понеділок, 18 травня 2020 р.


Завдання на 18 травня  2020 рік

1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net
Я досліджую світ
Тема: «Праця людей влітку»
Підручник с.76-77, роздивитись та обговорити.  
Математика
Тема: «Знайомство з одиницями вимірювання часу: доба»
Обчислення виразів, розв’язування задач. Підручник с.135, усно №1,2, письмово №5.
Українська мова
Тема: «Тарас Шевченко. «Тече вода з-під явора»»
Вивчити вірш на пам'ять або одну з його частин.
Фізична культура
Вправи для розвитку швидкості: повторний біг. Ігри «Хто влучніший», «Гравець у колі». Завдання: біг на місці, біг на площині яка дозволяє.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com
Я досліджую світ
Тема.  Я дружу з природою.
Переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
Математика
Тема.  Розв’язуємо задачі.
Стор. 137  № 3 усно розв'яжи задачі, № 4 знайди значення виразів (виконай перевірку усно).
Українська мова
Тема. Повторення вивченого про текст.
https://www.youtube.com/watch?v=fHxi8Gckevs  (списати тільки останній текст)

Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com
Літературне  читання
Світ дитини. М. Носов «Витівники». Читання в особах.
Математика
Перевірка ділення з остачею. С.161, опрацювати правило, №1071,№1075.
Українська мова
Розбір дієслова як частини мови. Вправа 387.
Природознавство
Здоровий спосіб життя. С.163-166, робота в зошиті.
Образотворче мистецтво
Виконання композиції «Пам’ятна подія» (гуаш або акварельні фарби).
Консультація і перевірка робіт- у вайбері.

4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com
Літературне читання.
Тема. О.Єфімов. Тут усе є…, Е Саталкіна. Кожен знає своє діло.
с. 177 – 178, читати, відповіді на питання усно. План тексту   О. Єфімова - письмово.
Математика.
Тема. Сумісні дії з багатоцифровими числами.
 № 107710781084 – письмово.
Українська мова.
Підсумкова контрольна робота.
«Сходинки до успіху», с. 49 – 51(варіант 2).
Російська мова.
Тема. Висловлювання на основі життєвого досвіду.
Впр. 412, 414 – усно.
Природознавство.
Тема. Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання.
С. 165 – 168, читати, відповідати на питання усно.
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.

Українська мова

Падій
Любов
Василівна
заступник директора з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
5 клас (українська мова)
Тема. Повторення і узагальнення вивченого в кінці року. Синтаксис і пунктуація
Переглянути параграфи 47-53. Повторити про головні та другорядні члени речення. Виконати тестове завдання.
Фото надати на перевірку в  Classroom
1. Граматична основа речення - це
а) означення, додаток, обставина;          
 б) підмет і присудок;
в) підмет і означення;
г) присудок і обставина.
2. У кінці питального окличного   речення потрібно  ставити:
а) крапку;
б) знак питання;
в) знак оклику;
г) знак питання  і знак оклику.
 3. До другорядних членів речення належать
а) означення, додаток, обставина;
б) підмет і присудок;
в) підмет і означення;
г) присудок і обставина.
 4. Додаток відповідає на питання
а) який? яка? яке?
б) який є підмет? хто він такий?
в) кого? чого? ким? чим?
г) де? куди? як? чому?
 5. Присудок найчастіше в реченні виражається
а) іменником;
б) прикметником;
в) дієсловом;
г) прислівником.
6. Позначте рядок, у якому всі сполуки слів є словосполученнями:
а) історія країни, читати й писати;
б) бузок цвіте, духмяні трави;
в) знайти в словнику, вивчити напам’ять;
г) посіяли квіти, у небі.
7. Позначте спонукальне речення:
а) Красне літо в вирій відлетіло, мов його ніколи й не було (Є. Гуцало).
б) Уже вода замерзла на озерах (М. Рильський).
в) Ой яка чудова українська мова! (О. Підсуха).
г) Лети ж, рідне слово, лети в рідний край! (Олена Пчілка)
8. Позначте речення, у кінці якого потрібно поставити знак питання:
а) Хто ми в світі без рідного слова (В. Крищенко).
б) Любіть свою хату, хоч і небагату (Б. Лепкий).
в) Видиш, брате мій, товаришу мій, відлітають сірим шнурком журавлі у вирій (Б. Лепкий).
г) Вже перший сніг кружляє над землею і тихо падає (М. Рильський).
 9. «Дощик нитками плететься, в'ється, сиплеться і ллється по ріллі» (Г. Чупринка.) Позначте правильну відповідь.
а) один підмет, чотири однорідних присудки;
б) тільки присудки;
в) один підмет і один присудок;
г) складне речення.
10. У реченні «Плекайте мову»  граматична основа виражається
а) тільки підметом;
б) тільки присудком;
в) підметом і присудком.
11. У якому реченні виділене слово є означенням?
а) Сонце вже ховалось за гори.     
б)  Узгір’я хмариною спускалось в море.
в)  Повіяв ранковий вітер.
12. У якому реченні виділене слово є додатком?
а)  Шумить, не стихаєбурхливе море.     
б)  Мерехтить роса навколо на зеленій мураві.
в)  Вітер пісню співає стоголосо.
6 клас (українська мова)
Тема. Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників
Опрацювати параграф 64. Виконати вправу547 або вправу 551 (на вибір).
Фото надати на перевірку в  Classroom

