пʼятниця, 22 травня 2020 р.


Завдання на 22 травня   2020 рік

1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net
Українська мова
Тема: «Удосконалення навички письма. Списування з пропущеними буквами»
Зошит  с.61, роботу надіслати.
Українська мова
Тема: «Юрій Ярмиш «Дрібний дощик». Вибіркове читання»
с. 78-79, відповіді на питання відшукати в тексті, зачитати.
Математика
Тема: «Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом»
Підручник с.139, розібрати №1,2  – усно,  №3,4 – письмово.
Технології
Тема: «Робота з папером. Виготовлення аплікації «Барвиста веселка»»
Роботу надіслати.
Фізична культура
Вправи для розвитку швидкості: прискорення з різних вихідних положень. Ігри «Жонглер», «Передав - сідай»
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com
Я досліджую світ
Тема.  Як ти можеш допомогти планеті Земля.
Стор. 119 за малюнками скласти розповідь «Як ти можеш допомогти планеті Земля».
Математика
Тема.  Досліджуємо величини.
Читання
Тема.  О.Диркавець «Вибіг дощик на дорогу», за Б.Харчуком «Ромашка».
Стор. 138 виразно прочитати вірші, вивчити один за бажанням.

Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com
Математика
Повторення таблиць множення і ділення. № 1100, № 1102.
Українська мова
Що ми знаємо про текст, речення. Вправа 394, 395(друга крапка)
Літературне читання
Перевірка навичок читання вголос (візьміть невідомий текст нашого книжного шрифту). Повідомте кількість прочитаних слів.

Консультація і перевірка робіт у вайбері.

4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com
Літературне читання.
В.Рутківський. Як складають вірші.
Тема. С. 182 -  183, питання усно,
Математика.
Тема.Повторення вивченого матеріалу.
№ 10571075 – письмово.
Українська мова.
Тема. Повторення.
Впр. 370 – усно.
Образотворче мистецтво.
Тема. Створення святкового настрою.
Малюнок по бажанню.
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.

Українська мова

Падій
Любов
Василівна
заступник директора з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
Українська мова
5 клас
Тема. Фонетика й графіка
Виконати письмово вправу 525.
Фото надати на перевірку в  Classroom
6 клас
Тема. Контрольна робота з теми «Займенник»
Виконати тестове завдання (12 завдань).
У робочому зошиті записати
Двадцять друге травня
Контрольна робота з теми «Займенник»
1.
2.
1.Оберіть ознаки займенника:
А означає  назву предмета або вказує на його якість чи кількість.
Б вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає його.
В замінює іменники, прикметники, числівники та дієслова, щоб уникнути повторів.
 2.  Виберіть рядок, де правильно підібрані займенники до розряду:
 А зворотній – тебе.
 Б особові - я, ти , ми, себе.
 В вказівні – той, цей, такий.
3. Вкажіть речення, у якому вжито неозначені займенники:
 А Так ніхто не кохав.
 Б Почалося все з того, що я не міг ніяк вийти з під’їзду.
 В Життя - це така річ, що в будь-яку хвилину може статися будь-що.

