вівторок, 12 травня 2020 р.


Завдання на 12  травня  2020 рік

1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net
Я досліджую світ
Тема: «Тварини влітку
Підручник с.74-75 – відповідати на питання, зошит с.39 – розфарбувати. Намалювати ягоди, які  любиш, або квіти біля твого дому.
Математика
Тема: «Розв’язування задач. Складання схем до задач»
Підручник с.132, № 1 – виконати ланцюжок дій усно, задачу №2 – письмово.  
Українська мова
Тема: «Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період»
Буквар с.34 – пісеньку «Весела абетка» читати, як скоромовку (щоб можна було заспівати, піддивляючись).
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com
Я досліджую світ
Тема.      Що можна побачити і почути влітку.
Стор. 117 спостерігай які зміни відбуваються в природі.
Математика
Тема.     Закріплення вивченого матеріалу.
Стор. 137 № 1 з числового ряду вилучи «зайве» число, № 2 обчисли й запиши вирази.
Українська мова
Тема.     Складання тексту за серією малюнків.
Стор. 105 Впр.269 (2) розглянь малюнки, добери ім'я дівчинці, за поданим початком усно склади за малюнками текст.
Читання
Тема.   За Г.К. Андерсеном «Принцеса на горошині» 
Стор. 131,132 прочитати, докладно переказати казку.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com
Математика
Знаходження числа за його частиною. С.156-157, №1038, №1040.
Українська мова
Урок розвитку звязного мовлення. Складання привітання до Дня матері (за впр. 378).
Літературне читання
Творчість Грицька Бойка. Г Бойко «Ось такий у мене ніс». С. 163-166,виразно читати.
Трудове навчання
Вироби за власним бажанням.
Консультація і перевірка робіт у вайбері.

4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com
Літературне читання.
Тема. Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху –
Грицько Бойко.
Прочитати вірші поета (2 -3), записати у зошит: їх назви, про що
вони, хто головні герої.
Математика.
Тема. Ділення іменованих чисел  на двоцифрові числа.
№ 1051-  усно, № 1052, 1058 – письмово.
Українська мова.
Тема. Повторення. Дієслово, прислівники.
«Сходинки до успіху» с. 60 – 62, варіант 2.
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.

Українська мова

Падій
Любов
Василівна
заступник директора з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
5 клас
Тема. Розділові знаки при прямій мові та  діалозі
Д/з.  Повторити  теоретичний матеріал за підручником, сторінки 180, 181. Виконати письмово вправу 493 або 494 (на вибір). Фото надати на перевірку  в  Classroom
12.05.  6 клас  українська мова
Тема.  Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Написання займенників із прийменниками окремо
Д/з.   Опрацювати теоретичний матеріал  на сторінках 201-202 підручника. Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=vJKdIhcqZ0A Виконати письмово вправу 531  або 535  (на вибір).  Фото надати на перевірку  в  Classroom
5 клас (українська література)
Тема. М.Вінграновський. «Сіроманець». Здатність Сашка на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції
Д/з.1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=O6YP7q5SEQk
2.  Прочитати повість «Сіроманець», сторінки 245-249.
3.Виконати письмово в зошиті  тестове завдання 1, 2, 3, сторінки 248-249. 
4. Дати письмову відповідь на запитання:  «Чого навчає читачів повість  М.Вінграновського «Сіроманець»?»
Фото надати на перевірку  в  Classroom

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
10 клас
Тема. Контрольна робота №9 з теми «Дієслово, дієприкметник, дієприслівник, прислівник»
Тема. Прийменник, його особливості. Групи за походженням та морфологічним складом. Правопис прийменників. Особливості вживання деяких прийменників. Синонімія прийменників. Перехід повнозначних слів у прийменники.
Д/з: виконайте контрольну роботу в Google Формі, повторити матеріал про прийменник на с. 264 – 266 підручника, занотувати в зошит з правилами, переглянути відеоролики за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=ZNexcgYI47c , https://www.youtube.com/watch?v=9qc9hJa-spQ , виконати вправу 455 (списати текст, уставляючи пропущені букви та добираючи з дужок потрібні варіанти прийменників, усі прийменники обвести в кружечок). Зв’язок через Classroom та Viber.
7 клас
Тема. Правопис часток. Не і ні з різними частинами мови (узагальнення)
Д/з: вивчити правила на с. 240, 243, виконати вправи 543, 544 (списати речення, уставляючи пропущені букви та знімаючи риски, підкреслити орфограму «Не і ні з різними частинами мови»). Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас
Тема. Правопис складних прийменників та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники.
Тема. Правопис заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань.
Д/з: переглянути відео за посиланнями
https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0, виконати тестові завдання на сайті «Всеосвіта» 14 травня об 11.10, на сайті «На урок» у зручний для Вас час. Зв’язок через Classroom та Viber.
8 клас
Тема. Відокремлені додатки
Д/з: вивчити правила на с. 157, переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3v3ddaIBtlg ,  виконати письмово вправу, додану в документі, та вправу 349(І). Зв’язок через Classroom та Viber.

Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
Директор,
учитель історії
0508014711
elenatolstikova801@gmail.com

6 клас
Тема: «Духовний світ давніх слов’ян»
Опрацювати  §53 (стара синя книга), письмово  опрацювати п.8, словникова робота. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 5 «Епоха Просвітництва», теми 6 «Східний світ у ХVІ- ХVІІІ ст.»»
Письмово виконати завдання с.223, 245, тестові завдання с.224, 246.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас (історія України)
Тема: «Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Опір окупантам. Новий порядок УПА»
Опрацювати  §32, письмово опрацювати, письмовий аналіз документів 1-3 с.224.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас (всесвітня історія)
Тема: «Період (розрядки) в міжнародній політиці»
Опрацювати  §20 п.1-4, складний план.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.


Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com

5 клас (математика) Повторення і систематизація навчального матеріалу. Дії другого ступеня з натуральними числами. Повторити § 11-17. Розв’язати: № 357 (1-2) с.76, № 414 (5) с.88, № 459 с.93. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
7 клас – Коефіцієнт корисної дії механізмів. Опрацювати § 36, виписати до зошита що є корисною роботою, повною роботою, означення коефіцієнта корисної дії механізмів (ККД), формули, як визначити ККД похилої площини, ознайомитися з різновидами похилої площини. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Bn3T6HReauY , презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-prosti-mehanizmi-62690.html    Розв’язати вправа 36 (2). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас – Навчальний проект з теми «Електричні явища. Електричний струм». Повторити теми «Електричний заряд. Електричне поле. Сила струму. Напруга. Опір. Послідовне з’єднання провідників. Паралельне з’єднання провідників. Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца. Електричний струм у різних середовищах». Теми проектів, повідомлень, експериментальних досліджень в підручнику с.226 (на вибір). Надсилати роботи  у вигляді повідомлень в зошиті, презентацій, відео проведених вами експериментів. Надати фото, відео виконаних робіт до Classroom.
9 клас - Навчальний проект з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження». Повторити теми «Закони Ньютона. Закон всесвітнього тяжіння. Рух під дією сили тяжіння. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Досягнення космонавтики. Фундаментальні взаємодії в природі». Теми проектів, повідомлень, експериментальних досліджень в підручнику с.260 (на вибір). Надсилати роботи  у вигляді повідомлень в зошиті, презентацій, відео проведених вами експериментів. Надати фото, відео виконаних робіт до Classroom.
11 клас – Фізичний практикум. Лабораторна робота № 1 «Дослідження коливань пружинного маятника». Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fYULhXS2O7k&vl=ru     Лабораторну роботу виконати за інструкцією, що викладена в файлі на Classroom, данні дослідів брати з відео. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
6 клас – Проект «Охайне житло». Послідовність дій під час прибирання житла. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PiKV2W7KJY0 переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/urok-z-trudovogo-navcanna-distancijne-navcanna-prezentacia-gigiena-zitla-259429.html    Опрацювати інформацію надану в файлі на Classroom і виконати практичну роботу. Надати фото виконаних робіт до Classroom.

