понеділок, 13 квітня 2020 р.


Завдання на 13 квітня 2020 року
1 клас

Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net

Я досліджую світ
Тема: «Створення у класі «куточка друзів»»
Підручник с. 59 – роздивитись малюнок, щоб ви хотіли в цьому куточку. Намалюйте листівку своєму другу (готовий лист надсилайте на Viber )
Математика
Тема: «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка»
Творча робота над задачей, підручник с.119 №3-5
Українська мова
Тема: «Казкова зустріч звуки [дж],[дж’]»
Підручник с.118, навчитися читати звуки [дж],[дж’], слова з цими звуками. Підібрати слова з цими звуками до схем на малюнку. Прочитати «Бджілку» (зніміть відео, коли ви "Бджілку" читаєте, та надішліть  мені  на Viber)

2 клас

Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com

Я досліджую світ
Тема.   Славетні українці.
Стр. 104 -105 читати, ознайомитися з винаходами українців (прочитаний текст зніміть на відео та пришліть на Viber)
Математика
Тема.  Досліджуємо таблицю множення числа 2.
  Стр.117  ознайомитися з таблицею множення на 2  №1усно,№2. 
Українська мова
Тема.   Текст. Ознаки тексту.
   Стр. 95 прочитати речення впр. 242, замінити порядок речень, щоб утворився текст, записати, підібрати заголовок

3 клас

Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com

Математика
Перевірка ділення множенням. С.140, №917, №918, №919
(опрацювати правило)
Українська мова
Урок розвитку звязного мовлення.
Написати переказ за вправою 343.
Літературне читання
Творчість Євгена Гуцало. Прелюдія весни. (с.142-143)
Природознавство
Організм людини. (с.142-144), зошит.
Образотворче мистецтво
Створення театральної маски тварини до казкової вистави.

4 клас

Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com

Літературне читання.
Тема. Джарі Родарі. Дорога, що нікуди не веде.
С. 151 – 153 – переказувати, відповіді на питання 2, 4, 5, 6 – письмово. Відео переказу надішліть на Viber.
Математика.
Тема. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
С. 149 – розглянути усно, № 939, № 940 – письмово.  Виконані завдання сфотографувати та надіслати на Viber.
Українська мова.
Тема. Спостереження за роллю прислівників у тексті.
Впр. 336 –усно, впр.337 –письмово. Виконані завдання сфотографувати та надіслати на Viber.
Російська мова.
Тема. Художня література як хранителька моральних цінностей.
Впр. 327, впр. 329 усно, впр. 328 –письмово. Виконані завдання сфотографувати та надіслати на Viber.
Природознавство.
Тема. Мішані ліси (Полісся) .
С. 134 – 139 – ознайомитися, відповіді на питання. Зошит с. 53 -54. Виконані завдання сфотографувати та надіслати на Viber.

Хімія

Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com

9 кл Контрольна робота №2 з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки»
Біологія
8 кл Мова, мислення та свідомість. Опрацюйте параграф 49. Охарактеризуйте особливості свого мислення за характеристиками на сторінці 229 від самостійності і далі до швидкості мислення (7 пунктів). 
7 кл Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Параграф 50 сторінки 218-220. Є посилання  «На урок» виконати тестові завдання в Classroom
11 кл Складові здорового способу життя. Опрацювати параграф 20.  Завдання «Біологія + Суспільство» ст. 75 письмово. Тестові завдання по темі за посиланням.
10кл Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. Опрацювати параграф 47. Дати відповідь на запитання 1, 4,6 письмово на перевірку. 
Виконані завдання для перевірки прикрепіть  на платформі Classroom у своєму класі.

Математика

Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com

5 клас – Відсотки. Знаходження відсотка від числа. Прочитати §32, 33 п.1, виписати в зошит означення відсотка с. 212 і правило знаходження відсотка від числа с.217, розглянути приклади розв’язання в підручнику с.212, 213, 216. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RalA6ALmQr8. Розв’язати: № 1147, 1177.  
Фізика
8 клас – Струм у металах. Опрацювати § 36, виписати в зошит що являє собою електричний струм в металах, від чого залежить опір металів, у чому полягає явище надпровідності. Виконати завдання 2,3 вправи 36, відповіді записати в зошит.  Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yhGop-ZUgRg.
10 клас – Навчальний проект з теми «Термодинаміки». Повторити теми «Внутрішня енергія тіл. Кількість теплоти. Робота термодинамічного процесу. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Теплові машини. Коефіцієнт корисної дії теплових машин. Необоротність теплових процесів». Теми проектів в підручнику с.168, або за темами «Теплові двигуни», «Способи підвищення ККД теплових двигунів. Роль теплових двигунів народному господарстві», «Проблеми парникового ефекту та руйнування озонового шару атмосфери», «Екологічно чисті види палива для теплових двигунів». Надішліть виконані проекти у вигляді презентацій, відео.
11 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити теми «Квантові властивості атома. Квантові постулати Н.Бора. фотоефект. Рівняння фотоефекту», розглянути приклад розв’язання задач в підручнику с.177, попередньо виконані задачі в зошиті. Тексти задач викладено в файлі на Google Classroom
Виконані завдання для перевірки прикрепіть  на платформі Classroom у своєму класі.

Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
Директор,
учитель історії
0508014711
elenatolstikova801@gmail.com
9 клас історія України
Тема: "Соціально-економічний розвиток українських земель"
Опрацювати §23 – скласти складний план.
Тема: "Суспільно-політичне життя в Надніпрянській Україні"
Опрацювати §24 – хронологічна таблиця (завдання 11 с.216 – словникова робота) питання с. 124. Виконані завдання для перевірки надішліть на платформу Classroom.
10 клас всесвітня історія
Тема: "СРСР у системі міжнародних відносин на передодні Другої світової війни"
Опрацювати §27, практичне завдання с.124. Виконані завдання для перевірки надішліть на платформу Classroom.
11 клас всесвітня історія
Тема: ""Арабська весна". Конфлітк у Сірії. Ісламська держава Ірану і Ліванту."
Опрацювати §16 п. 6-7 – зробити конспект, виконати завдання 25 с.152. Виконані завдання для перевірки надішліть на платформу Classroom.

Українська мова
Падій
Любов
Василівна
заст.дир. з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
5 клас
Тема. Виділення вставних слів на письмі комами.
Д/з. Розглянути таблицю «Групи вставних слів і сполучень слів» на     сторінці 169 підручника . Виконати письмово вправу 461. 
6 клас
Тема. Контрольний твір
Д/з. Опрацювати пам’ятку на сторінці 246 підручника. Виконати вправу 616 (усно).  У робочому зошиті  скласти й записати оповідання  на тему «Випадок у моєму житті, який я ніколи не забуду».

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
8 клас
Тема. Контрольний диктант
Д/з: у робочому зошиті написати аудіо диктант (за посиланням)
9 клас
Тема. Розділові знаки в складному реченні.
Д/з: повторити матеріал §29-31, виконати письмово вправу 404 (списати речення, виправляючи допущені пунктуаційні помилки та розкриваючи дужки, підкреслити граматичні основи, визначити вид речення: складносурядне, складнопідрядне, складне речення з різними видами зв’язку).
Виконані завдання для перевірки прикрепіть  на платформі Classroom у своєму класі.

Українська література
8 клас
Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»
Д/з: с. 254-255 законспектувати про життя і творчість Ю.Винничука, переглянути бук трейлер «В.Винничук «Місце для дракона»» (за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=bZfsTKAgd5o ), с.258 – 262 прочитати, дати письмово відповідь на запитання 8 на с. 263.
10 клас
Тема. Поетична спадщина П.Тичини – одна з вершин української поезії  ХХ століття.
Тема. Збірка «Сонячні кларнети» – подія європейського масштабу.
Д/з: переглянути відеоролик  про П.Тичину за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=gicAkKfts5g https://www.youtube.com/watch?v=FLga_TMsAPQ&t=7s , переглянути розповідь Віктора Небораки про збірку П.Тичини «Сонячні кларнети» за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=ETd50bgoIvQ; с. 213 – 214 підручника опрацювати; скласти конспект або занотувати в зручній формі відомості про життя і творчість П.Тичини, використовуючи матеріал підручника та відеороликів.
7 клас
Тема. Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. «Захочеш – і будеш»(із циклу «Незнаному воякові»)
Д/з: переглянути відео про Олега Ольжича за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=qGkAXhqgjvA , прочитати інформацію про письменника в підручнику с. 247 - 248, с. 248 – виразно читати поезію Олега Ольжича «Захочеш – і будеш», письмово дати відповідь на запитання 4 на с. 249 та намалювати ритмічний малюнок першої строфи вірша. Пригадайте:                                                 
-          ненаголошений склад,             - наголошений склад.
     Виконані завдання для перевірки прикрепіть  на платформі Classroom у своєму класі.

Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com
Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид роботи
5
Улюблене свято
Впр.4 стор.167

Читати порядкові числівники, вивчити
6
Кіїв
Впр.2 стор. 138
Списати, вставити речення; читати ,перекласти
8
Клімат та географічне положення Великобританії
Впр.2 стор.212
Опрацювати текст; письмовий переклад речень з виділеними словами, читати в вайбері
11
Міжнародній звязок України та Британії
Впр.5 стор.139
Опрацювати текст, виписати речення з вставленими словами
Всесвітньої історії
7
Устрій Великого князівства Московського ХІV-на початку ХVІ ст. Іван ІІІ
Параграф 26 (п.4,5)
П.4 (конспект)
П.5 заповнити таблицю досягнень в галузі літератури, архітектури
Виконані завдання для перевірки прикрепіть  на платформі Classroom у своєму класі.

Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
7 клас
Тема: Найбільші держави Азії. Зв’язки України з країнами
Знайдіть на карті в атласі та відмітьте на контурній карті країни Азії та їх столиці (Китай, Індія, Японія, Казахстан. Сінгапур, Бахрейн, Бруней). Підготуйте презентацію однієї з країн Азії, яка вас найбільше зацікавила(як ми робили в класі). Роботу можете оформити як у вигляди електронної презентації, так і від руки
Орієнтовний план роботи:
1. Повна назва країни
2. Столиця
3. Прапор та герб
4. Населення
5. Мова
6. Грошова одиниця
7. Цікаві факти
Презентацію надсилати на електронну пошту або прикріпити на платформі Classroom.


6 клас, образотворче мистецтво
Тема: Міфологічна тема
Пригадайте античні міфи та легенди які ви знаєте. Погортайте підручник з історії або книжки, які є у вас вдома. Перегляньте відео з теми уроку
https://youtu.be/3fi29nEkofo
Намалюйте ілюстрацію до міфа, що зацікавив вас найбільше. Фото робіт надсилайте у Viber.

Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com
5 класс. Частица не. Не с глаголами С. 247-248 - прочитать текст из рубрики "Наблюдаем, анализируем, делаем выводы", с. 248 - правило. Просмотреть видео. Упр. 272 - задание ІІІ письменно

6 класс. Дробные числительные. Морфологический разбор числительных. Просмотреть видео. Просклонять числительные пять восьмых и двести сорок семь. Сделать морфологический разбор числительного в предложении  Моя старшая сестра учится в десятом классе.
9 класс. РР.  Изложение с дополнительным творческим заданием. С. 236-237 – текст из рубрики «Наблюдаем,анализируем, делаем выводы» прочитать три раза, самостоятельно записать краткий пересказ текста. Дополнительно в последнем абзаце написать собственное мнение о том, какой должна быть современная девушка.
Виконані завдання для перевірки прикрепіть  на платформі Classroom у своєму класі.
Зарубіжна література
11 клас. «Відмова від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори. Виконати завдання за вибором:
1)      Напишіть есе на тему «Причини самотності та способи її подолання»(спираючись на оповідання М.Павича «Скляний равлик»)
2)      Напишіть лист героєві або героїні оповідання М.Павича «Скляний равлик», дайте йому або їй поради.
Виконане завдання сфоторгафувати та вислати на Viber  або прикріпити на платформі Classroom.
Музичне мистецтво

Горбачова
Олена Анатоліївна
 Учитель
музичного
мистецтва
0502917761
elena3180elena@gmail.com

7 клас
Тема Мюзикл
С.98 -104 прочитати, у зошиті записати характерні ознаки мюзиклу. Фото виконаного завдання для перевірки  скинути на Viber або прикрипыти на платформы Classroom.
Переглянути фрагменти з мюзиклу "Собор Паризької Богоматері" та на вибір з переліку на с.104 підручника.

Правознавство

Голованова
 Нонна
 Резівна
 учитель основ здоров'я
0993711324
nonna050489n@gmail.com

9 клас
Тема: «Поліцейські (патрульні, дільничні офіцери поліції)»
Опрацювати с.179-182 (конспект: основні завдання поліції), відеопереказ та  конспект надіслати на Viber. 

Громадянська освіта
10 клас
Тема: «Принципи в ринкової економіці. Попит, пропозиція, ринкова ціна, конкуренція. Державний бюджет, податки»
Опрацювати параграф 44, виписати ключові поняття. Знати етапи процесу прийому на роботу, (відеопереказ прислати на  Viber)

 

Математика

Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com

      6 клас
      Тема. Перпендикулярні та паралельні прямі.
      1.§33(п.1,2), опрацювати, надати відповіді на стор.258.
      2.розв‘язати №№1492,1498.
      3.навести приклади паралельних та перпендикулярних прямих
          у навколишньому середовищі. Надіслати фото.

      7 клас алгебра
      Тема. Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання.
      1. п.28 (розглянути приклади, алгоритм розв’язання систем).
      2. розв‘язати №№ 1048(2), 1050(1). Надіслати фото.

      8 клас алгебра
      Тема. Раціональні рівняння, що зводяться до квадратних,
                 біквадратні рівняння.
      1.п.22, опрацювати, розглянути приклади 1,2,3.
      2.розв‘зати №751(1) за зразком приклада 1, п.22,
         №755(1) за зразком приклада 2 п.22.  Надіслати фото.

      9 клас алгебра
     Тема. Основи комбінаторики. Контрольна робота №5.
      1. Текст к.р. надісланий в групу 9 клас Viber.
      2. Фото.

     11 клас алгебра
     Тема. Показникові функція. Показникові рівняння і нерівності.
                Повторення.
    1. повт.§1(п.1-3): означення, властивості, способи розв‘язання
       рівнянь та нерівностей.
    2. розв‘язати №№ 2.12(1), 3.11(1).
    3. надіслати фото.

Виконані завдання для перевірки прикрепіть  на платформі Classroom у своєму класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар