Завдання на 07 травня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Російська мова
Тема: «Кожному потрібен обід і вечеря»
Підручник с.118-119, вивчити прислів’я. Вибрати
блюда для обіду і вечері
Образотворче мистецтво
Тема: «Людське царство».
Створення композиції «Активація із морськими
мешканцями» (на вибір). Передивитися відео про морських мешканців
Українська мова
Тема: «Письмо великої букви Щ, складів і слів.
Списування з друкованого шрифту»
Пропис с.45
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Читання
Тема. Літературні казки. І.Франко «Лисичка і рак».
Стор. 129, 130
ознайомитися з біографією Івана Франка, прочитати казку.
Російська мова
Тема. Свято матері. Контрольне списування.
file:///C:/Users/Ирина/Desktop/скачать/img3.jpg
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Я у світі
Практична робота: «Що я можу розповісти про Україну своїм
ровесникам за кордоном?»
(5-7 речень на окремому аркуші).
Російська мова
Книга. С.151, вправа 463.
Основи здоров’я
Ознаки втоми і перевтоми. С.129-130, зошит.
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Основи
здоров’я.
Тема.
Звички і здоров’я. Формування звичок.
С. 151 – 153, зошит с. 62.
Я у
світі.
Тема. Подорожуємо країнами світу.
с.144 – 145, відповіді на питання – усно.
Російська мова.
Тема. Аудирование.
Впр. 382 письмово.
Природознавство.
Тема. Що можна зробити для збереження природи в моєму
краї?
С. 161 - письмово.
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по
телефону.
Українська мова
Падій
Любов
Василівна
|
заступник директора з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
Тема. Тире при діалозі
Д/з. Повторити
теоретичний матеріал за підручником, сторінка 183. Виконати письмово
вправу 499. Спишіть, розставляючи
пропущені розділові знаки при діалозі.
6 клас
Тема. Питальні й
відносні займенники, їх відмінювання
Д/з. Опрацювати
теоретичний матеріал на сторінках 198,
200 підручника. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GcZwGDSE4lM. Виконати письмово вправу 519 (І, ІІ) або 522 (І, ІІ) на
вибір.
6 клас
(українська література)
Тема. Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».
Д/з. 1. Опрацювати біографію на с. 229 підручника.
2. Уважно перечитати гуморески на
с. 230-231, прослухати
гуморески: https://www.youtube.com/watch?v=q0rsxnd_qPU, https://www.youtube.com/watch?v=oa6BGqGR9AE
3. Вивчити напам'ять 1 гумореску на вибір на
с.230-232.
4. Виконати словникову роботу: еволюція, прем'єра. Записати значення слів у зошит.
5. Прочитати гумореску «Найважча роль». Записати основну думку цього твору
до зошита.
Зв’язок через Classroom та Viber.
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
7 клас
Тема. Написання
сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів.
Тема. Частка як
службова частина мови.
Д/з: с. 228 – 230
вивчити правила, переглянути відеоролик щодо правопису сполучників за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QA4q-UvvmtI ,
виконати письмово
вправу 510 (списати речення, знімаючи риски, визначити частини мови). Зв’язок
через Classroom та Viber.
11 клас
Тема. РМ №59. Стаття
до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі
Тема. Правопис
прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні
прислівників і шляхи їх подолання.
Д/з: опрацювати інформацію про статтю, додану в
документі, написати статтю до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному
стилі на тему «Традиції і звичаї
українського народу». Переглянути відеоролик щодо правопису прислівників
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s , виконати тестові завдання. Зв’язок через Classroom
та Viber.
10 клас (українська література)
Тема. Богдан Лепкий.
Огляд життя і творчості митця.
Тема. Трилогія про
Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах: «Мотря», «Не вбивай. Батурин»,
«Полтава», «З-під Полтави до Бендер. Крутіж». Іван Мазепа – як «золота доба»
Гетьманщини.
