Завдання на 08 травня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Українська мова
Тема: «Алфавіт»
Пропис с.46-47, прописати усі букви алфавіту.
Списати з рукописного та друкованого текстів.
Українська мова
Тема: «Узагальнення й систематизація вивченого
матеріалу»
Пропис с.48 дописати літеру у веселу абетку с.50
утвори слова, спиши скоромовку.
Математика
Тема: «Знайомимся з задачами на знаходження
невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів»
Підручник с.131, розібрати №1, №2 – розв’язати задачі
(усно).
Технології
Тема: «Виготовлення вітальної листівки. Оздоблення
листівки»
Можна аплікацію, малюнок на асфальті. Дозволяються
фарби, фломастери, кольорові ручки, олівці, маркер.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Я досліджую світ
Тема. Кольорові сторінки природи: літо.
Стор. 116, 117
прочитати, дати відповіді на запитання. За малюнками скласти розповідь, що
відбувається влітку у живій природі.
Математика
Тема. Досліджуємо таблицю множення числа 8 та
9,таблицю ділення на 8 та 9.
Стор. 136
ознайомитися з таблицями множення й ділення чисел 8, 9. №5 обчислити вирази за
зразком, №6 усно знайти значення виразів.
Читання
Тема. Казки народів світу.
Прочитати улюблену казку, дати характеристику головним
героям, подіям. Переказати казку батькам.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Математика
Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом
випробування.
С.155, №1026, №1029.
Українська мова
Написання не з дієсловами. С.156, опрацювати правило,
вправа 374.
Літературне читання
Контрольна робота надіслана на вайбер.
Консультація
і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне читання.
Тема. В. Сухомлинський. Співуча пір*їнка.
С. 174 – 175,
питання усно, четверте питання – письмово.
Математика.
Тема.
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею.
№ 1044 – усно, № 1045, 1047, 1049 –
письмово.
Українська
мова.
Тема.
Повторення.
«Сходинки до
успіху» с. 65 – 66, варіант 2 -
письмово
у
«Сходинках...».
Образотворче
мистецтво.
Тема.
Малюнок «Вітрина магазину».
Роботи
надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.
Українська мова
Падій
Любов
Василівна
|
заступник директора з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
Тема. Розділові знаки при прямій мові та діалозі
Д/з. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc Повторити
теоретичний матеріал за підручником, сторінка 183. Випишіть діалог з
повісті «Сіроманець» М.Вінграновського (6 реплік). Фото
надати на перевірку в Classroom
6 клас
Тема. Заперечні й
неозначені займенники, їх відмінювання.
Правопис заперечних займенників
Д/з. Опрацювати
теоретичний матеріал на сторінках
201-202 підручника. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=U0ItypiQWJo. Виконати письмово вправу 529 або 534
(на вибір). Фото надати на перевірку в Classroom
5 клас
(українська література)
Тема. М.Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість,
рішучість Сашка
Д/з. Прочитати повість «Сіроманець», сторінки 236-244. Охарактеризуйте Сашка за поданим
планом.
1.Імя героя, вік.
2. Портрет.
3. Вчинки персонажа.
6 клас
(українська література)
Тема. Урок виразного
читання №2. Павло Глазовий. «Заморські
гості», «Кухлик». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
2. 2.Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=8TeeRNzs6Ww
3.
Виразно читати гуморески на стор.
232-233
4.
Виконати тестові завдання за творчістю Павла Глазового.
(Тести в Classroom)
Фото надати на перевірку в Classroom
Фото надати на перевірку в Classroom
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
10 клас
Тема. Ступені
порівняння означальних прислівників. Правопис прислівників і прислівникових
сполучень.
Тема. Прислівники за
походженням. Написання НЕ з прислівниками.
Д/з: опрацювати
теоретичний матеріал підручника на с. 258 – 260, записати в зошит з правилами,
письмово виконати вправу 433, виконати тести щодо правопису прислівників.
Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас (українська література)
Тема. Контрольна
робота №10 з теми «Постмодернізм і пост постмодернізм. Проза, есе. Драматургія
»
Тема. Бесіда про
твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх
особливостях, новаторстві (Валер’ян Підмогильний, Юрій Яновський).
Д/з: виконати контрольну
роботу за посиланням 13.05 о 12.15.
Підготовка до ЗНО: повторити зміст творів В.Підмогильного «Місто» та
Ю.Яновського «Майстер корабля», переглянути відеоролик за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=w6iT1yNBBqI
, виконати тестові завдання. Зв’язок
через Classroom та Viber.
