Завдання на 22 квітня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Я досліджую світ
Тема: «Державні символи – прапор, герб, гімн»
Зошит с.34 намалювати рисунок за темою «Я українець (українка)»,
обвести герб України. Підручник с.64-65 читати.
Математика
Тема: «Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої
сотні. Обчислення виразів»
Підручник с.124, вправи №6 – письмово, №1 та 5 – усно.
Українська мова
Тема: «Позначення на письмі звуків [дз],[дз'], буквосполучення дз,
дз'. Запис слів за
малюнком»
Пропис с.38. Пишемо склади, слова, речення з
буквосполученнями ДЗ та ДЗ'. Розфарбувати дзвіночок.
Підручник с.25 виразно читати.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Математика
Тема. Досліджуємо таблицю множення числа 4, таблицю
ділення на 4.
Стр. 126
вивчити таблицю множення числа 4 №2 усно, знайти значення виразів №4
Українська мова
Тема. Текст – розповідь.
Стр. 99 Усно опрацювати Впр.252, стр 100 вивчити правило,
списати текст Впр.252, позначивши його основні частини.
Читання
Тема. Весна очима художників. К. Перелісна «Зима й
весна».
Стр. 122
розглянути репродукцію картини, дати відповіді на запитання, скласти усний твір
про весну за поданим планом.
Виконані
завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Літературне
читання
Творчість
Василя Чухліба. В. Чухліб « Равлик». Читання в особах.
Математика
Зміна
добутку при зміні одного множника у кілька разів.
С.146,
правила опрацювати; №961, №964(1).
Природознавство
Травна
система (с.149-150, зошит)
Російська мова
Змінення
слів, які вказують на предмети, вправа-429.
Виконання робіт буде перевірено у
вайбері.
Шановні мої учні, ви маєте залізну
витримку. Бажаю успіхів. До зустрічі.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне
читання.
Тема. В.
Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.
С. 159,
виразно читати, відповісти на питання на
с. 160 – письмово.
Математика.
Тема.
Контрольна робота. «Сходинки до успіху».
Варіант 2.
с.23 – 24, завдання 1 – 7 та с.26 № 3.
Виконані
завдання викласти у Класрум, питання задавайте у Вайбері, або по телефону.
Українська мова
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
9 клас
Тема. Текст, його основні ознаки
Д/з: с.189 – вивчити правила, письмово виконати вправу 408 (списати текст
вправи, визначити частини мови). Фото надати до Classroom
9 клас (українська література)
Тема. Пантелеймон Куліш – відомий
письменник, перший український літературний критик, перекладач, автор
підручників для школи, українського правопису («кулішівки»)
Д/з: с. 275 – 284 підручника прочитати, скласти хронологічну таблицю
«Життєвий і творчий шлях Пантелеймона Куліша» за зразком
Дата
|
Подія в житті
|
Фото надати на перевірку
до Classroom
Розпочати читати роман П.Куліша «Чорна рада» (за хрестоматією)
8 клас (українська література)
Тема. Юрій Винничук. «Місце для
дракона.» Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Д/з: с. 276 – законспектувати інформацію з рубрики «Коли прочитано твір»,
письмово в зошиті дати відповіді на запитання літературного диктанту, за
бажанням написати один із сенканів «Дракон», «Пустельник», «Князь».
11 клас (українська література)
Тема. Сергій Жадан. «Ворошиловград»,
«Інтернат». «Ворошиловгард» - твір жорсткий, меланхолійний та реалістичний про
людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і
відвойовує своє право на буття.
Тема. Марія Матіос. «Майже ніколи
не навпаки» - сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі.
Біблійні алюзії та їхня роль.
Особливості оповіді і характеротворення.
Д/з: с. 232 – 240 – занотувати інформацію про Сергія Жадана та Марію
Матіос.
Підготовка до ЗНО: повторити матеріал про П Куліша та його роман «Чорна
рада». Переглянути відеоролик «П. Куліш. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО
"Лайфхаки з української літератури"» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98 ;
переглянути фільм «Чорна рада» https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM , виконати
тести.
Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
6 клас
Тема: «Поділ Римської імперії»
Опрацювати §52, читати, переказувати,
виписати із параграфа головні факти. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Міжнародні відносини ХVІІІ ст.»
Опрацювати §25 п. 1-5, читати, переказувати, зробити конспект або
план (на вибір). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас
Тема: «Українське питання в ІІІ і ІV Державних думах»
Опрацювати §25 п. 5-7, план, письмово виконати завдання с.225,
№11,12,13,14. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас
Тема: «Загострення дискусій навколо геополітичного
вибору України»
Опрацювати §34, складний план, письмово відповіді на питання №3 с.229.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Математика
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас - Розв’язування задач і вправ. Повторити тему «Знаходження
числа за його відсотком», розглянути приклади розв’язання в підручнику с. 217,
за потреби ще раз зверніться до відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5UQvR2nMTOU Розв’язати:
№ 1179(1-4), 1183. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
10 клас –
Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища. Опрацювати
§ 30,31,
виписати до зошита що називають коефіцієнтом поверхневого натягу, формулу,
одиниці вимірювання, силою поверхневого натягу, суть явищ змочування й
незмочування, що кількісною мірою змочування, розглянути капілярні явища,
виписати формули зі с.186, виписати що називають осмотичним тиском. Переглянути
презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-lo-uroku-vlastivosti-ridin-poverhneviy-natyag-ridini-zmochuvannya-kapilyarni-yavischa-42204.html Відповісти в
зошиті на питання, що додаються в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити теми
«Атомне ядро. Ядерні сили та їх особливості. Радіоактивність. Закон
радіоактивного розпаду», розглянути приклади розв’язання задач в підручнику
с.188, с.194 (обов’язково). Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yncuPJOCAmU Розв’язати задачі, що додаються в файлі на Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
5 клас – Виготовлення закладки для книги. Виготовити
закладку для книги, використовуючи матеріали: папір, фетр, стрічки, в’язальні
нитки, бісер (використовуйте будь-який матеріал), дотримуватися правил безпечної праці під час виконання технологічних
операцій. Переглянути презентації за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-istoria-viniknenna-zakladok-vidi-zakladok-112912.html https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zakladka-dla-knizki-prakticna-robota-vigotovlenna-zakladki-novoricna-alinka-v-tehnici-origami-tehnologii-105 Переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=SSRFgDU-ccY Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
7
клас
Тема: Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна. Клімат і води
Прочитайте параграф 57, уважно роздивіться фізичну карту Тихого океану в атласі. На основі даних з підручнику та за допомогою карт атласу заповніть лоцію Тихого океану за планом.
Лоція – спеціальний морський путівник, посібник для плавання, який дає повний детальний опис водних об’єктів та їхніх узбережь. Особливо цінувалися лоції за часів піратства, за цю книгу можна було отримати величезні гроші!
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
Тема: Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна. Клімат і води
Прочитайте параграф 57, уважно роздивіться фізичну карту Тихого океану в атласі. На основі даних з підручнику та за допомогою карт атласу заповніть лоцію Тихого океану за планом.
Лоція – спеціальний морський путівник, посібник для плавання, який дає повний детальний опис водних об’єктів та їхніх узбережь. Особливо цінувалися лоції за часів піратства, за цю книгу можна було отримати величезні гроші!
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
План опису
|
Характеристика
|
Площа океану (млн км2)
|
|
Максимальна глибина (м)
|
|
Середня глибина ( дивись за кольором океану та шкалою
глибин в легенді карти)
|
|
Положення відносно екватору
|
|
Положення відносно нульового океану
|
|
Моря
|
|
Затоки
|
|
Протоки
|
|
Які материки омиває
|
|
Півострови
|
|
Острови
|
|
В яких кліматичних поясах розташований
|
|
Океанічні течії (укажіть теплі(т.) чи холодні(х)
|
8 клас
Тема: Міські агломерації. Мегаполіси, мегалополіси. Світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізаціїв Україні і світі. Субурбанізація. Хибна урбанізація.