4. З’ясуйте, скільки займенників у цьому уривку.
Донецький кряж, і терикони, і степи,
І тополятам на алеї дуже тісно.
Я ж Україноньку молю: «Не відлюби
Оцю мою малесеньку вітчизну!»
А 3
Б 4
В 5
Г 6
Д 8
5. Усі займенникові форми написано правильно в рядку
А ні з чим, бозна-кому, абикотрий, де в чому
Б ані для кого, нізким, скільки-небудь, абищо
В дещо, хтозна чому, аніякий, будь на чому
Г нічийого, казна для чого, де-котрий, якийсь
Д аби-хто, ні з яким, аніскільки, чий-небудь
6.  Разом треба писати всі займенники рядка
А будь/з/ким, аби/хто, де/який
Б де/хто, де/кого, будь/у/кого
В бозна/чому, аби/якій, ні/що
Г ні/ким, аби/що, де/котрий
Д ні/за/ким, ні/перед/чим, яке/сь
7.Правильною є форма займенника в рядку
А нагородили всих учасників
Б необхідно з їми порадитись
В відзначають цими днями
Г допомогли її в підготовці
Д зупинили погляд на йому
8. Визначити речення, у якому немає займенників.
А У всякім подвір'ї — свої повір'я (Пар. творчість).
 Б Хвилина годину береже (Нар. творчість).
 В Хороший товар сам себе хвалить (Нар. творчість).
 Г За добру справу всі люди беруться (Нар. творчість).
9. Знайдіть форму орудного відмінка займенника Я:
А (на) мені
Б мені
В мною
Г мене
10.  Установіть відповідність
Займенники
Розряд за значенням
1 котрий, чий, скільки
А особові
2 стільки, такий, той
Б вказівні
3 ніякий, ніхто, нічий
В заперечні
4 хто? що? який?
Г питальні
Д відносні
11. Установіть відповідність
Займенники
Розряд за значенням
1. їхній, ваш, твій
А присвійні
2. хтозна-що, дехто, щось
Б означальні
3. ніскільки, нікотрий, ніщо
В неозначені
4. який, хто, що
Г заперечні
Д відносні
12.  Визначте розряд виділених займенників.
1. Лукавий чоловік словами нас голубить, неначе всіх і жалує, і любить.
А особовий
2. І золотої, й дорогої мені, щоб знали ви, не жаль моєї долі молодої…
Б присвійний
3. І по цей бік гора, і по той бік гора, а між тими крутими горами сходила зоря.
В означальний
4. Ой не світи, місяченьку, не світи нікому.
Г вказівний
Д заперечний
Фото надати на перевірку в  Classroom
Українська література
5 клас
Тема. Контрольна робота з теми «Творчість М.Рильського, Г.Тютюнника, М.Вінграновського».
Контрольний  твір
 Мій улюблений літературний герой
Опрацювання пам'ятки „Як писати твір”
1. Оберіть героя, який тобі найбільше сподобався, збентежив тебе своїми вчинками (за вивченими творами з теми).
2. Добре обдумайте тему, визначте, який обсяг матеріалу вона охоплює.
3. Визначте основну думку майбутнього твору, намагайтеся зберегти її під час роботи над твором.
4. Напишіть  вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору висловіть головну думку, потім обґрунтуйте її, доповніть фактами із твору.
6. Стежте за послідовністю викладу думок.
7. Дотримуйтеся  пропорційності частин твору і стежте за зв'язком між ними.
8. Висловлюйте  власне ставлення до всього, про що пишете, робіть  власні висновки, узагальнення.
9. Наприкінці твору зробіть  загальний висновок, зумовлений змістом роботи.
10. Правильно і грамотно висловлюйте свою думку.
 Написати твір (обсяг від 0,5 с. до 1 с.), надіслати на перевірку.
 Фото надати на перевірку в  Classroom
6 клас
Тема. Література рідного краю. М.Ф. Чернявський – співець рідного краю
1.      Переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/mcernavskij-spivec-ukrainskogo-stepu-115462.html
2.      Виразно читати байки, сторінка 218-222 підручника
3.      Записати у хошит слова з рубрики «Будь уважним до слова», сторінки 220-221, або намалювати ілюстрацію до творів (на вибір).
Фото надати на перевірку в  Classroom
Спілкування  у Viber

