Завдання на вівторок 07 квітня 2020
року
1 клас
Я досліджую світ
Тема: «Не будь жадібним»
Підручник с. 57. Дай
поради хлопчику, щоб він не був жадібним. Зошит с.25 – намалювати речі з
казки про золоту рибку, які отримала бабуся
(або які залишилися в неї)
Математика
Тема: «Записуємо числа другого
десятка.Розвязування задач»
Підручник с. 116
№1 – усно, ланцюжок порахувати
№ 5 – задача (згадати і порахувати,
скількі слів ви знаєте (англійською)
Українська мова
Тема: «Київ, Україна. Списування речень
з друкованого шрифту»
Опрацювання словникових слів
Пропис с.27
2 клас
Читання
Тема. Л.Костенко
«Вербові сережки».
Стр. 115 доповнити
закінчення рядків вірша, вивчити напам'ять.
Математика
Тема. Вивчаємо ділення на рівні частини.
Стр. 115 розв'язати задачі № 2 усно,
розв'язати задачу №3, знайти значення виразі
№ 4
Українська мова
Тема. Складання казки за початком і малюнками.
Стр.94 Скласти й записати продовження казки І.Мацко
«Загублена писанка».
3 клас
Математика
Ділення
двоцифрового числа на одноцифрове. Обчислення виразів із буквою.
№893,№895,
с.136,правило (опрацювать)
Українська мова
Контрольне
списування (за вправою 338)
Літературне читання
М.Трублаїні
«Омар»
Трудове навчання
Самообслуговування.
Культура харчування. Практична робота:сервірування столу до обіду.
4 клас
Літературне читання.
Тема. Г. К. Андерсен. «Гидке качення».
С. 148 - 150.
Виразно читати, відповідати на питання
( на 1, 2, 3 – письмово, на 5, 6, 7 – усно, в зошиті з
читання).
Математика.
Тема. Ділення чисел, закінчуються нулями.
С.145 – розглянути усно, а № 913, 914, 920 – письмово.
Українська мова.
Тема. Прислівник.
С. 167 – 169 – розглянути, усно, впр. 327 –
письмово.
Географія
7
клас
Тема: Зміни природи материка людиною. Найвідоміщі об'єкти, віднесені до світової природної спадщини ЮНЕСКО
пар. 55 читати. Дивитися (для закріплення матеріалу) відеоурок «Зміни природи материка людиною» https://youtu.be/7gqGj1NHFT8
Після опрацювання матеріалу дайте письмові відповіді на такі запитання:
1. Як ви думаєте, які стихійні явища характерні для нашої країни?
2. Яких змін зазнала природа материка через діяльність людини?
3. Який об'єкт природної спадщини ЮНЕСКО є в Україні?
9 клас
Перевірочна робота з теми "Транспорт"
Повторіть пройдений матеріал, виділіть головні моменти. Знайдіть на картах світу та України найбільші порти (морські, річкові), залізничні вузли, міста, в яких розташовані аеропорти – хаби. Пригадайте переваги та недоліки різних видів транспорту. Перейдіть за посиланням та дайте відповіді на запитання.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScbW2UUnmm3_y6jWBnqQuCnHw60ysb00TCWN6AkEnVcwZQpaw/viewform?usp=sf_link
Тема: Зміни природи материка людиною. Найвідоміщі об'єкти, віднесені до світової природної спадщини ЮНЕСКО
пар. 55 читати. Дивитися (для закріплення матеріалу) відеоурок «Зміни природи материка людиною» https://youtu.be/7gqGj1NHFT8
Після опрацювання матеріалу дайте письмові відповіді на такі запитання:
1. Як ви думаєте, які стихійні явища характерні для нашої країни?
2. Яких змін зазнала природа материка через діяльність людини?
3. Який об'єкт природної спадщини ЮНЕСКО є в Україні?
9 клас
Перевірочна робота з теми "Транспорт"
Повторіть пройдений матеріал, виділіть головні моменти. Знайдіть на картах світу та України найбільші порти (морські, річкові), залізничні вузли, міста, в яких розташовані аеропорти – хаби. Пригадайте переваги та недоліки різних видів транспорту. Перейдіть за посиланням та дайте відповіді на запитання.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScbW2UUnmm3_y6jWBnqQuCnHw60ysb00TCWN6AkEnVcwZQpaw/viewform?usp=sf_link
Образотворче
мистецтво
6 клас
Тема: Біблійна тема в мистецтві
Створення зображення янгола
Будь ласка, при виконанні роботи пам'ятайте проправила побудови та пропорції людського тіла! Згадайте, що є головною одиницею вимірювання при побудові голови? (око). А що беремо за основу при побудові тіла? (голову). Ми з вами все це писали та вчили, тож для вас це не має бути проблемою.