Д/з: у зручній формі
(тексту, таблиці, плану, схеми) запишіть відомості про Богдана Лепкого за
матеріалом на с.226 – 227. Законспектувати статті «Історична основа роману»,
«Тема і проблематика», «Художні організація».
Знати зміст роману
Б. Лепкого «Мотря». Написати сенкани «Мотря Кочубеївна», «Іван Мазепа».
Фото письмових робіт надати на перевірку. Зв’язок через Classroom та Viber.
Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
5 клас
Тема: «Наука та освіта на
українських землях»
Опрацювати §23, письмово опрацювати.
Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Китай»
Опрацювати §28 п.4-6, подробний
конспект, письмове завдання 14 с.245. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас
Тема: «Зародження масової
культури»
Виконати практичну роботу с.247, письмово виконати завдання с.248. Надати фото виконаних
робіт до Classroom.
10 клас (історія України)
Тема: «Бойові дії в 1941-1942 рр.»
Опрацювати §31, складний план. Надати фото виконаних
робіт до Classroom.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас (математика)
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Дії першого ступеня з
натуральними числами. Повторити § 6-10. Розв’язати: № 234 (2) с.52, № 269 с.58,
№ 304 с.63. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
9 клас – Навчальний проект з теми
«Рух і взаємодія. Закони збереження». Повторити теми «Закони Ньютона. Закон всесвітнього тяжіння. Рух під дією
сили тяжіння. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний
рух. Досягнення космонавтики. Фундаментальні взаємодії в природі». Теми
проектів, повідомлень, експериментальних досліджень в підручнику с.260 (на
вибір). Надсилати роботи у вигляді
повідомлень в зошиті, презентацій, відео проведених вами експериментів. Надати фото, відео виконаних робіт до Classroom.
Фізика і астрономія (астрономічний
складник)
11 клас – Практикум із
розв’язування задач. Повторити теми «Закон всесвітнього тяжіння. Фундаментальні взаємодії в природі. Уявлення про Всесвіт.
Основні положення спеціальної теорії відносності. Людина у Всесвіті. Антропний
принцип». Розв’язати задачі, дати відповіді на запитання. Тексти
задач і запитання викладено в файлі
на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Технології
11 клас – Сучасні види
декорування виробів. Декорування виробу. Продовжити виготовлення та декорування виробу, використовуючи обрану технологію,
дотримуватися правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-dizayn-predmetiv-inter-eru-163304.html Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
5 клас – Виготовлення маски для
обличчя. Розробити та
виготовити маску для обличчя, щоб вона була
ексклюзивною та високоякісною, привабливою та естетичною, безпечною в
користуванні та використана для забезпечення здоров’я себе та рідних. Переглянути презентації та відео за посиланнями https://naurok.com.ua/prezentaciya-proekt-tehnologiya-vigotovlennya-maski-dlya-oblichchya-168803.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-vigotovlennya-zahisno-maski-173658.html https://www.youtube.com/watch?v=Bp3uHKc51xA Дотримуватися правил безпечної праці під час виконання
технологічних операцій. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
6 клас - Виготовлення маски для
обличчя. Остаточна обробка виробу. Розробити та виготовити маску для обличчя, щоб
вона була ексклюзивною та високоякісною, привабливою та
естетичною, безпечною в користуванні та використана для забезпечення здоров’я
себе та рідних. Переглянути презентації та відео за
посиланнями https://naurok.com.ua/prezentaciya-proekt-tehnologiya-vigotovlennya-maski-dlya-oblichchya-168803.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-vigotovlennya-zahisno-maski-173658.html https://www.youtube.com/watch?v=Bp3uHKc51xA Дотримуватися правил безпечної праці під час виконання
технологічних операцій. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
6 клас,
географія
Тема: Людські раси. Дослідження Миколи Миклухо – Маклая. Найчисельніші народи світу
Прочитайте параграф 60. Намалюйте представника однієї з рас, напишіть характерні ознаки цієї раси, та поясніть під впливом яких чинників з’явилися ці відмінності в зовнішності.
