Завдання на 14 травня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Російська мова
Тема: «Гроші люблять рахунок»
Підручник с.120-121, усно розібрати.
Образотворче мистецтво
Тема: «Царство океану. Створення композиції «Мешканці
океану»»
Якщо є можливість переглянути відео з даної теми
Українська мова
Тема: «Твоя країна - Україна»
А. Костицький «Батьківщина», А.Калінчук «Наша
столиця». Зірка Мензатюк «Український прапор» аудіювання.
Буквар с.36, 39, 40-41. Вірш «Батьківщина»
А.Костицького вивчити напам’ять
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Російська мова
Тема. Країна у якій ми живемо.
Стр 107 прочитати діалог, придумати початок . Стр 108
читати текст «Киев».
Читання
Тема. М. Мензатюк «Іди, іди, дощику!»
Стор. 134-136 прочитати, вивчити закличку.
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Я у світі
Земля-спільний дім для людей.с.151-153, зош. с.157-158.
Російська мова
Висловлюємо свою думку з приводу прослуханого тексту.
Вправа 480.
Основи здоров’я
Будь спокійним. Способи самозаспокоєння. С.131-133,
зошит.
Консультація і перевірка робіт у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Основи
здоров’я.
Тема.
Розвиток творчих здібностей.
С. 154 – 157, зошит с. 63 ( 1, 2 питання –письмово).
Я у
світі.
Тема. Найбільші українські спільноти в інших країнах
світу.
с.135 – 137, відповіді на питання – усно.
Російська мова.
Тема. Власна думка з приводу прослуханого тексту.
Впр. 407 – усно.
Природознавство.
Тема. Тіла і речовини. Стани речовин.
С. 162 - 165, письмово відповіді на питання 1.2 с.
163 і 1,2 с.165.
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по
телефону.
Українська мова
Падій
Любов
Василівна
|
заступник директора з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
українська мова
Тема. Розвиток
мовлення. Письмовий докладний переказ
Вправа 448 (сторінки 165-166). Скласти план і
написати переказ тексту. Історія книжки Фото надати на
перевірку в Classroom
6 клас українська мова
Тема. Розвиток
зв’язного мовлення. Есе світоглядного змісту
Написати есе на тему (одну на вибір):
1. Кого можна назвати патріотом рідної землі?
2. У чому полягає життєвий успіх?
3. Традиції моєї сім’ї. Чи
варто берегти?
Обсяг – 7-10 речень.
Есе (розмірковування
в довільній формі) – невеликий за обсягом твір, який має довільну побудову і в
якому автор висловлює власні враження й
думки.
Створюючи есе:
-
не потрібно дотримуватися якоїсь
обов’язкової форми (вступу, основної частини, висновку);
-
не слід усебічно описувати
предмет чи подію;
-
можна лише частково, як у розмові,
торкатися якихось питань;
-
можна висловити спірні
міркування;
-
можна використовувати образні
слова, порівняння тощо.
Фото надати на перевірку в Classroom
6 клас українська література
Тема. Розвиток мовлення. Складання
гуморесок
Повторити відомості з теорії літератури, сторінка 224 (гумореска, інверсія). Спробуйте самостійно скласти гумореску у віршованій чи
прозовій формі. Оберіть об'єкт комічного зображення, введіть у гумореску кілька
дійових осіб. Продумайте, яку форму ви оберете, які образи створите, які діалоги введете, яку ідею втілите,
які засоби виразності використаєте.
Орієнтовна
тематика:
•
шкільне життя;
•
пригоди на канікулах або під час подорожі;
•
взаємостосунки в сім'ї;
•
людина — суспільство, природа;
•
основні життєві цінності.
Фото надати на перевірку в Classroom
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
7 клас Українська мова
Тема. Написання
часток -бо, -но, -от, -то, - таки
Д/з: вивчити правила
на стор. 237, 239, виконати письмово вправи 527, 528 (списати речення,
підкреслити орфограму «Написання часток окремо та через дефіс»). Зв’язок через
Classroom та Viber.