7 клас (українська література)
Тема. РМ №4. Нова
пригода з Іваном Силою (навчальний твір про вигадану учнями історію, що сталася
з Іваном Силою)
Д/з: пофантазуйте,
придумайте нову пригоду Івана Сили, запишіть її у робочому зошиті. Обсяг – 1 – 1,5 стор. Фото
письмової роботи надати на перевірку. Зв’язок через Classroom та Viber.
9 клас (українська література)
Тема. Марко Вовчок
(Марія Олександрівна Вілінська). Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Інститутка»
Д/з: скласти
хронологічну таблицю «Життєвий і творчий шлях Марко Вовчок» за матеріалом на с.
297 – 302 підручника,фото надати на перевірку; за хрестоматією або в мережі Інтернет
прочитати повість Марко Вовчок «Інститутка». Зв’язок через Classroom та Viber.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
7 клас – Розв’язування
задач. Повторити теми «Прості механізми. Момент силию важіль. Умови рівноваги
важеля», розглянути приклади розв’язання задач у підручнику с. 224. Розв’язати
задачі. Тексти задач викладено в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас - Навчальний проект з теми «Рух і взаємодія. Закони
збереження». Повторити теми «Закони Ньютона. Закон
всесвітнього тяжіння. Рух під дією сили тяжіння. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон
збереження імпульсу. Реактивний рух. Досягнення космонавтики. Фундаментальні
взаємодії в природі». Теми проектів, повідомлень, експериментальних досліджень
в підручнику с.260 (на вибір). Надсилати роботи
у вигляді повідомлень в зошиті, презентацій, відео проведених вами
експериментів. Надати
фото, відео виконаних робіт до Classroom.
10 клас – Контрольна робота № 6 з теми «Властивості пари, рідин, твердих тіл».
Повторити теми «Властивості пари. Вологість повітря. Поверхневий натяг рідини.
Змочування. Капілярні явища. Деформації. Механічні властивості твердих тіл.
Модуль Юнга», розглянути приклади розв’язання задач у підручнику с.173,179,183,198.
Текст контрольної роботи викладено в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Креслення
8 клас – Аксонометричні проекції кіл та плоских фігур. Переглянути навчальні відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=_V0QJbv5LM8 https://www.youtube.com/watch?v=XPX9jC6SClM Скориставшись
поетапною побудовою овалу у відео
побудуйте овал в зошиті: накресліть рамку, основний напис, радіус овалу R=30 мм. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
8 клас – Проект «Моя зачіска». Види зачісок залежно від форми обличчя.
Натуральні рослинні засоби для зміцнення волосся та зміни його кольору. Переглянути
презентації за посиланнями https://naurok.com.ua/prezentaciya-istoriya-rozvitku-perukarskogo-mistectva-12270.html https://vseosvita.ua/library/tema-programibazovi-modelni-zaciski-tema-uroku-tipi-zacisok-i-tipi-oblicca-87329.html Виконати
практичну роботу. Інструкція щодо виконання практичної роботи викладено в файлі
на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас - Технологічний процес виготовлення виробу. В зошитах з накресленою
рамкою и основним написом виконати креслення предмета в
трьох проекціях (предмет з проекціями додається в файлі на Classroom),
нанести розміри. Згадайте правила нанесення розмірів які викладено в файлі
на Classroom.
Фото виконаних робіт надати до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
8 клас,
географія
Тема: Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення. Проблеми зайнятості населення
Прочитайте параграфи 58-59. Перегляньте відео до теми уроку https://www.youtube.com/watch?v=Wa6px_6PT1Y .
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання зі стр 237 (№2,3)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
5 клас, образотворче мистецтво
Тема: Мистецтво навколо нас. Приклади зв’язку різних видів мистецтв з повсякденного життя
Перегляньте відео до теми уроку https://www.youtube.com/watch?v=PAlkip-SIkk , визначте, як між собою пов’язані театр та образотворче мистецтво. Виконайте ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу. Дотримуйтесь порад із відео (4.28 хв).
Матеріали: фарби, пензлики, аркуш паперу, графічні матеріали для початкового ескізу
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Тема: Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення. Проблеми зайнятості населення
Прочитайте параграфи 58-59. Перегляньте відео до теми уроку https://www.youtube.com/watch?v=Wa6px_6PT1Y .
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання зі стр 237 (№2,3)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
5 клас, образотворче мистецтво
Тема: Мистецтво навколо нас. Приклади зв’язку різних видів мистецтв з повсякденного життя
Перегляньте відео до теми уроку https://www.youtube.com/watch?v=PAlkip-SIkk , визначте, як між собою пов’язані театр та образотворче мистецтво. Виконайте ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу. Дотримуйтесь порад із відео (4.28 хв).
