Завдання на 20 травня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Я досліджую світ
Тема: «Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх»
с.78, обсудити прочитане. Виразно читати
«Міжнародний вагон», відео надіслати.
Українська мова
Тема: «Іван Франко. «Рібка»»
Підручник
с.48-50, читати. Згадати кінцівку казки.
Українська мова
Тема: «Списування із заміною малюнків словами.
Вибірковий диктант Наталка Бабенко «Хмарки». Загадки. Заклички»
Буквар с. 65-66 – читати, пропис с.58
Математика
Тема: «Дізнаємося про тривалість доби. Визначаємо
час за годинником»
Підручник с.137, №1 – розібрати, №3 – письмово, роботу
надіслати.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Математика
Тема. Визначаємо периметр многокутника.
Стор. 137 № 5 (2) обчисли вираз, стор. 138 № 1 розв’язати
задачі (3,4).
Українська мова
Тема. Закріплення вивченого.
Стор. 107 Впр. 275 прочитати текст вправи, продовжити
думку, записати.
Читання
Тема. Аудіювання.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Літературне читання
Найкращий у світі літун Карлсон. А. Ліндгрен «Малий і
Карлсон, що живе на даху» (продовження)
Математика
Контрольна робота.
Природознавство
Повторити вивчений матеріал. Підготуватися до контрольної
роботи.
Російська мова
Кіно і театр для дітей. С. 160, вправа 487.
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне
читання.
Тема.
Контрольна робота. Робота з текстом.
«Сходинки
до успіху» текст с. 110 – 112 прочитати,
тестова
робота до тексту с. 113 – 114.
Математика.
Тема.
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число.
№ 1086, 1087 –
усно, № 1091, 1092 – письмово.
Роботи
надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.
Українська мова
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
9 клас Українська мова
Тема. Орфографія. Пунктуація
Д/з: повторити правила на стор. 251 – 257, виконати вправи 449, 450,
453. Зв’язок через Classroom та Viber.
9 клас Українська література
Тема. РМ №4. Написання листа авторові улюбленої книжки
Д/з: у робочому зошиті написати лист авторові улюбленої української
книги. Зв’язок через Classroom та Viber.
8 клас Українська література
Тема. Контрольна робота №6 з теми «Творчість В.Дрозда, Ю.Винничука.
Український гумор»
Д/з: виконати контрольну роботу (тести) за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7876503
. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас Українська література
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження
уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Олесь Гончар
Д/з: пригадати зміст твору О.Гончара «Модри Камень», переглянути
буктрейлер «"Модри Камень" О. Гончара» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zViwqRdf5LQ
, екранізацію твору за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NUJLYTfgDoQ&list=PLGeMofFO9fIU9DykBTWd_5UA-OB7HYTnB
, виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8619576
. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас Українська
література
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження
уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Григір Тютюнник
Д/з: пригадати зміст новели Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном»,
переглянути відеоролик з підготовки до ЗНО до 7:11 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=WlBDrlbJwgo
, виконати тести https://vseosvita.ua/test/start/fmz139
. Зв’язок через Classroom та Viber.
Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
6 клас
Тема: «Практична робота»
Виконати словникову роботу в зошиті з теми 5, скласти 10 речень про одного
з історичних діячів (на свій вибір).
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас (історія України)
Тема: «Колонізація Півдня України»
Опрацювати §31, письмово складний план, письмово виконати завдання 11
с.244.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас (історія України)
Тема: «Урізноманітнення форм і напрямів освіти.
