1 клас
Комарова
Валентина
Володимирівна
|
учитель початкових
класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Українська мова
Тема: «Позначаємо на письмі звуки дж на письмі
буквосполучення дж, дж'. Запис складів і слів, списування речень із друкованого
тексту»
Пропис с. 34, розфарбувати малюнок у пропису. Фото
виконаної роботи надати на перевірку у Viber.
Математика
Тема: «Додаємо та віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за
схемами»
Підручник с.120, вправа №3 – письмово, №1,2 – попрацювати
з геометричним матеріалом.
Виконану вправу надати на перевірку у Viber.
Я досліджую світ
Тема: «Чемним треба бути скрізь. Складання словника
ввічливих слів»
Підручник с.60-61, розібрати слова вітання і прощання,
зошит с.18-19, скласти букет «чарівних» (чемних) слів. Виконану роботу надати
на перевірку у Viber.
За
консультацією з теми дзвонити на номер чи писати у Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових
класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Я досліджую світ
Тема. Світ різноманітний.
Стр. 106 читати, намалюй як відзначають день народження у
вашій родині.
Математика
Тема. Досліджуємо таблицю ділення на
2.
Стр. 118
вивчити таблицю множення на 2, №4 усно,
знайти значення виразів №5, розв'язати задачу №7
Українська мова
Тема. Деформований текст.
Стр. 96 Впр. 244
прочитати уривок казки, розглянути малюнки до казки, Впр. 245 усно скласти
текст
Читання
Тема. Леся Українка «Була весна весела».
Стр.117-118
виразне читання вірша.
Виконані
завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у Viber.
3 клас
Новомлинцева
Валентина
Дмитрівна
|
учитель початкових
класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Математика
Перевірка множення діленням.
Розв’язування рівнянь.
№927, №930, №932.
Українська
мова
Дієслова-антоніми.
С.145, вправа 345.
Літературне
читання
Загадки в природі.
Є.Гуцало «Прелюдія
весни»(продовження)
Трудове
навчання
Самообслуговування. Одяг і взуття.
Пришивання rудзиків з чотирма
отворами.
Виконання робіт
продовжуйте надавати у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія
Володимирівна
|
учитель початкових
класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне
читання.
Тема. Перевір свої знання.
Відповіді на питання с. 154 –
усно, а розділ «Розумію, можу пояснити…» -
Письмово.
Математика.
Тема. Множення іменованих чисел
на двоцифрові числа.
С. 150 – розглянути усно, №
944, № 946 – письмово.
Українська мова.
Тема. Контрольна робота:
перевірка мовних знань і умінь з тем «Дієслово», «Прислівник». «Сходинки до
успіху» с. 58 – 60 ( І варіант).
Надсилайте фото своїх
робіт на
мій Viber чи додавайте на
платформі Classroom.
Хімія
Герасимова
Валентина
Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
11 клас Навчальні
проекти. «Запобігання негативному впливу нітратів на організм людини»,
Неорганічні речовини у формації (або
домашній аптечці). Неорганічні речовини у харчовій промисловості. Цікава і
потрібна інформація, відео до теми, презентація тощо.
10 клас Виконати
тестові завдання « Узагальнення знань:
аміни» та «Амінокислоти»
8 клас Практична
робота «Дослідження основних властивостей основних класів неорганічних сполук»
Варіант 1. Досліди з хлоридною кислотою за параграфом 30 і за відео. Написати
рівняння реакцій.
7 клас Розрахункові
задачі за формулою,що вивчили, масової частки і маси розчиненої речовини.
Задачі за посиланням.
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми
роботи
|
4
|
На вокзалі
|
Впр.3(b) стор.144
|
Закінчити речення
письмово по тексту -Classroom
|
5
|
Українські
традиції
|
Впр.5 стор. 168
Впр.6 стор. 168
|
Виписати
слова в словник, відповісти на
запитання письмово
– Classroom,
читання – аудіо/відео Viber
|
11
|
Сполучені Штати
Америки
|
Впр.1 стор.143
Впр.2 стор.143
|
Опрацювати текст- аудіо/відео Viber відповісти на
запитання письмово Classroom
|
Історія України
|
|||
7
|
Кревська унія 1385. Держава Феодоро в Криму. Утворення
Кримського ханства
|
Параграф 24
|
Розкрити пункти
плану на початку параграфа стор.169-Classroom
|
Музика мистецтво
Горбачова
Олена
Анатоліївна
|
Учитель
музичного
мистецтва
|
0502917761
|
elena3180elena@gmail.com
|
5 клас
Тема Музика на кіноекрані
с.134-139 прочитати, виписати у зошит нові слова та відповісти на
запитання 1,2 на с.143 підручника. Послухайте уривки з мюзиклу "Звуки
музики" Річарда Роджерса. Поміркуйте, чи можуть фрагменти з мюзиклу стати
відомою піснею.
