Завдання на 28 квітня 2020 рік
1 клас
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Я досліджую світ
Тема: «Хто, що робить»
Зошит с.41 – розгадати ребус, написати професії
людей, яких пізнали на малюнку.
Українська мова
Тема: «Цікаве життя. Звуки [ц], [ц’]. Буква Ц, ц»
Буквар с.26-27 – виразно читати.
Математика
Тема: «Додаємо і віднімаємо числа»
Побудова відрізків задачі довжини. Підручник
с.127, №2 – усно, №3,4 – письмово, №5 – накреслити відрізок.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Я досліджую світ
Тема. Турбуйся про здоров'я.
Стр.112 читати, намалювати свої корисні звички.
Читання
Тема.
Українська народна казка «Як квітень до Березня в гості їздив…».
Стр. 124-125 прочитати, визначити дійових осіб,
переказати за поданим планом.
Математика
Тема. Вивчаємо кратне порівняння.
Стр. 131 порівняти рішення задач і№2, №3 - порівняти числа, №4
- розв'язати задачі усно
Українська мова
Тема. Порівняння текстів – розповідей і текстів –
описів.
Стр. 102 прочитати тексти Впр. 259, порівняти,
зробити висновок; Впр. 261 скласти й
записати текст – опис за поданими словосполученнями
Виконані завдання сфотографувати або зняти на відео та
вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Математика
Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач.
С.149, №986(3шт.), №988
Українська мова
Закріплення вивченого про часові форми дієслова.
С.152, вправа 362
Літературне читання
Д. Чередниченко. 153-156, переказ
Трудове навчання
Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми (
транспортних засобів, будинків, роботів тощо).
Консультації та перевірка –у вайбері.
4 клас
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне
читання.
В.
Нестайко. Шурка і Шурко. Переказувати, Скласти план.
Математика.
Тема.
Ділення трицифрового числа на двоцифрове.
Уважно
розглянути с. 157, № 1002, 1003 – письмово.
Українська
мова.
Тема.
Повторення. Впр. 371.
Роботи
надсилати у Класрум, консультації у Вайбері та по телефону.
Українська мова
Падій
Любов
Василівна
|
заступник директора з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
Тема. Розвиток мовлення. Ділові папери. Оформлення
конверта (або адреси на поштовій листівці)
Д/з. Розглянути зразок оформлення адреси на конверті
(сторінка 179 підручника). Уявіть, що вам потрібно надіслати лист комусь із
рідних чи знайомих. Накресліть уявний конверт
і напишіть свою адресу та адресу
адресата. Скористайтеся поданим вище зразком (вправа 485, сторінка 179).
6
клас Тема. Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників
за значенням
Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках
190-191. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY. Виконати
письмово вправу 504 або 505 (на вибір).
5 клас (українська література)
Тема: "М.В.Грановський. "Сіроманець". Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи"
Прочитати уривок з повісті "Сіроманець" с.223-228 підручника, скласти план , намалювати ілюстрацію (за бажанням).
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
10 клас
Тема. РМ №34. Усний
твір-роздум на суспільно-політичну тему в публіцистичному стилі.
Тема. Дієприслівник.
Дієприслівники доконаного і недоконаного виду.
Д/з: повторити матеріал про дієприслівник на
с.255, переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SuSjPelcaG4 , виконати вправу 425(І), виконати
тести. Зв’язок через Classroom та Viber.
7 клас
Тема. Сполучник як
службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням
Д/з: с. 220 – 224 –
вивчити правила, перегляньте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aT25xvgGXmw , виконайте письмово вправи 490,
497. Зв’язок через Classroom та Viber.
11 клас
Тема. Види, часи,
способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення
Тема. Перехідні і
неперехідні дієслова. Стан дієслова.
Д/з: переглянути відеоролик «Дієслово. Онлайн-курс з
підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"» https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0 , виконати письмово завдання 5 на
с.233 (списати, розставити розділові знаки, визначити вид, час, спосіб
дієслів), виконати тестове завдання. Зв’язок через Classroom та Viber.
8 клас
Тема. РМ №22 Аналіз
письмового твору
Д/з: повторити
матеріал §32,33, виконати вправи 320 (І,ІІ), 343 (І) . Зв’язок через Classroom
та Viber.
