7 клас
Українська мова
Тема «РМ №18.
Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису
зовнішності людини (за складним планом)»
Тема «Контрольний
переказ»
Д/з: вправа 349,
опрацювати текст, скласти складний план, на окремому подвійному аркуші написати
переказ тексту)
Українська
література
Тема «Марина
Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в
повісті, у сучасному світі та в людині».
Д/з: дочитати повість, с.241 – 242 (тестові завдання 1-3
за прочитаним текстом виконати письмово)
Тема «ПЧ №3.
М.Павленко. «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу»»
Д/з: прочитати повість за посиланням https://dovidka.biz.ua/rusalonka-iz-7v-proty-rusalonky-z-bilokrylivskoho-lisu-skorocheno/
. За бажанням намалювати ілюстрацію до твору
8 клас
Українська мова
Тема «Вставні
слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за
значенням»
Тема «Розділові
знаки при звертаннях в ставних словах»
Д/з: §28 опрацювати, вправа 298 (списати текст,
розставити пропущені розділові знаки, звернути увагу розділові знаки при
вставних словах, словосполученнях)
Українська література
Тема «Ніна Бічуя.
«Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору »
Тема «Контрольна
робота №5 з теми «Творчість М.Коцюбинського, О.Довженка, Н.Бічуї». Контрольний
класний твір »
Д/з: на окремому подвійному аркуші написати твір на одну
із запропонованих тем
1.
Шлях до бажаної волі (за
оповіданням М.Коцюбинського «Дорогою ціною»)
2.
Мої враження від прочитаного твору
О.Довженка «Ніч перед боєм»
3.
Без дружби життя неповноцінне (за
твором Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»)
Діти, зміст твору не переказувати, а спробувати поміркувати з обраної теми,
спираючись на події у творі, вчинки героїв. Обсяг твору 2 – 2,5 сторінки
9 клас
Українська мова
Тема «Складне
речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку»
Тема «Розділові
знаки в складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового
зв’язку»
Д/з: § 29 – 30 (повторити правила), § 31 (вивчити
правила), вправа 381(І). Укажіть види зв’язку части в кожному складному реченні
Українська
література
Тема «Тарас
Шевченко. «У нашім раї на землі…» Трагедія жінки-матері, боротьба за своє
материнство, жорстокість народної моралі»
Тема «Т.Шевченко.
«Доля», «Росли укупочці. Зросли…». Риси автобіографізму в образі ліричного
героя»
Д/з: прочитати твори Т.Шевченка «У нашім раї на землі…»,
«Доля», «Росли укупочці, зросли…». Опрацювати за підручником критичний
матеріал, занотувати в зручній формі. Вірш «Доля» вивчити напам’ять.
10 клас
Українська мова
Тема «Своєрідність
займенника як частини мови. Розряди займенників за значенням, їх
характеристика. Групи займенників.»
Тема «Відмінювання
займенників. Явище паро номінації. Правопис займенників. Написання заперечних,
неозначених займенників. Перехід займенників в інші частини мови. Стилістичні
функції займенників»
Д/з: § 45(вивчити розряди займенників, опрацювати особливості
відмінювання), вправа 391 (зверніть увагу на правопис неозначених займенників)
Тема «РМ №28
Стаття в газету на морально-етичну тему»
Тема «Контрольний
твір»
Д/з: с.196 – 197
(ознайомитися зі зразком статті)
На окремому
подвійному аркуші написати твір на одну із запропонованих тем
1.
«Яке це щастя – бути
молодим»(В.Сосюра)
2.
Чи існує справжнє кохання?
Поміркуйте з поданих тем.
Обсяг 3 – 3,5сторінки
Українська
література
Тема ««Кассандра»
- новаторство в жінрі драматичної поеми. Авторська інтерпретація образу
Кассандри античної віщунки»
Тема «Етичні,
психологічні переживання особистості у час вибору – наскрізна ідея драми.