Особливості розвитку культурного життя літератора»
Опрацювати §32, скласти
текстову таблицю (галузь, видатні діячі, видатні досягнення,
значення), письмовий аналіз документів на с.266. Завдання 12 с.269.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас (всесвітня історія)
Тема: «Освітні системи. Розвиток літератури,
образотворчого мистецтва»
Опрацювати §22, текстова таблиця (галузь,
видатні діячі, видатні досягнення, значення). Письмові відповіді на питання
с.216
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас (математика) Повторення
і систематизація навчального матеріалу. Розв’язування задач і вправ. Повторити
§ 24-26. Розв’язати: № 839 стор.161, № 890 (1,2 приклади) стор.172. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
10 клас -
Фізичний практикум. Лабораторна робота № 3 «Визначення питомої теплоємності тіла».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v0Fj8HAMeJw
Лабораторну роботу виконати за
інструкцією, що викладена в файлі на Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас -
Фізичний практикум. Лабораторна робота № 5 «Визначення електрохімічного еквіваленту речовини».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=4M6Lnq1SpyA
Лабораторну роботу
виконати за інструкцією, що
викладена в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
5 клас – Проект
«Сервірування святкового столу». Міні-проект «Сервірування святкового столу». Переглянути
презентацію та відео за посиланнями https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vidi-stolovih-priboriv-pravila-povedinki-za-stolom-serviruvanna-svatkovogo-stolu-trudove-navcanna-5-klas-228238.html
https://www.youtube.com/watch?v=hPOuBFGlkjQ https://www.youtube.com/watch?v=NrnglMPLkl4 З презентації
виписати до зошита що таке столовий етикет, сервірування столу, меню, послідовність сервірування столу.
Виконайте практичну роботу «Складання паперових серветок» (у відео надані
майстер-класи зі складання серветок). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
7 клас - Проект
«Малярні роботи в побуті власними руками». Матеріали для виконання малярних
робіт. Технологія виконання малярних робіт. Правила техніки безпеки під час
виконання малярних робіт. Виконати практичну роботу «Вивчення технології
малярних робіт». Переглянути матеріал, що наданий в файлі на Classroom,
виготовити трафарет бордюру для нанесення якого-небудь малюнка на поверхню
стіни. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Технології
11 клас -
Контроль якості виготовленого виробу. Розрахунок орієнтовної вартості
витрачених матеріалів. Опрацювати матеріал викладений в файлі на Classroom.
Виконати
практичну роботу, інструкція щодо виконання викладена в файлі на Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
11 клас,
географія
Тема: Міжнародні транспортні коридори на території України. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні. Ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні
Прочитайте параграф 32, після опрацювання матеріалу дайте письмові відповіді на такі питання:
1. Які європейські МТК проходять територією України? Що зумовило наявність значної кількості МТК на території нашої країни
2. Де в Україні доцільно розвивати рекреаційні ресурси і для чого? Які проблеми можуть бути в цих галузях?
3. Що означає поняття «аутсорсинг»? Що зумовило лідируючі позиції нашої країни в експорті ІТ – аутсорсингу на світовому ринку?
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
8 клас, географія
Тема: Особливості природних умов і ресурсів
Опрацюйте параграф 61, дайте відповіді на питання № 1, 3,4 зі стр 248. Використовуйте додатки (стр 254 – 268), карти атласу (кліматична карта України, карта мінерально – ресурсного потенціалу)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
7 клас, географія
Тема: Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження. Міжнародне співробітництво у розв’язанні екологічних проблем. Міжнародні організації з охорони природи
Опрацюйте параграф 63, після опрацювання матеріалу дайте письмову відповідь на питання:
1. Що таке екологічні проблеми?
2. Які є види і основні джерела екологічних проблем?
3. Чому екологічні проблеми охоплюють всі материки та океани?
4. Як можна вирішити екологічні проблеми?
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
7 клас, образотворче мистецтво
Тема: Ми – українці
Підсумковий урок до Розділу ІІ «Дизайн». Робота на вільну тему із розділу (ескіз одягу, ескіз транспортного засобу, ескіз народної іграшки, ескіз будинку, дизайн інтер’єру приміщення, створення плаката на соціальну тему). Урок направлений на удосконалення навичок та виправлення минулих помилок, виберіть одну із тем та намалюйте ескіз, не повторюючи попередні малюнки, але враховуючи минулі зауваження.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Тема: Міжнародні транспортні коридори на території України. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні. Ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні
Прочитайте параграф 32, після опрацювання матеріалу дайте письмові відповіді на такі питання:
1. Які європейські МТК проходять територією України? Що зумовило наявність значної кількості МТК на території нашої країни
2. Де в Україні доцільно розвивати рекреаційні ресурси і для чого? Які проблеми можуть бути в цих галузях?
