Завдання на 13 травня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Я досліджую світ
Тема: «Тварини влітку»
Зошит с.37, передивитися відео про тварин нашої
місцевості.
Українська мова
Тема: «Попереджувальний диктант»
Пропис с.52, роботу надіслати.
Українська мова
Тема: «Систематизація вивченого за букварний
період»
Буквар с. 35 – напам’ять.
Математика
Тема: «Досліджуємо складові задачі. Доповнення
нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини»
Підручник с.133, №1 – усно ланцюжок дій, №3, 4 –
письмово, №5 – накреслити.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Читання
Тема. Травнева пригода. За А. Камінчуком «Далекий
голос зозулі»
Стор. 133,134 прочитати виразно текст, дати відповіді на
питання.
Математика
Тема. Перевіряємо навчальні досягнення.
Контрольна робота.
Українська мова
Тема. Створення вітальної листівки.
Стор. 106
прочитати текст Впр. 270, розглянути вітальні листівки й прочитати написи Впр.271, скласти вітальну
листівку.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Літературне читання
Урок позакласного читання. Читати твори Г. Бойка, М,
Носова.
(Повідомити про прочитані твори)
Математика
Ділення з остачею. С.159, №1055, №1056.
Природознавство
Органи чуття. С. 159-162,переказувати, робота в зошиті.
Російська мова
Історія писемності .с.155, вправа 473(1).
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне
читання.
Тема.
Контрольна робота. Навички читання вголос.
«Сходинки
до успіху» с. 100. Читання , кількість слів за хвилину
порахувати,
написати у зошит, надіслати.
Математика.
Тема.
Сумісні дії з багатоцифровими числами.
№ 1059 –
усно, № 1060, 1065 – письмово.
Роботи
надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.
Українська мова
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
9 клас
Тема. Повторення вивчення розділових знаків у простому і складному реченнях.
Д/з: повторити правила на с.18, 23, 26-27, 31; виконати письмово вправу
433 (списати три абзаци, підкреслити граматичні основи). Зв’язок через
Classroom та Viber.
9 клас (українська
література)
Тема. Марко Вовчок. Продовження теми народного життя в повісті
«Інститутка». Образи персонажів — людей із народу та панночки. Авторська
позиція у творі.
Д/з: знати зміст повісті марка Вовчка «Інститутка», с.304 – 313 –
законспектувати, виконати тест за посиланням. Зв’язок через Classroom та Viber.
8 клас (українська
література)
Тема. РМ №4. Складання власної гумористичної оповіді.
Д/з: опрацювати рекомендації, додані в документі, щодо створення
власної гумористичної оповіді; написати гумористичну оповідь на одну із
запропонованих тем. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас (українська
література)
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження
уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Микола Куліш.
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження
уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Богдан-Ігор Антонич.
Д/з: пригадати зміст комедії М. Куліша «Мина Мазайло», переглянути
відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Kg3KTWIYfXc
,повторити вірш Богдана-Ігоря Антонича «Різдво», переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0HyrqzcNmT8
, виконати тести за посиланням та Google Форми. Зв’язок через Classroom та
Viber.
Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
6 клас
Тема: «Духовний світ давніх слов’ян»
Опрацювати §53 (старий синій
підручник), читати, переказувати.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Імперський наступ на
автономію Гетьманщини»
Опрацювати §29, складний план, письмово
питання с.229. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас
Тема: «Узагальнення. Тематичне
оцінювання з теми 4 «Міжнародні відносини», теми 5 «Розвиток культури,
повсякденне життя»»
Виконати письмово завдання с.249
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас (всесвітня
історія)
Тема: «Від біполярного до
багатополярного світу. Проблема міжнародного тераризму, агресія Росії проти
України в 2014 р.»
Опрацювати §20 п.5-6, складний план,
письмово відповіді на питання 16,17,19,20,28.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас (математика)
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Степінь натурального числа з
натуральним показником. Повторити § 18. Розв’язати: № 578 с.118, № 591 ( с.119.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
10 клас – Навчальний проект з
теми «Властивості пари, рідин, твердих тіл». Повторити теми «Властивості пари.
