пʼятниця, 3 квітня 2020 р.


Підсумки І етапу дистанційного навчання 

У Миронівськй загальноосвітній школі 03.04.2020 року пройшла он-лайн нарада за підсумками першого етапу дистанційного навчання.

Адміністрація школи,  вчителі-предметники  обговорили стан організації дистанційного навчання та якість навчальних досягнень учнів, шляхи організації самоосвітньої діяльності. Учителі школи спілкувалися у Viber, надали інформацію про організацію дистанційного навчання, отримали рекомендації стосовно систематизації результатів оцінювання учнів в окремому журналі за довільною формою, обговорили стан виконання навчальних програм.

Освітній процес у школі організовано шляхом використання сервісу Google Сlassroom. Він дає можливість вчителям швидко давати завдання та здійснювати  моніторинг, аналіз та корекцію роботи  кожного учня. Роботу сплановано  за календарно-тематичним плануванням. Відповідно до розкладу уроків учням пропонуються різноманітні завдання.  Спілкування з учнями та батьками у Viber,  месенджері,  Facebook , пошук нових ресурсів стало сьогодні  головним для кожного вчителя. Дітям надаються  завдання для самостійного опрацювання, які містять не просто «прочитай параграф підручника, дай відповідь на запитання», а теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення (пояснення), посилання на відео для перегляду. Учителі організували надання індивідуальних консультацій за допомогою відео та телефонного зв'язку,  чату. Корекція прогалин у знаннях учнів відбувається шляхом коментарів, рекомендацій, інструкцій та консультацій, надання диференційованих завдань.
На нараді були визначені труднощі. Підключення до інтернету є нестійким і повільним. Не всі учні мають можливість у властивому для себе темпі самостійно працювати з освітніми ресурсами. Учителі    знаходять  можливості зробити освітній процес для учнів цікавим та корисним, зробити  навчання максимально продуктивним.  






Немає коментарів:

Дописати коментар