четвер, 26 березня 2020 р.


Дистанційне навчання ефективне

Усі ми вчимося жити в новій реальності: учителі, батьки, діти. Карантин   створив труднощі, ускладнив комунікації. Нам  доводиться вчитися перелаштовуватися, працювати в умовах самоізоляції, надсилати дітям завдання, перевіряти, мотивувати. От тільки все це робити треба через Інтернет.
 Учителі Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2  знаходять  можливості зробити освітній процес для учнів цікавим та корисним  навіть дистанційно. У Viber створено групу «Миронівська школа 2», через яку відбувається спілкування, надається нормативно-правове забезпечення, пропонуються напрямки дистанційного навчання, узгоджується обсяг домашніх завдань. Освітній процес у школі організовано шляхом використання сервісу  Google Classroom. Спілкування з учнями та батьками у Viber, Google classroom, , Facebook, пошук нових ресурсів стало сьогодні  головним для кожного вчителя.
 Усім незвично, але шукаємо оптимальні вправи, аби зробити  навчання максимально продуктивним.  Наші школярі  сприймають дистанційне навчання всерйоз і  дуже стараються. Без допомоги батьків організувати освітній процес – неможливо. Батьки розуміють і підтримують систему дистанційного навчання, допомагають дітям, спілкуються із вчителями. Допомагає мотивувати постійна комунікація з батьками,   обговорення  з ними психологічного стану дітей. Від цієї інформації вчителі   формують нові завдання.
Наша школа працює за змішаною формою дистанційного навчання, де є і самостійна робота учня, і представлення нового матеріалу на різних інтернет-платформах,  і можливість консультацій учитель-учень, а також тести, завдання і проєкти.  Ми розуміємо, що треба ефективно використати час   дітей, організувавши їх  на змішану самостійно-дистанційну форму .  















Немає коментарів:

Дописати коментар