понеділок, 4 травня 2020 р.

Завдання на 04 травня  2020 рік

1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
учитель початкових класів
0956766377
komarovavv@ukr.net
Я досліджую світ
Тема: «Про акуратність»
Підручник с.68-69. Обсудити «П’ять кроків» до акуратності, прочитати  «Дивний звір» Г.Малик
Зошит с.22
Математика
Тема: «Досліджуємо задачі. Обчислювання  виразів. Дії з іменованими числами»
Підручник с.129, усно №1,2, письмово №3.Уважно роздивитись короткий зміст до задачі.
Українська мова
Тема: «Письмо малої та великої букви ф, Ф, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова»
Зошит с.42-43.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
0667790630
irinavengrina759@gmail.com
Я досліджую світ
Тема.     Корисні та шкідливі звички.
Стор.   113 прочитати текст, зробити висновки. Скласти поради для молодших братиків, сестричо
Математика
Тема.   Складені задачі на кратне порівняння.
Стор.   133 № 1 усно порівняти числа, № 3 розв'язати задачі на кратне порівняння,  № 4 усно порівняти вирази.
Українська мова
Тема.    Складання тексту за ілюстрацією.
Стор.   104 Впр.265 розглянути малюнок, дати відповіді на запитання, скласти усно текст-розповідь за ілюстрацією.

Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
учитель початкових класів
0954247751
novomlintcevavd@gmail.com
Літературне читання
Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край-земний рай «Гуси-лебеді летять» (перша половина).
Математика
Розвязування рівнянь з двома діями. С.151,№999(1-й стовпчик), №1002.
Українська мова
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.  С.153, опрацювати правило, вправа366.
Природознавство
Кровоносна система. С.155-157, переказувати, робота в зошиті.
Малювання
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. Памятна подія(можна виконати малюнок на раніше дану тему).
Консультація і перевірка робіт- у вайбері.

4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
учитель початкових класів
0992041630
lidagzna@gmail.com
Літературне читання.
Тема. М. Чумарна. Казка про друга.
с. 168 – 170, відповіді на питання усно, а на 4, 5 – письмово.
Математика.
Тема. Ділення багатоцифрових  чисел  на двоцифрові.
С.160 опрацювати усно, № 101810231027 – письмово.
Українська мова.
Тема. Повторення. Іменник, прикметник.
Впр. 358 – усно, впр.361 – письмово.
 Російська мова.
Тема. Контрольний твір.
С. 170 – 171– опрацювати, впр. 433 ( твір, тема на вибір)– письмово.
Природознавство.
Тема. Заповідні території.
С. 155 – 161, відповіді на перше питання та повідомлення про один із заповідників по плану с.160 – письмово.
Роботи надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.

Українська мова

Падій
Любов
Василівна
заступник директора з НВР,учитель української  мови та літератури
0509994837
padiylv2@gmail.com
5 клас
Тема. Діалог. Тире при діалозі
Д/з. Переглянути  відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником, сторінка 183. Виконати письмово вправу 496. Спишіть, розставляючи пропущені розділові знаки при діалозі.
6 клас  (українська мова)
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі
Д/з. Написати твір на будь-яку тему (оберіть одну із запропонованих тем), використовуючи займенники, що належать до різних розрядів.
1.      Що я роблю для здійснення своєї мрії?
2.      Чому я пишаюся своїм товаришем?
3.      Яким повинен бути справжній друг?
Скористайтеся теоретичним матеріалом та пам'яткою на сторінці 243 підручника. Прочитайте вправу 609  на сторінці 244.