Надсилайте фото своїх робіт на мій Viber чи додавайте на
платформі Classroom.
Українська
мова
Падій
Любов
Василівна
|
заст.дир. з НВР,учитель
української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
Тема. Виділення вставних слів на письмі комами
Д/з. Опрацювати табличку «Культура мовлення» на сторінці 171 підручника. Виконати письмово вправу 463 або 465 (на вибір) . Фото
надати на перевірку в Classroom
6 клас
Тема. Роздільне написання складених числівників.
Д/з. Опрацювати
теоретичний матеріал на сторінці 173
підручника. Виконати письмово вправу 460
або 461 ( на вибір). Зверніть увагу на
зразок .
Фото надати на перевірку в Classroom
Українська література
5 клас
Тема. Урок виразного читання. Виразне читання поезій Т.Шевченка, П.Тичини, М.Рильського.
Д/з. Напишіть у робочому зошиті невеликий роздум на тему
«Чому природу треба берегти?» (4-5
речень). Фото надати на перевірку в Classroom
Українська мова
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови
та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
10
клас
Тема.
Особливості семантики, граматичні ознаки дієслів. Дві основи дієслова. Поділ
дієслів на дієвідміни. Словозміна дієслів І та ІІ дієвідміни.
Тема.
Види дієслів (доконаний і недоконаний), їх творення, вживання одного у значенні
іншого. Часи дієслів (теперішній, минулий, майбутній), їх творення. Способи дієслів (дійсний, умовний,
наказовий), їх творення.
Д/з: с. 245 – 248(до вправи 408)
– повторити теоретичний матеріал про дієслово, виконати вправи 405(ІІ), вправу
407 (ЗАВДАННЯ: записати речення, ставлячи пропущені розділові знаки, визначити
спосіб дієслів). Фото надати на перевірку в Classroom.
7
клас
Тема.
Написання прислівникових словосполучень.
Д/з: с. 194 – вивчити правила,
вправа 418(записати прислівники та прислівникові сполуки, знявши риски). Фото
надати на перевірку в Classroom.
11
клас
Тема.
Рід і число іменників, їх стилістичні властивості.
Тема.
Відмінювання іменників.
Д/з: переглянути відеоролик з підготовки
до ЗНО з тем «Іменник» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88
, виконати вправи 371, 372, 373. Фото надати на перевірку в Classroom.
8
клас
Тема. Відокремлені означення. Синонімічність
простих речень із відокремленими членами й складних речень.
Д/з: повторити матеріал §32,
уважно розглянути таблицю на с. 149, вправа 328 (списати речення, розставити
пропущені розділові знаки, підкреслити відокремлені означення). Фото надати на
перевірку в Classroom.
Математика
Корнієнко
Лариса
Олександрівна
|
учитель трудового
навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас – Розв’язування задач і вправ. Повторити тему «Відсотки. Знаходження
відсотка від числа», розглянути приклади розв’язання в підручнику с.212, 213,
216, за потреби ще раз зверніться до відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RalA6ALmQr8 Розв’язати:
№ 1153, 1154 (1-3), 1178. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
7 клас –
Розв’язування задач. Повторити теми «Механічна робота. Потужність», розглянути приклад розв’язання задач в підручнику с.202, 206, попередньо
розв’язані задачі в зошиті, за потреби ще раз зверніться до відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Fhve2rlNBek, https://www.youtube.com/watch?v=B8INsmB4Ez4.