11 клас Українська мова
Тема. РМ №60. Сфери
поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання, проповіді;
богослужбові книги, спілкування в конфесіях, культових установах. Переклади
Євангелія. Псалми Т.Шевченка. Основні мовні стильові засоби конфесійного стилю.
Маркована (конфесійна) лексика. Старослов'янізми – мовна ознака конфесійного
стилю. Інверсійний порядок слів.
Тема. РМ №61. Сфера
поширення і головне призначення епістолярного стилю. Основні мовні стильові
засоби епістолярного стилю. Тематика
листів. Офіційне й неофіційне листування. Побудова епістолярного тексту.
Епістолярний етикет – невід’ємна складова української мовленнєвої культури.
Електронне листування.
Д/з: опрацювати
матеріал, доданий в документі, занотувати в зошит з правилами. Виконати тестові
завдання "Читання й аналіз тексту", додане в Google Документі.
Виконати тести на сайті "Всеосвіта" за посиланням 19 травня об 11:10. Зв’язок через Classroom та
Viber.
10 клас Українська література
Тема. Історичні
факти і художній вимисел у трилогії. Образ степу в романі й в українській
літературній традиції та фольклорі.
Тема. Образ Мотрі
Кочубей як вияв дилеми між коханням і владою.
Д/з: законспектувати
критичний матеріал на стор. 227 – 230 підручника, виконати тестові завдання
Google Форми, дати письмово РОЗГОРНУТУ відповідь на запитання 10 на с. 231.
Зв’язок через Classroom та Viber.
Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
5 клас
Тема: «Дозвілля, турбота про здоров’я колись і тепер»
Опрацювати §24, письмово опрацювати,
за бажанням виконати малюнки на тему «Дозвілля раніше і тепер». Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Ліквідація гетьманства і козацького устрою в
Україні»
Опрацювати §30, скласти хронологічну
таблицю, письмово відповіді на питання с. 234-235. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас
Тема: «Вплив процесів модернізації на суспільне життя
українців»
Опрацювати §30-31, скласти текстову таблицю (галузь, видатні діячі, видатні
досягнення, значення). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас
Тема: «Розгортання руху опору. Завершення бойових дій
на територій України»
Опрацювати §33, складний план,
письмово аналіз документа 3 с.234. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас (математика) Повторення
і систематизація навчального матеріалу. Розв’язування задач і вправ. Повторити
§ 16-18. Розв’язати: № 485 (1,2) с.102, № 553. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Фізика
9 клас -
Навчальний проект з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження». Повторити теми «Закони Ньютона. Закон всесвітнього
тяжіння. Рух під дією сили тяжіння. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження
імпульсу. Реактивний рух. Досягнення космонавтики. Фундаментальні взаємодії в
природі». Теми проектів, повідомлень, експериментальних досліджень в підручнику
с.260 (на вибір). Надсилати роботи у
вигляді повідомлень в зошиті, презентацій, відео проведених вами експериментів.
Надати фото, відео виконаних робіт до Classroom.
Фізика і
астрономія (астрономічний складник)
11 клас –
Контрольна робота з теми «Методи та засоби фізичних і астрономічних досліджень.
Зорі і галактики. Всесвіт». Повторити § 45, 50–54, перегляньте інформацію в електронних додатках підручника (QR-коди). Виконати тестові завдання на сайті НаУрок
(посилання на Classroom). Надіслати скрін до Classroom.