Олійник
Людмила
Іванівна
учитель української мови та літератури
0506757614
lyudmilazeta1@gmail.com
8 клас
Тема. Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах.
Д/з: с. 159 – 160 – вивчити правила, переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zb55SsprVmg , уважно усно розглянути вправу 357, виконайте письмово вправу 368 (І). Зв’язок через Classroom та Viber.
8 клас країнська література)
Тема. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.
Д/з: прочитати наступні розділи повісті: «На Голгофу», «О зміюко лукавая!»;  дайте письмово розгорнуту відповідь на запитання 7 – 8 на с. 285 підручника. Зв’язок через Classroom та Viber.
10 клас країнська література) 
Тема. Контрольна робота №9 з теми «Творчість Володимира Винниченка, Павла Тичини».
Тема. ПЧ № 4.  С. Процюк. «Десятий рядок».
Д/з: виконати тестову контрольну роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=496929 , переглянути буктрейлер «С.Процюк «Десятий рядок»» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pUg3F1BBIc0, законспектувати інформацію про письменника та його роман «Десятий рядок». Розпочати читати роман Б.Лепкого «Мотря», який розміщений в електронному додатку до підручника (див. QR-код на с.228). Зв’язок через Classroom та Viber.
9 клас
Тема. Контрольний диктант
Д/з: у робочому зошиті написати аудіодиктант за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0ZreRPzi140&list=PL47_m_Ga4Aec6ETHHf3IRgqx9bejZu2NO&index=2&t=0s , оформлення роботи подивіться у доданому документі. Зв’язок через Classroom та Viber
7 клас країнська література)
Тема. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
Д/з: прочитати продовження повісті О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» с. 270 – 277, прочитати рубрику «До речі» на с. 277,  виконати завдання літературної гри «ТАК чи НІ» за змістом повісті, виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=176652. Якщо виникають якісь питання, технічні проблеми, телефонуйте або пишіть.  Зв’язок через Classroom та Viber


Фізика, трудове навчання
Корнієнко
Лариса Олександрівна
учитель трудового навчання
0953988789
kornienko_larisa@gmail.com

5 клас (математика)  Розвязування задач і вправ. Повторити тему «Середнє арифметичне. Середнє значення величини», розгляньте приклади розв’язання в підручнику с. 223-224. За потреби перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU    Розв’язати: № 1236, № 1239. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
8 клас - Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Повторити теми «Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца. Струм у металах, в розчинах і розплавах електролітів, у газах», розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.182-183, 188, 192, 202, 206. Тексти задач викладено в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити теми «Деформації. Механічні властивості твердих тіл. Модуль Юнга», розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.198. Тексти задач викладено в файлі на Classroom. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас – Лабораторна робота № 7 «Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями». Виконати лабораторну роботу за інструкцією у підручнику с.204 та за інструкцією, що викладена в файлі на Classroom. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DKnLwB_Iatw   Надати фото виконаних робіт до Classroom.

Географія

Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
учитель
географії
0500423716
iranechitailo@gmail.com
9 клас
Тема: Роль науки і освіти в суспільстві. Особливості наукової й освітньої діяльності як видів економічної діяльності. Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Охорона здоров’я. найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі
Прочитайте параграф 43. Знайдіть в додаткових джерелах інформацію про технополіси Японії (Цукуба, Оїта, Ямаґуті, Окаяма тощо), їх особливості, завдання, види діяльності (усно). На основі інформації з підручника та додаткової інформації про технополіси дайте письмову відповідь в зошитах на запитання №3 із рубрики «Поміркуйте» (Чи можливо в Україні будівництво технополісу за японською моделлю? Якщо так, обґрунтуйте його діяльність та місце розташування)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber

7 клас
Тема: Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.  Практична робота 12. Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті
Повторіть параграф 59. Позначте в контурній карті родовища корисних копалин в Атлантичному океані, течії.
Поясніть (письмово в зошитах) як людина використовує ресурси Атлантичного океану в своїй господарській діяльності, та до яких екологічних наслідків це призводить.
Для ознайомлення перегляньте інтерактивну карту забруднення Світового океану пластиком та іншим промисловим сміттям (кожна біла крапка представляє собою 20 кг пластику).
http://app.dumpark.com/seas-of-plastic-2/
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
6 клас, образотворче мистецтво
Батальний жанр
Причитайте в підручнику про батальний жанр на стр 161 – 163. Перегляньте картини в батальному жанрі за посиланням. Зверніть увагу на емоції героїв, будову тіла, промальовку заднього фону. Спробуйте створити композицію в батальному жанрі (вам допоможе план зі сторінки 164).
Матеріал виконання: фарби
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber




Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
 0502972260
linka1971@gmail.com

5 класс. Второстепенные члены предложения. С. 263 - прочитать правило, просмотреть видео. Упр. 290, орфографическая разминка. Пройти тест. Фото с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom
6 класс. Отрицательные и неопределённые местоимения.  С. 294, 296 - прочитать правила, с. 295 - рубрика "Наблюдаем, анализируем, делаем выводы". Внимательно просмотреть видео. Упр. 294, орфографическая разминка. Выполнить тест. Фото работы прикрепить на сайте Google Classroom
9 класс Виды информации в тексте. Актуальное членение текста. С. 218-219, 232-233 - проработать правила. Упр. 253 (ІІІ задание), задание рубрики "Размышляем, спорим, дискутируем" на с. 234 - выполнить письменно. Пройти тест. Фото работы прикрепить на сайте Google Classroom

Зарубіжна література
11 клас. Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді. Переглянути презентацію, проаналізувати проблематику твору, символи в романі. Скласти сенкани до слів життя, кохання, написати фанфік  або дати розгорнуту відповідь на питання:”Які епізоди роману мене найбільше вразили?” Пройти тест. Фото виконаної роботи  прикріпити на сайті Google Classroom.