Історія
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
6 клас
Тема: «Падіння Західної Римської імперії»
Опрацювати §52 письмово, читати, переказувати, словникова робота. Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас
Тема: «Практичне заняття. Особливості державного
устрою США»
Опрацювати §26, практична робота с.223 письмово виконати. Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас
Тема: «Практична робота. Праведники народів
світ; подвиг в ім’я людяності»
Підготувати письмові повідомлення
Опрацювати §32 п.3-5, складний план. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
11 клас
Тема: «Відновлення владної вертикалі в ході
президентських і парламентських виборів 2014р.»
Опрацювати §36, складний план. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Фізика
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас (математика) Розв’язування
задач на відсотки. Повторити теми «Відсотки. Знаходження відсотка від числа.
Знаходження числа за його відсотком», розглянути приклади розв’язання в
підручнику с. 212, 216, 217. Розв’язати: № 1192, 1195. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
7 клас – Прості механізми. Момент сили. Важіль. Умови
рівноваги важеля. Опрацювати § 34,35, виписати до зошита визначення що таке
важіль, плече сили, умову рівноваги важеля або правило моментів, момент сили,
формулу, одиниці вимірювання в СІ, правило моментів, що таке блок, що нерухомий
блок не дає виграшу в силі, а рухомий дає виграш в 2 рази. Переглянути
презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-prosti-mehanizmi-do-uroku-prosti-mehanizmi-moment-sili-vazil-umovi-rivnovagi-vazela-166552.html Переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=zrcZJf2jQqU, https://www.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E Розглянути
приклади розв’язання задач в підручнику с.224, с.231. Розв’язати задачу. Задача
викладена в файлі на Classroom.
Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас – Види самостійних газових розрядів. Безпека людини
під час роботи з електричними приладами й пристроями. Опрацювати § 40, виписати
до зошита види газових розрядів, умови їх виникнення, розглянути і запам’ятати
правила, яких слід дотримуватися під час блискавки. Переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ovVQBrDo6HU Підготувати
повідомлення з теми (на вибір): «Критичне значення сили струму», «Електрика в
побуті: елементарні правила безпеки», «Цілюща дія струму». Або скласти колаж
«Техніка безпеки в нашому житті», де представити окремі пункти правил техніки
безпеки під час роботи з електроприладами (правила додаються в файлі),
використовуючи старі журнали або рекламні проспекти побутової техніки, аркуш
паперу формату А3 (півватмана), ножиці, фломастери. Надати фото виконаних робіт
до Classroom.
9 клас – Лабораторна робота №7 «Вивчення закону збереження
механічної енергії». Виконати лабораторну роботу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yiuFZIit6Yo та інструкцією
в підручнику с.241-242, з підручника в зошитах записати тему, мету роботи, обладнання, накреслити таблицю,
виконати обчислення (дані брати з відео) під таблицею, зробити висновок. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити теми
«Атомне ядро. Ядерні сили та їх особливості. Радіоактивність. Закон
радіоактивного розпаду. Ядерні реакції», розглянути приклади розв’язання задач
в підручнику с.188, 194, 198, попередньо розв’язані задачі. Розв’язати задачі.
Текст задач викладено в файлі на Classroom. Надати фото
виконаних робіт до Classroom.
Географія
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
6 клас
Тема: Природні зони Землі, їх особливості
Опрацюйте параграф 58, знайдіть в атласах всі природні зони.
Відмітьте в контурній карті природні зони Північної півкулі Землі
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
9 клас
Тема: Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО
Прочитайте параграф 42 та перегляньте інтерактивну карту за посиланням https://whc.unesco.org/en/list/
Дайте письмові відповіді на такі запитання:
1. В якому регіоні найбільше пам’яток ЮНЕСКО, чому саме там?
2. Чи існують негативні наслідки для країн, що приймають велику кількість туристів? Які це наслідки?
3. Дайте короткий опис одного з туристичних регіонів світу (які країни там найбільше відвідують, чим приваблює цей регіон, кілька прикладів відомих туристичних об’єктів, які плюси та мінуси від туризму для цього туристичного регіона)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
10 клас
Особливості економіки країн Африки. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Африки. Особливості їх участі у міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Африки
Прочитайте параграф 41 та дайте відповідь на запитання №7, стр 234 «Оцінка економічного розвитку субрегіонів Африки» на основі аналізу таблиці 42 зі сторінки 233.
визначте спільні та відмінні риси субрегіонів, поясніть, чому у них саме такі спеціалізації на міжнародному ринку. Який з цих субрегіонів найбідніший, а який найбагатший. Що на це вплинуло
Тема: Природні зони Землі, їх особливості
Опрацюйте параграф 58, знайдіть в атласах всі природні зони.