Технології
11 клас – Види
догляду за виробами інтер’єрного призначення, їх добір із урахуванням техніки
виготовлення. Контроль якості виготовленого виробу. Розрахунок орієнтовної
вартості витрачених матеріалів. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vigotovlennya-virobiv-inter-ernogo-priznachennya-z-paperu-88886.html Виконати
практичну роботу. Інструкція щодо виконання викладена в файлі на Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Трудове навчання
5 клас – Безпечне користування
побутовими електроприладами. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=N51yLG4J3SE Виконати практичну
роботу. Інструкція щодо виконання викладена в файлі на Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
6 клас – Проект «Охайне житло». Мийні
засоби та інструменти для прибирання житла. Опрацювати інформацію і виконати
практичну роботу. Інформація та інструкція щодо виконання практичної роботи
надані в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
6 клас
Тема: Країни – сусіди України на політичній карті світу
Повторити інформацію зі сторінки 247. Знайти в атласі на політичній карті світу Україну, та всі країни, з якими вона межує. Виписати в зошит країни:
1) з якими Україна межує по суші, та їх столиці
2) з якими Україна межує по морю, та їх столиці
Країни, з якими ми безпосередньо межуємо по суші, називаються сусідами 1го порядку. Це країни, які мають найбільше значення для економіки та політичних відносин. Країни, з якими ми межуємо через море, або через сусідів 1 порядку (якщо відстань не дуже велика), називаються сусіди 2го порядку. Вони також для нас важливі, але вже мають значно менший вплив.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
10 клас
Тема: Види діяльності, що визначають міжнародну діяльність країни: транспорт, туризм, видобування мінеральних ресурсів, сільське господарство. Характерні риси просторової організації економіки. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Єгиптом
Прочитайте параграф 42, стр 237 – 239. На основі отриманої інформації з підручника зробити SWOT-аналіз країни. Перегляньте в зошитах інформацію по країнам Європи, щоб пригадати основні моменти такого аналізу.
S (strength) – сильні сторони
W (weaknesses) – слабкі сторони
O (opportunities) – можливості, що не використовуються
Т (threats) – зовнішні загрози
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom
Тема: Країни – сусіди України на політичній карті світу
Повторити інформацію зі сторінки 247. Знайти в атласі на політичній карті світу Україну, та всі країни, з якими вона межує. Виписати в зошит країни:
1) з якими Україна межує по суші, та їх столиці
2) з якими Україна межує по морю, та їх столиці
Країни, з якими ми безпосередньо межуємо по суші, називаються сусідами 1го порядку. Це країни, які мають найбільше значення для економіки та політичних відносин. Країни, з якими ми межуємо через море, або через сусідів 1 порядку (якщо відстань не дуже велика), називаються сусіди 2го порядку. Вони також для нас важливі, але вже мають значно менший вплив.
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
10 клас
Тема: Види діяльності, що визначають міжнародну діяльність країни: транспорт, туризм, видобування мінеральних ресурсів, сільське господарство. Характерні риси просторової організації економіки. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Єгиптом
Прочитайте параграф 42, стр 237 – 239. На основі отриманої інформації з підручника зробити SWOT-аналіз країни. Перегляньте в зошитах інформацію по країнам Європи, щоб пригадати основні моменти такого аналізу.
S (strength) – сильні сторони
W (weaknesses) – слабкі сторони
O (opportunities) – можливості, що не використовуються
Т (threats) – зовнішні загрози
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
7 класс. Междометие.
Значение и роль в предложении. Интонационное выделение междометий. С.
306 учебника - прочитать правило, просмотреть видео. Упр. 385. Пройти тест. Фото выполненного задания
прикрепить на сайте Google Classroom
Зарубіжна література
6 клас. Позакласне читання. Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична
країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас). С. 229-235
підручника - прочитати. Переглянути відео. Пройти тест. Фото виконаного завдання
прикріпити на сайті Google Classroom
9 клас. Проблеми життя і смерті, любові й
відданості у повісті Еріка Сігела «Історія одного кохання». С. 173 - завдання рубрики "Уміння
навчатися": "Напишіть від імені героя (героїні) лист іншому герою
(героїні)". Пройти тест. Фото роботи прикріпити на сайті
Google Classroom
10 клас.
Ознаки роману-притчі. Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл
існування». Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Переглянути відео. С. 201 - письмово дати відповідь
на питання 14 ("Творче самовираження"). Пройти тест. Фото виконаного завдання
прикріпити на сайті
Google Classroom
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
7 клас
Тема:Заходи профілактики на державному особистому рівнях інфекційних
захворювань. Законодавство України у сфері протидії епідемії віл інфекції
Завдання: Опрацювати параграф 30,
Виконайте письмово стартове завдання на сторінці 183 та на сторінці 184
пункт 1,2,3.
