Завдання на понеділок 06 квітня 2020
року
1 клас
Я досліджую світ
Тема: «Як ставитися до інших»
Підручник с. 56 (прочитати вірш), намалювати іграшку,
якою б ти поділився з кимось
Математика
Тема: «Записуємо числа другого десятка.
Читання і записування чисел у таблицю розрядів»
Підручник с. 115
№3 – усно, № 5 – письмово
Українська мова
Тема: «Письмо малої та великої букв
ї,Ї, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією»
Пропис с.26. Зліпити з пластиліну їжака
2 клас
Я досліджую світ
Тема. Київ – столиця
України.
Математика
Тема.
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.
Стр. 114 знайти значення добутків №2 усно, №3 усно, знайти значення виразів №5.
Українська мова
Тема. Повторення
вивченого про речення.
Стр. 93 Впр. 237
прочитати, доповнити усно кожне речення, Впр. 238 дати відповіді на запитання,
списати вірш.
3 клас
Літературне читання
Творчість
Миколи Трублаїні. Яшка і Машка. С. 139-140
Українська мова
Дієслово як частина мови. С. 141,вправа 337, опрацювати
правило.
Природознавство
Заповідні території рідного краю. С. 138-141, робота у
зошиті.
Образотворче мистецтво
Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок.
Виконання ілюстрації до української народної казки ( гуаш або акварельні
казки).
Математика
Контрольна робота
4 клас
Літературне читання.
Тема. Г. К. Андерсен. «Гидке каченя», с. 144 – 148.
Читати, скласти план у зошиті з читання.
Математика.
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове.
Самостійна робота.
С.144 – 145 – продивитися
усно, № 909, № 910 – письмово.
Самостійна робота у класрум.
Українська мова.
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ
тексту.
«Сходинки до успіху» с. 42, текст «Подружилися».
Прочитати, скласти план, написати переказ.
Російська мова.
Тема. Списування і перевірка написаного.
Впр. 320 – списати, перевірити.
Природознавство.
Ґрунти України. Охорона ґрунтів.
С. 128 – 131, відповіді на питання, зошит с.51.
Математика
5 клас
Розв’язування задач і вправ. Повторити тему «Округлення десяткових дробів»
- правила округлення чисел с.208, звернутися до попередньо виконаних вправ, прикладів
у підручнику с.207-208. Розв’язати № 1125,
1126, в завданні 1126 переведіть спочатку сантиметри в метри (1 м=100 см), а
потім округліть.
6 клас
Тема. Вирази і рівняння. Розв‘язування вправ.
1.
Повторити §30,31,32
2.
Надати відповіді на запитання ( в кінці кожного§).
Розв‘язати №1444 (скласти :короткий запис, рівняння),фото в classroom.
7 клас, алгебра
Тема. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь із двома змінними
методом підстановки.
1.
п.27(прочитати, розглянути приклади, метод підстановки)
2.
розв.№1035(1.5),користуючись алгоритмом метода підстановки.
3.
Відправити фото в classroom.
8 клас, алгебра
Тема. Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного
тричлена на лінійні
множники.
1.
п.21(вивчити означення, розглянути приклади, дати відповіді на запитання)
2.
розв.№729(1,4)
Відправити фото в classroom.
9клас, алгебра
Тема. Розв’язування вправ з теми «Основи комбінаторики».
Тема. Розв’язування вправ з теми «Основи комбінаторики».
1.
п.21-24(систематизувати матеріал,скласти схему понять, формул).
2.
розв. № 23.16, 24.8.
Відправити фото в classroom.
11клас, алгебра
Тема.Повторення.Елементарні функції,властивості, графіки.
1.
Повторити всі види функцій(7-11 клас).
2.
розв.№№24.104(2),24.109(1,2), використати поняття парних та непарних
функцій, області визначення функції).
3.
фото classroom .
