Завдання на 21 квітня 2020 року
1 клас
|
Комарова
Валентина Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0956766377
|
komarovavv@ukr.net
|
Математика
Тема: «Додаємо в віднімаємо числа на основі
нумерації. Творча робота над задачею»
Підручник с. 123, письмово №5, №1,3,4 – усно.
Українська мова
Тема: «Дзюрчить веселе джерельце. Звуки [дз],[дз']. Буквосполучення ДЗ,ДЗ'. Розвиток звукових
умінь»
Буквар с. 24 читати, буквосполучення, слова, текст
«Струмок». Скласти речення за малюнком.
Я досліджую світ
Тема: «Твоя країна - Україна»
Підручник с.62-63. Прочитати і обговорити «Дивовижні
імена». Зошит с.35 розфарбувати значки за зразком. У вільний час (за бажанням)
зробити «Серденько» за зразком у зошиті.
Телефонувати за консультацією на номер або у Viber, виконанні завдання присилати
на Viber.
2 клас
|
Вєнгріна
Ірина
Федорівна
|
Зас.дир.з ВР,
учитель початкових класів
|
0667790630
|
irinavengrina759@gmail.com
|
Я досліджую світ
Тема. Людина і її тіло.
Стр. 108 - 109 читати, дати відповіді на запитання.
Математика
Тема. Розв'язуємо задачі на різницеве порівняння.
Стр.
125 Розв'язати зручним способом № 2
усно, розв'язати задачі № 3
Українська мова
Тема. Заголовок тексту.
Прочитати
текст Впр. 249, дати відповіді на запитання, списати діалог
з Впр. 250
Читання
Тема. Г.Бойко «Ділові розмови».
Стр. 121 читати, дати відповіді на запитання, заповнити
схему.
Виконані
завдання сфотографувати або зняти на відео та вислати в групу
«2 клас» у вайбері.
3 клас
|
Новомлинцева
Валентина Дмитрівна
|
учитель початкових класів
|
0954247751
|
novomlintcevavd@gmail.com
|
Математика
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. С. 145, №954, №955.
Українська мова
Дієслова
– синоніми. С. 147, вправа 350.
Літературне читання
Читаємо
і порівнюємо твори різних жанрів. Г.
Демченко « Лелеки».
Трудове навчання
Виготовлення
та оздоблення виробів об’ємної форми (транспортних засобів,
будинків, роботів тощо).
Виконанні завдання присилати на Viber.
4 клас
|
Оболенцева
Лідія Володимирівна
|
учитель початкових класів
|
0992041630
|
lidagzna@gmail.com
|
Літературне
читання.
Тема. А.
Костецький. Спішу додому.
с. 158, виразно читати, відповісти
на питання 1, 2, 3 – письмово.
Математика.
Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові.
С. 153 – ознайомитися,
№ 970, № 972 – письмово. Дивись ролики - пояснення у Вайбері, в групі.
Українська мова.
Тема. Прислівник.
Виконати усно: впр. 366; письмово: впр. 344.
Виконані
завдання викласти у Класрум, питання задавайте у Вайбері, або по телефону.
Українська мова
|
Падій
Любов
Василівна
|
заст.дир. з НВР,учитель української мови та літератури
|
0509994837
|
padiylv2@gmail.com
|
5 клас
Тема. Контрольна
робота з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова. Складне
речення»
Д/з. Виконати тестове завдання
1. Однорідні члени речення – це:
а) члени речення, що становлять його граматичну основу;
б) усі члени речення, крім головних;
в) члени речення, які відповідають на одне й те питання та відносяться до одного й того самого члена речення;
г) слова, що називають того, до кого звертаються.
2. Позначте речення з однорідними членами:
а) По дорозі торохтить зима на возі. (Т.Коломієць);
б) Стали білі всі доріжки вулиці дахи сади. (Н.Мудрик);
в) Умостився Морозенко на столітнім дубі. (В.Скомаровський);
г) Сніговик Морквяний ніс вгору віника підніс. (О.Сенатович).
