Завдання на 15 травня 2020
рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Українська мова
Тема: «Удосконалення навички письма. Виконання
фонетико-графічних завдань»
Пропис с.53, роботу надіслати.
Українська мова
Тема: «Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому
саду». Персонажі твору»
С. 52-53, прочитати, обговорити, визначити
персонажів.
Математика
Тема: «Знайомимося з додаванням і відніманням
двоцифрових чисел. Робота математичним матеріалом»
Підручник с.134, розібрати №1, - усно, №2 – розібрати, №3 – письмово.
Технології
Тема: «Робота з папером «Виготовлення сюжетної
композиції – аплікації «Ми любимо – Україну!»»
Роботу надіслати.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Я досліджую світ
Тема. Закріплення вивченого матеріалу.
Математика
Тема.
Закріплення вивченого.
Українська мова
Тема. Складання тексту про події з власного
життя.
Стор. 106 прочитай текст Впр. 272, дай відповіді на
питання. Склади текст про цікаву подію з твого життя.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Математика
Ділення
з остачею. С.160, №1057, №1059.
Українська мова
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови.
С.159, вправа 381.
Літературне
читання
Творчість Миколи Носова. М. Носов « Витівники».
Консультація
і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне читання.
Тема.
Г. Чубач «Найрідніші голоси», С. Жупанин «Намалюю вітер»,
Л
Костенко.
С. 175
– 176, питання усно.
Математика.
Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії.
№ 1068, 1069, 1074 – письмово.
Українська мова.
Тема. Узагальнення повторення.
Впр. 379 – письмово.
Образотворче мистецтво.
Тема. Малюнок «Красуня у вишиванці».
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по
телефону.
Українська мова
Падій
Любов
Василівна
|
заступник директора з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
Українська мова
5 клас
Тема.
Контрольна робота з теми «Пряма мова. Діалог»
Виконати
тестове завдання
Фото надати
на перевірку в Classroom
1. Пряма
мова – це
А висловлення певної особи, передане від
імені того, хто з нею спілкувався;
Б точно відтворене висловлення певної особи,
передане від її імені;
В приблизно передане висловлення певної особи.
2. Пряма мова
береться
А в лапки;
Б в дужки;
В в тире з обох боків.
3. Діалог – це
А зв’язне висловлювання однієї особи;
Б
розмова двох
осіб;
В слова, які вказують, кому належить пряма мова.
4. Репліка – це
А слово, яке називає особу, яка бере участь у
діалозі;
Б
заключні слова
кожного з діалогів;
В фраза (слова) кожного учасника діалогу.
5. У реченні Казав пан:
“Кожух дам!» (Нар.творч.) слова кожух
дам є
А вставними словами;
Б словами автора;
В прямою мовою.
6. Висловлювання - Поїхали
з нами, бабусю!
- Ніколи, синку, їхать, треба йти!
(Нар.творч.)
А є реченням з прямою мовою;
Б є діалогом із двох реплік;
В є діалогом із трьох реплік.
7. Укажіть речення,
у якому правильно розставлені розділові знаки:
А «Як гарно»! – сказала сестра.
Б На плакаті написано:
«Дружіть з книгою!»
В «Я
піду на річку ловити рибу» - сказав Олег.
8. Укажіть речення, яке
відповідає схемі А: «П?»:
А Тут поет запитав Хто там
Б Не на тебе ждать я буду поет
відповідає
В Лицар крикнув От
спасибі
9. Укажіть схему, яка відповідає
реченню Котра година запитує Михайлик:
а) А: «П?»
б) «П», - а
в) «П?» - а.
10. Укажіть речення з
прямою мовою (розділові
знаки пропущено):
А Життя в неволі нічого не варте відказав
Максим.
Б Наша дума, наша пісня не вмре, не загине.
В На сизих луках скошено траву.
11. Укажіть
речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
А
Учитель природознавства сказав – «Завтра ми будемо
працювати в саду.»