Вологість повітря. Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища.
Деформації. Механічні властивості твердих тіл. Модуль Юнга». Надсилати роботи у
вигляді повідомлень в зошиті, презентацій, відео проведених вами експериментів.
Надати фото, відео виконаних робіт до Classroom.
11 клас - Фізичний практикум.
Лабораторна робота № 2 «Визначення показника заломлення скла». Переглянути
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VFpGNM-Zbz0 Лабораторну
роботу виконати за інструкцією, що викладена в файлі на Classroom, данні
дослідів брати з відео. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Технології
11 клас – Технологія остаточної обробки
виробу. Ознайомлення з професіями «дизайнер предметного середовища»,
«декоратор». Доопрацювати виготовлений виріб, дотримуватися правил безпечної
роботи. Переглянути презентації за посиланнями https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectvo-dizaynu-vidi-dizaynu-27983.html https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-dizajn-172181.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-profesia-dizajner-intereru-113888.html Написати повідомлення на тему (на вибір): «Дизайнер
інтер'єру: особливості професії», «Декоратор».
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
5 клас – Проект «Побутові
електроприлади в моєму житті». Побутові прилади та їхнє значення в житті
сучасної людини. Переглянути презентацію та відео за посиланнями https://naurok.com.ua/prezentaciya-suchasni-pobutovi-ta-promislovi-elektrichni-pristro-95322.html https://www.youtube.com/watch?v=O2vuiYUzAm8 Виконати
практичну роботу за інструкцією в файлі, що викладений на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
7 клас – Проект «Малярні роботи в
побуті власними руками». Матеріали для виконання малярних робіт. Технологія
виконання малярних робіт. Правила техніки безпеки під час виконання малярних
робіт. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-trudovogo-navchannya-z-temi-tehnologiya-malyarnih-robit-9019.html З презентації до зошита виписати:
що називають малярними роботами, види фарб, що таке лаки, для чого
використовують ґрунтовки і шпаклівки, види інструментів для малярських робіт.
Ознайомитися з інформацією, що викладена
в файлі на Classroom, виписати до зошита правила
безпечної праці. Написати повідомлення про професію маляра. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
7 клас
Тема: Географічне положення Північного Льодовитого океану у високих широтах. Історія географічних досліджень океану. Рельєф дна. Клімат і води. Льодовий режим океану. Органічний світ і природні ресурси. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Прочитайте параграф 61, відмітити в контурній карті географічні об’єкти Північного Льодовитого океану (океанічні хребти, течії, півострови, материки, що омиває, внутрішні моря).
В зошиті написати середню та максимальну глибини океану (дивись карти атласу), солоність океану
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
8 клас
Тема: Контрольна робота 2
Будьте уважними при проходженні тесту! форма потребує адресу вашої електронної пошти (тієї, за якою ви зареєстровані в классрумі). тест проходити 1 раз, далі оцінка буде знижуватися! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTqFFaKIzPaIV-JnLBoustQyLM9zoJUpA5naXG3ynjp8xmAA/viewform?usp=sf_link
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom
11 клас
Тема: Місце України в глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва та реалізації електронної продукції. Виробництва фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розміщення підприємств. Особливості розвитку й промислової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктів харчування.
Опрацюйте параграфи 30 – 31, після опрацювання дайте відповідь на запитання:
1. Які чинники вплинули на розміщення різних типів електростанцій, як традиційних так і відновлювальних джерел. Наведіть приклади електростанцій кожного з видів (ТЕС, АЕС, ГЕС, СЕС, ВЕС, ГАЕС, ТЕЦ)
2. Стр. 163, запитання № 1
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Тема: Географічне положення Північного Льодовитого океану у високих широтах. Історія географічних досліджень океану. Рельєф дна. Клімат і води. Льодовий режим океану. Органічний світ і природні ресурси. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Прочитайте параграф 61, відмітити в контурній карті географічні об’єкти Північного Льодовитого океану (океанічні хребти, течії, півострови, материки, що омиває, внутрішні моря).
