Педагогічна взаємодія в умовах
карантину
29.04.2020 року в Миронівській
загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2
відбулося планове засідання педагогічної ради в онлайн-режимі на платформі
Zооm. На педраді директор школи Олена Толстікова висвітлила питання
щодо проведення підсумкового
оцінювання та завершення 2019-2020
навчального року, відзначила позитивну
динаміку організації роботи дистанційного навчання в умовах карантину.
Зазначила, що структура навчального року зберігається, окреслила питання
ведення шкільної документації. Олена Володимирівна звернула увагу на необхідність
виконання навчальних програм і планів, на зміни щодо проведення ДПА та ЗНО,
посилення покращення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного
оцінювання. Було обговорено графік
контрольних робіт в умовах карантину, доведено необхідність використання
онлайн-лабораторій для проведення практичних та лабораторних робіт. Особливу увагу звернула на стан
індивідуального навчання, спільну взаємодію з батьками, толерантність як шлях досягнення успіху на
особистій освітній траєкторії.
Заступник директора з
навчально-виховної роботи Любов Падій
проаналізувала обсяг і якість домашніх завдань, доцільність
інтернет-посилань, стан навчання учнів на платформі Googl Classroom.
Дистанційно проаналізовано
навчально-виховну роботу в 1 класі через самоаналіз діяльності вчителя.
Було висвітлено питання стану викладання предмета «Мистецтво». Дуже позитивно,
що в умовах карантину виконується план внутрішкільного контролю.
Заступник директора з виховної
роботи Ірина Вєнгріна визначила пріоритети екологічного виховання як доброї традиції шкільної родини, ознайомила
з планами роботи на травень.
Заслухано питання про
важливість самоосвітньої діяльності – важливої складової процесу особистісного зростання і педагогічного майстерності.
Відбулася дійсна педагогічна
взаємодія, дійсна гармонія командної роботи. Обговорено насущні проблеми, виклики часу,
нові пріоритети розвитку, шляхи професійного зростання в умовах оновлення змісту
освіти і викликів сучасності.
Немає коментарів:
Дописати коментар