Географія

Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
6 клас

Тема: Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу
Прочитайте параграф 61, пригадайте з теми позаминулого уроку, які країни вирізняються за кількістю населення? Після опрацювання параграфу відмітьте в контурній карпі 5 найбільших за площею країн світу (стр. 242) та 5 найменших за площею країн світу (дивись статтю за посиланням  https://www.segodnya.ua/ua/lifestyle/travel/top-samyh-malenkih-stran-v-mire-1262946.html )
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
9 клас
Тема: Аутсорсинг, його переваги й недоліки. Аутсорсинг інформаційних технологій (ІТ – аутсорсинг). Комп’ютерне програмування, консультування та пов’язана з ним діяльність. Країни – лідери на світовому ринку комп’ютерного програмування
Прочитайте параграф 45, після опрацювання матеріалу дайте письмові відповіді на такі запитання:
1. Що таке аутсорсинг, які є види аутсорсингу?
2. У чому плюси та мінуси ІТ- аутсорсингу?
3. Країни – лідери на ринку програмного забезпечення?
4. Які фактори вплинули на те, що України входить до країн- світових лідерів з експортерів ІТ – аутсорсингу?
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
10 клас
Тема: Єгипет. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Особливості структури економіки країни, що розвивається
Прочитайте параграф 42 (стр235 – 237), після опрацювання тексту параграфа дайте відповіді на запитання № 1,3 зі стр 239.
План – опису ЕГП країни
1. Положення по відношенню до сусідніх країн.
2. Положення по відношенню до головних сухопутних і морських транспортних шляхів.
3. Положення по відношенню до головних паливно-сировинних баз, промисловим і сільськогосподарським районам.
4. Положення по відношенню до головних районам збуту продукції.
5. Загальний висновок про вплив ЕГП на розвиток і розміщення господарства країни.



Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com
5 класс. Предложения с однородными членами. Запятая при однородных членах.     С. 268, 273-274 учебника - прочитать правила. Посмотреть видео. Упр. 296 ( І и ІІ задания). Пройти тест. Фото работы с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom

8 класс. Обособленные дополнения. Употребление предлогов кроме, вместо, сверх, включая, наряду с... с существительными. С. 240 - прочитать правило. Посмотреть видео. Упр. 286 (списать все предложения, расставив знаки препинания). Пройти тест.Фото выполненного задания прикрепить на сайте Google Classroom
7 класс. Правописание частиц слитно и через дефис. Различие на письм е частиц не и ни.  С. 298 - рубрика "Возьми на заметку", с. 301 - правило. Посмотреть видео. Упр. 380. Пройти тест. Фото выполненного задания прикрепить на сайте Google Classroom
Зарубіжна література
6 клас. Конрад і його становлення у світі. Переглянути відео. Письмово дати відповідь на питання, сформульоване у відео:"Як ви думаєте, що чекає в майбутньому на Конрада, пані Бартолотті, пана Егона?". Пройти тест. Фото виконаної роботи прикріпити  на сайті Google Classroom.

Основи здоров’я, мистецтво 
Голованова
 Нонна
 Резівна
 учитель основ здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
0993711324
nonna050489n@gmail.com
10 класистецтво)
Тема: Музичне мистецтво Арабського Сходу
Завдання: Пояснити,як розуміти цитату Аль- Фарабі: «Музика, це мелодія, об‘єднана словом»
9 клас снови здоров‘я) 
Тема:Міжнародне екологічне право.екологічне законодавство України.
Завдання:Опрацювати параграф 30,сторінка 147 -150. Письмово зробити конспект по темі та надіслати у Classroom.Також питання,сторінка 154 письмово.

Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com

Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид і форми роботи
1
Вивчаємо англійські букви
Впр.5, стор.99
Повторити правопис букв U-Z
Послухати та вивчити пісню по ссилці https://lib.imzo.gov.ua -  аудіо/відео вайбер , Classroom
4
Урок читання
Впр.1. стор. 157,
Впр.2, стор.157
Виписати слова в словник , вивчити види транспорту.
Читати , перекладати- аудіо/відео вайбер
5
Шкільні предмети
Впр.4, стор.185
Перекласти дієслова, вставити дієслова та назви шкільних предметів замість крапок письмово- фото в  Classroom
11
Семестровий контроль говоріння . Вибір карєри
Впр.4, стор.176
Опрацювати текст, написати повідомлення про вибір вашої  кар’єри. Відповісти на  запитання 1,2 в розгорнутому виді письмово- фото в  Classroom
Історія України
7
Практичне заняття. Етнічний склад населення України. Повсякденне життя в XІV-XV ст.
Пар.29
Опрацювати 1-4 завдання параграфа. Заповнити таблицю (зразок таблиці прикріплений у документі) -фото Classroom

Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com
                      6 клас математика
Тема.Дії з раціональними числами.Повторення.
1.Повторити пар.15-16.
2.Розвязати №778(1), №1352(1).
3.Надіслати фото в classroom.
                     7 клас геометрія
Тема.Розвязування вправ.Самостійна робота.
1.Повторити пар.1-4.
2.Виконати самостійну роботу (задання надіслані в Viber).
3.Надіслати фото в classroom.
                     8 клас геометрія
Тема.Розвязування вправ.Повторення.
1.Повторити пар.4.
2.Розв’язати №848, №849.
3.Надіслати фото в classroom.
                     9 клас геометрія
Тема.Знаходження площ многокутників.
1.Повторити пар.3.
2.Розвязати №21.27, №21.29.
3.Надіслати фото в classroom.

