Завдання на 29 квітня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Я досліджую світ
Тема: «Що з чого?»
Зошит с.42 – позначити «зайве». Написати словами,
як назвати предмети. Виміряти довжину предметів.
Українська мова
Тема: «Письмо малої ц, складів і слов із нею.
Опрацювання словникових слів ОЛІВЕЦЬ, ЦУКЕРКА. Списування скоромовки»
Зошит с.40-написати скоромовку та вивчити її.
Українська мова
Тема: «Письмо великої букви Ц, складів і слів із нею.
Інтонування і списування окличних
речень»
Зошит с. 41 – надіслати, пояснити як читають
окличні речення.
Математика
Тема: «Додаємо і віднімаємо числа»
Розв’язування задач с.127 підручника, №2,3 усно,
знайти значення виразів за схемами.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Математика
Тема.
Досліджуємо таблицю множення числа 6.
Таблиця ділення на 6.
Стр. 132
усно ознайомитися з таблицею
множення числа 6 та таблицею ділення на 6
№2, 3; знайти невідомий компонент або результат дії №5
Українська мова
Тема. Виражальні засоби мови.
Стр. 103 розглянути й порівняти фотографію та
малюнок 262, прочитати тексти Впр. 263,
опрацювати правило на стр. 104, усно скласти текст – опис улюбленого фрукта
Читання
Тема. Вербна неділя. За О.Кротюк «Вербна неділя».
Стр.126 читати, дати відповіді на питання
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Літературне читання
Творчість Олега Буценя. О Буцень «Айстри»(с.156-157)
Математика
Розв’язування задач двома способами.
С.151,№995,№997(верхній ряд)
Природознавство
Дихальна система (с.153-155), зошит
Російська мова
Слова, які вказують на ознаку предмета. Вправа-442.
Консультації і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне читання.
Тема. М. Чумарна. Казка про друга.
С. 166 – 168, виразно читати, усно відповідати на
питання.
Математика.
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого
десятка.
№ 1004 – усно, № 1006, 1008 –
письмово.
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по
телефону.
Українська мова
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
9 клас
Тема. РМ №22. Тези прочитаних публіцистичної чи
науково-пізнавальної статей
Д/з: с. 246 – 247 –
опрацювати теоретичний матеріал про тези як один із видів запису прочитаного,
опрацювати пам’ятку «Як складати тези» на с. 248, виконати письмово вправу
521(ІІІ). Зв’язок через Classroom та Viber.
9 клас (українська література)
Тема. П. Куліш. «Чорна
рада». Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.
Д/з:с. 290 – 295
підручника прочитати, законспектувати, виконати тести за посиланням за змістом
роману П.Куліша «Чорна рада». Зв’язок через Classroom та Viber.
8 клас (українська література)
Тема. Валентин
Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість
про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі.
Д/з: переглянути
відеоурок «Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» до
11хв. за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=EaYXDSvr4Zs записати в зошити визначення понять
«повість», «автобіографічний твір», «гумористичний твір», тему повісті, ідею, проблематику, сюжет.
Намалюйте за відео ментальну карту. Фото надати на перевірку. Прочитати з першої
чатини повісті розділи «Ех, Вітько, Вітько!..» та «Творчі муки Федька
Котигорошка». Текст твору додається. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас (українська література)
Тема. Читацький
практикум. Читання творів сучасної актуальної літератури. «Ключ» до прочитання
постмодерних і постпостмодерних творів. Деконструкція і дешифрація як один із
методів прочитання.
Тема. ПЧ №4.
Оповідання Євгенії Кононенко
Д/з: записати в зошити
відомості з теорії літератури (див. документ).
Підготовка до ЗНО:
повторити зміст повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я», переглянути відео
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pHsVgYZ_QzE , виконати тести формату ЗНО.
Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
6 клас
Тема: «Готи і гуни на території сучасної України»
Опрацювати §55 письмово, читати, переказувати (старий підручник
синій). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Китай та Японія в ХVІ – ХVІІІ ст.»
Опрацювати §27 п.1-4, конспект, словникова робота. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас (всесвітня історія)
Тема: «Міжнародні відносини наприкінці ХІХ початку ХХ
ст.»
