пʼятниця, 10 квітня 2020 р.


Завдання на 10 квітня 2020 року

1 клас

Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net
Українська мова
Тема: «Апостроф як додатковий символ на позначення звуку [й’]. Письмо слів з апострофом»
Пропис с.28 (написати слова з апострофом та речення списати з рукописного тексту)
Тема: «Опрацювання словникових слів ім’я, сім'я, комп’ютер. Списування з друкованого тексту»
Пропис с. 29 – загадка
Математика
Тема: «Порівнюємо числа в межах 100. Порівню\мо числа за числовим променем. Робота з математичним матеріалом»
Підручник с.118. розгляньте числа  на числовому промені , їх розташування №1, 4
Технології
Тема: «ліплення з пластиліну. Послідовність дій під час виготовлення  виробів з пластиліну на площині. Пластилінова картина вишеньки»
Зліпити гілочку вишні з плодами
2 клас

Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com
Я досліджую світ
Тема.   Народні символи України.
Намалювати народні символи України, підготувати доповідь про них.
Математика
Тема.   Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.
 Стр.116  знайти значення виразів №3 усно , перевірити правильність рішення №5 записати.
Українська мова
Тема.   Текст.
Стр. 95 Впр.241 прочитати розповідь, вивчити правило, списати з тексту окличні речення.

3 клас

Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com
Математика
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки.
            С.139, №908-усно, №909, №910.
Українська мова
            Звязок  дієслова з іменником у реченні.
            С.143, вправа 341.
Літературне читання
            Урок позакласного читання.
            Читати художню літературу (улюблені казки, твори авторів, яких вивчаємо).

4 клас

Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com
Літературне читання.
Тема. Джарі Родарі. Дорога, що нікуди не веде.
С. 151 – 153 – виразне читання, план.
Математика.
Тема. Множення трицифрового числа на двоцифрове.
Номери на с. 148 усно, а № 933 – письмово.
Українська мова.
Тема. Прислівник.
С. 168 – 170 – ознайомитися, впр. 334 – письмово.
Образотворче мистецтво.
Композиція «Садки цвітуть» (намалювати).

Зарубіжна література
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com
5 клас. Контрольна робота з теми «Сила творчої уяви».  Тести Виконати завдання на сайті https://classroom.google.com
7 клас. Філософський зміст новели Р. Акутагави «Павутинка». Підтекст. С. 253-254 - письмово виконати завдання першого і другого рівнів. За бажанням виконати завдання 9 на с. 252
8 клас. Контрольна робота  з теми «Бароко і класицизм». Тести Виконати завдання на сайті https://classroom.google.com
9 клас. Персонажі-«двійники» (Шаріков — Швондер). Встановити послідовність подій у повісті "Собаче серце" М. Булгакова Пройти тест

Мистецтво

Голованова
 Нонна
 Резівна
 учитель основ здоров'я
0993711324
nonna050489n@gmail.com
8 клас
Тема: «Романтизм в образотворчому мистецтві»
Пар 26 виписати художників, мистецька скарбничка «фото»
Варіант 1 с.154 малюнок
9 клас
Тема: «Музеї України»
Перегляд відео за посиланням
Тема: «Національний музей народної архітектури та побуту в селищі Пироговому» Підручник с.197-202 опрацювати (конспект)