Надіслані роботи надсилайте для перевірки у Classroom
8 клас
Тема: Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і
поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі інтернет.
Завдання: Опрацювати параграф 28,Виписати у зошит основні поняття з
параграфу.Створіть плакат-повідомлення:безпека в інтернеті.
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми
роботи
|
1
|
Ми йдемо у зоопарк
|
Впр.6, стор.99
|
Послухати та прочитати по ссилці https://lib.imzo.gov.ua для підручника Smiling Sam 1 клас Unit 8 lesson 5 - аудіо/відео вайбер , Classroom
|
2
|
Вільний час
|
Впр.4 стор. 105,
|
Послухати та прочитати по ссилці https://lib.imzo.gov.ua для підручника Smiling Sam 2клас Unit 8 lesson 5 - аудіо/відео вайбер , Classroom
|
3
|
У селі. Допомога
бабусі
|
Впр.1, стор.124
Впр.2, стор.124
|
Виписати слова в словник
Читати , перекладати- аудіо/відео вайбер
|
5
|
Шкільні предмети
|
Впр.2, стор.187
|
Підобрати назви уроків до поданих речень письмово- фото
в Classroom
|
6
|
Розклад уроків
|
Впр.1, стор.160
Впр.3, стор 161
|
Виписати назви шкільних предметів в словник
Читати- аудіо/відео вайбер,
Переклад- фото в Classroom
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
7 клас геометрія
Тема. Контрольна робота №6. Підсумкова.
1.Повторити пар.1-4.
2.Виконати контрольну роботу (текст к.р. надісланий в Viber, група 7 клас).
3.Надіслати
фото в classroom.
8 клас геометрія
Тема. Розв’язування
вправ. Самостійна робота. Повторення.
1.Повторити пар.1-4.
2.Виконати самостійну роботу (текст с.р. надісланий в Viber, група 8 клас).
3.Фото надіслати в classroom.
9 клас алгебра
Тема. Контрольна робота №6. Підсумкова.
1.Повторити пар.1-3.
2.Виконати контрольну роботу (текст к.р. надісланий в Viber, група 9 клас).
3.Надіслати фото в classroom.
10 клас
геометрія
Тема. Розв’язування
вправ. Повторення.
1.Повторити пар.5,6.
2.Розв’язати №43.28, №43.31.
3.Надіслати фото в classroom.
11 клас
геометрія
Тема. Многогранники. Тіла обертання. Повторення.
1.Повторити пар.4-5.
2.Розв’язати №25.2, №25.7, №25.8.
3.Надіслати фото в classroom.
Хімія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
11 клас Підготовка есе «Роль хімії в моєму
житті»
7 клас Тестування з теми «Вода» за посиланням.
8 клас Практична побота №3. Розвязування
експериментальних задач.
9 клас Багатоманітність речовин та хімічних
реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. Опрацювати відео, виписати ознаки, що спричиняють
різноманітність органічних речовин, генетичний звязок, генетичний ланцюжок і
один із прикладів взаємоперетворень речовин.
9 клас (біологія) Основи генетичної інженерії. Опрацювати параграф 64 і
виконати завдання 10 на сторінці 275.
Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
Фізична
культура
5 клас
Тема : Футбол.
Відповісти на запитання:
1. Яку назву , раніше мала сучасна Ліга Європи? (4б)
2.Яку назву , раніше мала сучасна Ліга Чемпіонів? (4б)
3. Яку мав назву ще один престижний європейський
турнір? (4б)
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
18.05.2020.
8 клас
Тема : Футбол.
1.Нзвіть які Українські команди приймали участь у
чемпіонаті вищої ліги СРСР?(6 б)
2.Назвіть команди Української прем’єр ліги (6 б)
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
14.05.2020.
Надолудження .Тема: Футзал
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=3-Fo84EbH0k
1.
Дати відповідь чи
під силу українським футболістам так грати?
3 клас
Тема: Ігри для активного відпочиноку
Бажано виконувати вправи під наглядом батьків( разом з
батьками)
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Темп повільний.
https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&t=19s
Консультація за № 0508223616
9 клас
Тема : Футбол.