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
10 клас українська мова
Тема. РМ №3 Бібліографія. Анотація.
Д/з: усно опрацювати вправи 164, 165 (І), письмово виконати вправу 165 (ІІ –3 книги). Зв’язок через Classroom та Viber.
10 клас українська мова
Тема. Стилістичні функції службових частин мови. Синонімія прийменникових конструкцій. Повторення прийменників, сполучників як засіб увиразнення мовлення. Функції модальних, заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань. Стилістичні функції вигуків. Національні етикетні вигуки.
Д/з: повторити теоретичний матеріал на с.274 – 277 підручника, зробити записи до зошита з правилами, виконати вправи 464,469. Зв’язок через Classroom та Viber
11 клас українська література
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Василь Стус, Іван Драч.
Д/з: прочитати вірш В.Стуса «Господи, гніву пречистого…», переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pOc8hz7B01I , прочитати вірш І.Драча «Балада про соняшник», переглянути відео з 5 хв. за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zxgCFqD8Isw, мультфільм «Сонях» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=m9aYe3Z4XJg ,  виконати тести Google Форми. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас українська література
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Дмитро Павличко.
Д/з: прочитати вірш Д.Павличка «Два кольори», переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=h_a1Q2gTsc4 , виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9952640 . Зв’язок через Classroom та Viber.
7 клас українська література
Тема. ПЧ №4. «Життя видатних дітей» (серія) (Марина Павленко про Павла Тичину, Василя Симоненка, Ірину Жиленко та ін.)
Д/з: прочитати одне з оповідань М.Павленко з серії «Життя видатних дітей» (див. доданий документ), у зошити записати стисло зміст прочитаного твору; скласти сенкан про прочитану видатну дитину (за бажанням). Зв’язок через Classroom та Viber.
9 клас українська література
Тема. ЛРК №2. Донеччина у творах В.Сосюри.
Д/з: виписати в зошити факти з життя В.Сосюри, пов’язані з Донеччиною, прочитати поезії В.Сосюри за посиланням https://dovidka.biz.ua/virshi-sosyuri-pro-donechchinu/ , визначити віршовий розмір однієї з поезій (записати чотири рядочки, поділити на склади слова, поставити наголоси, намалювати ритмічний малюнок, визначити віршовий розмір). Зв’язок через Classroom та Viber.


Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com
Фізика
7 клас – Контрольна робота № 4 з теми «Механічна робота та енергія». Повторити теми «Механічна робота. Потужність. Механічна енергія та її види. Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах. Прості механізми. Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля. Коефіцієнт корисної дії механізмів». Розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.202,206, 217, 224,231,236. Текст контрольної роботи викладено в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас – Альтернативні джерела енергії. Опрацювати матеріал у підручнику с.264-265.  Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-alternativni-dzherela-energi-106089.html     З презентації виписати до зошита: що таке альтернативні джерела енергії, види альтернативних джерел енергії та визначення кожного виду. В зошиті висловити власну думку щодо переваг та недоліків використання різних видів енергії (як традиційних, так і альтернативних). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас - Фізичний практикум. Лабораторна робота № 4 «Вивчення закону збереження енергії». Лабораторну роботу виконати за інструкцією, що викладена в файлі на Classroom. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LGgoqDAn7FM    Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Креслення
8 клас – Побудова технічних рисунків предметів, зображених у системі прямокутних проекцій. Способи передачі об’ємності предметів на технічних рисунках. Переглянути презентацію за посиланням https://ppt-online.org/316247   Опрацювати матеріал, що викладений в файлі на Classroom, виконати в зошиті графічну роботу. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
8 клас – Проект 2 «Мій одяг – мій імідж». Види одягу та взуття. Догляд за одягом та взуттям. Визначення розмірів одягу та взуття. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-vidi-odyagu-i-yogo-priznachennya-45969.html , з презентації виписати визначення одягу, види одягу, який буває одяг за призначенням. Опрацювати матеріал, що викладений у файлі на Classroom, виконати практичну роботу. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас – Остаточна обробка виробу. Захист проекту. В зошитах з накресленою рамкою и основним написом виконати креслення предмета в трьох проекціях (предмет з проекціями додається в файлі на Classroom), нанести розміри.  Фото виконаних робіт надати до Classroom.

Географія

Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
8 клас, географія
Тема: Природокористування. Об’єкти природно – заповідного фонду  
Прочитайте параграф 62, на основі інформації з підручника дайте письмові відповіді на питання:
1. Який стан земельних, водних, атмосферних ресурсів нашої області?
2. Яка кількість земель в Донецькій області відведена під об’єкти природно – заповідного фонду? (див.додатки)
3. Які саме об’єкти ПЗФ є в нашій області?
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або
Viber
5 клас, образотворче мистецтво
Тема: Вернісаж учнівських робіт
Виберіть свою улюблену роботу  за цей рік. Напишіть до якої теми вона була створена, які помилки були допущені, а що вийшло дуже добро. Поміркуйте, чи змінили б ви в цій роботі щось, якби малювали зараз. Надішліть фото цієї роботи та свій самоаналіз.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або
Viber

Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com
Зарубіжна література
5 клас. Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр. Пройти тест за творами, вивченими у 5 класі. Скрін прикріпити на сайті Google Classroom.
7 клас. Контрольна робота  з теми «Сучасна література. Я і світ». Пройти тест, питання якого стосуються вивчених творів: Айзек Азімов «Фах», Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула», Корнелія Функе «Чорнильне серце». Скрін виконаного завдання прикріпити на сайті Google Classroom.
8 клас. Контрольна робота  з теми «Література ХХ-ХХІ ст.». Пройти тест, питання якого стосуються вивчених творів: Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц», Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон», Барбара Космовська «Буба». Скрін виконаного завдання прикріпити на сайті Google Classroom.
9 клас. Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр. Пройти тест на повторення творів М. Гоголя, М. Булгакова, О. де Бальзака, Г. Ібсена, Б. Шоу, Р. Бредбері. Скрін виконаного завдання прикріпити на сайті Google Classroom.

Основи здоров’я, мистецтво 
Голованова
 Нонна
 Резівна
 учитель основ здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
0993711324
nonna050489n@gmail.com
8 класистецтво)
Тема: Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченко й Миколи Лисенка. 
Завдання: опрацювати письмово параграф 33. Варіант 2 стор. 193 намалювати. Перевірка в Classroom 
9 класистецтво)
Тема: Значення мистецтва в діалозі культур.
Завдання: опрацювати письмово стор. 223-229.
Міні-диспут на стор. 230 обгрунтуйте та надішліть письмово для перевірки в Classroom 

Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com

Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид та форма роботи
2
Тепер я вмію…
Впр.1с.108
Послухати і прочитати ссилка https:// lib. Imzo.gov.ua Smiling Sam 2 клас Unit 8 lesson 8
7
Урок домашнього читання
Впр.2 стор.180-181,
Впр.3, стор.181
Опрацювати текст;


Розкрити пункти плану письмово - фото в Classroom
8
Семестровий контроль говоріння
Впр.2, стор.220-221
Опрацювати діалог;
1-9 – true/false письмово -фото в Classroom
9
Семестровий контроль говоріння.
Впр.3,с. 220-221
Опрацювати текст, стор.222- відповісти на запитання по тексту письмово- фото в Classroom
10
Семестровий контроль говоріння.
Впр.4. стор.216
True/false -виконати тест письмово- фото в Classroom

Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com
                     6 клас математика
Тема. Розвязування вправ. Повторення.
1.Повторити пар.33.
2.Розв’язати №1302(1,2), №1424(1).
3.Надіслати фото в classroom.
                      9 клас геометрія
Тема. Розвязування задач прикладного характера.
1.Повторити пар.1-3.
2.Розвязати №21.33, №21.34.
3.Фото надіслати в classroom.
                      10 клас алгебра
Тема. Похідна та її застосування. Повторення.
1.Повторити пар.3.
2.Розвязати №26.38(1,2), №26.39(1).
3.Фото надіслати в classroom.
                      11 клас алгебра
Тема.Розвязування вправ. Повторення.
1.Повторити пар.1-3, формули.
2.Розв’.язати завдання ЗНО (2018р.) з алгебри. Відкритої форми письмово.
3.Фото надіслати в classroom.

Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com
5 клас (природознавство) Людина – частина природи . Тести за посиланням.
8 клас  Постембріональний розвиток людини. Опрацювати параграф 62.  Самоконтроль знань  на сторінці 280.
6 клас  Будова та життєдіяльність організмів. Тести за посиланням.
11 клас Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом. Тести за посиланням. 
10 клас  Ембріогенез людини Тести за посиланням.

Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
учитель
фізичного виховання
0508223616
ziskl66@gmail.com
Фізична культура.
7 клас
Тема : Футбол.
Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FJpzd6OVrKk
                                      https://www.youtube.com/watch?v=cWam2VSd6Xs
Вправи виконувати до легкої втоми ( 2х10-12 разів), під наглядом батьків.
Головне систематичність та наполегливість.
Бинт-гуму можна придбати в аптеці.
Бажаю успіхів та здоров’я.
3 клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
6 клас
Тема : Футбол.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=4SnmZfvFf9Q
Відповісти на запитання;
1. Яку країну вважають батьківщиною сучасного футболу?
2. Скільки гравців однієї команди беруть участь у  футбольному матчі?
3. Як називається майданчик для гри у футбол?
4. Скільки часу триває один футбольний матч ?
5. Хто вважається переможцем матчу?
6. З якої відстані від воріт гравець пробиває пенальті?
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 25.05.2020.
4 клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
11 клас
Тема : Стритбол.
Дії гравця у нападі.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=9zY01G1B8iE
1.Скільки часу дається на атаку у грі 3Х3?
2. Скільки часу дається на атаку у грі 5Х5?
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 25.05.2020.
2 клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
10 клас
Тема : Стритбол.
Дії гравця у нападі.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=9zY01G1B8iE
1.Скільки часу дається на атаку у грі 3Х3?
2. Скільки часу дається на атаку у грі 5Х5?
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 25.05.2020.

Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
учитель інформатики
0502758865
kirillkamyshan@gmail.com
Усі завдання для кожного класу викладені на платформі Classroom. За консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання на перевірку відправляти у Classroom.

Індивідуальне навчання
2 клас Бараусова Олександра
Математика
Тема.  Контроль знань та вмінь.
Виконані завдання сфотографувати або зняти   відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас Литвинов Сергій
Образотворче мистецтво
Тема. Виконання ілюстрації до казок "Ріпка", " Курочка ряба", "Колосок".
Пригадай одну із запропанованих казок. Обговори з батьками головних персонажів казки. Кого з них ти хотів би намалювати? Намалюй ілюстрацію до казки.
Праця
Тема. Добір деталей для виготовлення конструкції за зразком або інструкцією.
Утвори за допомогою сірникових коробок макети меблів і транспортних засобів, дотримуючись малюнків на с.134-135 підручника.
3 клас Карасьов Андрій
Математика.
Тиждень-7 діб. Дні тижня. 1 доба-24 години (записати у зошит дні тижня)
Українська мова.
Удосконалення техніки письма (довільна вправа).
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас Щербіна Владислав
Українська мова.
Тема. Кома в реченнях з однорідними членами речення.
Впр. 52, с. 24.
Питання, консультації по телефону.
6 клас Соболєва Владлена
Природознавство: узагальнення за темою Грунт. Корисні копалини. Консультація, завдання та перевірка Здійснюється у Viber 
Фізична культура: Ігри для розвитку дрібної моторики, З елементами ходьби бігу стрибків. 
Музичне мистецтво
Тема. Жанри зустрічаються. Перевіряємо свої досягнення.
С.141 прочитати. Послухати М.Глінка, Вальс-фантазія та С. Рахманінов, Етюд-картина. Який настрій музики? Чи можна ці твори назвати по іньшому? Намалюй що ти уявила під час слухання.
9 клас Прищепа Кирило
Читання та письмо
Тема: Добір заголовків до текстів. Спостереження засобів зв’язку речень у текстах
Продовження роботи над оповіданням «Чарівний пудинг». Звернути увагу на те, як передаються діалоги героїв в тексті. Опрацювати останні глави. Зробити план оповідання (продовжити з минулого уроку).
Предметно – практичне навчання
Тема: Об’єкти із дерев’яного конструктора
Розібрати готові дерев’яні конструктори, розложити деталі в хаотичному порядку. Кирило вже має самостійно без допомоги добирати необхідні деталі та збирати об’єкти конструювання. Покладіть поруч інструкції зі збору цих конструкторів
Мистецтво
Тема: Віртуальна екскурсія музеями світу
 
http://incognita.day.kyiv.ua/museums/trypillia/
переглянути експонати музею трипільської культури. Створити орнаментальну композицію в трипільському стилі


Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла Вікторівна
керівник гуртка
0509332817
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1 розспівування та вправи для розвитку голосу.
 2.Пісні «Мир без войни» –співати з рухами  напамять.
3.Пісня «Школа» А.Тринчер - співати всю пісню з рухами  напам’ять.

Гурток «Юний акаріуміст»
Омельченко Ольга Сергіївна
керівник гуртка
0990755563
malen89kaya@gmail.com
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=awVGtN_mqd8



Немає коментарів:

Дописати коментар