Елементи автобіографізму у творі. Художні засоби для розкриття внутрішніх
переживань і сумнівів головної героїні»
Д/з: ознайомитися з постаттю Кассандри (https://uk.wikipedia.org/wiki/Кассандра),
прочитати поему Лесі Українки
«Кассандра», с.174 – 175 (опрацювати критичний матеріал підручника)
Тема «Творчість Лесі Українки в контексті
української і західноєвропейської літератури»
Тема «Читацький
практикум. Переклад художніх творів. Запозичення світових сюжетів. Відгук про
твір, перекладений українською мовою»
Д/з: переглянути відеоролик про Лесю Українку та її
твори. Підготовка до ЗНО (https://www.youtube.com/watch?v=V5lxsGQ1k_I).
За посиланням https://narodna.pravda.com.ua/culture/4c77f80d9df48/
ознайомитися з перекладом вірша Івана Франка «Чого являєшся мені у сні?»
російською мовою. У зошиті письмово викласти свої думки щодо перекладу.
11 клас
Українська мова
Тема «РМ №47
Читання текстів діалогічного і монологічного характеру, в т.ч. електронного,
різних стилів. Типів і жанрів мовлення»
Тема «РМ №48
Відгук про твір мистецтва, кінофільм(телепередачу) у публіцистичному стилі»
Д/з: 1.Переглянути
21 березня о 12.00 прямий ефір О. Авраменка з підготовки до ЗНО
2.
Написати відгук на переглянуте
відео
Тема «Фразеологія
художнього мовлення, наукова, публіцистична, офіційно-ділова»
Тема «РМ №49
Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту. Аналіз
мовних засобів щодо адекватності мети висловлювання, відповідності типу, стилю,
жанру мовлення»
Д/з: виконати 8 варіант в тестовому зошиті (Авраменко О.
Українська мова та література:
Збірник завдань у тестовій формі : ІІч. / О.Авраменко – Київ: Грамота, 2019).
Якщо виникають запитання телефонуйте, пишіть!
Українська
література
Тема «Поезія. Ігор
Римарук. «Обнови» - типова постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна
ідея – покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору
життєвого шляху»
Тема «Василь
Герасим’юк. «Аркан» - філософський верлібр про призначення чоловіка в житті,
про чоловічу дружбу»
Д/з Ознайомитися з постаттю Ігоря Римарука (https://www.youtube.com/watch?v=A1nK4CztnsM),
з життєвим і творчим шляхом Василя Герасим’юка
(https://ppt-online.org/254955),
прочитати поезії в електронному додатку до підручника
Тема «Юрій
Андрухович. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея». «Козак Ямайка»»
Тема «РМ №4. Ідейно-художній
аналіз поезій»
Д/з: Підготовка до ЗНО: вивчити вірш В.Голобородька
«Наша мова», скласти паспорт твору(https://www.youtube.com/watch?v=6XWqyNlxyOY
у допомогу)
Фізика
7 клас – Розв’язування
задач, повторити теми «Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.
Умови плавання тіл». Розглянути приклади розв’язання задач у підручнику
с.178,183. Розв’язати задачі:
Задача № 1
Об’єм шматка
заліза дорівнює 0,2 дм3. Визначте виштовхувальну силу, що діє на
нього при повному зануренні у воду.
Задача № 2
Деяке тіло
має вагу в повітрі 380 Н і об’єм 0,045 м3. Плаває це тіло у воді чи
тоне?
8 клас –
Розв’язування задач, повторити теми «Послідовне та паралельне з’єднання
провідників», формули законів послідовного та паралельного з’єднання
провідників. Розглянути в підручнику приклади розв’язання задач с.165, 174-175.
Розв’язати задачі: вправа 31 (3) с.166, вправа 32 (2) с.176.
9 клас –
Розв’язування задач, повторити теми «Рух тіла під дією сили тяжіння. Рух тіла
під дією кількох сил», під час розв’язування задач користуватися таблицею у
підручнику с.216 (вона є у вас в зошиті), табл. с.221, алгоритм розв’язування
задач з динаміки с.221-222, приклади розв’язання – с.216-217, с.222-225.
Задача № 1
Якої початкової
швидкості треба надати каменю, якщо його кидають вертикально вниз із мосту
заввишки 20 м, щоб він досяг поверхні води через 1 с? На скільки б довше
тривало падіння каменя з тієї самої висоти за відсутності початкової швидкості?
Задача № 2
М’яч кинутий
горизонтально з висоти 2 м з початковою швидкістю 5 м/с. через який час, з якою
швидкістю та під яким кутом м’яч упаде на Землю? Визначте також дальність
польоту та переміщення м’яча.