Матеріали: фарби, пензлики, аркуш паперу, графічні матеріали для початкового ескізу
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
Зарубіжна література
5 клас.
Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика, його віра в
силу думки й фантазії. Письмово виконати завдання у прикріпленому документі (дайте
відповіді на запитання від імені Субботика). Фото роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
7 клас. Корнелія Функе «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у
творі. Образ Меґі – дівчинки, котра
любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і
реального світів. С. 267-268 - прочитати, переглянути відео. Прочитати роман
"Чорнильне серце" і переглянути фільм. Пройти тест. Скрін результату тестування прикріпити
на сайті Google Classroom.
8 клас. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки
притчі у творі.
Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої
мети в образі чайки Джонатана. С. 266-269
підручника - прочитати, письмово виконати завдання рубрики "Для
обговорення". Пройти тест. Фото виконаної в зошиті роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
9 клас. Ерік Вольф Сігел
«Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання
студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. С. 168-173 підручника - прочитати,
звернути увагу на словник літературознавчих термінів на с. 173. Прочитати
повість "Історія одного кохання" Виконати завдання у прикріпленому
документі. Фото виконаної в зошиті роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
8 клас (мистецтво)
Тема:Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві
Завдання: читати пар.30-31, відповіді на запитання стор.175 у письмовому
вигляді надіслати у Classroom
Малюнок: на вибір(варіант1,2)стор174-175
9 клас (мистецтво)
Тема:Музей мікроскопічної мініатюри майстра Миколи Сядристого
Завдання:опрацювати стор. 219-220 та написати невеличку доповідь:
Для чого створюються музеї, та відомості про М. Сядристого.
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми роботи
|
2
|
Відгадай, у що я одягнений
|
Впр.7, стор.104
|
Скласти речення
письмово- фото аудіо/відео вайбер , Classroom
|
7
|
Семестровий
контроль читання
|
Впр.1. стор. 179,
Виконати тест по
текст
|
Опрацювати текст ( прочитати , перекласти),
Виконати тест по ссилці https://naurok.com.ua/test/reading-w-shakespeare-ex-1-p-179-english-7-o-karpiuk-389507.html
|
8
|
Семестровий
контроль аудіювання
|
Впр.2, стор.223-224 (опрацювати текст) Виконати тест по
тексту
|
Ссилка https://naurok.com.ua/test/zavdannya-do-vpr-2-st-223-224-karp-yuk-396842.html
|
9
|
Визначні місця
Великобританії
|
Впр.1, стор.213
|
Виконати тест
письмово (додаткову інформацію знайти в інтернеті) - фото в Classroom
|
10
|
Спорт, Дозвілля.
Лексико- граматичний тест
|
Впр.2, стор. 210 , виконати тест
|
Діалог опрацювати, читання в вайбері, ссилка на тест https://naurok.com.ua/test/vocabulary-test-396220.html
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас математика
Тема.Розв’язування задач на відсотки. Повторення.
1.Повторити пар.12-14.
2.Розв’язати №581(1), №812.
3.Надіслати фото в classroom.
9 клас геометрія
Тема.Знаходження площ многокутників. Повторення.
1.Повторити пар.2.
2.Розв’язати №21.23, №21.24.
3 Завдання ДПА, варіант 4(№19).
4.Надіслати фото в classroom.
10 клас алгебра
Тема.Розв’язування вправ. Самостійна робота.
1.Повторити пар.3.
2.Розв’язати №26.35, №26.40.
3.Виконати самостійну роботу (текст с.р. надісланий в Viber, 10 клас).
4.Фото надіслати в classroom.
11 клас алгебра
Тема.Інтеграл та його застосування. Повторення.
Самостійна робота.
1.Повторити пар.2,
«Інтеграл та його застосування».
2.Розв’язати №24.187.
3.Виконати самостійну роботу (текст надісланий в Viber, група 11 клас).
Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
5 клас (природознавство) Екологічні проблеми
та їх розв’язування. Опрацювати параграф 46,
виконати завдання №3 на сторінці 206.
8 клас Будова та функції репродуктивної системи. Тести за
посиланням.
6 клас Лишайники.
Опрацювати параграф 53, надати відповідь на запитання 1, 2,4 на ст. 203. Тести
за посиланням.
11 клас Імунна система
людини, особливості її функціонування. Опрацювати параграф 27, заповнити
таблицю на сторінці 203.
10 клас Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення
процесів запліднення у людини.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
7 клас
Тема : Футбол.
