (школи, музеї, бібліотеки, магазини, ринок, театр, Будинок Культури, стадіон тощо). Коретенько нагадати для чого призначена кожна з цих будівель. Кирило має вибрати лише ті, які призначені для культурного відпочинку. Повторити кілька разів, змінюючи кожного разу положення картинок
Природознавство
Тема: Парнокопитні – свиня, корова. Загальні ознаки. Не парнокопитні – кінь.
Перегляньте відео до теми уроку. Виділіть основні ознаки тварин, що вивчаються на цьому уроці. Вибір зображення вивчених тварин серед інших на картках.
https://www.youtube.com/watch?v=SMKcWoIaFLs
https://www.youtube.com/watch?v=uSaHx32-KPI
https://www.youtube.com/watch?v=PejgQk7Lbto
Адаптивна фізична культура
Тема: Ігри для розвитку швидкості
Підготовчі вправи:
1. Біг в упорі стоячи в максимальному темпі протягом 6-10с.
2. Рухи руками, як під час бігу, в максимальному темпі протягом 6-10с.
3. Дріботливий біг з переходом на швидкий.
4. Повторний біг з прискоренням. Інтервали відпочинку 1-2хв.
5. Стрибки зі скакалкою
Рухлива гра в «Квач» або її різновидність
Соціально побутове орієнтування
Тема: Вибір зображення місць культурного відпочинку
Розкласти фото, малюнки, вирізки із журналів із зображенням різних місць (школи, музеї, бібліотеки, магазини, ринок, театр, Будинок Культури, стадіон тощо). Коретенько нагадати для чого призначена кожна з цих будівель. Кирило має вибрати лише ті, які призначені для культурного відпочинку. Повторити кілька разів, змінюючи кожного разу положення картинок
Природознавство
Тема: Парнокопитні – свиня, корова. Загальні ознаки. Не парнокопитні – кінь.
Перегляньте відео до теми уроку. Виділіть основні ознаки тварин, що вивчаються на цьому уроці. Вибір зображення вивчених тварин серед інших на картках.
https://www.youtube.com/watch?v=SMKcWoIaFLs
https://www.youtube.com/watch?v=uSaHx32-KPI
https://www.youtube.com/watch?v=PejgQk7Lbto
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1
розспівування та вправи для розвитку голосу.
2.Пісні
«Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського, «Мрія моя» Віра Боднарук,
«Мир без войни» –співати з рухами напам’ять.
3.Пісня
«Родина»М.Яремчук –співати всю пісню з рухами напам’ять.
4.Пісня
«Школа» А.Тринчер - співати всю пісню з рухами напам’ять.
Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
|
керівник гуртка
|
0504222787
|
Перегляд матчів УПЛ.
Гурток «Умілі ручки»
Омельченко Ольга Сергіївна
|
керівник гуртка
|
0990755563
|
malen89kaya@gmail.com
|
Тема: «Аплікація з паперу: коровки»
Для виготовлення картинки
понадобляться кольоровий папір, ножиці, клей ПВА, олівець, лінійка, будь-який
шаблон квітів. Дотримуйтесь техніки безпеки
під час роботи з ножицями.https://yandex.fr/video/preview/?filmId=836437868664513408&text=аплікація+з+паперу+відео
Готові роботи надсилайте на вайбер, за консультацією дзвоніть на телефон.
Факультативний курс з математики 9 клас
«Готуємось до ДПА»
Мета факультативу – підготувати учнів до ДПА, надати можливість якомога
більшій кількості учнів додаткового навчання, повторення, узагальнення і
поглиблення знань учнів з шкільного курсу математики, тобто формування базових
знань, умінь і навичок, необхідних для успішної здачі ДПА, використання їх під
час навчання в 10-11 класах, а потім і у вищих навчальних закладах.
Програма факультативу реалізує компетентнісний підхід до навчання,
спрямований на формування системи відповідних знань, навичок, досвіду і
ставлень, яка дає змогу обґрунтовано судити про застосування математики в
реальному житті, вивчає готовність випускника школи до майбутньої успішної трудової
діяльності.
Програма факультативу складена відповідно до тем, що входять у склад
основної програми. Програма актуальна, відповідає віковим особливостям учнів.
Учні 9 класу активно
відвідували заняття факультативу, розв’язували завдання ДПА, задачі підвищеної
складності та прикладного характеру.
Немає коментарів:
Дописати коментар