1.Назвіть найвищі досягнення українських футбольних
команд у Єврокубках ?
2. Назвіть найвищі досягнення збірної України з футболу
на міжнародній арені ?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу 14.05.2020.
Надолудження. Тема:
Футзал.
https://www.youtube.com/watch?v=3-Fo84EbH0k
1. Чи підсилу українським футболістам так грати?
Захист
Вітчизни
10 клас
Розділ ІХ. Домедична допомога.
Тема:Надання домедичної допомоги при кровотечах.
Заняття 49
Техіка застосування прямого тиску на рану. Техніка
накладання турнікета на верхі та нижні кінцівки .
Відповісти на запитання :
1.
Чи виготовляють в
Україні джгути (турнікети) ?
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
21.05.2020.
11 клас
Розділ VІ. Тактична підготовка.
Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової
частини(підрозділу)
Заняття 15.Озайомлення з озброєнням та бойовою технікою
військової частини (підрозділом) , їх призначення, тактико - технічна характеристика.
Опрацювати матеріал за посиланням
https://moyaosvita.com.ua/vijskova-sprava/ozbroyennya-i-vijskova-texnika-suxoputnix-vijsk/
Скласти план.
Консультація за № 0508223616 Здати роботу
21.05.2020.
Музичне мистецтво
Горбачова
Олена Анатоліївна
|
учитель
музичного
мистецтва
|
0502917761
|
elena3180elena@gmail.com
|
3 клас
Тема. Кульмінація в музичному творі.
С.105 прочитати. Послухати Ісаак Дунаєвський, увертюра до фільму "Діти
капітана Гранта". Який характер та настрій музики? Повторіть українську
народну пісню " Ой на горі жито"
6 клас
Тема. Музично-театральні жанри: попурі.
С.139-140 прочитати, записати у зошиті новий термін. Послухати попурі
з оперет Й.Штрауса, попурі українських народних пісень, попурі на шкільну тематику.
Запишіть у зошит свої враження від прослуханих творів.
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Читання
Тема. Г.К. Андерсен «Принцеса на горошині»
Стор.131,132 прочитати казку.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Математика
Тема: «Одиниці
вартості. Розмін. Заміна»
Підручник с.118-119, №62 – усно, №63 – письмово.
Українська мова
Тема: «Написання під диктування букв, складів, двоскладових
слів»
Підручник с.17, вправа 48
– скласти спочатку імена дівчаток, потім – хлопчиків.
3 клас
Карасьов Андрій
Природознавство.
Птахи дикі. Зовнішній вигляд. Спосіб життя. Зимуючі і
перелітні птахи.
Консультація і перевірка у вайбері.
Музичне мистецтво
Тема. Тричастинна форма музики. Рондо.
Переглянути відео на YouTube "Прості музичні форми". Послухати
В.А.Моцарт " Турецьке рондо".
4 клас
Щербіна Владислав
Природознавство.
Тема. Сезонні зміни у природі.
С. 150 – 154, читати, відповідати на питання.
Питання,
консультації по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Українська мова
Тема. Заголовок тексту. Відповідність
заголовка змісту тексту.Структура тексту (зачин, основна частина, кінцівка)
2.
Вправа 596,
сторінка 228. Прочитати текст «Чорногуз», усно виділити в ньому зачин, основну
частину, кінцівку. Переписати в зошит
перший абзац тексту. Завдання надіслати у Viber
Українська література
Тема. Гумористичні твори для дітей. Гумор як добродушний
необразливий сміх, його виховний вплив на людину
1.
Прочитати
оповідання В.Кави «Чого усміхалися шибки» (сторінки 107-109 підручника).
2.
Усно відповідати на запитання
(сторінки109-110).
3.
Записати в зошит
слова із словничка та прислів’я.
Завдання надіслати у Viber
Трудове навчання
Висаджування розсади у
відкрити грунт.
Консультація і перевірка у Viber
9 клас
Прищепа Кирило
Адаптивна фізична культура
Тема: Ігри для розвитку координаційних здібностей
Ігра «Офіціант»
Матеріал: кубик або книга.