3. Що означає поняття «аутсорсинг»? Що зумовило лідируючі позиції нашої країни в експорті ІТ – аутсорсингу на світовому ринку?
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
8 клас, географія
Тема: Особливості природних умов і ресурсів
Опрацюйте параграф 61, дайте відповіді на питання № 1, 3,4 зі стр 248. Використовуйте додатки (стр 254 – 268), карти атласу (кліматична карта України, карта мінерально – ресурсного потенціалу)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
7 клас, географія
Тема: Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження. Міжнародне співробітництво у розв’язанні екологічних проблем. Міжнародні організації з охорони природи
Опрацюйте параграф 63, після опрацювання матеріалу дайте письмову відповідь на питання:
1. Що таке екологічні проблеми?
2. Які є види і основні джерела екологічних проблем?
3. Чому екологічні проблеми охоплюють всі материки та океани?
4. Як можна вирішити екологічні проблеми?
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
7 клас, образотворче мистецтво
Тема: Ми – українці
Підсумковий урок до Розділу ІІ «Дизайн». Робота на вільну тему із розділу (ескіз одягу, ескіз транспортного засобу, ескіз народної іграшки, ескіз будинку, дизайн інтер’єру приміщення, створення плаката на соціальну тему). Урок направлений на удосконалення навичок та виправлення минулих помилок, виберіть одну із тем та намалюйте ескіз, не повторюючи попередні малюнки, але враховуючи минулі зауваження.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
Російська мова
6 класс. Повторение
в конце учебного года. Орфограммы в префиксах. Просмотреть видео. Закрепить теоретический материал,
пользуясь слайдами 1-7 презентации. Задания 8 и 9 слайдов выполнить письменно.
Пройти тест. Фото с выполненным заданием
прикрепить на сайте Google Classroom
11 класс. Обобщение материала. Выполнить задание, размещенное в прикрепленном документе. Пройти тест.Фото
с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom.
Зарубіжна література
5 клас. Контрольна
робота з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв». Повторити вивчені твори Роальда Дала
«Чарлі і шоколадна фабрика» і Пауля Маара «Машина для здійснення бажань, або
Суботик повертається в суботу». Пройти тест. Скрін прикріпити на сайті Google Classroom.
7 клас. Зіставлення
художнього твору з екранізацією («Клад». Фільм 2003 р. режисера Ендрю Девіса,
знятий за романом «Ями» Л. Сашара) Переглянути відео. Виконати письмове завдання:"
Запишіть назви трьох відомих вам творів, які було екранізовано (обов’язково
укажіть назву фільму). Що, на вашу думку, краще - читати твір чи дивитись його
екранізацію?" Фото роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
8 клас. Позакласне
читання. Марина Аромштам (нар. 1960). «Коли відпочивають янголи». Переглянути відео. Прочитати повість Марини Аромштам
"Коли відпочивають янголи". Письмово дати відповідь на 6 питань, розміщених у відео
"Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Фото
роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
5 клас (основи здоров'я)
Тема: Дії у небезпечних ситуаціях на воді
Завдання: стор.172 занести зо зошита, стор. 173 опрацювати
6 клас (основи здоров'я)
Тема: Поведінка в екстремальних ситуаціях
Завдання: Опрацювати параграф 30. Знати номери телефонів аварійних
служб. Завдання 1-4 на стор. 147 письмово
10 клас (громадянська освіта)
Тема: Європейське і світове співробітництво. Європейський вибір
України.