В зошиті написати середню та максимальну глибини океану (дивись карти атласу), солоність океану
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
8 клас
Тема: Контрольна робота 2
Будьте уважними при проходженні тесту! форма потребує адресу вашої електронної пошти (тієї, за якою ви зареєстровані в классрумі). тест проходити 1 раз, далі оцінка буде знижуватися! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTqFFaKIzPaIV-JnLBoustQyLM9zoJUpA5naXG3ynjp8xmAA/viewform?usp=sf_link
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom
11 клас
Тема: Місце України в глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва та реалізації електронної продукції. Виробництва фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розміщення підприємств. Особливості розвитку й промислової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктів харчування.
Опрацюйте параграфи 30 – 31, після опрацювання дайте відповідь на запитання:
1. Які чинники вплинули на розміщення різних типів електростанцій, як традиційних так і відновлювальних джерел. Наведіть приклади електростанцій кожного з видів (ТЕС, АЕС, ГЕС, СЕС, ВЕС, ГАЕС, ТЕЦ)
2. Стр. 163, запитання № 1
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
6 класс.
Указательные местоимения. С. 285 учебника -
прочитать, просмотреть видео. С. 288 - рубрика "Возьми на заметку".
Упр. 285, орфографическая разминка. Пройти тест. Фото с выполненным заданием прикрепить
на сайте Google Classroom
10 класс. Синтаксические особенности художественного стиля. С. 204 - теоретические сведения, упр. 311 - выполнить
тестовые задания. Выполнить задания в прикрепленном документе. Упр. 312 (Б).
Фото с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom.
Зарубіжна література
5 клас.
Реальне і фантастичне у повісті Пауля Маара. Переглянути відео. Виконати завдання, розміщене у відео: "Написати
лист Субботику". Пройти тест. Фото роботи прикріпити на сайті
Google Classroom.
7 клас.
Поглиблення понять про оповідача, розповідача у романі Корнелії Функе
«Чорнильне серце». Переглянути презентацію. Пройти тест. Скрін прикріпити на сайті Google Classroom.
8
клас. Барбара Космовська. «Буба», «Буба:
мертвий сезон». Художній світ Б.
Космовської. С. 270-274 підручника - прочитати.
Переглянути відео. Прочитати роман Барбари Космовської "Буба".
Письмово виконати завдання 1 на с. 274 з рубрики "Творче завдання".
Пройти тест. Фото роботи прикріпити на сайті
Google Classroom.
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
10 клас (громадянська освіта)
Тема:Витоки та процес європейської інтеграції. Міграційні процеси. Види та
форми сучасної міграції
Завдання:Опрацювати в підручнику параграф 48. Виписати ключові поняття в
зошит. Прочитайте думку Свінга на стор.220, які причини міграції він визначає?,
які ще причини міграції ви б додали?
Поміркуйте які проблеми виникають внаслідок масової еміграції? які наслідки
можуть бути? Письмові відповіді надіслати у Classroom
5 клас (основи здоров‘я)
Тема: Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних
ситуаціях на воді.
Завдання: Опрацювати параграф 29, Письмово надіслати у Classroom правила
поведінки під час купання, та відповісти на запитання сторінка 170 (вибери
правильну відповідь)
6 клас (основи здоров’я)
Тема: Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення
вантажів і виконання маневрів на велосипеді.
Завдання: Опрацювати сторінка 137 -140, Питання 6,7,8,9,10 письмова
надіслати у Classroom
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми роботи
|
2
|
Чим займаються члени моєї родини
|
Впр.2, стор.105
|
Послухати та вивчити слова по ссилці https://lib.imzo.gov.ua для підручника Smiling Sam 2 клас Unit 8 lesson 5 -
аудіо/відео вайбер , Classroom
|
3
|
Майбутній час.