Фізика
8 клас – Закон Джоуля-Ленца. Електронагрівальні пристрої. Прочитати
параграфи 34, 35, виписати в зошит формулювання й формулу закону Джоуля-Ленца, зверніть увагу на деякі
особливості обчислення кількості теплоти, записати в зошит с.188 підручника
(виділене курсивом). Розглянути приклади розв’язання задач с.188, 192.
Переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-fiziki-zakon-dzoula-lenca-24637.html. В презентації є дві задачі розв’язати першу.
10 клас – Теплові машини. Принцип дії теплових машин. ККД теплових машин. Необоротність
теплових процесів. Ентропія. Прочитати параграфи 25, 26, записати в зошит другий закон термодинаміки,
поняття ентропії. Переглянути за посиланням презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-teplovi-mashini-77800.html. В зошиті скласти схеми основних частин теплового двигуна
та холодильної машини, виписати формули ККД теплових машин, що таке цикл Карно.
Розглянути приклади розв’язання задач у підручнику с.167. Текст задачі
викладено в файлі на Google Classroom.
11 клас – Фотоефект. Рівняння фотоефекту. Застосування фотоефекту. Опрацювати параграф 36, до зошита виписати яке
явище називають фотоефектом, закони зовнішнього фотоефекту, рівняння
фотоефекту. За QR-кодом с.176 підручника в електронному додатку прочитати про застосування
фотоефекту і записати в зошит про внутрішній фотоефект. Переглянути за
посиланням презентацію:https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-11-go-klasu-na-temu-fotoefekt-zastosuvannya-fotoefektu-13482.html. Текст задачі викладено в файлі на Google Classroom.
Англійська мова
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид роботи
|
5
|
Розвиток
граматичних навичок
|
Впр.1 стор. 158
Впр. 3. Стор.
159
|
Опрацювати
діалог
Скласти
запитання з поданих слів письмово
|
6
|
Тур по Лондону
|
Впр5 стор.121
|
Вставити слова з
рамки в словник
|
8
|
Подорож країнами
|
Впр.3 стор.201
|
Опрацювати
вживання артикля the. Вставити
артикль the в речення
|
11
|
Британська Рада
|
Впр.4 стор.134
|
Опрацювати
текст, відповісти на запитання письмово
|
Українська мова
5 клас
Тема. Звертання
Опрацювати параграф 57. Виконати вправи 451, 452 (на
вибір).
6 клас
Тема. Відмінювання кількісних числівників
Опрацювати параграф 54.
Виконати вправи 454, 458 (на вибір).
8 клас
Тема «РМ №20 Інтерв’ю в публіцистичному стилі»
Д/з: с. 212-213
прочитати інтерв’ю впр.447, вивчити визначення поняття «інтерв’ю» на с. 213,
опрацювати пам’ятку «Етапи роботи над інтерв’ю», виконати вправу 448 письмово. Фото
виконаного домашнього завдання надати на перевірку.
9 клас
Тема «РМ№ 20 Контрольний переказ»
Д/з: напишіть переказ тексту «Поезія і проза професій», користуючись доданим
документом. Виконуйте покроково роботу, дотримуючись зазначених рекомендацій.
Українська література
8 клас
Тема «Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини
в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі»
Д/з: с. 243 – 244
підручника опрацювати, скласти конспект статті «Залишитися особистістю». Фото
надіслати на перевірку. Прочитати рубрику «Історичні координати» на с. 244 –
245. Переглянути буктрейлер за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FSCThfwF4Jo.
Прочитати оповідання В.Дрозда «Білий кінь Шептало»
10 клас
Тема «Новела «Момент» (Із оповідань тюремної Шахерезади).
Філософський зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора.
Особливості композиції»
Тема «Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання;
усвідомлення скороминущості щастя»
Д/з: опрацювати
матеріал доданого документа «В. Винниченко», с. 201 – 202 підручника уважно
прочитати, дати письмово відповідь на запитання 4 на с.202. Фото надати на
перевірку.