Географія

Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
8 клас
Тема:  Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності демографічних процесів. Демографічна політика
Прочитайте параграф 50, проаналізуйте малюнок 115 зі сторінки 210. Після опрацювання матеріалу дайте відповіді на такі запитання:
- Чому до 1800 року населення світу не перевищувало 1 млрд?
- Чому всього за 40 років (1960 – 1999) населення збільшилося на 4 млрд?
- Чому у високорозвинених країнах спостерігається дуже низький або, навіть,  від’ємний приріст населення із середнім віком життя 80 – 100 років (І тип відтворення), а в слабо розвинених країнах зазвичай спостерігається дуже високий приріст населення із середнім віком життя 50 – 70 років(ІІ тип відтворення) ?
- В яких областях України найнижчий природний приріст? Чому?
- Які заходи, на вашу думку, необхідно провести нашій державі, щоб збільшити природний приріст?
Образотворче мистецтво
5 клас
Тема: Символіка українського орнаменту. Вишивка – традиційний український вид декоративно – ужиткового мистецтва
Перегляньте презентацію до теми уроку за посиланням
http://www.yuotu.be/mG-2h47v0aY Пригадайте все, що ви знаєте про орнаменти, їх символічне значення. Намалюйте давній символ «Дерево Життя».
План роботи:
 - оберіть формат аркушу (горизонтальний чи вертикальний)
- намалюйте вісь симетрії. Пам’ятайте – олівцем сильно не давити на аркуш, інакше залишаться некрасиві лінії, які неможливо видалити. Можете накреслити допоміжні лінії через рівні проміжки ( сітку)
- намітьте загальні обриси дерева, придумайте які в нього будуть гілки, листя, квіти, птахи чи тварини. Не забувайте про симетрію
- почніть деталізувати зображення – спочатку найбільші деталь, потім найменші
- розмалюйте своє зображення
Техніка виконання на вибір ( гуаш, олівці, фломастери)

Фізика

Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com
7 клас – Потужність. Опрацювати § 31,  виписати в зошит означення потужності, формулу, одиниці потужності в СІ, виписати формулу для визначення потужності через силу та швидкість с.206, розглянути приклад розв’язування задачі с.206, звертайте увагу: одиниці вимірювання, формули, за якими розв’язуємо, обов’язково пишемо, оформлення задачі: дано, коротка умова, риска вертикальна, горизонтальна, розв’язання. Зверніть увагу на таблицю «Потужність двигунів деяких технічних засобів» в підручнику с.205. Переглянути відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=B8INsmB4Ez4. Розв’язати: вправа 31 задача 2.
9 клас – Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. Опрацювати § 37, виписати в зошит означення реактивного руху. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-reaktivniy-ruh-fizichni-osnovi-raketno-tehniki-dosyagnennya-kosmonavtiki-10382.html, з 3 слайда презентації виписати до зошита формули. Скористайтеся додатковими джерелами інформації та дізнайтеся про українських космонавтів, надішліть ваші повідомлення.
10 клас – Контрольна робота з теми «Термодинаміка». Повторити теми «Внутрішня енергія тіл. Кількість теплоти. Робота термодинамічного процесу. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Теплові машини. Коефіцієнт корисної дії теплових машин. Необоротність теплових процесів». Переглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.152,153,157,158,167, попередньо розв’язані задачі в зошиті. Текст контрольної роботи викладено в файлі на Google Classroom.
Креслення
8 клас – Аналіз геометричної форми предмета за його кресленням. Згадайте правила нанесення розмірів, вони викладені в файлі на Google Classroom. Переглянути презентацію за посиланням і за наочним зображенням предмета на слайді 10 виконати креслення предмета в трьох проекціях, нанести розміри https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-kreslennya-tema-analiz-geometrichno-formi-predmeta-za-kreslennyam-122632.html

Українська мова
Падій
Любов
Василівна
заст.дир. з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
5 клас
Тема. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. Д/з. Опрацювати параграф 59. Виконати вправи 467, 468 (усно). Написати листа другу (подрузі) або мамі (татові, дідусеві, бабусі). Використайте звертання та вставні слова.
6 клас у
Тема.  Буква  ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Д/з. Переглянути теоретичний матеріал на сторінках 171-172 підручника. Виконати вправу 457.   

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
10 клас
Тема «Контрольна робота №8 з теми «Прикметник, займенник, числівник»»
Тема «Дієслово як частина мови. Форми дієслова: дієвідмінювані, відмінювані, незмінні. Зміни звуків в особових формах дієслів. Безособові дієслова»
Д/з: виконати контрольну роботу за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=566085 ), с.243-245 – вивчити теоретичний матеріал, виконати вправи 402, 404(І,ІІ). Фото надати на перевірку.

Українська література

Падій
Любов
Василівна
заст.дир. з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
5 клас
Тема. М. Рильський. Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…». Д/з. Читати поезію «Осінь-маляр із палітрою пишною…». Виконати письмово у зошиті завдання 1,2,3  (тест) на сторінці  214. Вивчити  один вірш М.Рильського напам’ять (на власний вибір).