Б «Ой,
яка чудова українська мова!» – захоплено писав поет Олександр Підсуха.
В «Ніщо так не красить людину, як
натхнення», – подумала
Ярослава.
12. Укажіть речення, у
якому правильно розставлені розділові знаки:
А Іван сказав – «З
тобою мова буде потім».
Б «Оксано,
тікаймо» – рішуче
прошепотіла до неї Олеся.
В «Це
я, ваш Пірат», – гавкав
він крізь сльози.
6 клас
Тема. Присвійні займенники, їх відмінювання
2.
Параграф 63. Опрацювати теоретичний матеріал.
3.
Виконати письмово
вправу 542.
Українська
література
5 клас
Тема. Позакласне читання. В. Нестайко.
«Казкові пригоди і таємниці».
1. Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=-uXxjQkt1x4 і прослухати
аудіоказку «Пригоди журавлика» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=bzvdfahUGzg (частина 1)
2. Чим сподобався вам журавлик?
Напишіть про це.
3.
Намалювати ілюстрації до твору (за бажанням).
Фото надати на перевірку в Classroom
6 клас
Тема. Контрольна робота з теми «Гумор і сатира»
Виконати тестове завдання
Фото надати на перевірку в Classroom
1. Інверсія
— це…
А перебільшення;
Б неправильний
порядок слів;
В різновид
повтору;
Г тавтологія.
2. Укажи, хто з митців творив у жанрі співомовки:
А П. Глазовий;
Б Л. Глібов;
В С.
Руданський;
Г Т. Шевченко
3.Хто з письменників підписувався псевдонімом Дідусь Кенар?
А Степан
Руданський;
Б Павло
Глазовий;
В Леонід
Глібов;
Г Степан
Олійник
4. Мораль байки«Жаба й Віл» починається рядком…
А «Не
слуха Жаба, дметься гірш»;
Б «Та
й що, дурна, собі зробила?»;
В «Такі
і в світі жаби є»;
Г «А
по мені — найлучче жити».
5. Яку рису характеру людини Л.Глібов критикує на прикладі
поведінки Жаби ("Жаба й Віл"):
А лінь;
Б підступність;
В заздрість;
Г жорстокість
6.З якого твору П. Глазового ці
рядки: «Наука доводить, Що людина, безперечно, Від мавпи походить»?
А «Найважча роль»;
Б «Заморські гості»;
В «Еволюція»;
Г «Похвала».
7.Найкраще мораль
байки “Жаба і Віл” передає прислів'я
А циган коня купує, а жаба й собі лапку подає;
Б не надувайся, жабо, бо до вола
ще далеко;
В якби жабі хвоста, то була б не
проста;
Г жаба мала, а рот великий.
8. Яку рису характеру висміює П. Глазовий у гуморесці
“Найважча роль” ?
А жадібність;
Б хвалькуватість;
В заздрість;
Г лінощі.
9. Якої байки Л.Глібова
стосується таке прислів’я:”Без труда – нема плода”?
А «Жаба і Віл»;
Б «Щука»;
В «Муха і
Бджола»;
Г усіх зазначених
творів.
10.
Установи відповідність між твором та персонажем, який у ньому діє.
1 «Похвала» А
Лисиця
2 «Заморські гості» Б
Віл
3 «Гуменний» В
Павук
4 «Щука» Г
міліціонер
Д
панич
11.
Установи відповідність між героями й рисами, які вони уособлюють у творі:
1 Лисиця («Щука» Л. Глібова); А прагнення
працювати;
2 Запорожці («Запорожці у короля» Б хитрощі, корисливість;
С. Руданського);
3 Муха («Муха й Бджола» Л. Глібова); В вихованість,
культурність
4 Туристи ( «Заморські гості»)
Г
гідність, кмітливість.;
Д пихатість.
12.Установіть
відповідність між теоретичними поняттями та їхніми
визначеннями.
1. Байка. А Гостре
висміювання, критика чогось або когось
2. Гумор. Б Доброзичливий,
жартівливий сміх.
