Підсумки І етапу дистанційного навчання
У
Миронівськй загальноосвітній школі 03.04.2020 року пройшла он-лайн нарада за
підсумками першого етапу дистанційного навчання.
Адміністрація школи, вчителі-предметники обговорили стан організації дистанційного
навчання та якість навчальних досягнень учнів, шляхи організації самоосвітньої
діяльності. Учителі школи спілкувалися у Viber, надали інформацію про організацію
дистанційного навчання, отримали рекомендації стосовно систематизації
результатів оцінювання учнів в окремому журналі за довільною формою, обговорили
стан виконання навчальних програм.
Освітній процес у школі
організовано шляхом використання сервісу Google Сlassroom. Він дає можливість вчителям швидко
давати завдання та здійснювати моніторинг, аналіз та корекцію роботи кожного учня. Роботу сплановано за календарно-тематичним плануванням. Відповідно
до розкладу уроків учням пропонуються різноманітні завдання. Спілкування з учнями та батьками у Viber, месенджері, Facebook , пошук нових ресурсів стало сьогодні головним для кожного вчителя. Дітям
надаються завдання для самостійного
опрацювання, які містять не просто
«прочитай параграф підручника, дай відповідь на запитання»,
а теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення
(пояснення), посилання на відео для перегляду. Учителі організували надання індивідуальних консультацій за допомогою
відео та телефонного зв'язку, чату. Корекція прогалин у знаннях учнів відбувається шляхом коментарів,
рекомендацій, інструкцій та консультацій, надання диференційованих завдань.
На нараді
були визначені труднощі. Підключення до інтернету є нестійким і повільним. Не
всі учні мають можливість у властивому для себе темпі самостійно працювати з
освітніми ресурсами. Учителі знаходять
можливості зробити освітній процес для учнів цікавим та корисним, зробити
навчання максимально продуктивним.
Немає коментарів:
Дописати коментар