Завдання: Опрацювати письмово параграф 51,52.
Визначте, які є проблемні місця У співпраці України з ЄС. На вашу думку,
чому ці проблеми залишаються відкритими? ( Відповіді надішліть письмово)
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид та форма
роботи
|
2
|
Моя улюблена пора року
|
Впр.8(1) стор.111
|
Послухати і
прочитати ссилка https:// lib. Imzo.gov.ua Smiling Sam 2клас Unit 8 Lesson 11-12,
списати - аудіо Viber
|
3
|
Відпочинок влітку
|
Впр.3, стор.125
|
Відповісти на запитання письмово – фото в Classroom
|
4
|
Узагальнення вивченого по темі «Відпочинок та дозвілля»
|
Впр.3, стор. 162
|
Списати речення, написати твердженняtrue/false- фото в Classroom
|
7
|
Подорож по Нью - Йорку
|
Впр.7. стор.169
|
Читати речення з виділеними словами в Viber, переклад цих речень письмово-фото в Classroom
|
9
|
Семестровий контроль читання
|
Виконати тест по ссилці
|
https://naurok.com.ua/test/kontrol-chitannya-484543.html
|
10
|
Семестровий контроль читання
|
Виконати тест по ссилці
|
https://naurok.com.ua/test/reading-comprehension-482791.html
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас
математика
Тема. Контрольна робота №11. Підсумкова.
1.Повторити пар.30-32.
2.Виконати контрольну роботу (завдання надіслані в Viber).
3.Фото надіслати в classroom.
7 клас алгебра
Тема. Розв’язування
вправ. Повторення.
1.Повторити пар.3,4.
2.Розв’язати №1176, №1192(2).
3.Фото надіслати в classroom.
8 клас алгебра
Тема. Раціональні вирази. Повторення.
1.Повторити пар. 1.
2.Розв’язати №842(6), №845(3).
3.Фото надіслати в classroom!!!
10 клас алгебра
Тема.Тригонометричні функції. Повторення.
1.Повторити пар.2.
2.Розв’язати №26.19, №26.23.
3.Фото надіслати в classroom.
Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
7 клас Червона книга України. Тести за посиланням.
5 клас (природознавство) Практична робота . Складання Червоної книги своєї місцевості на сторінці 210 за планом 3-х
організмів.
9 клас Основи клітинної інженерії. Тести за посиланням.
6 клас Значення грибів у природі та житті дюдини. Тести за посиланням.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
6 клас
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=4SnmZfvFf9Q
Відповісти на запитання;
1. Яку країну вважають батьківщиною сучасного футболу?
2. Скільки гравців однієї команди беруть участь у футбольному матчі?
3. Як називається майданчик для гри у
футбол?
4. Скільки часу триває один футбольний
матч ?
5. Хто вважається переможцем матчу?
6. З якої відстані від воріт гравець пробиває пенальті?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 22.05.2020.
4 клас.
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
8 клас.
Тема : Футбол.
Переглянути відео за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=xIB0AS5xLBM
Дайте відповідь:
Яку мають назву ці фінти?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 21.05.2020.
2 клас.
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
9 клас.
Тема : Футбол.
Переглянути відео за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=xIB0AS5xLBM
Дайте відповідь:
Яку мають назву ці фінти?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 21.05.2020.
10 клас
Тема : Стритбол.
Дії гравця у нападі.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=9zY01G1B8iE
1.Скільки часу дається на атаку у грі
3Х3?
2. Скільки часу дається на атаку у грі
5Х5?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 22.05.2020.
Захист
Вітчизни
10 клас
Розділ ІХ. Домедична допомога.
Тема:Надання домедичної допомоги при кровотечах.
Заняття 50
Техіка тампонування рани. Техніка накладання давлючої
пов’язки .
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4i4_kFSZ8f4
Відповісти на запитання :
1.
Головна умова при
тампонуванні ?
2.