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
8 клас Українська мова
Тема. Відокремлені уточнювальні члени речення
Д/з: стор. 164 – вивчити правила, перегляньте відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ojN52nDBhLo , усно розібрати вправу 472(І), виконати письмово вправу 379(І,ІІ). Зв’язок через Classroom та Viber.
8 клас Українська література
Тема. ЛРК. №4 Оповідання Б.Грінченка про шахтарську працю
Д/з: переглянути відео про життя Б.Грінченка  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kfwHKOL2U90 , прочитати оповідання «Панько»(додане в документі), дати письмово РОЗГОРНУТУ відповідь на запитання: як ви оцінюєте вчинок Панька? Зв’язок через Classroom та Viber.
10 клас Українська література
Тема. Ізмаїл ГАСПРИНСЬКИЙ. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, редактора, публіциста, письменника (оглядово). Видавнича діяльність. Газета «Терджиман». Педагогічна діяльність. Просвітянський рух народів ісламського Сходу — джадидизм
Д/з:  стор. 232 – прочитати відомості про Ізмаїла Гаспринського, переглянути відеоролик «Спадщина народу» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YKLRD-eSQE8 , письмово виконати завдання на стор. 232 «Виявляємо читацьку компетентність». Зв’язок через Classroom та Viber.
10 клас Українська література
Тема. Історичне оповідання «Арслан-киз» («Дівчина-левиця») як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу.
Д/з: прочитати оповідання Ізмаїла Гаспринського «Арслан-киз» («Дівчина-левиця») в електронному додатку до підручника (див. QR-код на стор. 233) або в документі до уроку, виконати тестові завдання за змістом твору за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=590652 . Зв’язок через Classroom та Viber.
9 клас Українська мова
Тема. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). Граматична основа, види речень
Д/з: повторити поняття  про порядок слів у реченні (прямий і зворотній (інверсія)), за матеріалами форзаців повторити види речень, члени речення; письмово виконати вправу 445 (І,ІІ). Зв’язок через Classroom та Viber.
7 клас Українська література
Тема. Андрій Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…». Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті.
Д/з: виразно читати вірш А.Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…», пригадайте значення поняття «епітет», переглянувши відео до 1:10 хвилини, виконайте письмово завдання 11 на стор. 283. Вивчити напам’ять одну поезію А.Малишка (на вибір або «Пісня про рушник», або «Чому, сказати, й сам не знаю…»). Зв’язок через Classroom та Viber.

Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
директор,
учитель історії
0508014711
elenatolstikova801@gmail.com

10 клас
Тема: «Завершення бойових дій на території України. Внесок українського народу в перемогу над нацизмом»
Опрацювати  §34, складний план, окремо скласти хронологічну таблицю.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас (всесвітня історія)
Тема: «науково-технічна революція  і наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології»
Опрацювати  §21 письмово (конспект).

Надати фото виконаних робіт до Classroom.

Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com
5 клас  (математика) Повторення і систематизація навчального матеріалу. Площі та об’єми фігур. Повторити § 19-20. Розв’язати: № 628 стор.125, № 651 стор.132, №659 (1 приклад) стор. 132. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
8 клас - Навчальний проект з теми «Електричні явища. Електричний струм». Повторити теми «Електричний заряд. Електричне поле. Сила струму. Напруга. Опір. Послідовне з’єднання провідників. Паралельне з’єднання провідників. Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца. Електричний струм у різних середовищах». Теми проектів, повідомлень, експериментальних досліджень в підручнику с.226 (на вибір). Надсилати роботи  у вигляді повідомлень в зошиті, презентацій, відео проведених вами експериментів. Надати фото, відео виконаних робіт до Classroom.
10 клас – Фізичний практикум. Лабораторна робота № 2 «Дослідження рівноваги тіла під дією кількох сил». Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yG53ieIXLBk   Лабораторну роботу виконати за інструкцією, що викладена в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас – Фізичний практикум. Лабораторна робота № 3 «Вимірювання індуктивності котушки». Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xKcOQNjB5-k  Лабораторну роботу виконати за інструкцією, що викладена в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.

Географія

Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
7 клас, географія
Тема: Природні багатства материків та океанів, їх основні види. Наслідки використання ресурсів людиною. Порушення природної рівноваги. Антропогенні ландшафти
Прочитайте параграф 62 та виконайте тестові завдання в додатковому файлі в
Google Classroom.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або
Viber
9 клас, географія
Тема: Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Проблема тероризму
Опрацюйте параграф 46, дайте відповіді на запитання зі сторінки 257 (№2,3). Позначте на контурній карті країни, що мають ядерну зброю та осередки військової нестабільності в світі (підписати країни,  та відмітити стрілочками напрямки військових конфліктів. Наприклад: Індія – Пакистан; Ізраїль – Палестина; Туреччина – Сирія тощо)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
6 клас, образотворче мистецтво
Тема: Історична спадщина. Ознайомлення з музеями
Виберіть один із музеїв з переліку та влаштуйте онлайн – екскурсію по ньому. Підготуйте невелике повідомлення про цей музей (рік відкриття; місце розташування; на яких творах мистецтва спеціалізується; які твори мистецтва, що тут виставляються, найвідоміші)

http://incognita.day.kyiv.ua/exposition
http://tvoemisto.tv/news/mystetstvo_na_karantyni_yaki_muzei_mozhna_vidvidaty_onlayn_107703.html

Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com

Російська мова
5 класс. Значение и интонация сложного предложения. С. 275 учебника - правило прочитать. Просмотреть видео. Выполнить задание в прикрепленном документе. Фото с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom
6 класс. Контрольная работа по теме «Морфология. Орфография. Орфоэпия. Числительное. Местоимение»  Тестирование. Аудирование. Выполнить тестовую контрольную работу. Просмотреть видео ОДИН раз. Дать ответы на тестовые задания по аудированию. Скрины результатов прикрепить на сайте Google Classroom
9 класс. Контрольная работа по теме «Текст. Лингвистика текста » Аудирование. Выполнить тестовую контрольную работу. Просмотреть видео ОДИН раз. Дать ответы на тестовые задания по аудированию. Скрины результатов прикрепить на сайте Google Classroom

Зарубіжна література
11 клас. Контрольна робота за темами «Література та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст..», «Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст..», « Сучасна література в юнацькому читанні». Пройти тест. Він містить 30 питань, які охоплюють усі твори, вивчені протягом ІІ семестру: Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти», Генріх Белль  «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…», Пауль Целан «Фуга смерті», Ернест Міллер Хемінгуей «Старий і море», Ґабріель Ґарсіа Маркес  «Стариган із крилами», Милорад Павич  «Скляний равлик». Час проходження тесту обмежений до 40 хвилин. Скріни результатів прикріпити на сайті Google Classroom.

Основи здоров’я, мистецтво 
Голованова
 Нонна
 Резівна
 учитель основ здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
0993711324
nonna050489n@gmail.com
10 класромадянська освіта)
Тема: Поняття міжнародних відносин. Особливості міжнародного права. Система безпеки. Міжнародне гуманітарне право.
Завдання: Опрацювати письмово параграф 49,50.
Ідеї для для дослідження на сторінці 248-опрацювати, та надати письмову відповідь
9 клас (правознавство)
Практичне заняття задано у Classroom 

Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com

Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид і форми роботи
5
Семестровий контроль аудіювання
Виконати тест
Ссилка https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-z-pisma-465039.html
6
Семестровий контроль читання
Виконати тест
Ссилка https://naurok.com.ua/test/holidays-in-ukraine-462080.html
8
Шотландія- частина Великобританії
Впр.13, стор.230
Опрацювати інформацію про Шотландію, читати на с. 230 в  Viber
11
Престижні та непристижні професії
Впр.3, стор.179
Впр.4 стор.181
Опрацювати текст,