Рас 4, але так було не завжди. Раніше жили представники інших рас, які з часом змішалися з іншими расами або зникли з певних обставин (війни, природні катастрофи). В світі залишилися єдині представники давньої рас – ефіопці. Вони живуть на сході Африки але не відносяться до негроїдної раси як решта мешканців материка.
негроїди+європеоїди=мулати
європеоїди+монголоїди=метиси
монголоїди+негроїди=самбо
Австралоїдна раса дуже схожа на негроїдну і довгий час їх розглядали як представників однієї раси. Але головна відмінність австролоїдів від негроїдів це наявність третинного покриву (волосся на тілі та обличчі). Розвинений третинний покрив є лише у представників австролоїдної та європеоїдної раси. Монголоїдна та негроїдна має слабо розвинений або повністю відсутній третинний покрив.
Європеоїдна раса поділяється на 3 групи: північні європеоїди (високий зріст, світле волосся, світлий колір очей. Це мешканці країн Скандинавського півострова, Данії, Нідерландів, країн Прибалтики), південні європеоїди ( смаглява шкіра, темне жорстке волосся, темний колір очей. Вони мешкають в Єгипті, на Аравійському півострові, Індії тощо), та срединні європеоїди (зазвичай русяве або каштанове волосся, середній зріст, колір очей може бути будь яким. Це, наприклад, українці, білоруси, поляки, чехи і т.д)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Тема: Людські раси. Дослідження Миколи Миклухо – Маклая. Найчисельніші народи світу
Прочитайте параграф 60. Намалюйте представника однієї з рас, напишіть характерні ознаки цієї раси, та поясніть під впливом яких чинників з’явилися ці відмінності в зовнішності.
Рас 4, але так було не завжди. Раніше жили представники інших рас, які з часом змішалися з іншими расами або зникли з певних обставин (війни, природні катастрофи). В світі залишилися єдині представники давньої рас – ефіопці. Вони живуть на сході Африки але не відносяться до негроїдної раси як решта мешканців материка.
негроїди+європеоїди=мулати
європеоїди+монголоїди=метиси
монголоїди+негроїди=самбо
Австралоїдна раса дуже схожа на негроїдну і довгий час їх розглядали як представників однієї раси. Але головна відмінність австролоїдів від негроїдів це наявність третинного покриву (волосся на тілі та обличчі). Розвинений третинний покрив є лише у представників австролоїдної та європеоїдної раси. Монголоїдна та негроїдна має слабо розвинений або повністю відсутній третинний покрив.
Європеоїдна раса поділяється на 3 групи: північні європеоїди (високий зріст, світле волосся, світлий колір очей. Це мешканці країн Скандинавського півострова, Данії, Нідерландів, країн Прибалтики), південні європеоїди ( смаглява шкіра, темне жорстке волосся, темний колір очей. Вони мешкають в Єгипті, на Аравійському півострові, Індії тощо), та срединні європеоїди (зазвичай русяве або каштанове волосся, середній зріст, колір очей може бути будь яким. Це, наприклад, українці, білоруси, поляки, чехи і т.д)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
7 класс.
Частица как служебная часть речи. С. 294 - прочитать правило,
просмотреть видео. Обратите внимание, что разряд частиц "смысловые" в
видео соответствует двум разрядам "модальные" и
"отрицательные" правила в учебнике. Упр. 373 (внимательно прочтите
задание) Пройти тест. Фото выполненного задания прикрепить
на сайте Google Classroom
Зарубіжна література
6 клас.
Крістіне Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу
Конрада, риси його характеру. С. 248-249 - прочитати, переглянути
відео "Крістіне Нестлінгер". С. 249-250 - прочитати, переглянути
відео. Прочитати повість «Конрад, або Дитина з бляшанки» Пройти тест. Фото
роботи прикріпити на сайті Google Classroom
9клас.
Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Моральні
ідеали у творі. Переглянути презентацію. В зошиті записати анкету твору
за планом, роміщеним у прикріпленому документі. Пройти тест. Фото роботи
прикріпити на сайті
Google Classroom
10 клас. Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо для
сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. С. 197-200,
прочитати, переглянути відео. Прочитати роман Пауло Коельо "Алхімік".
Скласти діаманту (схема розміщена у прикріпленому документі). Пройти тест (за
біографією письменника). Фото виконаного завдання
прикріпити на сайті Google Classroom
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
7 клас
Тема: Причини і наслідки вживання наркотиків
Завдання: читати пар.26,27 законспектувати основні терміни та до наступного
уроку підготуй повідомлення про небезпечні ситуації або злочини, пов‘язані з
наркотиками( консультація та перевірка робіт у classroom)
8 клас
Тема: Деструктивні угруповання і тероризм
Завдання: опрацювати пар.27. Знати та розуміти як відбувається залучення до
сект? У чому небезпека сект? як з цим боротися? Письмово підготуйте коротке
повідомлення про релігійні культи і секти.
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми
роботи
|
1
|
Дії. Бігай та стрибай
|
Впр.3, стор.97
|
Аудіосупровід до
підручника 1 класу Smiling Sam за посиланням https://lib.imzo.gov.ua Unit 8 lesson 4, послухати та
прочитати - аудіо/відео вайбер
|
2
|
Читаємо,
слухаємо і говоримо разом. Ir,oa,ear,air
|
Впр.5 стор. 102
|
Читати, розказати про про літо- аудіо/відео вайбер
|
3
|
Плани на
майбутнє
|
Впр.1, стор.118
|
вставити слова в речення письмово – фото в Classroom
|
5
|
Школа. Шкільне
приладдя
|
Впр.1, стор.184-
Впр.2, стор.184-
|
виписати нові слова в словник, читати- аудіо/відео
вайбер; написати назви предметі- фото в Classroom
|
6
|
Семестровий
контроль аудіювання
|
Виконати тест
|
Посилання на
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=727512
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
7 клас
геометрія
Тема .Коло і круг. Повторення.
1.Повторити пар.4.
2.Розв’язати №703, №704.
3.Надіслати фото в classroom.
8 клас
геометрія
Тема.Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників. Повторення.
1.Повторити пар.3 (п.17, 18).
2.Розв’язати №846, №847.
3.Надіслати фото в classroom.
9 клас
алгебра
Тема.Розв’язування раціональних рівнянь.
Повторення.
1.Повторити пар.2.
2.Розв’язати №20.65, №20.67.
3.Надіслати фото в claasroom.
10 клас
геометрія
Тема.Розв’язування вправ. Повторення.
1.Повторити пар.4.
2.Розв’язати №43.24, №43.29.
3.Надіслати фото в classroom.
11 клас
геометрія
Тема.Контрольна робота №4. Підсумкова.
1.Повторити пар.4,5.
2.Виконати контрольну роботу (текст надісланий в Viber, група 11 клас).
3.Надіслати фото в classroom.
Хімія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
11 клас Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми. Опрацювати
параграф 39.Тестові завдання за посиланням.
10 клас Каучук і гума. Опрацювати параграф 30, виписати формули
та основні поняття, виконати тестові завдання на ст.176.
8 клас Домашній експеримент№1.Дія на сік буряка чи
червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного
розчину. Сторінка 168-169 підручника. Результати дослідження надати на
перевірку.
9 клас Захист довкілля від стійких органічних забруднень.
Доопрацювати параграф 39. Тестові
завдання за посиланням.