Тексти задач викладено в файлі
на Google Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас – Природа
електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. Опрацювати § 37, виписати до зошита означення електролітичної дисоціації, що таке
електроліт, що являє собою електричний струм в електролітах, перший закон
Фарадея, формулу закону на с.201 і в іншому вигляді с.202, одиниці вимірювання
в СІ. Зверніть увагу в математичному записі закону Фарадея (в формулі) є
фізична величина – електрохімічний еквівалент речовини q, в додатку підручника с.231 таблиця 8, в якій
представлені електрохімічні еквіваленти деяких речовин. Переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas Розглянути приклад розв’язання задачі с.202, врахувати
коментарі до попередньо виконаних завдань в Classroom. Розв’язати завдання 4 вправа 37 с.203, використовувати
таблицю в додатку підручника. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас –
Розв’язування задач. Повторити теми «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Фізичні
основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики», розглянути приклади
розв’язання задач в підручнику с.229, попередньо розв’язані задачі в зошиті. Тексти
задач викладено в файлі на Google Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас – Атомні
і молекулярні спектри. Спектральний аналіз та його застосування. Опрацювати § 38, виписати до зошита види спектрів, з електронного додатка підручника
с.183 (QR-код) виписати що
являє собою рентгенівське випромінювання, хто відрив і його властивості, що
таке спонтанне й вимушене випромінювання. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-vidi-viprominyuvan-spektri-112084.html Дайте відповіді
на питання. Питання викладено в файлі в Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Історія
Толстікова
Олена
Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
6 клас
Тема: «Рабство в Римі»
Опрацювати §45 – конспект, словникова
робота, за бажанням за QR-кодом на с.185
переглянути «Повстання Спартака»
Фото виконаної роботи надіслати на платформу Classroom.
8 клас
Тема: «Освічений абсолютизм»
Опрацювати §23 п.1-3, написати складний
план.
Фото виконаної роботи надіслати на платформу Classroom.
10 клас
Тема: «Початок Другої світової
війни»
Опрацювати §28 скласти складний план (+ хронологичну
таблицю).
Фото виконаної роботи надіслати на платформу Classroom.
11 клас
Тема: «Країни Африки»
Опрацювати §17 скласти складний план,
письмово відповісти на питання №15 с.161 (історичне есе).
Фото виконаної роботи надіслати на платформу Classroom.
Мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ здоров'я, правознавства,
громадської освіти, мистецтва
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
10 клас
Тема: Кінематограф Індіі. Самобутність
національної школи. Творчість режисера і актора Раджа Капура.
Завдання: переглянути на вибір індійські
фільми та поділитися своїми враженнями письмово у Классрум. Довести право на
існування індійського кінематографа (відео-переказ) надіслати на вайбер
Основи здоров‘я
9 клас
Тема:Значення регулярних профілактичних оглядів
для хлопців та дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних
захворювань.
Завдання: опрацювати та намалювати таблицю
стор. 112 у зошит.
Відповіді на питання стор.114 відповісти
письмово та надіслати у classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
6 клас
Тема: Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Прочитайте параграф 54. Випишіть зі сторінки 213 межі біосфери. Опрацювавши параграф дайте відповідь на запитання : «Чому рослини і тварини нерівномірно розміщуються на суходолі?». Наведіть кілька прикладів (можете, наприклад, порівняти біорізноманіття екваторіального та субарктичного поясів, що вплинуло на їх формування, на чисельність живих організмів). Фото виконаних робіт надати в Google Classroom
9 клас
Тема: Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту й імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах
Прочитайте параграф 39, уважно розгляньте колові діаграми на стр 215 та 216. Після опрацювання інформації дайте відповіді на питання:
1. Чому саме такі групи товарів (згідно інформації з колових діаграм) переважають в структурі експорту України?
2. Чому саме в Київській, Одеській, Львівській, Дніпропетровській областях та м. Київ спостерігається найбільший розвиток роздрібної торгівлі товарами та послугами в Україні, а в Тернопільській та Рівненській областях – найнижчий? (підказка! Окрім інформації з параграфа, пригадайте також спеціалізацію цих областей (промислові, с/г, рекреаційні тощо), та як сфера зайнятості впливає на види поселень (міста, смт, села))
3. Назвіть країни, що є найбільшими торгівельними партнерами України (як в експорті так і в імпорті). Фото виконаних робіт надати в Google Classroom
10 клас
Тема: Практична робота 6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.