3.Позначте речення, в якому однорідні члени з’єднуються між собою інтонацією переліку:
а) Стерня не завжди золота, але колюча для всіх і завжди. (В.Слапчук);
б) Маки там не цвітуть, а горять. (В.Василашко);
в) Свіжа зелень розгойдалась, розгулялась, поплила (М.Рильський);
г) Не тіло, а душа є людиною. (Г.Сковорода).
4. Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками і, й, та (у значенні і), завжди ставиться:
а) кома;
б) тире;
в) двокрапка;
г) кома і тире.
5. Позначте речення, у якому між однорідними членами потрібно поставити кому:
а) Працею людина сильна і красива. (Олесь Гончар);
б) З добра й любові приходить щастя. ( А.Мойсеєнко);
в) Шукаю вже не щастя а поради. (В.Грінчак);
г) Ми маємо право на сум і любов. (В.Симоненко).
6. У реченні Україна дала світові великих поетів: Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесю Українку узагальнювальне слово є:
а) підметом;
б) означенням;
в) додатком;
г) обставиною.
7. Після узагальнювального слова, що стоїть перед однорідними членами, ставиться:
а) кома;
б) двокрапка;
в) крапка з комою;
г) тире.
8. Позначте речення, у якому узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів речення:
а) Пісні приказки прислів’я все те вражало надзвичайним багатством жарту гумору практичного розуму. (І. Нечуй-Левицький);
б) У слові є все злагода спокій усталеність надія. (П.Загребельний):
в) Звучать улюблені слова Держава Тризуб Булава! (Яр Славутич);
г) На почесному місці сиділи вчителі Феофіл Григорович Степан Тарасович Олена Михайлівна (Ю.Яновський).
9. Звертання на письмі виділяються:
а) лапками;
б)комою або знаком оклику чи знаком питання залежно від інтонації;
в) тире;
г) завжди тільки знаком оклику.
10. Позначте речення зі звертанням:
а) А на чому ми спинились дорогий ти мій козаче? (О.Омельченко);
б) На горбочку мак в шапці як козак. (Г.Черінь);
в) Місяць козацьке сонце. (Нар. тв.);
г) Коли стелиться доріжка козакові не до ліжка. (Нар. тв.).
11. Позначте речення зі вставним словом:
а) Усе навколо казкою здається. (Б.Остапенко);
б) То як вам земляки живеться? (В.Дворецька);
в) Крізь ці кущі здається ніхто не пробереться. (Н.Забіла);
г) Будьте з рідними ніжні й ласкаві. (М.Луків).
12. Звертання і вставні слова у реченні:
а) є головними членами речення;
б) є другорядними членами речення;
в) не є членами речення;
г) можуть бути і головними, і другорядними членами речення.
а) члени речення, що становлять його граматичну основу;
б) усі члени речення, крім головних;
в) члени речення, які відповідають на одне й те питання та відносяться до одного й того самого члена речення;
г) слова, що називають того, до кого звертаються.
2. Позначте речення з однорідними членами:
а) По дорозі торохтить зима на возі. (Т.Коломієць);
б) Стали білі всі доріжки вулиці дахи сади. (Н.Мудрик);
в) Умостився Морозенко на столітнім дубі. (В.Скомаровський);
г) Сніговик Морквяний ніс вгору віника підніс. (О.Сенатович).
3.Позначте речення, в якому однорідні члени з’єднуються між собою інтонацією переліку:
а) Стерня не завжди золота, але колюча для всіх і завжди. (В.Слапчук);
б) Маки там не цвітуть, а горять. (В.Василашко);
в) Свіжа зелень розгойдалась, розгулялась, поплила (М.Рильський);
г) Не тіло, а душа є людиною. (Г.Сковорода).
4. Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками і, й, та (у значенні і), завжди ставиться:
а) кома;
б) тире;
в) двокрапка;
г) кома і тире.