Опрацювати §26, складний план, скласти хронологічну таблицю. Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас
Тема: «Соціально-економічне становище України»
Опрацювати §37, скласти таблицю (галузь, видатні діячі, видатні
досягнення, значення). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас (математика) Середнє арифметичне. Середнє значення величини. Опрацювати
§ 34, виписати до зошита правила під заголовком «Запам’ятайте», розгляньте
приклади розв’язання в підручнику с. 223-224, зверніть увагу на запис як можна
знайти середнє арифметичне. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU Розв’язати: №
1230, № 1232. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
10 клас – Деформації. Механічні властивості твердих тіл. Модуль Юнга.
Опрацювати § 32- 34, виписати до зошита що є кристалами, аморфними тілами, що
таке анізотропія, ізотропність, у чому відмінність у процесах плавлення
кристалічних та аморфних тіл, рідкі кристали, що називають механічною напругою,
модулем Юнга, формули, одиниці вимірювання. Розглянути діаграму розтягу,
діаграму стану речовини (§34) теплове розширення твердих тіл, записати до
зошита що є коефіцієнтом об’ємного розширення b, коефіцієнтом лінійного розширення α. Переглянути
презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-deformacia-tilsili-pruznosti-221567.html Відповісти на запитання. Запитання
викладено в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас – Елементарні частинки. Кварки. Космічне
випромінювання. Опрацювати §42, виписати до
зошита що є елементарною частинкою, зробити таблицю «Типи фундаментальних
взаємодій» (с.201), класифікація частинок. В електронному додатку (QR-код) розглянути
способи реєстрації елементарних частинок і записати до зошита які існують
лічильники йонізуючих частинок, камери для дослідження частинок. Переглянути
презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-elementarni-chastinkki-ta-h-vlastivosti-89120.html Дати відповіді
на запитання, що в останньому слайді презентації (20 слайд), письмово в зошиті.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
7 клас – Інформація про товари. Символіка та кодування
товарів. Утилізація тари. Опрацювати інформацію, що викладена в файлі на Classroom.
Записати в зошит що таке маркування, види маркування, етикетка. Ознайомитися з
умовними позначеннями на упаковці товарів, з соціальними позначеннями,
штрих-кодами країн, харчовими домішками, що марковані індексом «Е»,
інформаційними знаками та позначками. Переглянути презентацію за
посиланням https://ppt-online.org/38253
Виконати практичну роботу за інструкцією в файлі на Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
7 клас
Тема: Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання.
Опрацюйте параграф 59, складіть лоцію Атлантичного океану письмово в зошиті (за планом з минулого уроку)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
8 клас
Тема: Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення
Опрацюйте параграф 56, перегляньте відео до теми уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mesOKvSK22E
Відмітьте (за допомогою способу якісного фону) та підпишіть на контурній карті місця компактного проживання національних меншин, етнографічних груп, корінних народів
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
11 клас
Кількість населення України. Відтворення населення: показники та природні, соціальні, економічні чинники народжуваності й смертності, їх просторові відмінності. Особливості вікового і статевого складу населення України. Практична робота 9. Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні.
Прочитайте параграфи 26 – 27, після опрацювання матеріалу виконайте практичну роботу зі стр 144. Завдання 1. Заповнити таблицю. В таблиці заповнити лише колонки «мінімальні значення» та «максимальні значення» . Заповнити таблицю на основі інформації з тексту параграфів та тематичних карт атласу (стр 46 – 47). Виписати 1-2 області із максимальними та мінімальними значеннями. АР Крим не враховуємо (данні відсутні). Зробіть висновок (Завдання 2)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber.
Тема: Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання.
Опрацюйте параграф 59, складіть лоцію Атлантичного океану письмово в зошиті (за планом з минулого уроку)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
8 клас
Тема: Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення
Опрацюйте параграф 56, перегляньте відео до теми уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mesOKvSK22E
Відмітьте (за допомогою способу якісного фону) та підпишіть на контурній карті місця компактного проживання національних меншин, етнографічних груп, корінних народів
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
11 клас
Кількість населення України. Відтворення населення: показники та природні, соціальні, економічні чинники народжуваності й смертності, їх просторові відмінності. Особливості вікового і статевого складу населення України. Практична робота 9. Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні.
Прочитайте параграфи 26 – 27, після опрацювання матеріалу виконайте практичну роботу зі стр 144. Завдання 1. Заповнити таблицю. В таблиці заповнити лише колонки «мінімальні значення» та «максимальні значення» . Заповнити таблицю на основі інформації з тексту параграфів та тематичних карт атласу (стр 46 – 47). Виписати 1-2 області із максимальними та мінімальними значеннями. АР Крим не враховуємо (данні відсутні). Зробіть висновок (Завдання 2)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber.
