середу, 26 січня 2022 р.

РОЗВИТОК ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО ВИПУСКНИКА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Нашу педагогічну роботу можна уявити схожою на мальовничий ліс, де ми набуваємо досвіду, то йдучи широкими дорогами, то блукаючи стежками особистих пошуків, то усамітнюючись, то виходячи на яскраві, освітлені нашим покликанням галявини, щоб розпалити із колегами вогнище надії, взаємодопомоги та розуміння.

25 січня у Миронівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 пройшла нарада при директорові. Окрім життєво необхідних для організації роботи школи питань, були також обговорені і питання  підвищення професійної компетентності учителів, педагогічні інновації. Нечитайло І.А. підвела підсумки виховної роботи, роботи шкільних гуртків за  І семестр  2021-2022 навчального року.     Обговорені    питання    моніторингу    якості   освіти   за  І  семестр, результати участі учнів у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів. За    результатами   ІІ  етапу  Ященко Марія, учениця 8 класу,  запрошена до участі у ІІІ (обласному) етапі з географії та трудового навчання. Новомлинцева В.Д.  поділилася із колективом досвідом щодо взаємозв'язку класного керівника із сім'єю, як однією із форм ефективного виховання духовності та культури учнів.

Олійник Л.І. повідомила, що творчий підхід до конструювання уроків, майстерність учителів та їх прагнення підвищити ефективність навчально-пізнавальної діяльності учнів є запорукою того, що у майбутньому урок набуватиме нових оригінальних модифікацій і за умов появи новітніх організаційних  форм навчання він не втратить своєї значущості в розв’язанні виховних, розвивальних і освітніх завдань й одержить право на життя поряд з ними. Адже, учитель як фахівець живе доти, поки вчиться.

 





























Немає коментарів:

Дописати коментар