Хімія
Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com

11 клас «Зелена»  хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. Тестування за посиланням
10 клас  Синтетичні волокна : фізичні властивості та застосування. Тестування за посиланням
8 клас Розрахунки за хімічними рівняннями маси, обєму , кількості речовини. Переглянути відео, самостійно  розвязати  задачу,  подану в кінці і надати на перевірку.
7 клас Охорона водойм від забруднень. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах. Тестування за посиланням

Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
учитель
фізичного виховання
0508223616
ziskl66@gmail.com

8 клас
Тема : Футбол.
1.Нзвіть які Українські команди приймали участь у чемпіонаті вищої ліги СРСР?(6 б)
2.Назвіть команди Української прем’єр ліги (6 б)
Консультація за № 0508223616                             Здати роботу 14.05.2020.
9 клас
Тема : Футбол.
1.Назвіть найвищі досягнення українських футбольних команд у Єврокубках ?
2. Назвіть найвищі досягнення збірної України з футболу на міжнародній арені ?
Консультація за № 0508223616                             Здати роботу 14.05.2020.
5 клас
Тема: Футбол
Технічна підготовка футболіста.
Виконайте жонглювання (ногою , головою, стегном) повітряною кулькою.
Напищіть свій найвищий результат.
Консультація за № 0508223616
4 клас
Тема: Активний відпочинок та ігри
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з батьками)

Темп повільний.

Консультація за № 0508223616
2 клас
Тема: Активний відпочинок та ігри
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з батьками)

Темп повільний.

Консультація за № 0508223616
7 клас
Тема : Футбол.
Написати: Хто зображений  на фото ?
1.https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1519478/1769a29c-9537-4d0c-827f-29042584e5ed/s1200?webp=false                          (4  б)

2.https://yandex.ua/images/search?text=%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE+%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B0+%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%85%D0%B8%D0%BD%D0%B0&img_url=https%3A%2F%2Fotvet.imgsmail.ru%2Fdownload%2F225322429_21687ad66fa8ec8fae414fa03ccd954b_800.jpg&pos=6&rpt=simage&stype=image&lr=143&parent-reqid=1588885420559851-780683500183172633700287-production-app-host-man-web-yp-209&source=wiz                 (4 б)

3.https://24tv.ua/resources/photos/news/201812/1089270.jpg?1549360109000          (4 б)
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 15.05.2020.

11 клас
Тема : Стритбол
Переглянути відео 
https://www.youtube.com/watch?v=R6HoXvnC7Jw
Відповісти на запитання: Чи можна у  нас в школі навчитись так грати
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 15.05.2020.

Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
учитель інформатики
0502758865
kirillkamyshan@gmail.com
Усі завдання для кожного класу викладені на платформі Classroom. За консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання на перевірку відправляти у Classroom.

Музичне мистецтво
Горбачова
Олена Анатоліївна
 учитель
музичного
мистецтва
0502917761
elena3180elena@gmail.com

1 клас
Тема. Морське царство
Послухайте тему моря з опери "Садко" М.Римського-Корсакова, початок симфонічної поеми "Море" М.Чюрльоніса, музику до кінофільму "Людина-амфібія" А. Петрова. Розкажіть батькам про свої враження. Пригадайте і заспівайте пісню "Дивина" (interactive.ranok.com.ua). Намалюйте акваріум з морськими мешканцями.
2 клас
Тема. Весняне різнобав'я
Послухайте як П. Чайковський зобразив музичними звуками пісню жайворонка. Послухайте звуки весняного лісу та дощу. Спробуйте намалювати почуте. Повторіть " Пісню про дружбу" (interactive.ranok.com.ua
5 клас
Тема. Презентація проектів
Прочитайте казку В.О.Сухомлинського "Флейта і вітер" ( с.152 підручника). Поясніть, чому флейта не підкорилася Вітру. Свої висновки запишіть у зошит і намалюйте  малюнок до цієї казки.