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
6 класс. Вопросительные местоимения. С. 291 - прочитать правило, с. 292 - рубрика
"Возьми на заметку", просмотреть видео. Упр. 288 (І и ІІ задания),
орфографическая разминка. Фото с выполненным заданием прикрепить на сайте
Google Classroom
10 класс. Контрольная работа. Диктант. Записать диктант в рабочих тетрадях.
Фото с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom
Зарубіжна література
5 клас. Доброта і щирість головного героя. Характеристика
образу Чарлі Бакета. Переглянути відео,
письмово виконати завдання "Заповніть таблицю". Фото роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
7 клас. Діана Вінн Джонс. «Мандрівний замок Хаула». Поєднання
елементів казки і детективу у творі. С. 256-265-
прочитати, переглянути відео, поставити на паузу на демонстрації таблиці
"Елементи казки. Елементи детективу і фентезі", проаналізувати її,
записати в зошит кілька головних ознак, виписати визначення
"фентезі". Фото роботи прикріпити на сайті
Google Classroom.
8 клас. Контрольний твір за казкою-притчею «Маленький
принц». Написати контрольний твір за однією з тем
«Добре бачить лиш серце» або «Зустріч Маленького принца з героями нашого часу».
Виконати завдання на подвійному листочку, потім зберегти. Обсяг твору 2 - 2,5
сторінки. Фото роботи прикріпити на сайті
Google Classroom.
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ здоров'я,
правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
6 клас
Тема: Проживання у промисловій зоні
Завдання: читати пар.28. Завдання на стор. 134 виконати письмово та
надіслати у Classroom
Майстер- клас по виготовленню маски(стор.134)
надіслати відео мені на Viber .
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми
роботи
|
2
|
Читаємо, говоримо, слухаємо разом
|
Впр.2. стор.102
|
Аудіосупровід до
підручника 2 класу Smiling Sam Unit 8 lesson 3- аудіо/відео
вайбер
|
3
|
Робочий день
|
Впр.1 стор. 114
|
Читати-
аудіо/відео вайбер , переклад другого тексту письмово- фото Classroom
|
4
|
Видатні місця
Лондона
|
Впр.4, стор.151
|
Вставити слова
згідно діалога письмово- - фото Classroom
|
7
|
Вітання з
Австрії
|
Впр.2, стор. 157
|
Виконати тест (true/ false) письмово- фото
Classroom
|
9
|
Урок граматики Present, Past Simple Passive
|
Впр.1, стор.201-202
|
1а- опрацювати текст;
1в- відповісти на запитання по тексту письмово- фото Classroom
|
10
|
Спортивні ігри.
Обладнання для спорту
|
Впр.2, стор.204
|
Підібрати описання до речень письмово- фото Classroom
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас
Тема.
Контрольна робота №10. «Координатна площина».
1.Текст
контрольної роботи надісланий в Viber (група 6
клас).
2.Фото
виконаної роботи надіслати в classroom.
7 клас алгебра
Тема. Розв’язування
задач за допомогою систем рівнянь із дврма змінними.
1.Повторити п.27, 28. п.29 (розглянути приклади 3, 4).
2.Розв’язати №1087, №1129(1).
3.Надіслати фото.
8 клас алгебра
Тема. Розв’язування
задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних.
1.Пупкт 23, розглянути приклад 1.
2.Розв’язати №779, №807.
3.Надіслати фото.
10 клас алгебра
Тема. Найбільше та найменше значення функції на проміжку.
1.Повторити пар.3 (п.18-24).
2.Розв’язати №24.1(2), №24.3.
3.Надіслати фото.
Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
5 клас (природознавство) Людина – частина природи. Зв'язок людини з природою. Опрацювати параграф
45 (І частина). Виконати завдання 4 на сторінці 201 і надати на перевірку.
7 клас Ланцюги живлення.
Опрацювати параграф 52. Скласти по одному ланцюгу живлення в лісі і в
водосховищі (зразок мал.313 на ст. 228)
9 клас Самоконтроль знань з теми «Надорганізмові біологічні системи» сторінка 259
6 клас Шапинкові гриби.
Опрацювати параграф 54. Виписати по 5 штук отруйних і їстівних грибів,
намалювати гриб і підписати будову на ст.220.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
2 клас
Тема: «Ігри для активного відпочинку»
Виконувати ранкову гімнастику.