Відмітьте в контурній карті природні зони Північної півкулі Землі
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
9 клас
Тема: Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО
Прочитайте параграф 42 та перегляньте інтерактивну карту за посиланням https://whc.unesco.org/en/list/
Дайте письмові відповіді на такі запитання:
1. В якому регіоні найбільше пам’яток ЮНЕСКО, чому саме там?
2. Чи існують негативні наслідки для країн, що приймають велику кількість туристів? Які це наслідки?
3. Дайте короткий опис одного з туристичних регіонів світу (які країни там найбільше відвідують, чим приваблює цей регіон, кілька прикладів відомих туристичних об’єктів, які плюси та мінуси від туризму для цього туристичного регіона)
Фото виконаних робіт надіслати до Google Classroom або Viber
10 клас
Особливості економіки країн Африки. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Африки. Особливості їх участі у міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Африки
Прочитайте параграф 41 та дайте відповідь на запитання №7, стр 234 «Оцінка економічного розвитку субрегіонів Африки» на основі аналізу таблиці 42 зі сторінки 233.
визначте спільні та відмінні риси субрегіонів, поясніть, чому у них саме такі спеціалізації на міжнародному ринку. Який з цих субрегіонів найбідніший, а який найбагатший. Що на це вплинуло
Російська мова
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
5 класс. Простое и сложное предложения. С. 260 - прочитать правило, посмотреть видео. Упр. 286, орфографическая
разминка. Пройти тест. Фото работы с выполненным заданием прикрепить на сайте
Google Classroom
8 класс. Обособленные обстоятельства. Обособление обстоятельств, которые
выражены деепричастием и деепричастным оборотом. С. 215-216, 220 -
прочитать правила, посмотреть видео. Упр. 251, 266 (выписать по одному предложению
к каждой группе). Пройти тест. Фото выполненного задания прикрепить на сайте Google Classroom
7 класс. Употребление
союзов в простом и сложном предложениях. Просмотреть видео. С. 284 - прочитать материал
рубрики "Возьми на заметку". Упр. 351. Пройти тест. Фото выполненного
задания прикрепить на сайте Google Classroom
Зарубіжна література
6 клас. Моральні цінності у
творах Ліндґрен. С.
224, рубрика "Творче завдання" питання 1. Записати в зошиті 2-3 казки
і пояснити, чому Като перетворював дітей саме на людей із кам’яними серцями.
Пройти тест. Фото виконаної роботи прикріпити
на сайті Google Classroom.
Основи здоров’я, мистецтво
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
9 клас
Тема: Національна Безпека України
Опрацювати пар. 28 та законспектувати основні сфери національної безпеки
України. Надіслати у Classroom. Завдання 1,6,9 на стор. 140 надіслати усні
відповіді мені на вайбер.
10
клас (мистецтво)
Тема:Значення ісламу-панівної релігії в
країнах Близького Сходу
Перегляд та ознайомлення
Найголовніший храм мусульманського
світу -Кааба у Мецці. Блакитна мечеть у стамбулі
Перегляд
Завдання: Мистецький проект «Культові і
світські споруди Арабського Сходу: погляд ззовні і всередині»
Англійська мова
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми
роботи
|
1
|
Я можу стрибати
|
Впр.1. стор.92
|
Аудіосупровід до
підручника 1 класу Smiling Sam Unit 8 lesson 1- аудіо/відео
вайбер
|
4
|
В аеропорту
|
Впр.3 стор. 150
|
Читати-
аудіо/відео вайбер , нові слова в словник виписати- фото Classroom
|
5
|
Різдво в Україні
|
Впр.2, стор.177
|
Читати лист- аудіо/відео вайбер, переклад- фото Classroom
|
11
|
Семестровий
контроль аудіювання
|
Виконати тест по
тексту “Ukraine”
|
Тест « На урок»
|
Історія України
|
|||
7
|
Сільське господарство, ремесло і торгівля. Міста.
Магдебурзьке право
|
Пар. 25-26, п.
2-4
|
«Домашнє
завдання» (1,2,3,5)стор.187 письмово відповісти на пункти тезами - фото classroom
|
Математика
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас
Тема. Координатна площина. Розв’язування вправ.
1.Повторити пар.30-35.
2.Розв’язати №1582(1).
3.Надіслати фото.