Основи здоров’я, мистецтво 
Голованова
 Нонна
 Резівна
 учитель основ здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
0993711324
nonna050489n@gmail.com
10 клас
Узагальнення до розділу 6 «Взаємодія громадян і держави у досягненні суспільного добробуту»
Тести надані у Classroom 
9 клас (правознавство)
Практичне заняття /10
надано і перевірка у Classroom 


Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
учитель англійської мови
0501037859
gurzhijt1@gmail.com

Клас
Тема
Домашнє завдання
Вид та форма роботи
5
Урок домашнього читання
Впр.2. стор.180-181
Впр.3. стор.181
опрацювати текст ( читання – Viber)
письмово- фото в Classroom)
6
Подорож до Києва
Впр.4, стор.148
Вставити слова в текст, списати - фото в Classroom)
8
Семестровий контроль письма
Виконати тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=283620
11
Самоосвіта людини. Освітні програми
Впр.3. стор.154
Відповісти на  запитання письмово в розгорнутому виді- фото в Classroom
Всесвітня історія
7
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії
Пар. 28
Стор.207 (1-7) відповісти на запитання письмово-фото Viber

Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
учитель математики
0955081200
valentinakalm36@gmail.com
6 клас математика
Тема. Повторення. Розвязування вправ на подільність чисел.
1.Повторити пар. 1-5.
2.Розвязати №120, №157(1).
3.Надіслати фото в classroom.
7 клас алгебра
Тема. Розвязування вправ. Самостійна робота.
1.Повторити пар.4(п.24-29).
2.Виконати самостійну роботу (текст с.р. надіслано в Viber).
3.Надіслати фото в classroom.
8 клас алгебра
Тема. Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних.
1.Повторити пар.3(п.18-23).
2.Розв’язати №788, №812.
3.Надіслати фото в classroom.
9 клас алгебра
Тема. Повторення. Тотожні перетворення раціональних виразів.
1.Повторити пар.1.
2.Розвязати №20.24(3), №20.52(1).
3.Надіслати фото в classroom.
11 клас алгебра
Тема. Повторення. Похідна та її застосування.
1.Повторити поняття похідної функції, правила та формули диференціювання.
2.Розв’язати №9.2, №9.7. стор.46( №17).
3.Надіслати фото в classroom.


Біологія
Герасимова
Валентина Володимирівна
учитель біології, хімії
0509162893
gerasimovavalentina57@gmail.com

9 клас (хімія) Значення синтетичних органічних сполук. Виписати до зошита синтетичні органічні сполуки і коротенько їх значення на ст. 226 і 227.
8 клас Взаємодія регуляторних систем. Опрацювати параграф 58 і здійснити самоконтроль знань на сторінці 267.
7 клас Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах. Допрацювати параграф 52, виконати творче завдання на ст.232.
11 клас Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини. Опрацювати параграф 26, заповнити таблицю на ст. 99.
10 клас  Особливості гаметогенезу у людини. Сторінка 180 підручника. Мейоз ст..170 і 171. На форзаці ІІ порівняльна характеристика  процесів.

Фізична культура, Захист Вітчизни
Деордиця
Миколай
Анатолійович
учитель
фізичного виховання
0508223616
ziskl66@gmail.com

3 клас
Тема: «Ігри для активного відпочинку»
Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=dSYyLsG6b_
5 клас
Тема: «Легка атлетика. Стрибок у висоту з розбігу»
Виконувати ранкову гімнастику.
6 клас
Тема: «Легка атлетика. Стрибок у висоту»
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Qf7bowHQFHg _ Світове досягнення
7 клас
Тема: «Легка атлетика. Стрибок у висоту з розбігу»
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Qf7bowHQFHg _ Світове досягнення
10 клас
Тема: «Стритбол. Поняття арбітражу»
Переглянути відео за посиланням https://www.basketbolist.org.ua/ua/fol.htm

Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
учитель інформатики
0502758865
kirillkamyshan@gmail.com
Усі завдання для кожного класу викладені на платформі Classroom. За консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання на перевірку відправляти у Classroom.

