|
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
|
Зарубіжна література
|
|||
|
5
|
25.03
|
Особливості
художньої мови твору.
|
С. 228-231, чит.,с. 231 – відповідати на питання
|
|
27.03
|
Контрольна робота.
Твір
|
Написати твір «Де знаходиться Країна Див?»
|
|
|
6
|
24.03
|
Джанні Родарі (192 —
1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним
героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
|
С. 192, відповідати на питання (усно)
|
|
26.03
|
Контрольна робота з
теми «Поетичне бачення світу». Тести
|
||
|
7
|
25.03
|
Позакласне
читання. Новели О.Генрі
|
Виконати тестові завдання
|
|
27.03
|
Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна
крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. Точка зору
дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця».
|
С. 241-247, читати, відповідати на питання 1-6
|
|
|
8
|
25.03
|
Основні образи комедії (пан Журден, пані
Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).
|
Виконати тестові завдання
с. 247, 249, 251 -
відповідати на питання (усно)
|
|
27.03
|
Розвиток мовлення (усно). Втілення героїв
засобами кіномистецтва. Твір «Треба
бути собою»
|
Написати твір «Треба бути собою»
|
|
|
9
|
26.03
|
Михайло Опанасович Булгаков. (1891–1940).
«Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М. О. Булгакова. М. О.
Булгаков і влада, трагедія митця.
|
Опрацювати біографію М.О.Булгакова. Прочитати повість «Собаче
серце»
|
|
27.03
|
«Собаче серце» як метафора соціальних
експериментів революційної доби.
|
Виконати тестові завдання
|
|
|
10
|
26.03
|
Теоретичні засади й художні відкриття поезії
французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Поль
Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння
пісня
|
С. 171-176, скласти хронологічну таблицю. Вивчити
напам’ять поезію «Осіння пісня»
|
|
11
|
23.03
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес
(1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця, лауреата
Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса.
Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса
«Стариган із крилами».
|
С. 149-150, скласти хронологічну таблицю. Читати
оповідання Г.Г.Маркеса «Стариган із крилами»
Виконати тестові завдання
|
|
Російська мова
|
|||
|
5
|
23.03
|
Дієслова
теперішнього часу
|
С. 220, прочитать правило, упр. 244
|
|
24.03
|
Дієслова майбутнього часу. Орфоепія. Вимова і наголос окремих
дієслівних форм
|
С. 223, 227, прочитать правило, упр. 248
|
|
|
6
|
23.03
|
Контрольна робота з теми «Прикметник» Тестування.
|
Выполнить тестовые задания
|
|
25.03
|
Числівник як частина мови.
|
С. 247-248, прочитать правило, упр. 247
|
|
|
7
|
24.03
|
Разбір прислівника як самостійної частини мови
|
С. 261, ознайомиться с рубрикой «Возьми на заметку»,
упр. 313, 322
|
|
26.03
|
Контрольна робота з теми «Морфологія. Орфографія. Орфоепія. Прислівник» Тести.
|
Выполнить тестовые задания
|
|
|
8
|
24.03
|
Вставні слова, словосполучення і речення. Розділові знаки в реченнях
зі вставними словами, словосполученнями і реченнями
|
Выполнить тестовые задания
|
|
9
|
23.03
|
Синтаксичний і пунктуаційний розбір складних речень з різними видами зв'язку
|
Упр. 227 (устно), упр. 230
Выполнить тестовые задания
|
|
11
|
25.03
|
Доречність мови. Відповідність вибору мовних засобів ситуації
мовлення і меті спілкування
|
С. 180, ознайомиться с теоретическим матеріалом. Упр.
340, 354 (Б)
|
Основи здоров’я
5 клас
Узагальнення знань учнів з теми: «Соціальний добробут»
додаток до виконання розміщено у Google Classroom та в Viber
6 клас
Узагальнення знань учнів з теми: «Соціальний добробут»
додаток до виконання розміщено у Google Classroom та в Viber
7 клас
Узагальнення знань учнів з теми: «Психічні і духовна
складові здоров’я» додаток до виконання розміщено у Google Classroom та в Viber
8клас
Узагальнення знань учнів з теми: «Соціальний добробут,
безпека в побуті й навколишньому середовищі» додаток до виконання розміщено у Google Classroom та в Viber
9клас
§ 23 (опрацювати ), моделюйте – набувайте життєвих навичок
с.114 (3 питання) додаток до виконання
розміщено у Google Classroom та в Viber
Мистецтво
8 клас
Узагальнення учнів знань з теми: «Бароко, рококо,
класицизм» додаток до виконання розміщено у Google Classroom та в Viber
9 клас
Тема: «Національний музей ремесл Індії. Театр-музей
Сальвадора Далі» перегляд відео на
каналі Youtube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZL0oW0KuJic
10 клас
Тема: «Театр Далекосхідного регіону» перегляд відео на
каналі Youtube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5_PLrzzvjnI,
перегляд презентації у Google Classroom
Правознавство
9 клас
Практичне заняття №8 «Особливості адміністративної та
кримінальної відповідальності неповнолітніх» с.167 (виконання в зошиті)
Громадянська освіта
10 клас
Узагальнення знань
до Розділу 5 «Світ інформації та мас-медіа» (виконання в зошиті питання с.166 «Знаємо,
розуміємо, діємо» Творчо застосуйте питання 6-7 с.166)
Немає коментарів:
Дописати коментар