10 клас –
Внутрішня енергія тіл. Кількість теплоти. Прочитати параграф 23, виписати в
зошит формули внутрішньої енергії ідеального газу, роботи ідеального газу.
Розглянути приклади розв’язування задач у підручнику с.152-154. Переглянути
презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-vnutrishnya-energiya-tila-ta-sposobi-zmini-104417.html. Згадати і виписати в зошит формули: кількість теплоти при нагріванні
(охолодженні), при плавленні (твердненні), випаровування (конденсації),
згорянні речовини, рівняння теплового балансу.
11 клас –
Практикум із розв’язування задач. Повторити теми «Інтерференція, дифракція
світлових хвиль. Закони геометричної оптики. Лінзи». В робочих зошитах
переглянути попередньо розв’язані задачі, а також у підручнику с.162-163,
с.167-168
Задача № 1
Предмет
розташований на відстані 0,25 м від збиральної лінзи з фокусною відстанню 0,1
м. На якій відстані від лінзи розташоване зображення предмета?
Задача № 2
Дифракційні
грати містять 100 штрихів на 1 мм. На грати падає світло з довжиною хвилі 670
нм. Скільки інтерференційних смуг буде спостерігатися на екрані?
Задача № 3
Довжина
хвилі світла, яка відповідає червоній лінії у вакуумі, становить 656,3 нм.
Визначити довжину хвилі цього світла у склі, якщо показник заломлювання світла
у склі для цих променів 1,51. Який колір матиме це світло у склі? Показник
заломлення у вакуумі – 1.
6
клас, географія
Тема: Озера, їх різноманітність за площею ,походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.
пар. 49, читати. Відмітити в контурній карті найбільші озера світу( карта «Фізична карта світу»).
Заповнити в зошитах таблицю (використавши інформацію з підручника)
Тема: Озера, їх різноманітність за площею ,походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.
пар. 49, читати. Відмітити в контурній карті найбільші озера світу( карта «Фізична карта світу»).
Заповнити в зошитах таблицю (використавши інформацію з підручника)
|
Тип озерної улоговини
|
Як утворилась улоговина
|
Приклад озера
|
|
1.
Реліктові
2.
Карстове
3.
…..
|
Колишні моря, які утратили зв’язок із Світовим океаном
(наприклад пересохла протока)
…… …… |
Мертве море, Каспійське море
……. …… |
Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення
Пар. 50, читати. Дати в зошитах письмову відповідь (ваші думки) на запитання «Яке значення мають болота, для чого їх охороняти». Переглянути відеоролік «Болота України» https://youtu.be/sEmlqeeYt0M
Пар. 50, читати. Дати в зошитах письмову відповідь (ваші думки) на запитання «Яке значення мають болота, для чого їх охороняти». Переглянути відеоролік «Болота України» https://youtu.be/sEmlqeeYt0M
7 клас, географія
Тема: Води суходолу. Найбільші річки. Озера.
пар. 47 – читати. Відмітити в контурній карті найбільші річки та озера Євразії (карта «Води суходолу Євразії»)
Тема: Природні зони
пар. 48, читати, зробити опорний конспект в зошиті.
8 клас, географія
Тема: Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природокористування в умовах сталого розвитку.
пар 47 читати, зробити опорний конспект в зошиті.
Тема: природно – заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Природно – заповідні об’єкти своєї місцевості. Практична робота 10. Позначення на контурній карті об’єктів природно – заповідного фонду України
Відмітити в контурних картах природні та біосферні заповідники України (карта «Природно – заповідний фонд»). Дослідження «Вплив компонентів природи на здоров’я людини» - письмово, в зошиті. План роботи:
1. Як змінилися компоненти природи під впливом людської діяльності (1-2 приклади)
2. Які наслідки для здоров’я мають ці зміни
3. Висновок
9 клас, географія
Тема: Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки
пар.36 читати, опрацювавши тему параграфа виписати в зошит плюси та мінуси кожного з видів транспорту
Тема: Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України
пар.37 читати, відмітити в контурній карті МТК, які проходять територією України ( карта «Транспорт України»)
10 клас, географія
Тема: США. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора США. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору.