9 клас
(біологія) Методи
селекції. Опрацювати параграф 62. Виписати методи селекції рослин та
тварин.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
5 клас
Тема: Легка атлетика . Стрибок у висоту способом
«переступання»
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=U4YpGPkk2lE
1.Стисло
прокоментуйте ваші враження.(6 б)
2.Скільки
дорівнюється світовий рекорд зі стрибків у висоту(чол./жін..) ?(6 б)
Консультації за № 0508223616
8-9 класи
Тема : Футбол.
ТМЗ- Історія Українського футболу
1.Напищіть які Українські команди
приймали участь у чемпіонаті вищої ліги СРСР?(6 б)
2.Назвіть команди Української прем’єр
ліги (6 б)
Захист Вітчизни
10 клас
Тема 2. Надання
домедичної допомоги при кровотечах
Заняття№49 Види кровотеч. Алгоритм дій
при кровотечі
Опрацювати§51.
Підручник авт.І.М.Гарасимів,Ю.П. Щирба
Скласти план - конспект (12 б)
11 клас
Розділ VI.Тактична підготовка.
Тема4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп.
Заняття № 13.Склад бойової групи , їх взаємодія.
https://yandex.ua/video/preview/?filmId=13960018663246944815&text=захист+вітчизни+%3A+дії+солдата+в+бою&path=wizard&parent-reqid=1588804265830355-1295228772773812499600891-production-app-host-vla-web-yp-37&redircnt=1588804369.1
Опрацювати
§ 7.Підручник «З.В.» авт..А.А.Гудима2019р
Дати
письмову відповідь на запитання:
1.
Від яких факторів
залежить склад бойових груп? (12 б)
Музичне мистецтво
Горбачова
Олена Анатоліївна
|
учитель
музичного
мистецтва
|
0502917761
|
elena3180elena@gmail.com
|
3 клас
Тема. Варіаційна форма в музиці.
С.102-103 прочитати, виписати у зошит нове слово "варіації".
Послухати М. Різоль, варіації на тему української народної пісні " Ой на
горі жито". Проспівайте укр. нар. пісню "Ой на горі жито" з
батьками, вибираючи для кожного куплета різного зайчика, який має придумувати
та виконувати різні танцювальні рухи.
6 клас
Тема. Музично-театральні жанри: оперета.
С.137-138 прочитати, виписати нові слова. Напишіть, чим оперета
відрізняється від опери. Послухати уривки з оперет Йоганна Штрауса "Литюча
миша", " Циганський барон", Імре Кальмана "Сильва" і
"Принцеса цирку". Чим вразили вас ці твори?
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Читання
Тема. Брати Грімм « Лис і кіт».
Стор. 133, 134
дати характеристику головним героям
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Математика
Тема: «Додавання та віднімання в межах 20 з переходом
через розряд»
Підручник с.150, №253 – знати суму додатків
Українська мова
Тема: «Списування рукописного і друкованого текстів по
складах і цілими складами»
Підручник с.82 – списати вправу, дібрати заголовок.
Роботу надіслати
3 клас
Карасьов Андрій
Природознавство
Дикі тварини. Зовнішній вигляд. Спосіб життя.Добування
їжі . Потомство. Охорона диких звірів.
Консультація і перевірка у вайбері.
4 клас
Щербіна Владислав
Природознавство.
Тема. Рух землі навколо своєї осі.
С. 67 – 68, читати, переказувати.
Питання,
консультації по телефону.
Основи здоров’я
Тема. Аварійні ситуації.
Переглянути наYouTube "Навчальний фільм про
правила евакуації під час виникнення надзвичайних ситуацій". Записати у зошиті які бувають
аварійні ситуації.
6 клас
Соболєва Владлена
Українська мова
Тема. Другорядні члени речення
Д/з. Переглянути
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DcgBySZ1E0w. Вправа 578 на сторінці 221. Списати речення, розкриваючи дужки.
Підкреслити підмет і присудок у реченнях.