Прочитайте параграф 54, складіть 7 питань до теми.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
11 клас
Тема: Українська держава і територія держави України. Політико – географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське. Політико – економічна оцінка державного кордону України. Реформування адміністративно – територіального устрою України.
Прочитайте параграф 25, опрацювавши матеріал виконайте тестові завдання за посиланням в https://forms.gle/jCHrNoxcJPrwGVbv5 Google Classroom.
Не забувайте відмічати виконання роботи в Google Classroom.
7 клас, образотворче мистецтво
Тема: Найкращі пам’ятки України – обрані Народом
Перегляньте на сайті https://7chudes.in.ua/nomination/7-chudes/ природні та архітектурні об’єкти, що були обрані народом, як найголовніші прикраси нашої країни. Намалюйте одне з чудес України, що вам найбільше сподобалося. Матеріали та техніка виконання на власний вибір.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber.
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
6 класс. Местоимение как часть речи. Личные
местоимения. Возвратное местоимение. Просмотреть видео В учебнике с. 271-272, 275-276 - правила прочитать. Упр.
274 (ІІ задание письменно), 277 Фото с выполненным заданием прикрепить на сайте
Google Classroom
11 класс. Выразительность речи как риторическая
проблема. Ресурсы выразительности речи. С. 194-195 - прочитать теоретические сведения и
устно проработать упр. 360, 362, 363 Письменно выполнить задание Б упр. 369.
Пройти тест. Фото с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom
Зарубіжна
література
5
клас. Характеристика образу містера Вонки. Прочитати 21-30 розділи повісті-казки. Переглянути відео,
письмово дати відповідь на питання:" Що, на вашу думку, є причиною того,
що Віллі Вонка створив саме шоколадну фабрику. І чому він не хотів згадувати
дитинство?" Пройти тест. За бажанням намалювати ілюстрацію. Фото роботи
прикріпити на сайті Google Classroom.
7
клас. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння
сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Переглянути відео, пройти тест. У зошиті написати
твір-мініатюру "Якою я бачу школу майбутнього?" Фото роботи
прикріпити на сайті Google Classroom.
8
клас. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». Переглянути презентацію. Письмово виконати завдання 5, 8
і 9 слайдів презентації. Фото робіт прикріпити на сайті Google Classroom.
Основи здоров'я
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
5 клас
Тема:Дитина в автономній ситуаціі. Опрацювати
рар 23. Законспектувати таблицю на стор. 133. Відповісти письмово на запитання
стор. 140 фотозвіт надати у Classroom.Перегляд відео https://youtu.be/0NYRsZEOUv8
6 клас
Тема: засоби пожежогасіння. Захист органів
дихання в зоні пожежі. Перегляд відео https://youtu.be/eW70mqVVHZ8
Опрацювати стор.125-128
Відповісти на питання письмова стор.128
Надіслати фотозвіт у Classroom.
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми роботи
|
2
|
Давай пограємось
|
Впр.7, стор.99
Повторити
іграшки
|
Виписати
речення, що любить робити Ліз та Нік- аудіо/відео вайбер
Відео YouTube
|
3
|
Порівняльна
характеристика Present, Past Simple Tense
|
Впр.5 стор. 111
|
Списати,
вставити слова (was/wasn’t – для однини, were/ weren’t- для множини) -фото Classroom, читати – аудіо/відео вайбер
|
4
|
Міські види
транспорту
|
Впр.1, стор.149
|
Читати,
перекладати- аудіо/відео вайбер ,нові слова в словник- фото Classroom
|
7
|
Організація
відпочинку. Подорожування
|
Впр.1, стор.153
|
Підобрати слова
до їх значень- фото Classroom, читати-
аудіо/відео вайбер
|
9
|
Унікальні міста
Великобританії
|
Впр.6, стор.199
|
Співвіднести
запитання та відповіді ( напр. 1-в) - фото Classroom. Читати- аудіо/відео вайбер
|
10
|
Спорт в США
|
Впр.4, стор.200
Впр.6, стор.201
|
True/False- фото аудіо/відео вайбер,
Діалог читати-
аудіо/відео вайбер
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас
Тема.