7 клас
геометрія
Тема. Ознаки рівності трикутників. Повторення.
1.Повторити п.9, 17, 18.
2.Розв’язати №681, №683.
3.Надіслати фото.
8 клас
геометрія
Тема. Подібність трикутників. Повторення.
1.Повторити ознаки подібності прямокутних трикутників.
2.Розв’язати №829, №833.
3.Надіслати фото.
9 клас
геометрія
Тема. Декартові координати та вектори на площині.
Повторення.
1.Повторити пар.3.
2.Розв’язати №21.35, ТЗ ДПА (9-12 з рисунками і
розв’язанням).
3.Надіслати фото.
Хімія
Герасимова
Валентина Володимирівна
|
учитель біології, хімії
|
0509162893
|
gerasimovavalentina57@gmail.com
|
11 клас Роль хімії у
розв’язанні сировинної проблеми . Опрацювати параграф38 (І частину), Виконайте
завдання 2 на сторінці 199.
10 клас Полімери. Реакції
полімеризації та поліконденсації. Опрацювати параграф 29, виконати тести на
сторінці 162.
8 клас Розрахункові
задачі за хімічними рівняннями маси, об’єму кількості речовини реагентів та
продуктів реакції . Розв’язати задачі в Classroom.
7 клас Взаємодія води з
оксидами. Завдання 207, 208 на сторінці 166.
Музичне мистецтво
Горбачова
Олена Анатоліївна
|
Учитель
музичного
мистецтва
|
0502917761
|
elena3180elena@gmail.com
|
1 клас
Тема Улюблені мультфільми
Послухайте уривки з пісень і пригадайте, в яких
мультфільмах вони звучать і хто їх виконує: пісні "Антошка", "
Чунга-Чанга", пісеньки Єнота, Трубадура, крокодила Гени, Вінні Пуха.
Заспівайте пісню "Веселий музикант" (інтернет-підтримка interactive.ranok.com.ua)
2
клас
Тема Театральна атмосфера
Театральне мистецтво захоплює дорослих і дітей.
Для створення тематичної атмосфери виготовляють копії справжніх речей -
бутафорію. Відчуйте себе акторами оперного театру та заспівайте пісню Алли
Мігай "Мультики" (інтернет-підтримка на сайті interactive.ranok.com.ua).
5
клас
Тема Перевіряємо свої досягнення
С.150, відповісти письмово у зошиті на запитання
1,2,5,6,7.
Якщо виникнуть запитання, дзвоніть за номером.
Чекаю фото з відповідями.
Фізична культура
Деордиця
Миколай
Анатолійович
|
учитель
фізичного виховання
|
0508223616
|
ziskl66@gmail.com
|
7 клас
Тема: «Стрибок у висоту»
Ознайомитися з загальною характеристикою стрибка у
висоту
8 клас
Тема: «Стрибок у висоту з розбігу способом
«переступання»»
Переглянути відео по основним технікам стрибка у
висоту з розбігу.
9 клас
Тема: «Стрибок у висоту»
Переглянути відео по основним технікам стрибка у
висоту з розбігу.
Інформатика
Камишан
Кирило
Борисович
|
учитель інформатики
|
0502758865
|
kirillkamyshan@gmail.com
|
Усі завдання для кожного класу
викладені на платформі Classroom. За
консультацією телефонувати або писати на електронну пошту. Виконанні завдання
на перевірку відправляти у Classroom.
Індивідуальне
навчання
2 клас
Бараусова Олександра
Математика
Тема. Час. Одиниці часу. Дні тижня.
С.150 усно опрацювати № 1, порівняти іменовані числа№3, усно розв'язати приклади
№7, повторити назви тижнів.
Виконані завдання сфотографувати або зняти відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
Литвинов Сергій
Математика
Тема: «Знайомство з монетою 25 копійок, 50 копійок, 1
грн. Паперові гроші: 1 грн. Розмір і заміна»
Показати, що 1 грн=25 коп+25 коп+25коп+25 коп
1 грн=50коп+50коп
50 коп=25коп+25коп
1 грн=10коп+…+ (10 разів)
Українська мова
Тема: «Складання поздоровлення (письмово) товарищу,
рідним. Закріплення естетичних навичок мовлення»
Скласти поздоровлення бабусі з 1 травня. Звернути увагу на оформлення:
привітання, побажання, підпис. Показати, як на письмі оформлюється звернення.
За бажанням намалювати листівку.
Виконанні завдання надіслати на вайбер.