5. Позначте речення, у якому між однорідними членами потрібно поставити кому:
а) Працею людина сильна і красива. (Олесь Гончар);
б) З добра й любові приходить щастя. ( А.Мойсеєнко);
в) Шукаю вже не щастя а поради. (В.Грінчак);
г) Ми маємо право на сум і любов. (В.Симоненко).
6. У реченні Україна дала світові великих поетів: Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесю Українку узагальнювальне слово є:
а) підметом;
б) означенням;
в) додатком;
г) обставиною.
7. Після узагальнювального слова, що стоїть перед однорідними членами, ставиться:
а) кома;
б) двокрапка;
в) крапка з комою;
г) тире.
8. Позначте речення, у якому узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів речення:
а) Пісні приказки прислів’я все те вражало надзвичайним багатством жарту гумору практичного розуму. (І. Нечуй-Левицький);
б) У слові є все злагода спокій усталеність надія. (П.Загребельний):
в) Звучать улюблені слова Держава Тризуб Булава! (Яр Славутич);
г) На почесному місці сиділи вчителі Феофіл Григорович Степан Тарасович Олена Михайлівна (Ю.Яновський).
9. Звертання на письмі виділяються:
а) лапками;
б)комою або знаком оклику чи знаком питання залежно від інтонації;
в) тире;
г) завжди тільки знаком оклику.
10. Позначте речення зі звертанням:
а) А на чому ми спинились дорогий ти мій козаче? (О.Омельченко);
б) На горбочку мак в шапці як козак. (Г.Черінь);
в) Місяць козацьке сонце. (Нар. тв.);
г) Коли стелиться доріжка козакові не до ліжка. (Нар. тв.).
11. Позначте речення зі вставним словом:
а) Усе навколо казкою здається. (Б.Остапенко);
б) То як вам земляки живеться? (В.Дворецька);
в) Крізь ці кущі здається ніхто не пробереться. (Н.Забіла);
г) Будьте з рідними ніжні й ласкаві. (М.Луків).
12. Звертання і вставні слова у реченні:
а) є головними членами речення;
б) є другорядними членами речення;
в) не є членами речення;
г) можуть бути і головними, і другорядними членами речення.
6 клас
Тема. Узгодження
числівників з іменниками
Д/з. Параграф 57, опрацювати теоретичний матеріал. Виконати письмово вправу 487 або 490 (на вибір).
5 клас (українська література)
Тема. Григір Тютюнник.
Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього
світу людини
Д/з. Прочитати біографію Григора Тютюнника
(сторінка 215), навчитися виразно читати оповідання «Дивак», переказувати прочитане, намалювати ілюстрації
до оповідання (за бажанням).
|
Олійник
Людмила
Іванівна
|
учитель української мови та літератури
|
0506757614
|
lyudmilazeta1@gmail.com
|
10 клас
Тема. РМ №32. Доповідь у науковому стилі (виступ)
Тема. Дієприкметник. Дієслівні та прикметникові
характеристики дієприкметників. Активні та пасивні дієприкметники, їх
відмінювання.
Д/з: с. 252 – 254 –
повторити теоретичний матеріал про дієприкметник, переглянути відеоролик за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=tFnLhMq-Q0Y
,виконати письмово вправу 421, списати речення, подані в документі та визначити
вид, час, стан,
рід, число, відмінок
дієприкметників. Зв’язок через Classroom та Viber
7 клас
Тема. Прийменник як службова частина мови. Прийменник як
засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими
відмінками іменника
Д/з: с. 209 – вивчити
правила, с. 211 – повторити зв’язок прийменників із непрямими відмінками
іменників, займенників та числівників, вправи 462,463. Зв’язок через Classroom
та Viber
11 клас
Тема. Розряди числівників за значенням, їх характеристика.
Паралельне використання відмінкових форм числа.
Тема. Відмінювання займенників. Явище прономіналізації.
Правопис займенників.
Д/з: переглянути
відеоролик «Числівник. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з
української мови"» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k
, провідміняти числівники 653, 2147, 298.