Графіки залежностей між величинами.
1.
Повторити пар.34.
2.
Розв’язати №1568, №1571.
3.
Надіслати фото в classroom.
7 клас
алгебра
Тема.
Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ.
1.
Повторити п.27, 28.
2.
Розв’язати №1053(1).
3.
Надіслати фото в classroom.
8 клас
алгебра
Тема.
Рівняння, що розв’язуються за допомогою заміни змінної.
1.
Повторити п.21, 22.
2.
Розв’язати №763(4).
3.
Надіслати фото в classroom.
10 клас
алгебра
Тема.
Застосування похідної до дослідження функцій за
допомогою похідної та побудова
графіків.
1.
Повторити п.18-23.
2.
Розв’язати №23.4(3), №23.9(1).
3.
Надіслати фото в classroom.
Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
5 клас (природознавство)Екосистеми. Опрацювати параграф 44. Дати письмово
відповіді на запитання 1, 2, 5 на сторінці 193.
7 клас Поняття про екосистему та чинники середовища. Опрацюйте
параграф 52. Виберіть по 3 тварини, що живуть в різних середовищах і опишіть
риси пристосування до середовища і чинники середовища, що діють на них.
9 клас Основні заходи щодо збереження біосфери. Завдання на
застосування знань на сторінці 256-257. Таблицю розміщуйте вертикально.
6 клас Контрольна робота №2 з теми «Різноманітність рослин» за
посиланням в Классрумі.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Українська мова
Тема. Поняття про текст.
С.148 прочитати текст,
впр. 2, вивчити правило, списати
2 речення впр. 3
Музичне мистецтво
Тема. Весняне різнобарв`я
Послухати веснянки "Прийди, прийди, весно" та "Вийди, вийди, сонечко". Підспівувати та проплескувати ритм.
Музичне мистецтво
Тема. Весняне різнобарв`я
Послухати веснянки "Прийди, прийди, весно" та "Вийди, вийди, сонечко". Підспівувати та проплескувати ритм.
3 клас
Литвинов Сергій
Літературне Читання
Тема: «Завдання на розвиток уяви. Ілюстрування художніх
образів»
Прочитати твір В.Сухомлинського «По волосинці».
Спробувати усно створити образ хлопчика Петрика. За бажанням намалювати
Петрика.
Музичне мистецтво
Тема. Тричастинна форма . Рондо.
Переглянути відео "Прості музичні форми"
Музичне мистецтво
Тема. Тричастинна форма . Рондо.
Переглянути відео "Прості музичні форми"
3 клас
Карасьов Андрій
Математика
Тема: «Одиниці часу. Одна доба – 24 години. Квадрат.
Креслення квадрату»
Попрацювати з годинником, накреслити квадрат, згадати
чому ця фігура називається квадратом
Основи здоров`я
Тема. Особиста безпека. Правила поведінки при зустрічі з незнайомими людьми. Небезпечні знайомства.
Переглянути відео "Корисні підказки. Місія "Незнайомці"
Основи здоров`я
Тема. Особиста безпека. Правила поведінки при зустрічі з незнайомими людьми. Небезпечні знайомства.
Переглянути відео "Корисні підказки. Місія "Незнайомці"
4 клас
Щербіна Владислав
Математика.
Тема. Множення по 2 і ділення на 2. Парні і
непарні числа.
Вчити таблицю множення на 2. Розв’язати приклади №
95 у зошит.
Літературне читання.
Тема. Структурні елементи художньої книжки (обкладинка,
ілюстрація, зміст, назва).
Ознайомитися с. 150, читати казку Джані Родарі
«Дорога, що нікуди не вела» с. 151 – 153.
6 клас
Соболєва Владлена
Математика
Тема: Ламана лінія.
Побудова ламаної лінії за даними розмірами.
Перегляд відео за
посиланням
Руханка за посиланням
Фото завдання до уроку
надісланні у Viber
Трудове навчання
Тема: висівання насіння
капусти по одному у стаканчик за допомогою батьків.
Перегляд відео
Немає коментарів:
Дописати коментар