3. Мораль. В Двопланове художнє зображення, що
ґрунтується
на приховуванні
реальних осіб, явищ.
4. Сатира. Г Невеликий алегоричний, здебільшого віршований
твір повчального змісту.
Д Повчальний висновок наприкінці твору.
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
10 клас Українська мова
Тема. Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні типи
сполучників. Правопис сполучників. Особливості вживання деяких сполучників.
Перехід повнозначних слів у сполучники.
Тема. РМ №35. Ділові папери: звіт про виконану роботу.
Д/з: опрацювати теоретичний матеріал підручника на стор. 267 - 268,
переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=J4qE3oz-shI , зробити записи в зошиті з
правилами, виконати вправу 448(ІІ, визначте частини мови); повторити про
офіційно-діловий стиль мовлення та поняття «документ» та «звіт» за матеріалом
підручника – стор. 185 -186, усно опрацювати вправи 290, письмово виконати
вправу 291. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас Українська
література
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження
уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Олександр Довженко.
Тема. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження
уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві. Андрій Малишко.
Д/з: пригадати зміст повісті О.Довженка «Зачарована Десна», переглянути
фільм «Зачарована Десна» за однойменним твором О.Довженка за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2Zi71IvGuPw , https://www.youtube.com/watch?v=qUnj1r_f61k , повторити вірш Андрія
Малишка «Пісня про рушник», переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yOSI4_Bc6io&t=161s , виконати тестові завдання
Google Форми, з підготовки до ЗНО виконати 20 травня о 12.05 (посилання
з’явиться о 12.00). Зв’язок через Classroom та Viber.
7 клас Українська література
Тема. Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали
народними. «Пісня про рушник». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в
них.
Д/з: стор. 279 – прочитати інформацію про А.Малишка, переглянути відео
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QMqMGXtkRBE&t=252s , виразно читати вірш
А.Малишка «Пісня про рушник» на стор. 280 підручника; «Пісня про рушник» була
покладена на музику Платоном Майбородою, прослухати виконання пісні за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=I0u5ajIYu90 , намалювати ритмічний
малюнок першої строфи та приспіву (перших 6 рядочків). Зв’язок через Classroom
та Viber.
9 клас Українська література
Тема. ПЧ №4. Марко Вовчок. «Три долі»
Д/з: прочитати повість Марко Вовчок «Три долі», виконати тестові
завдання за посиланням. Зв’язок через Classroom та Viber.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
Фізика
7 клас – Лабораторна робота № 12
«Визначення ККД простого механізму». Повторити тему «Прості механізми.
Коефіцієнт корисної дії». Лабораторну роботу виконати за інструкцією у
підручнику с.238-239, в зошит записати тему, мету, обладнання, накреслити таблицю
на три досліди. Додаткова інформація надана в файлі на Classroom. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=s6FQT4BWhG8 Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
9 клас – Еволюція фізичної картини
світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес.
Опрацювати §40, виписати до зошита що є геліоцентричною картиною світу, що
пояснила загальна теорія відносності, якими є уявлення про природу світла, про
роль фізики в науково-технічному прогресі. Дати відповіді на запитання.
Запитання викладено в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас – Фізичний практикум.