За зошитом з правилами
повторити матеріал про займенник, розряди займенників, відмінювання. Виконати
вправу, додану в Classroom. Зв’язок через Classroom та Viber
8 клас
Тема. РМ №21. Письмовий
твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і
вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)
Д/з: вправа 433 –
розглянути ілюстрації, с. 203 – опрацювати пам’ятки «Схема опису будівлі» та
«Схема опису пам’ятника»; користуючись пам’ятками, складіть і напишіть
твір-опис пам’ятки історії або культури за ілюстраціями вправи 433 або самостійної
обраної пам’ятки. Пам’ятайте, що твір-опис повинен бути в художньому
стилі. Як зразок, можете прочитати текст
вправ 432, 436, але там стилі мовлення інші. Зв’язок через Classroom та Viber.
Історія
|
Толстікова
Олена Володимирівна
|
Директор,
учитель історії
|
0508014711
|
elenatolstikova801@gmail.com
|
6 клас
Тема: «Римська імперія в ІІІ – на початку ІV ст.»
Опрацювати §51, виписати дати, слова в словник, скласти портрет імператора
Костянтина, питання (в жовтих квадратах)
письмово с.207-209. Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
10 клас
Тема: «Воєнні дії в другій половині 1942-1943 рр.»
Опрацювати §30 складний план, письмово відповіді на питання с.145. Надати
фото виконаних робіт до Classroom.
11 клас
Тема: «Держави Азії, Африки та Латинської Америки
наприкінці ХХ ст. – на початку ХХІст.». Виконати тестові завдання розміщенні на
платформі Classroom.
Математика
|
Корнієнко
Лариса Олександрівна
|
учитель трудового навчання
|
0953988789
|
kornienko_larisa@gmail.com
|
5 клас – Знаходження числа за його відсотком. Опрацювати
§ 33 п.2, виписати до зошита правило знаходження числа за його відсотком,
розглянути приклад розв’язання в підручнику с.217. Переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5UQvR2nMTOU Розвязати:
№1181, №1182. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
Фізика
7 клас – Закон збереження й
перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.
Опрацювати § 33, виписати до зошита
означення закону збереження й перетворення енергії с.214, розглянути приклади
перетворення потенціальної енергії на кінетичну і навпаки, виписати закон
збереження і перетворення механічної енергії, формулу с.216 і що відбувається з
енергією, якщо в системі існують сили тертя. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BNxb7w3IqQ8
Розглянути приклади розв’язання задач в підручнику с.217,218. Розв’язати вправа 33 (3). Надати фото виконаних робіт до Classroom.
8 клас – Закон Фарадея для електролізу.
Застосування електролізу. Опрацювати §38, виписати до зошита що таке
рафінування, гальваностегія, гальванопластика, розглянути приклад розв’язання
задачі с.206. Повторити § 37, розглянути приклад розв’язання задачі с.202,
врахувати коментарі до попередньо виконаних завдань в Classroom. Переглянути презентацію за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zastosuvannya-elektrolizu-u-promislovosti-y-tehnici-23045.html Розв’язати:
вправа 37 завдання 5 с.203, вправа 38 завдання 1, використовувати таблицю в
додатку підручника. Надати фото виконаних робіт до Classroom.
9 клас –
Розв’язування задач. Повторити теми «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження
імпульсу. Реактивний рух. Застосування законів збереження енергії й імпульсу в
механічних явищах», розглянути приклади розв’язування задач в підручнику с.229,
237-239, попередньо розв’язані задачі в зошитах. Текст задач викладено в файлі
в Classroom. Виконати тестові
завдання на сайті НаУрок (посилання на Classroom). Фото
виконаних робіт надати до Classroom.