Дозвілля
|
Впр.1. стор.
122,
Впр.3, стор.122
|
Виписати слова в словник
Читати , перекладати- аудіо/відео вайбер
|
4
|
Подорож влітку
|
Впр.1, стор.160
|
Читати , перекладати- аудіо/відео вайбер
|
7
|
Київ- столиця
України
|
Впр.3, стор.158-160
|
b-опрацювати текст,
а- виконати тест true/
false письмово- фото в Classroom
|
9
|
Семестровий
контроль аудіювання
|
Виконати тест
|
|
10
|
Семестровий
контроль аудіювання
|
Виконати тест
|
Ссилка https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=980133
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас
математика
Тема.Дії з раціональними числами.Повторення.
1.Повторити пар.17-18.
2.Розв’язати №1361(1): (виконати по діям).
3.Надіслати фото в classroom.
7клас алгебра
Тема.Дії з многочленами.Повторення.
1.Повторити пар.2(п.4-13).
2.Розв’язати №1146, №1148.
3.Надіслати фото в classroom.
8 клас алгебра
Тема.Контрольна робота №6. «Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до
квадратних, і застосування їх при розв’язуванні
задач».
1.Повторити пар.1
2.Виконати контрольну роботу (текст к.р. надісланий в Viber, група 7 клас).
3. Надіслати фото в classroom.
10 клас алгебра
Тема.Контрольна робота №4. «Похідна та її застосування».
1.Повторити пар.3.
2.Виконати контрольну роботу (текст к.р. надісланий в Viber, група 10 клас).
3.Надіслати фото в classroom.
Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
7 клас Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика. Опрацювати
параграф 53.Тести за посиланням.
5 клас (природознавство) Захист планети від забруднення різних видів. Опрацювати параграф 46. Завдання 5 на
сторінці 206.
9 клас Огляд традиційних біотехнологій.
Опрацювати параграф 63. Тести за посиланням.
6 клас Сапротрофні цвільові гриби та
дріжджі. Опрацювати параграфи 52 та 16.
Тести за посиланням.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
6 клас
Переглянути відео
Надати стислий коментар. Ваші враження.
Консультація за № 0508223616
Здати роботу 15.05.2020р.
4 клас
Тема: Активний відпочинок та ігри
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
10 клас
Тема : Стритбол
Прийоми захисту
https://yandex.ua/video/preview/?filmId=2622266828074651820&text=прийоми%20захисту%20у%20баскетболі&path=wizard&parent-reqid=1588745206774550-1526829035228565478900287-production-app-host-vla-web-yp-67&redircnt=1588745245.1
Консультації по єл. пошті : niziskl66@gmail.com
9 клас
Тема : Футбол.
1.Назвіть найвищі досягнення українських футбольних
команд у Єврокубках ?
2. Назвіть найвищі досягнення збірної України з футболу
на міжнародній арені ?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
14.05.2020.
2 клас
Тема: Активний відпочинок та ігри
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
8 клас
Тема : Футбол.
1.Нзвіть які Українські команди
приймали участь у чемпіонаті вищої ліги СРСР?(6 б)
2.Назвіть команди Української прем’єр
ліги (6 б)
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
14.05.2020.
Захист Вітчизни
11 клас
Розділ VI.Тактична підготовка.
Тема4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп.
Заняття № 13.Бойові порядки та їх використання під час
руху.
https://yandex.ua/video/preview/?filmId=13960018663246944815&text=захист+вітчизни+%3A+дії+солдата+в+бою&path=wizard&parent-reqid=1588804265830355-1295228772773812499600891-production-app-host-vla-web-yp-37&redircnt=1588804369.1
Опрацювати
§ 7.Підручник «З.В.» авт..А.А.Гудима2019р
Дати
письмову відповідь на запитання:
1.