Написати: Хто зображений
на фото ?
1.https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1519478/1769a29c-9537-4d0c-827f-29042584e5ed/s1200?webp=false (4 б)
2.https://yandex.ua/images/search?text=%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE+%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B0+%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%85%D0%B8%D0%BD%D0%B0&img_url=https%3A%2F%2Fotvet.imgsmail.ru%2Fdownload%2F225322429_21687ad66fa8ec8fae414fa03ccd954b_800.jpg&pos=6&rpt=simage&stype=image&lr=143&parent-reqid=1588885420559851-780683500183172633700287-production-app-host-man-web-yp-209&source=wiz (4 б)
3.https://24tv.ua/resources/photos/news/201812/1089270.jpg?1549360109000 (4 б)
ХТО ЦІ ЛЮДИ ?
Консультація за № 0508223616
Здати роботу 12.05.2020.
3 клас
Тема: Активний відпочинок та ігри
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
6 клас
Тема: Футбол
Технічна підготовка футболіста.
Виконайте жонглювання (ногою , головою, стегном)
повітряною кулькою.
Напищіть свій найвищий результат.
Здати роботу 15.05.2020.
Консультація за № 0508223616
4 клас
Тема: Активний відпочинок та ігри
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
10 клас
Тема : Стритбол
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=R6HoXvnC7Jw
Відповісти на запитання: Чи можна у нас в школі навчитись так грати ?
Консультація за № 0508223616
Здати роботу 13.05.2020
11 клас
Тема : Стритбол
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=R6HoXvnC7Jw
Відповісти на запитання: Чи можна у нас в школі навчитись так грати
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 12.05.2020.
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Математика
Тема. Додавання та віднімання в межах 20.
Стор. 152 № 1, №
2 визначити час за годинниками.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео
та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Малювання
Малювання
Тема. Малювання тематичної композиції"Весна прийшла", "Зоряна ніч".
Намалюй гуашшю чи аквареллю малюнок на одну з тем. Малюючи, пригадай, як зображують предмети на передньому та задньому планах.
Праця
Тема. Поняття про конструювання виробів з окремих деталей.
На с.128 прочитати що таке макет. За допомогою батьків, зроби макет міста з порожніх коробок від чаю, парфумів, кольорового паперу тощо.
Тема. Поняття про конструювання виробів з окремих деталей.
На с.128 прочитати що таке макет. За допомогою батьків, зроби макет міста з порожніх коробок від чаю, парфумів, кольорового паперу тощо.
3 клас
Карасьов Андрій
Математика.
Нумерація в межах 100 (усно рахувати, записати десятки).
Українська мова.
Написання малих і великих букв. Виконання письмових вправ.
4 клас
Щербіна Владислав
Українська мова.
Тема.
Складання поздоровлення. Адреса на конверті.
Впр. 20,
с.11.
Питання, консультації по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Приподознавство
Тема:обробіток грунту: оранка, боронування. Значення грунту. Охорона
ґрунтів в Україні.
Фізична культура: рухливі ігри на свіжому повітрі
Консультація надана у Viber
Музичне мистецтво
Тема: Музично-театральні жанри: оперета
с.137-138 прочитати, виписати нові слова та чим оперета відрізняється від опери. Послухати уривки з оперет Йоганна Штрауса "Литюча миша" і "Циганський барон", Імре Кальмана "Сильва" і "Принцеса цирку". Чим вразили тебе ці твори?
Музичне мистецтво
Тема: Музично-театральні жанри: оперета
с.137-138 прочитати, виписати нові слова та чим оперета відрізняється від опери. Послухати уривки з оперет Йоганна Штрауса "Литюча миша" і "Циганський барон", Імре Кальмана "Сильва" і "Принцеса цирку". Чим вразили тебе ці твори?
9 клас
Прищепа Кирило
Читання та письмо
Тема: Читання діалогів за особами, ролями. Інсценізація найпростіших епізодів із прочитаних художніх творів (оповідань, казок)
Переглянути віршовану казку «Айболіт» https://www.youtube.com/watch?v=lRipv3DmEWI . Порівняти відео з надрукованою книгою. Пояснити, що таке інсценізація. Спробувати розіграти чистину оповідання:
Враз до лікаря шакал
На кобилі прискакав:
Ось вам телеграма
Від Гіпопотама!
"Як найшвидше в Африку
Їдьте напрямки.
Дуже хворі в Африці
Наші малюки".
- Як?! Невже насправді хвора
- Бегемотяча дітвора?
- Так, авжеж! У них ангіна,
Скарлатина, холерина,
Дифтерит, апендицит,
Малярія і бронхіт.