Лабораторна робота № 1 «Вимірювання коефіцієнта тертя». Повторити § 10, лабораторну роботу виконати за
інструкцією, що викладена в файлі на Classroom. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Pmv_bLKWLRs Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Креслення
8 клас – Аксонометричні проекції об’ємних
предметів. Переглянути навчальнє відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zxYuzxMve7k
Скориставшись поетапною побудовою предмету у відео побудуйте зображення предмета в зошиті:
накресліть рамку, основний напис. Зображення предмета викладено в файлі на Classroom. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
8 клас - Проект
«Моя зачіска». Види зачісок залежно від форми обличчя. Натуральні рослинні
засоби для зміцнення волосся та зміни його кольору. Переглянути презентацію за
посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-proekt-zdorova-ta-krasa-mogo-volossa-177745.html Опрацювати
інформацію надану в файлі на Classroom, відповісти на
контрольні питання і виконати творче завдання в зошиті. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас – Технологічний процес виготовлення виробу. В зошитах з
накресленою рамкою и основним написом виконати креслення предмета в трьох проекціях (предмет з проекціями додається в файлі на Classroom), нанести розміри. Фото виконаних робіт надати до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
8 клас,
географія
Тема: Географічне положення, адміністративно – територіальний устрій, історія формування і розвитку
Прочитайте параграф 60, дайте письмові відповіді на запитання
1. Яка область України найбільша, а яка найменша
2. Скільки в Україні адміністративних регіонів
3. Які області сформувалися в 1932 році
4. З якими областями з’єдналися Дрогобицька та Кам’янець – Подільська області
5. Дайте характеристику економіко – географічному положенню Донецької області ( дивись стр 243)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
5 клас, образотворче
Тема: Ляльковий театр. Оформлення сцени театру. Види ляльок
Створення ескізу ляльки до улюбленого оповідання
Перегляньте цікаве відео до теми уроку https://www.youtube.com/watch?v=DQKxKi6wRsg
Тема: Географічне положення, адміністративно – територіальний устрій, історія формування і розвитку
Прочитайте параграф 60, дайте письмові відповіді на запитання
1. Яка область України найбільша, а яка найменша
2. Скільки в Україні адміністративних регіонів
3. Які області сформувалися в 1932 році
4. З якими областями з’єдналися Дрогобицька та Кам’янець – Подільська області
5. Дайте характеристику економіко – географічному положенню Донецької області ( дивись стр 243)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
5 клас, образотворче
Тема: Ляльковий театр. Оформлення сцени театру. Види ляльок
Створення ескізу ляльки до улюбленого оповідання
Перегляньте цікаве відео до теми уроку https://www.youtube.com/watch?v=DQKxKi6wRsg
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
Зарубіжна література
5 клас. Елементи фольклору та їхнє значення для розкриття
головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості. Пройти тест. Намалювати ілюстрацію до повісті Пауля
Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в
суботу". Фото малюнка прикріпити на сайті Google Classroom.
7 клас.
Позакласне читання. Луїс Сашар. «Ями». Захоплюючий роман про підлітка Стенлі
Ілнетса. Кохання, зрада, страх, надія — те, що єднає долі різних поколінь. Переглянути
буктрейлер, відео. Прочитати роман "Ями". Виконати завдання,
розміщене у прикріпленому документі. Фото виконаної в зошиті роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
8 клас.
Батьки – діти, діди – онуки. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у
творі. С. 275-284 підручника - прочитати.
Пройти тест. Скрін виконаного завдання прикріпити на сайті Google Classroom.
9 клас.
Позакласне читання Кіно Майкл Морпурґо.
«Бойовий кінь» (США, 2012, реж. Стівен Спілберґ). Переглянути відео, презентацію. Письмово дати відповідь на питання 10
слайду презентації. Фото виконаної в зошиті роботи прикріпити на сайті Google Classroom.
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
8 клас (мистецтво)
Тема: Реалістичний стиль у музичному мистецтві.
Завдання: Опрацювати параграф 32,У вільний час подивіться екранізації
опери «Ріголетто»,фільми про Роксолану на https://www.youtube.com Конспект
за темою, питання1,2,3, стор. 181 ( письмову роботу надіслати в Classroom)
9 клас (мистецтво)
Тема: Роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких
цінностей.
Завдання: опрацювати стор. 221-223.