3 клас
Карасьов Андрій
Українська мова
Складання поздоровлення товаришам, рідним. Закріплення
естетичних навичок мовлення.
Трудове навчання
Підготовка та пророщування насіння(огірок, кавун,
диня).
Консультації та перевірка –у вайбері.
4 клас
Щербіна Владислав
Українська
мова.
Тема.
Переказ тексту.
С.
9, впр. 17 – читати, переказувати.
Математика.
Тема.
Множення 3 на 5, 6, 7. Види трикутників.
С.
21, № 117, 118 –усно, № 121 – письмово.
Трудове
навчання.
Тема.
Догляд за кімнатними рослинами.
Доглядати
за кімнатними рослинами.
Консультації
по телефону.
6 клас
Соболєва Владлена
Математика
Тема: Види трикутників за кутами.
Побудова.
Завдання надіслані у Viber
Основи здоров‘я
Тема: Довкілля
Правила поведінки у лісі
Перегляд відео:Уроки обережності тітоньки Сови
Трудове навчання
Тема. Правила безпечної роботи з
інвентарем(закріплення)
9 клас
Прищепа Кирило
Адаптивна фізична культура
Тема: Кидання малого м’яча з різних положень. Елементи волейболу, баскетболу
Провести гімнастику, кілька вправ на розвиток дрібної моторики. Вправи з малим м’ячом – кидання вгору, вбік, прямо, ловіння його. Вправи з великим м’ячом – набивання, кидання його в ціль (відро та гімнастичний обруч)
Соціально – побутове орієнтування
Тема: Відтворення життєвих ситуацій під час дорожнього руху
Повторити правила дорожньо – транспортного руху з минулого уроку. Розіграти кілька ситуацій, що виникають на дорозі, із мультика «Безпека на дорозі» за допомогою іграшок
Елементарні математичні уявлення
Тема: Визначення початку дії за кількістю минулих років
Повторення років, як вони утворюються. Складання дат із арифметичних кубиків. Визначити рік свого народження за допомогою віднімання (використовуючи арифметичні палички та кубики з цифрами).
Адаптивна фізична культура
Тема: Кидання малого м’яча з різних положень. Елементи волейболу, баскетболу
Провести гімнастику, кілька вправ на розвиток дрібної моторики. Вправи з малим м’ячом – кидання вгору, вбік, прямо, ловіння його. Вправи з великим м’ячом – набивання, кидання його в ціль (відро та гімнастичний обруч)
Соціально – побутове орієнтування
Тема: Відтворення життєвих ситуацій під час дорожнього руху
Повторити правила дорожньо – транспортного руху з минулого уроку. Розіграти кілька ситуацій, що виникають на дорозі, із мультика «Безпека на дорозі» за допомогою іграшок
Елементарні математичні уявлення
Тема: Визначення початку дії за кількістю минулих років
Повторення років, як вони утворюються. Складання дат із арифметичних кубиків. Визначити рік свого народження за допомогою віднімання (використовуючи арифметичні палички та кубики з цифрами).
Робота гуртків
Гурток вокальна майстерня
Клименко-Сочинська Алла
Вікторівна
|
керівник гуртка
|
0509332817
|
1. https://www.raspevki.ru/kopiya-vaccai-soprano-tenor-lesson4 1 розспівування та
вправи для розвитку голосу.
2.Пісня «Взлетай на
крыльях таланта» О. Ольханського –відпрацьовувати всю пісню ,спочатку з
плюсовкою,потім з мінусовкою-https://olhanskiy.ru/songs/vzletai.html
3. Пісня «Мрія моя» Віра
Боднарук –вивчити 1 куплет
Гутрок «Футбол»
Помазан Анатолій Васильович
|
керівник гуртка
|
0504222787
|
Перегляд футбольгих матчів Української
премьер-ліги.
Гурток «Умілі ручки»
Омельченко Ольга Сергіївна
|
керівник гуртка
|
0990755563
|
malen89kaya@gmail.com
|
Тема: «Виготовлення картинки
«Ромашка»»
Для виготовлення картинки
понадобляться кольоровий папір, ножиці, клей ПВА. Дотримуйтесь техніки безпеки під час роботи з ножицями.
Можна виконати картинку за зразком https://www.youtube.com/watch?v=fXEnEZuR42M . Готові роботи надсилайте на вайбер, за консультацією
дзвоніть на телефон.
Немає коментарів:
Дописати коментар