пʼятниця, 24 квітня 2020 р.


Завдання на 24 квітня 2020 рік

1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net
Українська мова
Тем: «Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів»
Зробити звуковий аналіз слів: ДЗЕРКАЛЬЦЕ, КУКУРУДЗА, ҐУДЗИК, ҐЕДЗЬ, роботу надіслати.
Тема: «Списування речень з друкованого шрифту. Письмо по пам’яті»
Зошит с.39, другий рядок прочитати з інтонуванням, списати 2 речення з друкованого шрифту. Нижче у зошиті – написати ці речення по пам’яті, Сторінку зошита надіслати у Vibe.
Математика
Тема: «Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів»
Підручник с.125, уважно роздивитись пояснення №1,2. Письмово №3.
Технологія
Тема: «Робота з папером, послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення клоуна»
З геометричних фігур різного кольору збудувати цей персонаж. Нагадати про охайність при виконанні завдання у вільну годину подивитись мультики про клоунів.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com
Я досліджую світ
Тема.   Частини тіла людини.
Стр. 108 -109 читати, переказувати.
Математика
Тема.   Збільшуємо або зменшуємо число у кілька разів.
 Стр. 127  Порівняти вирази№2 усно, розв’язати задачі №3, №4
Українська мова
Тема.   Упорядкування тексту відповідно до послідовності подій.
 Стр.100 Впр. 255 прочитати, упорядкувати текст відповідно до послідовності подій, списати впорядкований текст.

 Виконані завдання сфотографувати або зняти   відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.


3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com
Математика
Зміна частки при зміні діленого у кілька разів.
Правило с.147, опрацювати, №971, №973.
Українська мова
Змінювання дієслів за часами.
С.149,опрацювати правило і виконати завдання червоної крапки під ним.
Літературне читання
Урок позакласного читання. Назвати твір, який опрацюєте.
Консультація і перевірка у вайбері.

4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com
Літературне читання.
Тема. В. Нестайко. Шурка і Шурко.
С. 161 – 163, читати, переказувати.
Математика.
Тема. Ділення  трицифрових чисел на двоцифрове.
С. 154 – 155 – опрацювати усно. Номери 983, 985 – письмово.
Українська мова.
Тема. Робота з текстом.
«Сходинки до успіху» с. 68. Списати, написати правильно слова в дужках.
Образотворче мистецтво.
Тема. Традиції рідного краю.
Композиція «Чарівні ліхтарі.», або «Шпаківня» (намалювати).

Виконані завдання викласти у Класрум, питання задавайте у Вайбері,             або по телефону.

Українська мова
Падій
Любов
Василівна
заст.дир. з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
5 клас
Тема. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою
Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінці 180 підручника. Переглянути відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8. Виконати вправу 488, зобразити схеми речень з прямою мовою.
6 клас
Тема. Повторення вивченого  з теми «Числівник»
Д/з. Розглянути схему «Числівник» на сторінці 184. Розказати за нею про числівник як частину мови.  Виконати письмово вправи 497 або 500 (на вибір). Підготуватися до написання контрольної роботи з теми «Числівник».
5 клас (українська література)
Тема. Григір Тютюнник. «Дивак». Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти.
Д/з.    1.  Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=7aPIMxKGO_g.
 2. Відповідати на запитання підручника на сторінці 222 (усно).  3. Поділіть оповідання на чотири частини, доберіть до кожної з них заголовки  й запишіть їх у зошити; або складіть план характеристики Олеся, використавши в ньому слова:вік, портрет, вчинки, ставлення, уява, поведінка (письмово).  
6 клас (українська література)
Тема. Степан Руданський. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось»
Д/з. 1. Читати  сторінки підручника 223-225. 2. Навчитися виразно читати твір С.Руданського. 3.  Виписати у зошит визначення: гумореска, інверсія.     4. Виписати в зошит зі співомовок три приклади інверсії. 