11 клас – Атомне
ядро. Ядерні сили та їх особливості. Радіоактивність. Закон радіоактивного
розпаду. Опрацювати § 39, 40, виписати
до зошита що таке енергія зв’язку ядра, питома енергія зв’язку, які атомні ядра
називають ізотопами, що являє собою радіоактивність, які є види радіоактивного
випромінювання, загальні рівняння α-розпаду(альфа-розпад),
β-розпаду(бета-розпад), що називають періодом піврозпаду радіоактивної
речовини, закон радіоактивного розпаду. Розглянути отримання й застосування
радіонуклідів. Переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/protonno-nejtronna-model-atomnogo-adra-aderni-sili-energia-zvazku-236380.html Зі слайдів 13 і
14 виписати до зошита формулу дефекта маси і перетворення одиниць
вимірювання. Відповісти на питання
(питання викладено в файлі на Classroom). Фото виконаних робіт надати до Classroom.
Географія
|
Нечитайло
Ірина
Анатоліївна
|
учитель
географії
|
0500423716
|
iranechitailo@gmail.com
|
6
клас
Тема: Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи
Прочитайте параграф 41. Після опрацювання тексту параграфу дайте письмові відповіді на запитання зі сторінки 223.
Фото виконаних завдань надати до Google Classroom
9 клас
Тема: Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні. Особливості природно – рекреаційних ресурсів. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні.
Опрацювати параграф 40, використовуючи інформацію з параграфа та додаткових джерел заповніть таблицю на сторінці 229.
Тема: Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи
Прочитайте параграф 41. Після опрацювання тексту параграфу дайте письмові відповіді на запитання зі сторінки 223.
Фото виконаних завдань надати до Google Classroom
9 клас
Тема: Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні. Особливості природно – рекреаційних ресурсів. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні.
Опрацювати параграф 40, використовуючи інформацію з параграфа та додаткових джерел заповніть таблицю на сторінці 229.
|
Назва району
|
Географічне положення
|
Найвідоміші природні об’єкти
|
Найвідоміші культурно – історичні об’єкти
|
Види туризму
|
|
Див. стр. 228, мал.3
|
На сх., пд, пн – зх, центральне положення тощо. Включає
у себе ….. області
|
Відомі парки, заповідники, гори, річка та її ландшафти
тощо (атлас за 8 клас, карта «Природно – заповідний фонд України», або карта
«Фізична карта України»)
|
Замки, палаци, Лавра, стародавні церкви, пам’ятники,
культурно – історичні ансамблі (наприклад архітектура центу м. Львов) тощо
(робота з додатковими джерелами інформації, а також стр 227)
|
Стр. 224
|
Виконані завдання надати до Google Classroom
10 клас
Тема: Населення Африки. Урбанізаційні процеси. Система розселення.
Опрацюйте параграф 40. Встановіть поточну кількість населення Африки за посиланням http://www.worldometers.info/world-population/#region . Пригадайте з курсу географії за 7 клас, які кліматичні пояси в Африці та як з ними пов’язані природні умови? Пригадайте, які природні зони характерні для Африки? Попрацюйте з картою «Фізична поверхня Африки». Дайте письмові відповіді на запитання зі сторінки 225 «Робота з картою»
Виконані завдання надати до Google Classroom
10 клас
Тема: Населення Африки. Урбанізаційні процеси. Система розселення.
Опрацюйте параграф 40. Встановіть поточну кількість населення Африки за посиланням http://www.worldometers.info/world-population/#region . Пригадайте з курсу географії за 7 клас, які кліматичні пояси в Африці та як з ними пов’язані природні умови? Пригадайте, які природні зони характерні для Африки? Попрацюйте з картою «Фізична поверхня Африки». Дайте письмові відповіді на запитання зі сторінки 225 «Робота з картою»
Виконані завдання надати до Google Classroom
Російська мова
|
Боряк
Галина
Анатоліївна
|
учитель російської мови та зару-біжнлї літератури
|
0502972260
|
linka1971@gmail.com
|
5 класс. Синтаксис.
Словосочетание и
предложение. Главное и
зависимое слово в словосочетании. С
253 - прочитать правило, просмотреть видео. Выполнить упр. 278 (І задание). Пройти тест. Фото работы с выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom
8 класс. Контрольная работа Диктант. Просмотреть видео, записать текст под
диктовку Листочки сохранить, чтоб потом
вложить в тетради для контрольных работ. Фото работы с
выполненным заданием прикрепить на сайте Google Classroom
7
класс. Контрольная работа. Изложение. Выполнить
изложение. Пошаговая инструкция дана в документе. Фото работы с выполненным
заданием прикрепить на сайте Google Classroom
Зарубіжна
література
6 клас.