Питання: Яку роль відіграє інформаційний простір у
формуванні світогляду сучасної людини? обгрунтуйте свою думку і надішліть
письмову відповідь
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми
роботи
|
2
|
Одяг для ляльки
|
Впр.3, стор.106
|
Послухати та прочитати по ссилці https://lib.imzo.gov.ua для підручника Smiling Sam 2 клас Unit 8 lesson 6 -
аудіо/відео вайбер , Classroom
|
7
|
Відомі мости
світу
|
Впр.4 стор. 168,
|
А- опрацювати текст, прочитати на вибір про два мости-
аудіо/відео вайбер,
b- написати назви мостів- фото в Classroom
|
8
|
Урок домашнього
читання
|
Впр.11, стор.229,
Впр.12, стор.229-230
|
Дати розгорнуту відповідь на запитання письмово- в Classroom
Виконати тест письмово- фото в Classroom
|
9
|
Семестровий
контроль письма
|
Виконати тест
|
Ссилка- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=641873
|
10
|
Семестровий
контроль письма
|
Виконати тест
|
Ссилка- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=223979
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас математика
Тема. Дії з раціональними дробами. Повторення.
1.Повторити пар.19.
2.Розв’язати №1361(2). Виконати по діям.
3.Надіслати фото в classroom
9 клас геометрія
Тема. Розв’язування
вправ. Самостійна робота.
1.Повторити пар.4.
2.Виконати самостійну роботу (завдання с.р. надіслані в Viber 9 клас).
3.Надіслати фото в classroom.
10 клас алгебра
Тема. Функції, їхні властивості та графіки. Повторення.
1.Повторити пар.1.
2.Розв’язати №26.1(1,2,3), №26.4(2).
3.Надіслати фото в classroom.
11 клас алгебра
Тема. Контрольна робота №5. Підсумкова.
1.Повторити пар.1-3.
2.Виконати контрольну роботу (завдання к.р. надіслані в Viber 11 клас).
3.Надіслати фото в classroom.
Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
5 клас
(природознавство) Охорона природи. Червона книга
України. Тестування «На урок»
8 клас Статеві клітини . Запліднення . Тестування за посиланням.
6 клас Гриби - паразити. Тестування за посиланням.
11 клас Імунокорекція. Імунотерапія. Тестування за посиланням.
10 клас Репродуктивне здоров’я. Можливості репродуктивної
медицини. Тестування за посиланням.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
7 клас
Тема : Футбол.
Написати: Хто зображений
на фото ?
1.https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1519478/1769a29c-9537-4d0c-827f-29042584e5ed/s1200?webp=false (4
б)
2.https://yandex.ua/images/search?text=%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE+%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B0+%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%85%D0%B8%D0%BD%D0%B0&img_url=https%3A%2F%2Fotvet.imgsmail.ru%2Fdownload%2F225322429_21687ad66fa8ec8fae414fa03ccd954b_800.jpg&pos=6&rpt=simage&stype=image&lr=143&parent-reqid=1588885420559851-780683500183172633700287-production-app-host-man-web-yp-209&source=wiz (4 б)
3.https://24tv.ua/resources/photos/news/201812/1089270.jpg?1549360109000 (4 б)
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 18.05.2020.
3клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
6 клас
Тема : Футбол
Переглянути відео
Надати стислий коментар. Ваші враження.
Консультація за № 0508223616
Здати роботу 18.05.2020р.
4 клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
2 клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
11 клас
Тема : Стритбол
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=R6HoXvnC7Jw
Відповісти на запитання:
Що таке дриблінг?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 18.05.2020.
10 клас
Тема : Стритбол
Прийоми захисту
https://yandex.ua/video/preview/?filmId=2622266828074651820&text=прийоми%20захисту%20у%20баскетболі&path=wizard&parent-reqid=1588745206774550-1526829035228565478900287-production-app-host-vla-web-yp-67&redircnt=1588745245.1
1.Чи можна захиснику штовхати нападаючого?
2.Як називається покарання за грубу гру ?
Здати роботу 18.05.2020.
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Математика
Тема. Міри довжини. Сантиметр. Дециметр.