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
10 клас
Тема.  РМ №33. Контрольне есе
Тема. Творення і правопис дієприкметників. Відмінювання і вживання дієприкметників. Дієприкметниковий зворот. Перехід дієприкметників у прикметники. Безособові форми на - но, -то.
Д/з: опрацювати інформацію про есе, додану в Classroom, написати в робочому зошиті контрольне есе «Якби тобі випав шанс подорожувати з будь-яким дослідником у світі, хто б це був і чому?»; переглянути відеоролик «Дієприкметниковий зворот» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H4QOMb2zLfg , повторити матеріал про розділові знаки при дієприкметниковому звороті, виконати вправи, додані в Classroom.
11 клас (українська література)
Тема. Софія Андрухович. «Фелікс. Австрія» - бестселер по-галицьки.
Тема. Драматургія. Олександр Ірванець. «Маленька п’єса про зраду» - жанр антимюзиклу; типово постмодерні літературні і музичні ремінісценції й  алюзії. Центральна тема – розгляд феномену зради, виявлення її природи на всіх рівнях.
Д/з: с.247 – 249 – занотувати основні відомості про Софію Андрухович та Олександра Ірванця та їх творчість. Підготовка до ЗНО:  повторити  зміст роману П.Куліша «Чорна рада», виконати тестові завдання. Зв’язок через Classroom
7 клас країнська література)
Тема. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог
Д/з: с. 254 – прочитати про Олександра Гавроша, переглянути розповідь О.Гавроша про  Івана Силу та свою книгу за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=kuWyJC9SMa0, переглянути бук трейлер до твору за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=X8RuC3g1ATw , с. 254 – 261 – прочитати частини повісті О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили», записати в зошити: що ви дізналися про Івана Силу з прочитаних розділів повісті? Фото надати на перевірку до Classroom. Зв’язок через Classroom та Viber
9 клас
Тема. «Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю.
Д/з: с.285 – 289 – законспектувати критичний матеріал, виконати тест за посиланням. Знати зміст роману П.Куліша «Чорна рада». Фото конспекту надати на перевірку. Зв’язок через Classroom та Viber

Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com
7 клас – Розв’язування задач. Повторити теми «Механічна робота. Потужність. Механічна енергія та її види. Закон збереження та перетворення енергії», розглянути приклади розв’язування задач в підручнику с.202, 206, 217 попередньо розв’язані задачі в зошитах. Розв’язати: вправа 32 (4), вправа 33 (5). Фото виконаних робіт надати до Classroom. 
9 клас – Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі. Опрацювати
§ 39, виписати до зошита що є Всесвіт, структурні рівні Всесвіту, які є фундаментальні взаємодії в природі, види енергії в природі, розглянути процеси перетворення енергії на прикладах, звернути увагу чому фізичні закони й теорії мають межі застосування. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-fundamentalni-vzaemodi-v-prirodi-mezhi-zastosuvannya-fizichnih-zakoniv-i-teoriy-fundamentalniy-harakter-zakoniv-zberezhennya-10384.html    Відповісти в зошиті на запитання. Запитання викладено в файлі на Classroom. Фото виконаних робіт надати до Classroom.

10 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити теми «Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища», розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.179, 183, попередньо розв’язані задачі в зошитах, врахувати коментарі до попередньо виконаних завдань в Classroom. Тексти задач викладено в файлі в Classroom. Фото виконаних робіт надати до Classroom. 
Креслення
8 клас – Вибір виду аксонометричної проекції та раціонального способу їх побудови. Переглянути  презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-utvorenna-aksonometricnih-proekcij-10076.html  Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Pywx55li7Pk  Скориставшись прикладом креслення предмета в аксонометричній проекції на відео,  в зошитах з накресленою рамкою и основним написом виконати креслення наочного зображення предмета, який викладено в файлі на Classroom. На кресленні розміри не наносити. Фото виконаних робіт надати до Classroom.
Трудове навчання
9 клас – Технологічний процес виготовлення виробу. В зошитах з накресленою рамкою и основним написом виконати креслення предмета в трьох проекціях (предмет з проекціями додається в файлі на Classroom), нанести розміри. Згадайте правила нанесення розмірів які викладено в файлі на  Classroom. Фото виконаних робіт надати до Classroom.
Географія

Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
8 клас
Тема: Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни
Опрацюйте параграф 55 та перегляньте відео до теми уроку
https://www.youtube.com/watch?v=-FVJ6cukL9k
Дайте відповіді на запитання зі стр 229
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber

5 клас, образотворче мистецтво
Тема: Петриківський розпис
Перегляньте відео до теми уроку
Намалюйте квітку в стилі петриківського розпису
https://www.youtube.com/watch?v=o4Vk7NW44_A
https://www.youtube.com/watch?v=Rfu17eggleQ
https://www.youtube.com/watch?v=z-ip1sjHUIs
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber

Зарубіжна література
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com

5 клас. Зображення в повісті реального та фантастичного. Робота з текстом твору.
Записати у зошитах, які чудеса побачили діти та їх батьки під час подорожі фабрикою Віллі Вонки (не менше 10). Пройти тест. Фото роботи прикріпити на сайті Google Classroom.

7 клас. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.  Виконати тест. Заповнити таблицю, подану в документі. Фото роботи прикріпити на сайті Google Classroom.

8 клас. Філософський зміст казки-притчі «Маленький принц».. Художні образи. Виконати тест. Підготуватись до написання контрольного твору за однією з тем. Скрін результату тестування прикріпити на сайті Google Classroom.

9 клас. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві. Пройти тест. Скласти фанфік (продовження історії життя Монтега). Фото виконаної роботи в зошиті прикріпити на сайті Google Classroom.
Мистецтво
Голованова
 Нонна
 Резівна
 учитель основ здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
0993711324
nonna050489n@gmail.com

8 клас
Тема: Музика романтиків
Завдання: Опрацювати пар. 28 стор. 156-158
та надіслати у вигляді конспекта у классрум видатних композиторів. Прослухати Ф. Шопенгауер ( на вибір) і відповісти на питання стор.158
Перегляд Н. Паганіні. Каприс /24 соло для скрипки та Ф. Ліст /6 ля мінор(варіації)
Посилання 
Після перегляду порівняйте оригінальний твір Н. Паганіні з фортепіанним аранжуванням Ф.Ліста. Як змінюється тема у варіаціях?
Відповідь надіслати у Classroom.
9 клас
Тема: Борщівська чорна сорочка
Завдання: опрацювати стор. 213-218.
Надіслати мені на Viber  у вигляді переказу одну із легенд виникнення борщівської сорочки.
Та відповісти письмово на питання:
Яке значення для українців має традиція носіння вишиванки? Які символи приховані в візерунках?
Напишіть про історію вишиванки вашого краю.

Англійська мова

Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com

Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид і форми роботи
2
Пори року. Погода
Впр.1.2, стор.101

Читати, вивчити пори року- аудіо/відео вайбер
Списати- фото Classroom
7
Відомі історичні місця Лондона та Києва
Впр.1 стор. 155

Читати- аудіо/відео вайбер, переклад письмово – фото Classroom

8
Подорож до Британії
Впр.7b, стор.216
Впр.7a, стор.216
 
Опрацювати інформацію,
Закінчити речення письмово - фото Classroom
9
Міста Великобританії
Впр.1а стор.201-202.
 Впр.1b стор.202
Опрацювати текст,
Відповісти на запитання письмово-фото Classroom
10
Олімпійські чемпіони
Впр. 5.стор.203
Підібрати значення до поданих слів письмово- фото Classroom

Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com
6 клас математика
Тема. Координатна площина. Розвязування вправ.
1.Повторити пар.34, 35.
2.Розв’язати №1575.
3.Надіслати фото в classroom.

9 клас геометрія
Тема.Чотирикутники. Повторення.
1.Повторити пар.3, «Декартові координати на площині».
2.Розв’язати №21.20, №21.21.
3.Тестові завдання ДПА, варіант 11 (завдання з геометріі 9-12, 16, 19).
4.Надіслати фото.

10 клас алгебра
Тема.Застосування похідної до дослідження функцій та побудова графіків.
1.П.24, опрацювати, розглянути задачі 1,2.
2.Розвязати №24.1(1), №24.2(1).
3.Надіслати фото.

11 клас геометрія
Тема.Тригонометричні функції. Основні формули тригонометрії. Повторення.
1.Повторити формули тригонометрії. Способи розвязування тригонометричних
    рівнянь.
2.Розвязати №24.140(1), №24.141.
3.Надіслати фото.


Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com
5 клас (природознавство) Узагальнення знань з теми «Планета Земля як середовище життя» Тестові завдання на сторінці 194-195
8 клас Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. Опрацювати параграф 54. Робота на перевірку з термінами , виділеними в параграфі жирним шрифтом.
6 клас б Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів. Опрацювати параграф 51. Дайте відповідь на запитання: Які риси відрізняють гриби від рослин і тварин? Надайте відповідь на перевірку.
11 клас Негативний  вплив на здоров’я людини алкоголю, нікотину та наркотиків. Параграфи 22,23,24 Завдання біо+література  ст. 83,біо+психологія ст. 87, біо+історія ст. 91.
10 клас біологія Поняття про онкогенні фактори та онкологічні  захворювання. Скласти  і надати на перевірку пам’ятку «Профілактика онкологічних захворювань» Опрацювати параграф 48.


Індивідуальне навчання
2 клас Бараусова Олександра
Математика
Тема.   Трикутник. Сторони. Кути.
Стр. 149 №3 розглянути малюнки, зробити висновок, №3 накреслити трикутники в зошиті, № 8 усно розв'язати приклади.
3 клас Литвинов Сергій
Праця
Тема Весняні роботи на шкільній ділянці, на городі, в саду - підготовка та пророщення насіння. Висівання насіння у горщики, ящики.
Посіяти у горщик або ящик насіння укропу та петрешки.
Образотворче мистецтво
Тема Малювання тематичної композиції "Квітуча поляна".
Роздивитися, які квіти ростуть на квітнику біля будинку та намалювати їх.
3 клас Карасьов Андрій
Математика: Знайомство з монетами. Практична робота: паперові гроші, розмін і заміна,  співвідношення:1грн і 100коп.
Українська мова: Складання простих текстів( усно) за серіями малюнків, заголовком, опорними словами, зачином (дібрати довільну прочитану казку).
Консультація і перевірка у вайбері.
4 клас Щербіна Владислав
Завдання для індивідуального навчання.
Українська мова.
Тема. Спостереження над текстами різних типів: розповідь, опис.
Впр. 48 с.24. Визначити тип тексту.
Виконані завдання викласти у Класрум, питання задавайте у Вайбері,             або по телефону.
6 клас Соболєва Владлена
Природознавство
Тема: Місцеві типи ґрунтів: назва, значення.
Перегляд презентації
Зробити усно висновок по перегляду презентації разом з вчителем у Viber 
Фізичне виховання 
Руханка 
Кидання та ловля м‘яча
Музичне мистецтво
Тема  Музично- театральні жанри: балет, опера
С.132-138 прочитати, виписати терміни "балет" та "опера". Послухати Арам Хачатурян фрагмент балету "Спартак"
9 клас Прищепа Кирило
Читання та письмо
Тема: Самостійна робота з книжкою, вибір книжки. Робота з інформацією
Кирило має самостійно обрати книгу, із тих, що читали в цьому році. Провести роботу з книгою : знайти назву, зміст, переглянути малюнки. Пригадати короткий зміст, про що ця книга. Виписати назву книги, імена головних героїв, кількість сторінок.
Мистецтво
Тема: Живописне зображення природи
Переглянути фото та малюнки природи в різних її станах та порах року. Повторити ТБ при роботі з фарбами та пензликами. Намалювати весняний пейзаж
Предметно – практична діяльність
Тема: Засоби праці
Повторити ТБ при роботі з ножицями, клеєм ПВА, лінійкою . почати роботу над паперовим конструктором. Вирізати деталі конструктора «Літак»

Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня (керівник Клименко-Сочинська А.В.)
https://www.raspevki.ru/- розспівування та вправи для розвитку голосу.
 Пісня «Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського -вивчити 2 куп.
https://www.youtube.com/watch?v=zue3mw-sg_8-силка для просмотра відео
Пісня «Выбирай»- повторювати-https://krolik.biz/mp3/492187-milana-fedotova-vybiraj/
Гурток «Футбол» (керівник Помазан А.В.)
Фінти "ударом ногою з прибиранням під себе".
Гурток «Юний акаріуміст»
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=puQC3aAea3A,   або https://www.youtube.com/watch?v=Fo6t1w-gSfw


Немає коментарів:

Дописати коментар