Розвиток мовлення (усний твір) « Том і
Кліві: схожість і відмінності» Письмово
виконати завдання у прикріпленому документі. За бажанням скласти пам’ятку або
написати лист-пораду тому, хто опинився у надзвичайній ситуації. Фото роботи
прикріпити на сайті Google Classroom
Мистецтво
|
Голованова
Нонна
Резівна
|
учитель основ
здоров'я, правознавства, мистецтва, громадянської освіти
|
0993711324
|
nonna050489n@gmail.com
|
10 клас
Мистецтво індійського культурного регіону
Узагальнення теми
Тестові завдання надіслані в Classroom
Основи здоров‘я
9 клас
Безпека як потреба людини
Види і рівні загроз. Заходи безпеки
Опрацювати параг. 27
Відповісти письмово на питання стор.135
Розібрати ситуаційні завдання на стор. 135 та надіслати усну відповідь мені
на вайбер.
Англійська мова
|
Гуржий
Тамара
Іванівна
|
учитель англійської мови
|
0501037859
|
gurzhijt1@gmail.com
|
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид і форми роботи
|
|
4
|
На вокзалі
|
Впр.4, стор.148
Повторити прикметники
напрямку
|
Читати - аудіо/відео
Viber,
Відео YouTube
|
|
5
|
Свята в Британії
|
Впр.3 стор. 170
|
Відповісти на запитання
по тексту-фото Classroom
|
|
11
|
Семестровий
контроль читання.
З історії
Америки
|
Впр.5,
стор.144-145 ,
Впр.7. стор.
146
|
Відповісти на
запитання, підобрати синоніми - фото Classroom
|
|
Істрія України
|
|||
|
7
|
Суспільний
устрій та культура ханства. Суспільне, культурне життя на теренах України в
ХІV-XV ст.
|
Параграф 24 (
п.3) стор.174
Пар. 25 (п.1)
стор. 177-180
|
Виписати тези ,
Скласти план про
становище православної церкви- фото Classroom
|
Математика
|
Калмикова
Валентина Олександрівна
|
учитель математики
|
0955081200
|
valentinakalm36@gmail.com
|
6 клас
Тема. Графіки залежностей між величиними.
1.
Пар.34,
опрацювати,розглянкти задачу 1(стор.272).
2.
Розв. №1563, №1566.
3.
Відправити фото в classroom.
7 клас геометрія
Тема. Суміжні та вертикальні кути. Повторення.
1.
Повторити пар.2
(п.8-11) – ознаки рівності трикутників.
2.
Розв’язати №672.
3.
Відправити фото в classroom.
8 клас геометрія
Тема.
Чотирикутники. Властивості чотирикутників. Вписані та описані чотирикутники.
Повторення.
1.
Повторити пар.1
(п.1-9).
2.
Розв’язати №814, №815.
3.
Відправити фото в classroom.
9 клас геометрія
Тема.
Чотирикутники. Повторення.
1.
Повторити
«Чотирикутники».
2.
Розв’язати №21.6, №21.8.
3.
Тестові завдання
ДПА.
4.
Відправити фото в classroom.
Музичне
мистецтво
|
Горбачова
Олена Анатоліївна
|
Учитель
музичного
мистецтва
|
0502917761
|
elena3180elena@gmail.com
|
5 клас
Тема Діалог музики та живопису
С. 144-148 прочитати. Записати у зошит, як
ви зрозуміли, що таке "музикальний живопис".
Послухати Клод Дебюссі Симфонічна сюїта "
Море". Які картини виникають у вашій уяві під час слухання музики?
Порівняйте свої уявлення з творами живопису на с. 145 підручника.
Чекаю ваши фото з відповідями.
Немає коментарів:
Дописати коментар