До кожного твердження підібрати по 3 професії письмово -фото Classroom
Всесвітня історія
7
Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури
Пар.29
Опрацювати параграф. Стор. 212- відповісти на запитання письмово; скласти короткий путівник (тези) про китайські традиції та побут -фото Classroom

Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com
                             6 клас математика
Тема. Дії з раціональними числами. Повторення.
1.Повторити пар.24-26.
2.Розвязати №1361(3), виконати по діям!!!
3.Надіслати фото в classroom.
                              7 клас алгебра
Тема. Формули скороченого множення. Повторення.
1.Повторити пар.2(п.14-19).
2.Розвязати №1157(1,3), №1171(3,4).
3.Надіслати фото в classroom.
                              8 клас алгебра
Тема.Раціональні вирази. Повторення.
1.Повторити пар.1.
2.Розв’язати №842(1,4).
3.Надіслати фото в classroom.
                              9 клас алгебра
Тема.Розвязування текстових задач. Повторення.
1.Повторити пар.3.
2.Розвязати №20.71, №20.73.
3.Надіслати фото в classroom.
                              11 клас алгебра
Тема.Розвязування вправ. Повторення.
1.Повторити пар.1.
2.Розвязати №24.27(1,2,3), №24.31, №24.44.
3.Надіслати фото в classroom.


Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com

9 клас (хімія) Місце хімії серед наук про природу. Опрацювати параграф 41. Виконати завдання №496 та №497 на ст. 239.
8 клас   Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Виконати тести за посиланням.
7 клас Природоохоронні території.  Опрацювати параграф 54. Дати відповіді на запитання 6 та 7 на ст.243.
11 клас Профілактика захворювань людини. Опрацювати параграфи 29, 30. Виписати класифікацію хвороб людини та виконайте самостійну роботу на ст. 113 - 114
10 клас Біологічні та соціальні аспекти регуляції розмноження у людини. Виконати тести за посиланням.

Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
учитель
фізичного виховання
0508223616
ziskl66@gmail.com
7 клас
Тема : Футбол.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=4SnmZfvFf9Q
Відповісти на запитання;
1. Яку країну вважають батьківщиною сучасного футболу?
2. Скільки гравців однієї команди беруть участь у  футбольному матчі?
3. Як називається майданчик для гри у футбол?
4. Скільки часу триває один футбольний матч ?
5. Хто вважається переможцем матчу?
6. З якої відстані від воріт гравець пробиває пенальті?
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 19.05.2020.
6 клас
Тема Футбол.
Переглянути відео за посиланням :
Дати відповідь на запитання;
1. Яку країну вважають батьківщиною сучасного футболу?      (4б)
2. Скільки гравців однієї команди беруть участь у  футбольному матчі?         (4б)
3. Скільки часу триває один футбольний матч ?                          (4б)              
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 20.05.2020.
11 клас
Тема : Стритбол.
Дії гравця у нападі.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=9zY01G1B8iE
1.Скільки часу дається на атаку у грі 3Х3?
2. Скільки часу дається на атаку у грі 5Х5?
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 19.05.2020.
5 клас
Тема: Футбол.
Технічна підготовка футболіста.
Відповісти на запитання :
1.      Що таке Дріблінг?
Переглянути відео :      https://www.youtube.com/watch?v=M6pqG3pKggc
Відповісти :
 2.За яку збірну грав цей гравець ?
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 19.05.2020.
3 клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
10 клас
Тема : Стритбол.
Дії гравця у нападі.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=9zY01G1B8iE
1.Скільки часу дається на атаку у грі 3Х3?
2. Скільки часу дається на атаку у грі 5Х5?
Консультація за № 0508223616        Здати роботу 20.05.2020.


Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
учитель інформатики
0502758865
kirillkamyshan@gmail.com
Усі завдання для кожного класу викладені на платформі Classroom. За консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання на перевірку відправляти у Classroom.

Музичне мистецтво
Горбачова
Олена Анатоліївна
 учитель
музичного
мистецтва
0502917761
elena3180elena@gmail.com

4 клас
Тема. Повернення додому в Україну.
С.119 прочитати. Послухати українську народну пісню на вірші Т.Г.Шевченко "Реве та стогне Дніпр широкий". Який характер мелодії? Що оспівується в пісні? Пригадай українські народні пісні, у яких відображено красу природи. Створи ілюстрацію до пісні, яка сподобалася тобі найбільше
7клас
Тема. Електронна музика (продовження)
С.118-120 прочитати, виписати нові терміни. Послухайте Клод Дебюссі " Місячне сяйво" у виконанні на фортепіано та в елекронній обробці Ісао Томіта. Які відчуття викликає електронна музика? Знайдіть в Інтернеті електронні обробки класичної музики. Напишіть назву і композитора твору який вам сподобався.

Індивідуальне навчання
2 клас Бараусова Олександра
Читання
Тема.  Г.К.Андерсен «Принцеса на горошині».
Стор. 131, 132 прочитай та перекажи казку.
Українська мова
Тема.  Велика буква на початку речення, в іменах людей, кличках тварин, назв міст, сіл.
Стор. 171 Впр. 2 прочитай вірш, спиши 1-й стовпчик. Опрацюй правило.
Виконані завдання сфотографувати або зняти   відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас Литвинов Сергій
Математика
Тема: «Одиниці часу: година, доба, тиждень, місяць, рік»
Підручник с. 83, №8 – розставити дні в порядку зростання. Повторити назви місяців.
Я досліджую світ
Тема: «Правила життя людини у суспільстві»
Провести бесіду про чесність, порядність, доброзичливість.
Виконанні письмові завдання надіслати на вайбер.
3 клас Карасьов Андрій
Математика
Одиниці часу: година, доба, тиждень, місяць, рік (повторити).
Читання
Придумування розповідей за малюнками (за вибором дитини).
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас Щербіна Владислав
Образотворче мистецтво
Тема. Святковий день.
Намалюй своє улюблене свято. Кольорами передай  святковий, піднесений настрій.
Математика.
Тема. Ділення 24, 27, 30 на 3. Квадрат.
С. 27, № 149 – усно, № 153 – письмово.
Консультації по телефону.
6 клас Соболєва Владлена
Математика
Тема: Розпізнавання. Креслення за даними точками ( завдання та консультація надіслане у Viber )
Трудове навчання: поливання та підсаджування нових рослин ( праця вдома)
Українська мова
Тема. Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом. Складання простого плану  тексту
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zMY21Nz7KZk. Скласти план тексту «Ластівка над вікном», сторінки 38-39 підручника. У тексті 5 абзаців.
Як складати план до тексту
1 Прочитай оповідання, розглянь запропоновані абзаци.
2. У кожному абзаці виділити головне, дібрати заголовок.
3. Записати його одним реченням.
Фото надати на перевірку  у Viber



9 клас Прищепа Кирило
Предметно – практичне навчання
Тема: Об’єкти із дерев’яного конструктора
Складання дерев’яного конструктора «Синій кит». Повторити техніку безпеки при роботі з дрібними деталями. Видавити деталі із дерев’яної панелі. Скласти їх так, як показано на схемі, уважно дивіться на нумерацію деталей. Сильно притискайте, щоб з’єднати деталі. Після того, як зібрали конструктор – розмалюйте його.
Я у світі
Тема: Цікаві винаходи людства
Переглянути відео, показати предмети із відео, що є вдома. Пояснити їх функції та призначення, як ними користуватися
https://www.youtube.com/watch?v=xDnT0poIfyc
https://www.youtube.com/watch?v=HX4PvXzT_PQ
Читання та письмо
Тема: Поділ тексту на логічно завершені частини за заданим планом
Робота з книгою «Чарівний пудинг». Аналіз твору за планом:
1. Вступ (знайомство із головними героями)
2. Основна частина (викрадання чарівного пудингу вомбатом та опосумом, операція зі спасіння пудингу його друзями від викрадачів)
3. Фінал ( повернення чарівного пудингу та його друзів в домик на дереві)
Запис коротенького змісту за опорним планом, відмітити номера сторінок в зошиті, на яких починаються нові частини оповідання.



Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла Вікторівна
керівник гуртка
0509332817

1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1 розспівування та вправи для розвитку голосу.
2.Пісні «Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського, «Мрія моя» Віра Боднарук, «Мир без войни» –співати з рухами  напамять.
3.Пісня «Родина»М.Яремчук –вивчити 2куплет
4.Пісня «Школа» А.Тринчер -вивчити 1 куплет





Немає коментарів:

Дописати коментар