Використовуючи інформацію з попередніх уроків, а також за допомогою карт атласу, заповніть таблицю. Зробіть висновок на основі таблиці про подібні та відмінні риси розвитку машинобудування цих країн
Тема: Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Прочитайте параграф 54. Випишіть зі сторінки 213 межі біосфери. Опрацювавши параграф дайте відповідь на запитання : «Чому рослини і тварини нерівномірно розміщуються на суходолі?». Наведіть кілька прикладів (можете, наприклад, порівняти біорізноманіття екваторіального та субарктичного поясів, що вплинуло на їх формування, на чисельність живих організмів). Фото виконаних робіт надати в Google Classroom
9 клас
Тема: Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту й імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах
Прочитайте параграф 39, уважно розгляньте колові діаграми на стр 215 та 216. Після опрацювання інформації дайте відповіді на питання:
1. Чому саме такі групи товарів (згідно інформації з колових діаграм) переважають в структурі експорту України?
2. Чому саме в Київській, Одеській, Львівській, Дніпропетровській областях та м. Київ спостерігається найбільший розвиток роздрібної торгівлі товарами та послугами в Україні, а в Тернопільській та Рівненській областях – найнижчий? (підказка! Окрім інформації з параграфа, пригадайте також спеціалізацію цих областей (промислові, с/г, рекреаційні тощо), та як сфера зайнятості впливає на види поселень (міста, смт, села))
3. Назвіть країни, що є найбільшими торгівельними партнерами України (як в експорті так і в імпорті). Фото виконаних робіт надати в Google Classroom
10 клас
Тема: Практична робота 6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.
Використовуючи інформацію з попередніх уроків, а також за допомогою карт атласу, заповніть таблицю. Зробіть висновок на основі таблиці про подібні та відмінні риси розвитку машинобудування цих країн
Характеристики
|
США
|
Канада
|
Бразилія
|
|||
напрями
|
центри
|
напрями
|
центри
|
напрями
|
центри
|
|
Види машинобудування
|
||||||
Характерні особливості машинобудування( переважає
складне вузлове машинобудування, переважає точне машинобудування, переважає
транспортне машинобудування, вплив іноземних інвестицій, машинобудування є галуззю
країни на світовому ринку тощо)
|
||||||
Частка у структурі ВВП
|
4.2%
|
3,3%
|
7,1%
|
|||
Провідні компанії
|
||||||
Фото виконаних
робіт надати в Google
Classroom
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови
та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
5 класс. Контрольная
работа по теме «Глагол. Наречие. Служебные части
речи» Тесты, аудирование. Выполнить тестовую
контрольную работу на сайте https://classroom.google.com
8 класс. Обособленные приложения. С. 208 - устно проработать задание рубрики
"Наблюдаем, анализируем, делаем выводы", правило на с. 208-209,
рубрика "Возьми на заметку" на с. 209-210. Просмотреть видео. Упр 249
(расписать все ответы), 250 . Фото работы с выполненным заданием прикрепить на
сайте https://classroom.google.com
7 класс. Правописание производных предлогов
слитно, раздельно и через дефис. С. 278 - таблица из рубрики
«Наблюдаем, анализируем, делаем выводы», правило Просмотреть видео. Упр. 341,
347 Фото работы с выполненным заданием прикрепить на сайте https://classroom.google.com
Зарубіжна література
6 клас. Духовне й фізичне
випробування Кліві. С.
210-215 – читати. Переглянути відео. Виконати тест на сайті https://classroom.google.com
Математика
Калмикова
Валентина
Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас
Тема. Координатна площина.
1.
§34, опрацювати (розглянути приклади, дати відповіді на запитання 1-7
(стор.266).
2.
розв‘язати №№ 1533, 1537.
3.
надіслати фото.
7 клас геометрія
Тема. Коло і круг. Контрольна
робота №5.
2.
повторити п.4 (суміжні та вертикальні кути).
3.
надіслати фото.
8 клас геометрія
Тема. Площа многокутників.
Контрольна робота №5.
1.
текст контрольноі роботи надісланий в Viber (група 8 клас).
2.
повторити §1 «Чотирикутники».
3.
надіслати фото.
9 клас геометрія
Тема. Трикутники. Повторення.
1.
повторити «Трикутники» (довідниковий матеріал).
2.
розв‘зати №21.1(знайти косинус кута; т. косинусів).
№22.5(теорема
синусів, сума кутів трикутника, теорема косинусів). надіслати фото.
Немає коментарів:
Дописати коментар