Перегляньте відеоурок для натхнення
https://youtu.be/HUkoc2QtZbw
Техніка виконання: фарби або графічні матеріали (на вибір)
6 клас
Тема: Біблійна тема в мистецтві
Створення зображення янгола
Будь ласка, при виконанні роботи пам'ятайте проправила побудови та пропорції людського тіла! Згадайте, що є головною одиницею вимірювання при побудові голови? (око). А що беремо за основу при побудові тіла? (голову). Ми з вами все це писали та вчили, тож для вас це не має бути проблемою.
Перегляньте відеоурок для натхнення
https://youtu.be/HUkoc2QtZbw
Техніка виконання: фарби або графічні матеріали (на вибір)
Хімія
11 клас
Генетичний зв’язок між основними класами неорганічних
сполук. Опрацювати §34, виконати завдання 1 і 2
на ст. 179 і надати на перевірку.
10 клас
Аміни. Опрацювати §23.Зав 1,2,3, 4 на ст. 138 на перевірку.
8 клас
Взаємодія солей з іншими солями, їх
термічний розклад. Доопрацювати §32,скласти по три реакції на цю тему і
надати на перевірку.
7 клас
Виготовлення розчину із певною масовою часткою розчиненої
речовини. Опрацювати §27. Виконати лабораторний дослід №4 віртуально (обидва варіанти)та
надати на перевірку.
Фізика
7 клас – Механічна робота. Прочитати § 30, виписати в
зошит означення механічної роботи, формулу, одиниці роботи в СІ, таблицю с.201.
Розглянути приклади розв’язування задач в підручнику с.202 (зверніть увагу на
оформлення). Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Fhve2rlNBek.
Виконати завдання
№ 2 і 4 вправа 30.
8 клас – Розв’язування задач. Повторити тему «Закон
Джоуля-Ленца. Електронагрівальні пристрої». розглянути приклади розв’язання
задач в підручнику с.188, 192, попередньо розв’язані задачі в зошиті.
Розв’язати задачі вправа 34 (1,2) с.189.
9 клас – Розв’язування задач. Повторити тему «Взаємодія
тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу», розглянути приклади розв’язання задач
в підручнику с.229, попередньо розв’язані задачі в зошиті, звертайте увагу:
одиниці вимірювання, формули, за якими розв’язуємо, обов’язково пишемо.
Розв’язати: вправа 36 (2), текст другої
задачі викладено в файлі на Google Classroom.
11 клас – Практикум із розв’язування задач. Повторити
тему «Фотоефект. Рівняння фотоефекту. Застосування фотоефекту», розглянути попередньо виконані
задачі в зошиті. Виконати тестові
завдання на сайті НаУрок (посилання на Google Classroom). Тексти задач викладено в файлі на Google Classroom.
Англійська мова
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вид роботи
|
4
|
Узагальнення
знань
|
Впр.3 стор. 140
|
Вставити слово з
рамки, записати речення(уважно дивіться на малюнок)
|
5
|
Урок домашнього
читання
|
Впр2 стор.161
( Part І)
|
Читати ,
переклад тексту , нові слова в словник
|
11
|
Міжнародні
відносини України
|
Впр.3 стор.137
|
Заповнити
таблицю. Виконати тест
|
Історія
6 клас
Тема: «Римське право. Мистецтво Давнього Риму»,
опрацювати §49, опрацювати матеріал на с.200 за QR-кодом.
Перегляд відео на каналі Youtube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk
, https://www.youtube.com/watch?v=uRoCgy4ok0c
10 клас
Розділ 6. Передумови Другої світової війни
Тема: «Утворення осередків Другої світової війни.
Створення блоку Берлін-Рим-Токіо»
§ 25 опрацювати, скласти складний план
11 клас
Тема: «Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання»
§ 16 опрацювати, скласти складний план
Перегляд відео на каналі Youtube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UHxGu6mVO5M
, https://www.youtube.com/watch?v=ZEcJVZQS9TQ
7 клас
Тема: «Інкорпорація руських удільних князівств до складу
Великого князівства Литовського, Руського та інших Держав», Параграф 23, Виконати
дом.завд. стор.168 письмово
Математика
Клас
|
Тема
|
Дом. Завд.
|
Вид роботи
|
5
|
Розв’язування задач і вправ.
|
Розв’язати № 1127, 1129 (1,2, 5,6). В №1127 спочатку переведіть кілограми
в тонни, а потім округліть (1 т = 1000 кг).
|
Повторити тему «Округлення десяткових дробів» - правила округлення чисел
с.208, звернутися до попередньо виконаних вправ, прикладів у підручнику
с.207-208.
|
6
|
Вирази і
рівняння. Розв’язування вправ
|
Повторити
параграф 30-32
№1448, 1422(5)
|
Систематизувати
матеріал у вигляді таблиці
|
9(геометрія)
|
Розв’язування вправ з теми «Геометричні перетворення»
|
Повторити
параграф 5,
Виконати тестові
завдання №5(стор204)
|
Систематизувати
види перетворень( паралельне перенесення, центральна та осьова симетрії,
поворот, гомотетія,подібність) у вигляді таблиці
|
8(геометрія)
|
Розв’язування вправ з теми «Многокутники. Площі
многокутників»
|
Повторити
параграф 4, розв. №742, 783
|
Виписати всі
формули і повторити
|
7(геометрія)
|
Розв’язування вправ з теми «Коло і круг»
|
Повторити пар.4
Розв. №553, 570
|
Відповісти на
запитання в кінці п.19-21.
|
Основи здоров'я
9 клас
Тема: «Вплив психоактивних речовин на
репродуктивне здоровя» с.115-117 опрацювати, розробити пам'ятку «Профілактика
вроджених вад», завдання письмово с.117
Мистецтво
10 клас
Тема: «Шедеври архітектури, скульптури,
живопису Індії», опрацювати традиційні художні ремесла Індії: ткацтво,
різблення по дереву, обробка металів тощо. Розробити проект рекламного буклету
«Подорожуємо Індією»
Музичне мистецтво
5 клас
Тема
У музичному театрі: балет
с.125-133 прочитати та виписати у зошит
нові терміни.
Пригадайте сюжет казки Е.Гофмана
«Лускунчик та мишачий король». Прослухайте уривки з балету П.Чайковського
«Лускунчик» («Вальс квітів», сцена битви Лускунчика з мишами). Що виникає в
уяві під час сприймання цієї музики? Які почуття охоплюють? Поділіться своїми
враженнями з друзями та батьками.
Російська мова
5 класс
Союз. С. 244 – задание рубрики «Наблюдаем,
анализируем, делаем выводы» (письменно), правило. Упр. 270, орфографическая
разминка
8 класс
Обособленные члены предложения.
Обособленные определения согласованные и несогласованные. С.
190-191, 195, 199 – правила. Выполнить упражнения 233, 239 (переводить на
украинский язык не нужно)
7 класс
Развитие речи. Письмо:
изложение с творческим заданием.
Задание из рубрики «Наблюдаем, анализируем, делаем выводы» на с. 258
Зарубіжна література
6 клас
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної
ідеї твору. Написати твір-мініатюру про подальші пригоди Тома у
майбутньому
Українська мова
5 клас
Тема: «Розділові
знаки при звертанні (повторення)». Повторити §57 (розділові знаки при звертанні), виконати вправу 455
6 клас
Тема: «Відмінювання порядкових
числівників» Опрацювати §56 (теоретичний матеріал),
виконати вправу 475 або записати 4
прислів'я з порядковими числівниками (на
вибір)
7 клас
Тема «Правопис прислівників на –о, -е, утворених від
прикметників і дієприкметників»
Д/з: перегляне
відеоурок «Правопис прислівників» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo&t=402s
, вивчіть правила на с. 190. Виконайте вправи 406,407 письмово. Фото надішліть
на перевірку.
8 клас
Тема «Відокремлені означення. Розділові знаки при
відокремленими членами й складних речень»
Д/з: вивчити правила
на с. 147, переглянути відеолекцію «Умови відокремлення означень» за посиланням
усно виконайте вправу
319(зверніть увагу на умови відокремлення означень), вправу 320(І) виконайте
письмово. Фото надішліть на перевірку.
10 клас
Тема «Відмінювання числівників. Паралельне використання
відмінкових форм числа. Паралельне вживання числівників з іменниками у непрямих
відмінках»
Тема «Синтаксичні функції числівників. Написання числівників
і від числівникових слів»
Д/з: с. 232 підручника
опрацювати, пригадати правила відмінювання числівників, на допомогу можуть
прийти відео лекції за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=KREWK6wBZsU
,
https://www.youtube.com/watch?v=UuGp2FunwXA
, виконати вправу 385. Провідміняти кількісні числівники 348 та 195. Фото виконаної вправи та
відмінювання числівників надати на перевірку.
11 клас
Тема «РМ №52 Інтерв’ю,стаття, кореспонденція, рецензія»
Тема «Основні способи творення дієслів, прислівників. Складні,
складноскорочені слова, способи їх творення та написання.»
Д/з: виписати з мережі
Інтернет у зошити визначення понять «інтерв'ю», «стаття», «кореспонденція», «рецензія».
Підготовка до ЗНО: перегляньте відеолекцію «Чергування приголосних», виконайте вправи 363, 364, 366. Фото письмових
робіт надати на перевірку.
Українська література
5 клас
Тема: «Максим Рильский. Основні
відомості про поета. Його вміння бачити красу рідної природи і створювати красу
засобами поетичнгої мови». «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»). Прочитати про
Максима Рильського с.212 підручника, виразно читати поезію «Дощ». Намалювати
ілюстрацію до вірша (за бажанням)
Немає коментарів:
Дописати коментар