Музичне мистецтво
Горбачова
Олена Анатоліївна
 учитель
музичного
мистецтва
0502917761
elena3180elena@gmail.com

4 клас
Тема Сполучені Штати Америки
С.117-118 прочитати та записати нове слово "спірічуелс". Послухати Дж. Гершвін, колискова з опери " Поргі і Бесс". Поміркуйте, як музика відоброжає ставлення матері до своєї дитини.
7 клас
Тема  Електронна музика
С.114-115 прочитати, виписати нові факти, які вас вразили. Переглянути на YouTube "Електронна музика та інструменти". Послухати К.Штокхаузен, цикл " Звук. 24 години дня. Година #13. Космічні пульси". Які почуття викликає електронна музика? Чим вона вас вразила? Запишіть свої враження в зошит. 

Індивідуальне навчання
2 клас Бараусова Олександра
Читання
Тема.   Брати Грімм «Лис і кіт».
Стор.  133, 134 прочитати казку.
Українська мова
Тема.   Повторення та закріплення вивченого.
Стор. 166 Впр. 1 усно доповнити речення, стор. 167 Впр. 3 прочитати, списати два речення.
Виконані завдання сфотографувати або зняти   відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас Литвинов Сергій
Математика
Тема: «Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через разряд. Многокутник. Вершина кута, сторони»
Підручник с. 153, №274 – розглянути множину геометричної фігури. С. 153 №276
Я досліджую світ
Тема: «Людина як особистість.  Людські чесноти: стараність, працелюбність, ввічливість. Добре і погане в поведінці»
Провести бесіду про людські якості. Розмовляти про поведінку, за яку не соромно перед людьми
Виконанні письмові завдання надіслати на вайбер.
3 клас Карасьов Андрій
Математика
Додавання і віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Многокутник. Вершина.Кути. Сторони (експрес-контроль, с.29, креслення кутів).
Літературне читання
Завдання на розвиток репродуктивної та творчої уяви. Ілюстрування художніх образів(усний опис).
4 клас Щербіна Владислав
Математика.
Тема. Множення 3 на 8, 9, 10.
 № 126 – усно, № 127, 130 – письмово.
Консультації по телефону.
Образотворче мистецтво
Тема. Садки цвітуть
Роздивись уважно як квітнуть дерева навколо будинку і намалюй свою композицію гуашшю чи аквареллю, ретельно добираючи кольори.
6 клас Соболєва Владлена
Українська мова
Тема. Другорядні члени речення (практично)
 Д/з.  Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DcgBySZ1E0w. Переписати вправу 572 на сторінці 220. Підкреслити підмет і присудок у реченнях.
Математика
Многокутники як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Завдання та консультація надана у Viber 
Трудове навчання: Правила поливання рослин
Повторення
9 клас Прищепа Кирило
Читання та письмо
Тема: Ознайомлення з картинами, фрагментами кіно та мультфільмами як ілюстраціями до художніх творів різних жанрів
Перегляньте 1 частину мультфільму «Айболит»
https://www.youtube.com/watch?v=YXiArrW4VXI
Порівняйте мультик із казкою. Чи впізнаються герої, текст, хронологія подій.
Я у світі
Тема: Спільне та відмінне у звичаях українського та інших народів
Розповідь про Різдво, Новий Рік,  Пасху, весільні традиції українців та інших народів. Робота з малюнками, книжками, відеорядом. Порівняння національних костюмів, їжі, традицій святкування.
https://www.youtube.com/watch?v=24FeJ3OLaKA
https://www.youtube.com/watch?v=MX5h5ONAV9A&t=33s
Предметно практичне навчання
Тема: З’єднання деталей залежно від виду конструювання
Продовжити роботу над паперовим конструктором «Спанч Боб». Скріпити вирізані та підготовлені деталі за допомогою клею (Кирило сам має вибрати чим скріплювати деталі, на столі мають стояти клей, пластилін, голка з ниткою)



Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла Вікторівна
керівник гуртка
0509332817

1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1 розспівування та вправи для розвитку голосу.
 2.Пісня «Взлетай на крыльях таланта» О. Ольханського –відпрацьовувати всю пісню  з мінусовкою-https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
4.Нова пісня – «Этот день победы»-вивчити 2 куплет https://www.youtube.com/watch?v=QA9Spow85xk
5.Нова пісня –«9  мая» - вивчити 2 куплет





Немає коментарів:

Дописати коментар