4 клас
Тема: «Ігри для активного відпочинку»
Виконувати ранкову гімнастику.
6 клас
Тема: «Стрибок у висоту»
Ознайомитися з загальною характеристикою стрибка у
висоту
8 клас
Тема: «Стрибок у висоту з розбігу способом
«переступання»»
Переглянути відео по основним технікам стрибка у
висоту з розбігу.
9 клас
Тема: «Стрибок у висоту»
Переглянути відео по основним технікам стрибка у
висоту з розбігу.
10 клас
Тема: «Стритбол»
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9tUxrBZhrKI
.
11 клас (Захист
Вітчизни)
Тема: «Дії солдата в бою у складі малих тактичних
груп»
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-di-soldata-u-skladi-boyovih-grup-37706.html,
законспектувати головне. Консультації за номером, виконане завдання надіслати
на Viber.
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Математика
Тема. Одиниця часу – година. Визначення часу за
годинником.
Стр.150
визначення часу за годинником №1,2, порівняння іменованих чисел №5
Українська мова
Тема. Складання плану тексту.
Стр.150 прочитати текст Впр. 1, усно скласти план до
тексту Впр. 2.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Читання
Тема: «Придумування розповіді за малюнками»
Підручник с.91, впр.1 розглянути, поміркувати, дати
відповіді на запитання.
Основи здоров’я
Тема: «Безпека вдома. Правила користування водопроводною
мережею. Правила поведінки при
пошкодженні водомережі. Небезпека від газу. Заборона, щодо самостійного
користування газом»
Розібрати с.90 у зошиті. Розказати про небезпеку
від газу. Провести бесіду про економію користування водою.
Виконанні завдання надіслати на вайбер.
3 клас
Карасьов Андрій
Образотворче
мистецтво
Тема. Малювання тематичних композицій "В небі над
полями райдуга-дуга", " Хмари і дощик".
Пригадай, як збирається дощик, як він іде, а після
нього може з'явитися райдуга. Виконай малюнок в техниці гуашевого чи
акварельного живопису на одну з тем. Приділи увагу кольорам для передачі
настрою.
Математика
Повторення вивченого за рік. Додавання та віднімання в
межах 20.
(Картки з математики, №6)
Консультації та перевірка –у вайбері.
4 клас
Щербіна Владислав
Літературне читання.
Тема. Визначення за ілюстраціями теми, твору. Переказ
окремих
епізодів.
«Двоє приятелів і ведмідь» с. 117 – 118, читати, переказувати.
Математика.
Тема.
Множення 3 на 6, 9, 10.
№
124, 125 усно, №128 – письмово.
Питання
по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Математика
Тема: Трикутники.
Завдання надіслані у Viber
9 клас
Прищепа Кирило
Предметно – практична діяльність
Тема: Добір деталей до конструювання
Початок роботи над паперовим 3Д конструктором «Спанч – Боб». Повторити ТБ під час роботи з ножицями. Вирізати деталі конструктора. Зігнути лінії згину відповідно до інструкції.
Мистецтво
Тема: Складання графічного портрету
Переглянути репродукції портретів різних людей та зображення людей в книжках, на малюнках. Виділити основні риси (величина та колір очей, форма губ, носа, обличча, довжина та колір волосся тощо), показати певні закономірності та правила побудови людського обличча. Намалювати портрет хлопця.
Предметно – практична діяльність
Тема: Добір деталей до конструювання
Початок роботи над паперовим 3Д конструктором «Спанч – Боб». Повторити ТБ під час роботи з ножицями. Вирізати деталі конструктора. Зігнути лінії згину відповідно до інструкції.
Мистецтво
Тема: Складання графічного портрету
Переглянути репродукції портретів різних людей та зображення людей в книжках, на малюнках. Виділити основні риси (величина та колір очей, форма губ, носа, обличча, довжина та колір волосся тощо), показати певні закономірності та правила побудови людського обличча. Намалювати портрет хлопця.
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1
розспівування та вправи для розвитку голосу.
2.Пісня «Взлетай на крыльях таланта»
О. Ольханського –відпрацьовувати всю пісню ,спочатку з плюсовкою,потім з
мінусовкою-https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
3. Пісня «Мрія моя» Віра Боднарук
–вивчити 2 куплет
Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
|
керівник гуртка
|
0504222787
|
Жонглювання м'яча ногою, стегном.
Немає коментарів:
Дописати коментар