Хід гри
Дитина має розпрямитися, прийняти правильну поставу. Потрібно покласти їй на голову кубик або книгу й запропонувати порухатися праворуч приставним кроком. Потім те саме виконати ліворуч. При цих рухах дитина повинна намагатися не впустити кубик.
Ігра «Пташка»
Хід гри
Дитина сидить на килимі, схрестивши ноги й зігнувши руки в ліктях, торкаючись при цьому пальцями плечей («крильця»). Ведучий допомагає дитині розпрямити спину, погладжуючи її по лопатках і притягаючи лікті назад якнайближче до тіла. Потім дитина встає й стрибає на місці, як горобчик.
Матеріал: мотузка, стільці
Повторити кожну гру в 2 підходи (чередуючи їх)
Природознавство
Тема: Хоботні – слон. Зовнішній вигляд та спосіб життя. Мавпи. Зовнішній вигляд та середовище існування
https://www.youtube.com/watch?v=gxqJ3qf9aHs
https://www.youtube.com/watch?v=gytTc6ulkUM
Перегляньте відео про тварин, що вивчаються на цьому уроці. Визначити особливості кожного з них (хобот, вуха, розміри, колір шкіри слона; розміри, хутро, пальці на передніх лапах, широкий рот мавп). Переглянути, як зображуються ці тварини в книжках, чи співпадають вони з тим, як виглядають насправді. Впізнати та виділити цих тварин серед інших на навчальних картках.
Адаптивна фізична культура
Тема: Ігри для розвитку координаційних здібностей
Ігра «Офіціант»
Матеріал: кубик або книга.
Хід гри
Дитина має розпрямитися, прийняти правильну поставу. Потрібно покласти їй на голову кубик або книгу й запропонувати порухатися праворуч приставним кроком. Потім те саме виконати ліворуч. При цих рухах дитина повинна намагатися не впустити кубик.
Ігра «Пташка»
Хід гри
Дитина сидить на килимі, схрестивши ноги й зігнувши руки в ліктях, торкаючись при цьому пальцями плечей («крильця»). Ведучий допомагає дитині розпрямити спину, погладжуючи її по лопатках і притягаючи лікті назад якнайближче до тіла. Потім дитина встає й стрибає на місці, як горобчик.
Матеріал: мотузка, стільці
Повторити кожну гру в 2 підходи (чередуючи їх)
Природознавство
Тема: Хоботні – слон. Зовнішній вигляд та спосіб життя. Мавпи. Зовнішній вигляд та середовище існування
https://www.youtube.com/watch?v=gxqJ3qf9aHs
https://www.youtube.com/watch?v=gytTc6ulkUM
Перегляньте відео про тварин, що вивчаються на цьому уроці. Визначити особливості кожного з них (хобот, вуха, розміри, колір шкіри слона; розміри, хутро, пальці на передніх лапах, широкий рот мавп). Переглянути, як зображуються ці тварини в книжках, чи співпадають вони з тим, як виглядають насправді. Впізнати та виділити цих тварин серед інших на навчальних картках.
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1
розспівування та вправи для розвитку голосу.
2.Пісня
«Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського –співати всю пісню з рухами -https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
3.
Пісня «Мрія моя» Віра Боднарук –співати всю пісню
4.Пісня
«Мир без войни» - співати пісню з рухами
Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
|
керівник гуртка
|
0504222787
|
Організація та побудова "стінки".
Гурток «Умілі ручки»
Омельченко Ольга Сергіївна
|
керівник гуртка
|
0990755563
|
malen89kaya@gmail.com
|
Тема: «Аплікація квітів із паперу»
Для виготовлення картинки
понадобляться кольоровий папір, ножиці, клей ПВА, олівець, лінійка, будь-який
шаблон квітів. Дотримуйтесь техніки
безпеки під час роботи з ножицями. https://www.youtube.com/watch?v=LZmFhoGSSl4
Готові роботи надсилайте на вайбер,
за консультацією дзвоніть на телефон.
Немає коментарів:
Дописати коментар