пар 35, читати, дивитися відео - характеристу США за посиланням https://www.yutube.com/watch?feature=yutu.be&v=Y5Rw3W1fUAs&app=desktop&persist_app=1
Тема: Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України зі США
36 читати, тезовий конспект
11 клас, географія
Тема: Глобальні ланцюги доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію, міді; чинники та форми спеціалізації країн. Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації
пар. 22 читати, стр 118, завдання 1 – 2 (рубрика «Підсумуй свої знання») – письмова відповідь в зошит
5 клас, образотворче мистецтво
Тема: Орнаментальна композиція. Елементи орнаменту. Види орнаменту за мотивами і композицією
Створення орнаментальної композиції ( формат та вид (рослинний, геометричний, антропоморфний, зооморфний) орнаменту за вибором учня). Приклади різних видів орнаментів надіслані класним керівником (фото в вайбері). Техніка виконання на вибір учня (гуаш, олівці, фломастери)
6 клас, образотворче мистецтво
Тема: Український народний одяг
Створення ескізу традиційного українського одягу (чоловічий або жіночий – на вибір учня). Техніка виконання на вибір учня (гуаш, акварель, олівці, фломастери, комбінована техніка)
7 клас, образотворче мистецтво
Тема: Дизайн просторового середовища. Архітектурний образ
Ескіз будинку мрії (Підсумковий малюнок. Виконання ескізу використовуючи набуті за рік знання з побудови архітектурних образів). Техніка виконання: графіка
Тема: Води суходолу. Найбільші річки. Озера.
пар. 47 – читати. Відмітити в контурній карті найбільші річки та озера Євразії (карта «Води суходолу Євразії»)
Тема: Природні зони
пар. 48, читати, зробити опорний конспект в зошиті.
8 клас, географія
Тема: Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природокористування в умовах сталого розвитку.
пар 47 читати, зробити опорний конспект в зошиті.
Тема: природно – заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Природно – заповідні об’єкти своєї місцевості. Практична робота 10. Позначення на контурній карті об’єктів природно – заповідного фонду України
Відмітити в контурних картах природні та біосферні заповідники України (карта «Природно – заповідний фонд»). Дослідження «Вплив компонентів природи на здоров’я людини» - письмово, в зошиті. План роботи:
1. Як змінилися компоненти природи під впливом людської діяльності (1-2 приклади)
2. Які наслідки для здоров’я мають ці зміни
3. Висновок
9 клас, географія
Тема: Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки
пар.36 читати, опрацювавши тему параграфа виписати в зошит плюси та мінуси кожного з видів транспорту
Тема: Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України
пар.37 читати, відмітити в контурній карті МТК, які проходять територією України ( карта «Транспорт України»)
10 клас, географія
Тема: США. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора США. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору.
пар 35, читати, дивитися відео - характеристу США за посиланням https://www.yutube.com/watch?feature=yutu.be&v=Y5Rw3W1fUAs&app=desktop&persist_app=1
Тема: Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України зі США
36 читати, тезовий конспект
11 клас, географія
Тема: Глобальні ланцюги доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію, міді; чинники та форми спеціалізації країн. Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації
пар. 22 читати, стр 118, завдання 1 – 2 (рубрика «Підсумуй свої знання») – письмова відповідь в зошит
5 клас, образотворче мистецтво
Тема: Орнаментальна композиція. Елементи орнаменту. Види орнаменту за мотивами і композицією
Створення орнаментальної композиції ( формат та вид (рослинний, геометричний, антропоморфний, зооморфний) орнаменту за вибором учня). Приклади різних видів орнаментів надіслані класним керівником (фото в вайбері). Техніка виконання на вибір учня (гуаш, олівці, фломастери)
6 клас, образотворче мистецтво
Тема: Український народний одяг
Створення ескізу традиційного українського одягу (чоловічий або жіночий – на вибір учня). Техніка виконання на вибір учня (гуаш, акварель, олівці, фломастери, комбінована техніка)
7 клас, образотворче мистецтво
Тема: Дизайн просторового середовища. Архітектурний образ
Ескіз будинку мрії (Підсумковий малюнок. Виконання ескізу використовуючи набуті за рік знання з побудови архітектурних образів). Техніка виконання: графіка
Немає коментарів:
Дописати коментар