середа, 29 квітня 2020 р.


Педагогічна взаємодія в умовах карантину

29.04.2020 року в Миронівській загальноосвітній  школі І-ІІІ ступенів №2 відбулося планове засідання педагогічної ради в онлайн-режимі на платформі Zооm. На педраді директор школи Олена Толстікова висвітлила  питання  щодо проведення  підсумкового оцінювання та завершення  2019-2020 навчального року,  відзначила позитивну динаміку організації роботи дистанційного навчання в умовах карантину. Зазначила, що структура навчального року зберігається, окреслила питання ведення шкільної документації. Олена Володимирівна звернула увагу на необхідність виконання навчальних програм і планів, на зміни щодо проведення ДПА та ЗНО, посилення покращення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.  Було обговорено графік контрольних робіт в умовах карантину, доведено необхідність використання онлайн-лабораторій для проведення практичних та лабораторних робіт.   Особливу увагу звернула на стан індивідуального навчання, спільну взаємодію  з батьками,   толерантність як шлях досягнення успіху на особистій освітній траєкторії.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Любов Падій  проаналізувала обсяг і якість домашніх завдань, доцільність інтернет-посилань, стан навчання учнів на платформі Googl Classroom. Дистанційно проаналізовано  навчально-виховну роботу в 1 класі через самоаналіз діяльності вчителя. Було висвітлено питання стану викладання предмета «Мистецтво». Дуже позитивно, що в умовах карантину виконується план внутрішкільного контролю.
Заступник директора з виховної роботи Ірина Вєнгріна визначила пріоритети екологічного виховання  як доброї традиції шкільної родини, ознайомила з планами роботи на травень.
Заслухано питання про важливість самоосвітньої діяльності – важливої складової процесу  особистісного зростання  і педагогічного майстерності.
Відбулася дійсна педагогічна взаємодія, дійсна гармонія командної роботи.  Обговорено насущні проблеми, виклики часу, нові пріоритети розвитку, шляхи професійного зростання в умовах оновлення змісту освіти і викликів сучасності.
 








Немає коментарів:

Дописати коментар