Індивідуальне навчання
2 клас Бараусова Олександра
Математика
Тема.  Прямокутник. Квадрат. Трикутник.
Стор. 153 № 3 прочитати іменовані числа, № 4 назвати сусідів іменованих чисел,
 № 5 порівняти іменовані числа. https://www.youtube.com/watch?v=t7QPr6erErc
Виконані завдання сфотографувати або зняти   відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас Литвинов Сергій
Українська мова
Тема: «Перевірка шляхом орфографічного промовляння»
Підручник с.79, впр.2 – списати та перевірити.
Математика
Тема: «Нумерація в межах 100. Многокутники. Вимірювання многокутників»
Підручник с.122, №84, 85.
Виконанні завдання надіслати на вайбер.
3 клас Карасьов Андрій
Українська мова
Списування рукописних і друкованих текстів по складах і цілими словами (експрес-контроль, Н.П.Кидисюк)
Трудове навчання
Поняття про конструювання виробів з окремих деталей (робота з конструктором).
Консультація і перевірка у вайбері.
4 клас Щербіна Владислав
Українська мова.
Тема. Повторення. Українська абетка.
С. 18, впр. 38.
Математика.
Тема. Ділення 15, 18, 21 на 3.
С. 25, № 146.
Трудове навчання.
Тема. Види конструювання. Способи кріплення деталей. Транспорт.
Консультації по телефону.
6 клас Соболєва Владлена
Основи здоров‘я
Тема:Способи захисту від звірів комах змій.профілактика захворювань під час перебування у лісі.
Консультація по темі та завдання у Viber 
Математика
Тема: Порівняння прямокутника і квадрата
Перегляд за посиланням:
Задача 258,259 надана у Viber 
Трудове навчання: Підготовка ґрунту для висаджування розсади рослин
9 клас Прищепа Кирило

Адаптивна фізична культура
Тема: Ігри для розвитку уваги, мислення
Ігра картками та шахматами. Розкласти картки з тваринами «рубашкою» до гори. Знайти всі пари однакових карток. Розставити шахмати у певному порядку, дати час запам’ятати Кирилу їх положення, після чого змішати фігурки. Кирило має розставити фігури так, як вони стояли до цього. Повторити кілька комбінацій.
Соціально – побутове орієнтування
Тема: Вибір зображення тих торгівельних споруд, які зазвичай відвідує сім’я дитини
Розкласти фотозображення різних торгівельних будівль (із журналів, газет, особових фото). Кирило має відібрати ті, які йому знайомі. Співставити ці торгівельні маршрути з особистим маршрутним листком, визначити де яка споруда знаходиться, як до неї дойти, що там можна купити.
Елементарні математичні уявлення
Тема: Визначення часу між двома подіями шляхом заміни календарного числа арифметичним
Порахувати (письмово в зошиті) вже знайомі Кирилу дати з минулих уроків, але не за допомогою календаря, а у вигляді арифметичних задач на додавання та віднімання. За необхідності використати арифметичні палички. Додати нові приклади (01.01 – 01.12; 2020 – 2009; 2009+11; 29.05-12.05; 12.05+17)





Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла Вікторівна
керівник гуртка
0509332817
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1 розспівування та вправи для розвитку голосу.
 2.Пісня «Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського –співати всю пісню з рухами  -https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
3. Пісня  «Мрія моя» Віра Боднарук –співати всю пісню
4.Пісня –«Мир без войни»гр."Індіго" - співати пісню з плюсовкою

Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
керівник гуртка
0504222787
 Перегляд матчів УПЛ.

Гурток «Умілі ручки»
Омельченко Ольга Сергіївна
керівник гуртка
0990755563
malen89kaya@gmail.com
Тема: «Виготовлення листівки до дня народження друга»
Для виготовлення картинки знадобляться кольоровий папір, ножиці, клей ПВА, олівець, будь-який шаблон квітів. Дотримуйтесь  техніки безпеки під час роботи з ножицями. Можна виконати листівку за зразком  https://www.youtube.com/watch?v=fWOwGp9f3GU
Готові роботи надсилайте на вайбер, за консультацією дзвоніть на телефон.






Немає коментарів:

Дописати коментар