На скільки часу
треба затиснути рану , після закінчення тампонування?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 21.05.2020.
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Українська мова
Музичне мистецтво
Тема. Здрастуй, літечко!
Прослухати музичний твір " Літо" з циклу "Пори року" А.
Вівальді. Що ти уявляєшь? Намалюй ілюстрацію до цього твору.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Літературне читання
Тема: «Літературне читання діалогів»
Читання окремих діалогів
за особами, ролями. Прочитати біларуську народну казку «Легкий хліб».
Музичне мистецтво
Тема. Кульмінація в музичному творі. Перевір свої досягнення.
С.105 прочитати. Послухати Ісаак Дунаєвський, увертюра до фільму "Діти
капітана Гранта". Який насрій і характер музики? Перевір свої знання,
відповідаючи на запитання у підручнику с.108. Повторити пісню " Ой на горі
жито".
3 клас
Карасьов Андрій
Основи здоров’я
Тема. Аварійні ситуації. Правила поведінки та виконання рекомендацій
рятувальників.
Переглянути відео на YouTube"9 відео для дітей про безпеку.
Надзвичайна ситуація +". Пригадай, як треба поводитися під час канікул і
переглянь ще раз відео "Правила безпеки під час канікул".
Математика
Назва місяців по порядку ( записати кількість і по черзі
).
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Щербіна Владислав
Математика.
Тема.
Множення і ділення на 3.
№
157, с. 28 - письмово.
Літературне
читання.
Тема.
Ознайомлення з картинками кіно- та мультфільмами як
ілюстраціями
до художніх творів. Читання українських казок.
Консультації
по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Математика
Кути, сторони шестикутника.
Консультація по темі та завдання надіслано у Viber
Трудове навчання: Розпушування грунту.
9 клас
Прищепа Кирило
Предметно практичне навчання
Тема: Об’єкти із паперового конструктора
Початок роботи над паперовим будинком. Розмалюйте будиночок на шаблоні, будьте обережними там, де відмічені лінії згинання. Повторити ТБ при роботі з ножицями та клеєм. Вирізати за шаблоном будиночок, зігнути всі лінії, що відмічені пунктиром. Склеїти за відміченими лініями.
Мистецтво
Тема: Необхідність бережливого ставлення до творів мистецтва
Пояснити цінність та унікальність кожного з творів мистецтва, їх хрупкість та необхідність збереження. Пояснити засоби, що використовують для збереження творів мистецтва (бачили під час онлайн екскурсій музеями на попередніх уроках)
Для підкреслення унікальності і неповторності кожного з видів мистецтва створіть малюнок в техніці монотипія (весняна стилістика)
Предметно практичне навчання
Тема: Об’єкти із паперового конструктора
Початок роботи над паперовим будинком. Розмалюйте будиночок на шаблоні, будьте обережними там, де відмічені лінії згинання. Повторити ТБ при роботі з ножицями та клеєм. Вирізати за шаблоном будиночок, зігнути всі лінії, що відмічені пунктиром. Склеїти за відміченими лініями.
Мистецтво
Тема: Необхідність бережливого ставлення до творів мистецтва
Пояснити цінність та унікальність кожного з творів мистецтва, їх хрупкість та необхідність збереження. Пояснити засоби, що використовують для збереження творів мистецтва (бачили під час онлайн екскурсій музеями на попередніх уроках)
Для підкреслення унікальності і неповторності кожного з видів мистецтва створіть малюнок в техніці монотипія (весняна стилістика)
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1
розспівування та вправи для розвитку голосу.
2.Пісні
«Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського, «Мрія моя» Віра Боднарук,
«Мир без войни» –співати з рухами напам’ять.
3.Пісня
«Родина»М.Яремчук –співати всю пісню з рухами
4.Пісня
«Школа» А.Тринчер -вивчити всю пісню
Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
|
керівник гуртка
|
0504222787
|
Перегляд матчів УПЛ.
Немає коментарів:
Дописати коментар