7 клас
Тема «ЛРК №4 М.Петренко. «Дивлюсь я на небо»»
Д/з: переглянути
презентацію «М.Петренко і Донеччина». Прочитати з мережі Інтернет вірш
М.Петренка «Дивлюсь я на небо». Прослухайте виконання романсу на слова
М.Петренка у виконанні Національної капели бандуристів (за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KnsE9mBSp-U&list=RDKnsE9mBSp-U&start_radio=1&t=64
). Письмово в зошитах визначити тему, головну думку поезії, художні засоби.
Напишіть сенкан «Небо». Фото виконаної письмової роботи відправте на перевірку.
Хімія
9 клас Практична
робота №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах» Сторінка 216-215.
Зробити перший дослід, оформити результати в таблицю (5 продуктів). рН зразка
визначайте за параграфом 11, крохмаль за
йодом, а глюкоза солодка. Дайте
відповіді на запитання висновку.
Біологія
8клас Умовні
та безумовні рефлекси. Опрацювати §47та 48.Навести в зошиті по 6(шість ) прикладів
своїх безумовних і умовних рефлексів та написати їх значення. Фото роботи на
перевірку.
7 клас Практична
робота №7. Визначення форм поведінки тварин. Сторінка 209. Хід роботи за підручником. Тварини на
малюнках 265(ст.195), малюнок 287
(ст.208), малюнок 277 (ст201). Можна взяти свої приклади тварин.
11 клас Тестові
завдання до теми «Застосування результатів біологічних досліджень»
10 клас Репродукція як механізм забезпечення безперервності
існування видів. Опрацювати § 42. На перевірку прислати фото схеми
розмноження організмів.
Музичне мистецтво
7
клас
Тема Рок – опера
с.89-96 прочитати. У зошиті записати значення «Рок-опера»
та с 97 питання 1,2.
Переглянути (на вибір) фільми-вистави (рок-опери):
-
«Ісус
Христос – суперзірка» ( реж. Н.Джуістон, 1973р)
-
«Юнона
і Авось» (реж. М.Захаров, 1983р)
-
«Моцарт»
(реж. О.Даан, 2009р)
Поміркуйте, чому, на вашу думку, ці вистави набули
великої популярності.
Російська мова
5 класс. Служебные части речи. Предлог с. 240 Задание рубрики "Наблюдаем,
анализируем, делаем выводы" выполнить устно, правило с. 240. На с.241
рубрика "Возьми на заметку" - прочитать Упр. 266 - письменно Фото
тетради и скрин выполненного задания "Вставьте предлоги в
предложения" прикрепить
6 класс. Склонение порядковых числительных С. 260 - правило Упр. 262 - письменно выполнить задание ІІ, давать полные
ответы. Орфографическая разминка на с. 264 Фото задания в тетради
прикрепить Выполнить тестовые задания
9 класс. Разбор
текстов разных стилей и жанров. Составление
текстов разных стилей и жанров (практическая
работа) Виконати
завдання на сайті https://classroom.google.com
Зарубіжна література
11 клас.
«Театр абсурду». Постмодерністське мистецтво.
Милорад Павич «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис
постмодернізму.
1. С. 175, питання 13 (письмово)
2. Напишіть, які емоції у вас викликали прослухані
поезії.
3. Пройдіть тест
Історія України
9 клас
Практична робота.
Підручник с. 199 «Порівняння розвитку українського
відродження в Австро-угорській та Російській імперіях у ХІХ ст.», виконати
письмово у зошитах
Всесвітня історія
7 клас
Тема: «Монгольське панування. Новгородська боярська
республіка»
§ 26(п.1-3), конспект першого пункту, словникова робота з 2
пункту
10 клас
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 5 «Держави Азії
та Латинської Америки». Завдання для т/о розміщено у Classroom.
11 клас
Тема: «Утворення Індійської республіки та Пакістану. Індія
на зламі ХХ-ХХІ ст.»
§15 опрацювати параграф,
Перегляд відео на
каналі Youtube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oLCKwEGx-gE,
https://www.youtube.com/watch?v=3Wrny7NOXpM
Немає коментарів:
Дописати коментар