Від яких факторів
залежить склад бойових груп? (12 б)
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Українська мова
Тема. Контрольне списування.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Основи здоров’я
Тема: «Особиста безпека. Правила поведінки при зустрічі з
незнайомцями. Небезпечні знайомства»
Зошит с.46 – розібрати. Провести бесіди про небезпечні
знайомства.
Літературне читання
Тема: «Ознайомлення з картинами, фрагментів з
мультфільмів»
Передивитися мультфільми про тварин. Обговорити їх
зовнішній вигляд поведінку.
3 клас
Карасьов Андрій
Математика
Одиниці вартості. Розмін. Заміна.(Л.В.Максимова
експрес-контроль, с.58, №3)
Образотворче мистецтво
Тема. Малювання тематичної композиції "Квітуча
поляна".
Подивись на рослини, які квітнуть біля будинку
на клумбі та намалюй їх.
4 клас
Щербіна Владислав
Математика.
Тема.
Ділення 15, 18, 21 на 3.
С.
26, № 146 – письмово.
Літературне
читання.
Тема.
Обговорення прочитаних творів.
Читання
творів за бажанням.
Консультації
по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Математика
Тема: Шестикутник як окремий випадок замкненої ламаної
лінії.
Завдання: задано у Viber ( Намалювати шестикутник за
шаблоном, Викласти шестикутник з паличок)
Завдання в підручнику: 261, 262(перевірка у Viber)
Трудове навчання: Догляд за кімнатними рослинами
вдома.
9 клас
Прищепа Кирило
Предметно практична діяльність
Тема: Об’єкти із пластикового
Закінчити роботу над пластиковими конструкторами із цеглинок «Лего». На основі отриманих навиків з попереднього уроку побудувати вежу складної форми (багатокутник). Допогти із побудовою основи вежі (задати форму), далі Кирило має самостійно має обирати необхідні за формою цеглинки та закінчити об’єкт конструювання.
Мистецтво
Тема: Пластичний етюд
Пояснити що таке пластичний етюд (вид хореографічного мистецтві, що вирізняється елементами акробатики, танцями, пантомімою. Це пластичний плакат, який може бути зів’язкою, або фіналом масштабного концертного дійства, це образна передача ідейно – філософського аспекту заходу). Перегляньте кілька пластичних етюдів на різні теми. Чим вони схожі, а чим відмінні? Чи відчувається задумка в рухах, одягу, музиці?
https://www.youtube.com/watch?v=JyI3Md4bFZc
https://www.youtube.com/watch?v=oggiqq3xkSM
Предметно практична діяльність
Тема: Об’єкти із пластикового
Закінчити роботу над пластиковими конструкторами із цеглинок «Лего». На основі отриманих навиків з попереднього уроку побудувати вежу складної форми (багатокутник). Допогти із побудовою основи вежі (задати форму), далі Кирило має самостійно має обирати необхідні за формою цеглинки та закінчити об’єкт конструювання.
Мистецтво
Тема: Пластичний етюд
Пояснити що таке пластичний етюд (вид хореографічного мистецтві, що вирізняється елементами акробатики, танцями, пантомімою. Це пластичний плакат, який може бути зів’язкою, або фіналом масштабного концертного дійства, це образна передача ідейно – філософського аспекту заходу). Перегляньте кілька пластичних етюдів на різні теми. Чим вони схожі, а чим відмінні? Чи відчувається задумка в рухах, одягу, музиці?
https://www.youtube.com/watch?v=JyI3Md4bFZc
https://www.youtube.com/watch?v=oggiqq3xkSM
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1
розспівування та вправи для розвитку голосу.
2.Пісня «Взлетай на
крыльях таланта» О. Ольханського –співати всю пісню з рухами -https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
3. Пісня «Мрія моя» Віра
Боднарук –співати всю пісню
4.Пісня –«Мир без войни» -
співати пісню з рухами
Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
|
керівник гуртка
|
0504222787
|
Виконання
стандартних положень.
Немає коментарів:
Дописати коментар