Приїздіть же якнайшвидше,
Добрий лікар Айболить!
- Добре, добре, побіжу,
Малюкам допоможу!
Тільки як знайти дорогу,
Щоб подати допомогу?
- Ми живем на Занзібарі,
В Калахарі і Сахарі,
На горі Фернандо-По,
Де гуляє Гіпо-по
По широкій Лімпопо!
4
І встав Айболить, і побіг Айболить,
По полях, по лісах, по степах він біжить.
І одне лиш говорить весь час Айболить:\
"Лімпопо, Лімпопо, Лімпопо!"
А в обличчя і вітер, і сніг, і град:
"Гей, Айболить, повертайся назад!"
І упав Айболить, не дійшов до мети:
- Я далі не можу іти...
Предметно – практичне навчання
Тема: Об’єкти із пластикового конструктора
Продовжити роботу над конструкторами з цеглинок «Лего». Зібрати замок, використовуючи всі наявні види «Лего». Зробити будівлю як умога більшою та різноманітною. Прикрасити прапорами із паперу. Розставити фігурки солдатів
Мистецтво
Тема: Передача настрою і характеру героїв художнього твору в різних видах художньої творчості
Продовжити перегляд казки з минулого уроку https://www.youtube.com/watch?v=BOdJvSlkml4 Проаналізувати вирази обличчя головних героїв у різних емоціональних станах. Спробувати повторити міміку побачену в мультфільмі. Чи підкреслює вираз обличчя характер головних героїв? Порівняти міміку в мультфільмі та на ілюстраціях до оповідання.
Читання та письмо
Тема: Читання діалогів за особами, ролями. Інсценізація найпростіших епізодів із прочитаних художніх творів (оповідань, казок)
Переглянути віршовану казку «Айболіт» https://www.youtube.com/watch?v=lRipv3DmEWI . Порівняти відео з надрукованою книгою. Пояснити, що таке інсценізація. Спробувати розіграти чистину оповідання:
Враз до лікаря шакал
На кобилі прискакав:
Ось вам телеграма
Від Гіпопотама!
"Як найшвидше в Африку
Їдьте напрямки.
Дуже хворі в Африці
Наші малюки".
- Як?! Невже насправді хвора
- Бегемотяча дітвора?
- Так, авжеж! У них ангіна,
Скарлатина, холерина,
Дифтерит, апендицит,
Малярія і бронхіт.
Приїздіть же якнайшвидше,
Добрий лікар Айболить!
- Добре, добре, побіжу,
Малюкам допоможу!
Тільки як знайти дорогу,
Щоб подати допомогу?
- Ми живем на Занзібарі,
В Калахарі і Сахарі,
На горі Фернандо-По,
Де гуляє Гіпо-по
По широкій Лімпопо!
4
І встав Айболить, і побіг Айболить,
По полях, по лісах, по степах він біжить.
І одне лиш говорить весь час Айболить:\
"Лімпопо, Лімпопо, Лімпопо!"
А в обличчя і вітер, і сніг, і град:
"Гей, Айболить, повертайся назад!"
І упав Айболить, не дійшов до мети:
- Я далі не можу іти...
Предметно – практичне навчання
Тема: Об’єкти із пластикового конструктора
Продовжити роботу над конструкторами з цеглинок «Лего». Зібрати замок, використовуючи всі наявні види «Лего». Зробити будівлю як умога більшою та різноманітною. Прикрасити прапорами із паперу. Розставити фігурки солдатів
Мистецтво
Тема: Передача настрою і характеру героїв художнього твору в різних видах художньої творчості
Продовжити перегляд казки з минулого уроку https://www.youtube.com/watch?v=BOdJvSlkml4 Проаналізувати вирази обличчя головних героїв у різних емоціональних станах. Спробувати повторити міміку побачену в мультфільмі. Чи підкреслює вираз обличчя характер головних героїв? Порівняти міміку в мультфільмі та на ілюстраціях до оповідання.
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1
розспівування та вправи для розвитку голосу.
2.Пісня
«Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського –співати всю пісню з рухами -https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
3.
Пісня «Мрія моя» Віра Боднарук –співати всю пісню з рухами
4.Пісня
–«Мир без войни» - вивчити 2куплет https://www.youtube.com/watch?v=NRWmhzXiELI
Гурток «Юний акаріуміст»
Омельченко Ольга Сергіївна
|
керівник гуртка
|
0990755563
|
malen89kaya@gmail.com
|
Переглянути
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-xPh_m_LWyU
Немає коментарів:
Дописати коментар