середу, 16 лютого 2022 р.

     УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

15 лютого у Миронівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 відбулася педагогічна рада.

Вєнгріна І.Ф. зауважила,  що у концепції НУШ говориться про те, що сучасний урок повинен бути пов'язаний не тільки  із засвоєнням школярами певної суми знань, а й цілісним розвитком особистості, її пізнавальних і творчих здатностей. Як головний результат – готовність і здатність молодих людей, які закінчують школу, нести відповідальність як за власне благополуччя, так і за благополуччя суспільства.

Комарова В.В. зосередила  увагу  на  тому, що соціалізація дітей та учнівської в сучасному освітньому просторі – це процес формування і розвиток особистості, що відбувається під впливом виховної і навчальної діяльності, процес засвоєння індивідом зразків поведінки, соціальних норм і цінностей, необхідних для його успішного функціонування в даному суспільстві. Тому в соціалізації бере участь все оточення дитини: сім’я, школа, однолітки, сусіди, засоби масової інформації. Гребеник Л.Г. почала виступ із вислову Р.Декарта «Я мислю – от же я існую» і повідомила, що розвиток критичного мислення на уроках та в позакласній роботі підвищує ефективність навчання учнів, зокрема у них формується власна точка зору, здобувається вміння впевнено вести дискусії та приймати виважені рішення, самостійно здобувати знання та орієнтуватися у великому інформаційному просторі, вчитись відкрито спілкуватися, логічно мислити та аргументувати.

Олійник Л.І. поділилася досвідом застосування кейс-методу на уроках української літератури, як одним із способів формування життєвих компетентностей учнів. Нечитайло І.А. звітувала про роботу педколективу щодо профілактики правопорушень, дитячої злочинності та бездоглядності.

Горбачова О.А. відмітила, що головне завдання в організації учнівського самоврядування полягає в тому, щоб через розвиток соціальної активності учнів виховувати в них почуття власної гідності, надати їм можливість виявити себе на ділі. Гуржий Т.І. поділилися практичним досвідом щодо ролі класного керівника у формуванні життєво компетентної особистості. Корнієнко Л.О. надала інформацію щодо результатів діагностики освітніх потреб і запитів учнів 9 класу щодо профілізації старшої школи, стан реєстрації учнів 11 класу на ДПА та основну сесію ЗНО – 2022.

 Захід був цікавим та корисним, сприяв підвищенню професійної компетентності педагогів.













Немає коментарів:

Дописати коментар