Українська
література
Тема. Словесне малювання, ілюстрування прочитаного
Д/з. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=K5ZGDRAj390 Прочитати казку
«Казка про яян», сторінки 136-138. Значення слів: скрушно, кельма, гузир
записати у зошит. Записати у зошит риси характеру героїв, завдання 10 на
сторінці 138.
Трудове навчання: обприскування кімнатних рослин
9 клас
Прищепа Кирило
Адаптивна фізична культура
Тема: Ігри. Права та обов’язки гравців. Попередження травматизму при проведенні рухливих ігр.
Розказати про основні правила ігр (навіщо формується команда, не можна битися, штовхатися, обмеження в часі, завдання). Пояснити правила гри в футбол. Спробувати повторити певні футбольні елементи ( пробіжка з м’ячем, передавання м’яча, набивання м’яча, забити в ворота)
Соціально – побутове орієнтування
Тема: Правила етикету в громадських місцях
Повторити які місця називаються громадськими. Повторити правила поведінки на вулиці, з людьми, в магазинах, в сквері, в Будинку культури тощо.
Природознавство
Тема: Ластоногі та китоподібні – тюлень, морж, кит, дельфін. Зовнішній вигляд та середовище існування
Переглянути відео до теми уроку. Виділити в першому відео саме ластоногих ссавців. Визначити їх характерні ознаки (розміри, незвичні лапи, форма хвостів, шкіра) та місця їх проживання. Після опрацювання матеріалу Кирило має вибрати ластоногих на картках з різними тваринами.
https://www.youtube.com/watch?v=El6ameGa5qw
https://www.youtube.com/watch?v=eIE9opK8CiU
Адаптивна фізична культура
Тема: Ігри. Права та обов’язки гравців. Попередження травматизму при проведенні рухливих ігр.
Розказати про основні правила ігр (навіщо формується команда, не можна битися, штовхатися, обмеження в часі, завдання). Пояснити правила гри в футбол. Спробувати повторити певні футбольні елементи ( пробіжка з м’ячем, передавання м’яча, набивання м’яча, забити в ворота)
Соціально – побутове орієнтування
Тема: Правила етикету в громадських місцях
Повторити які місця називаються громадськими. Повторити правила поведінки на вулиці, з людьми, в магазинах, в сквері, в Будинку культури тощо.
Природознавство
Тема: Ластоногі та китоподібні – тюлень, морж, кит, дельфін. Зовнішній вигляд та середовище існування
Переглянути відео до теми уроку. Виділити в першому відео саме ластоногих ссавців. Визначити їх характерні ознаки (розміри, незвичні лапи, форма хвостів, шкіра) та місця їх проживання. Після опрацювання матеріалу Кирило має вибрати ластоногих на картках з різними тваринами.
https://www.youtube.com/watch?v=El6ameGa5qw
https://www.youtube.com/watch?v=eIE9opK8CiU
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1 розспівування та
вправи для розвитку голосу.
2.Пісня «Взлетай на
крыльях таланта» О. Ольханського –співати всю пісню з рухами -https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
3. Пісня «Мрія моя» Віра
Боднарук –співати всю пісню
Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
|
керівник гуртка
|
0504222787
|
Уміння протидіяти передачі.
Гурток «Умілі ручки»
Омельченко Ольга Сергіївна
|
керівник гуртка
|
0990755563
|
malen89kaya@gmail.com
|
Тема: «Виготовлення подарунка для бабусі «Кошик з квітами
(з паперу) »»
Для виготовлення картинки понадобляться кольоровий папір,
ножиці, клей ПВА, олівець, лінійка, будь-який шаблон квітів. Дотримуйтесь техніки безпеки під час роботи з ножицями.
Можна виконати кошик за зразком https://www.youtube.com/watch?v=Y9MxgOsxwCg Готові роботи надсилайте
на вайбер, за консультацією дзвоніть на телефон.
Немає коментарів:
Дописати коментар