6 клас
Тема.   Контрольна робота з теми «Пригоди і романтика».  Контрольний класний твір. 


Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
11 клас
Тема «Сергій Жадан, «Музика, очерет…», «Смерть моряка». Збірка «Тамплієри» - поетичний щоденник за 2015-й – першої половини 2016 року»
Тема «Контрольна робота №9 з теми «Постмодернізм і постпостмодернізм. Поезія»»
Д/з: с. 237- 240- прочитати поезії С.Жадана, послухати читання поезії автором(https://www.youtube.com/watch?v=sGg8OGPrH3I ), виконати контрольну роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=238080
7 клас
Тема «Контрольна робота №5 з теми «Творчість В.Симоненка, М.Павленко, Л.Пономаренко» Контрольний класний твір»
Д/з: написати у робочому зошиті твір на одну з тем (на вибір).
Теми контрольного твору:
1.      Незвична колискова (за поезією В.Симоненка "Лебеді материнства")
2.      Мій улюблений герой із твору М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
3.      Добро не зникає безслідно (за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений»)
Обсяг – 1,5-2 сторінки.
Фото надати на перевірку.
9 клас
Тема «Підсумковий урок. Світова велич українського поета»
Д/з: переглянути відео за посиланням
с.269-271 прочитати, с.272-273 законспектувати, виконати тести за посиланням.

Природознавство

Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com
5 клас Водне середовище життя. Опрацювати параграф 41.  Виконати і надати на перевірку завдання 5 на сторінці 180.

Біологія
8 клас Навчання та пам'ять. Опрацювати параграф 50.Скласти розповідь про свої види пам’яті . Наприклад, у мене чудово  розвинена декларативна пам'ять, бо я добре запам’ятовую обличчя людей, події і т. д. або слабо розвинена образна і пояснити чому.
6 клас Життєві форми рослин. Рослинні угрупування. Опрацювати параграф 48- 49. Виписати життєві форми рослин і навести по 5 прикладів. Скласти схему «Типи рослинних угрупувань»
11 клас Науки, що вивчають здоровя. Опрацювати параграф 19, самостійна робота з таблицею на сторінці 71 на перевірку.
10 клас Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Опрацювати параграф 44 та 45. Завдання 3, 4,5 ст.165, завдання 4 ст 168  на перевірку.

Англійська мова

Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com
Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид роботи
2
Похід до магазину
Впр.4 стор.92
Читати
7
Театр Шекспіра в Лондоні
Впр.1 стор. 148
Опрацювати діалог, відповісти на запитання письмово
8
Подорож країнами
Впр.5 стор.202
Нові слова в словник, вставити слова в текст, списати
9
Вчора, позавчора і завтра
Впр.5 стор.191
Закінчити речення
10
Живопис.
Впр.2 стор. 173
Підібрати речення  правильне за перекладом( переклад записати)

Математика

Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com
9 клас геометрія
    Тема. Геометричні перетворення. Контрольна робота №6.
1.      Повторити §5.
2.      Текст к.р. в групі 9 класу Viber.

    10 клас алгебра
    Тема. Ознаки сталості функціі. Достатні умови зростання
             і спадання функціі.
1.      п.22( опрацювати теореми 22.1; 22.2; 22.3).
2.      розглянути задачі 1,2( стор.121).
3.      розв‘язати №№ 22.1(2), 22.2(1).

     11клас алгебра
     Тема. Повторення. Корінь n-го степеня. Ірраціональні вирази.
                Ірраціональні рівняння.
1.      Повторити властивості кореня n-го степеня; ірраціональні вирази;
        способи розв‘язування ірраціональних рівнянь (довідниковий
        матеріал)
    2. Розв‘язати №№ 24.87(3,5), 24.91(4,5).


     6 клас математика
    Тема. Перпендикулярні та паралельні прямі.
1.      §33 опрацювати.
2.      №№ 1485, 1486 (усно).



Немає коментарів:

Дописати коментар