Стор. 154 №1 визнач час за годинником, №2 запиши
іменовані числа в порядку зростання.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Праця
Тема. Види конструювання: з використанням конструктора
з дерева, пластика, паперу. Спроби скріплення деталей.
С.132, разом з батьками спробуй вирізати з пенопласту
яхту. Будь обережним під час роботи!
Фізкультура
Тема. Ігри для розвитку дрібної моторики "Збери
іграшки".
Розклади свої іграшки на підлозі. Потім розклади їх
- за кольором
- за розміром
- машинки
- тваринки тощо.
3 клас
Карасьов Андрій
Математика
Одиниці вартості. Розмін. Заміна.(Експрес-контроль,
с.42).
Українська мова
Перевірка шляхом орфографічного промовляння
(експрес-контроль, с.53).
4 клас
Щербіна Владислав
Українська мова.
Тема. Робота зі словниками.
Впр. 45, с.21.
Питання,
консультації по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Приподознавство
Тема: Різноманітність рослинного та тваринного світу землі. Охорона
рослинного і тваринного світу.
(Консультація по темі і завдання надіслані уViber)
Фізична культура
Ігри для розвитку витривалості: «Гуси», «Стрибунці», «Хто далі»
9 клас
Прищепа Кирило
Предметно – практичне навчання
Тема: Об’єкти із дерев’яного конструктора
Складання дерев’яного конструктора «Вітряк». Повторити техніку безпеки при роботі з дрібними деталями. Видавити деталі із дерев’яної панелі. Скласти їх так, як показано на схемі, уважно дивіться на нумерацію деталей. Сильно притискайте, щоб з’єднати деталі. Після того, як зібрали конструктор – розмалюйте його.
Мистецтво
Тема: Виставка портретів
Перегляньте виставку портретів за посиланням https://artsandculture.google.com/partner/uffizi-gallery?hl=it . Зверніть увагу на оформлення картин, кольорову гаму, задній фон портретів. Пояснити правила поведінки в музеях та картинних галереях, навіщо там висять канати, чергують працівники
Читання та письмо
Тема: Закріплення і розширення знань про текст. Визначення теми тексту, основної думки тексту
Робота з книгою «Чарівний пудинг». Визначення її назви, пошук змісту, заголовків, ілюстрацій. Виділення головних героїв. Читання вголос перших 3 глав. Зробити опорний план за прочитаним, переказати зміст за планом
Предметно – практичне навчання
Тема: Об’єкти із дерев’яного конструктора
Складання дерев’яного конструктора «Вітряк». Повторити техніку безпеки при роботі з дрібними деталями. Видавити деталі із дерев’яної панелі. Скласти їх так, як показано на схемі, уважно дивіться на нумерацію деталей. Сильно притискайте, щоб з’єднати деталі. Після того, як зібрали конструктор – розмалюйте його.
Мистецтво
Тема: Виставка портретів
Перегляньте виставку портретів за посиланням https://artsandculture.google.com/partner/uffizi-gallery?hl=it . Зверніть увагу на оформлення картин, кольорову гаму, задній фон портретів. Пояснити правила поведінки в музеях та картинних галереях, навіщо там висять канати, чергують працівники
Читання та письмо
Тема: Закріплення і розширення знань про текст. Визначення теми тексту, основної думки тексту
Робота з книгою «Чарівний пудинг». Визначення її назви, пошук змісту, заголовків, ілюстрацій. Виділення головних героїв. Читання вголос перших 3 глав. Зробити опорний план за прочитаним, переказати зміст за планом
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1 розспівування та
вправи для розвитку голосу.
2.Пісні «Взлетай на
крыльях таланта» О. Ольханського, «Мрія моя» Віра Боднарук, «Мир без
войни» –співати з рухами напам’ять.
3.Пісня «Родина»М.Яремчук
–вивчити 1 куплет
Гурток «Юний акаріуміст»
Омельченко Ольга Сергіївна
|
керівник гуртка
|
0990755563
|
malen89kaya@gmail.com
|
Немає коментарів:
Дописати коментар