Дистанційне
навчання – ефективне
Усі ми вчимося жити в новій реальності: учителі,
батьки, діти. Карантин створив
труднощі, ускладнив комунікації. Нам доводиться вчитися перелаштовуватися, працювати в
умовах самоізоляції, надсилати дітям завдання, перевіряти, мотивувати. От
тільки все це робити треба через Інтернет.
Учителі Миронівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2 знаходять можливості зробити освітній процес для учнів
цікавим та корисним навіть дистанційно.
У Viber створено групу «Миронівська школа 2», через яку відбувається спілкування,
надається нормативно-правове забезпечення, пропонуються напрямки дистанційного
навчання, узгоджується обсяг домашніх завдань. Освітній процес у школі організовано
шляхом використання сервісу Google Classroom. Спілкування з учнями та батьками у Viber, Google classroom, , Facebook, пошук нових ресурсів стало
сьогодні головним для кожного вчителя.
Усім незвично, але шукаємо оптимальні вправи, аби
зробити навчання максимально продуктивним.
Наші школярі сприймають дистанційне навчання всерйоз і дуже стараються. Без допомоги
батьків організувати освітній процес – неможливо. Батьки розуміють і
підтримують систему дистанційного навчання, допомагають дітям, спілкуються із вчителями.
Допомагає мотивувати постійна комунікація з батьками, обговорення з ними психологічного стану дітей. Від цієї
інформації вчителі формують нові
завдання.
Наша школа працює за змішаною
формою дистанційного навчання, де є і самостійна робота учня, і представлення
нового матеріалу на різних інтернет-платформах, і можливість консультацій учитель-учень, а
також тести, завдання і проєкти. Ми
розуміємо, що треба ефективно
використати час дітей, організувавши
їх на змішану самостійно-дистанційну форму .
Немає коментарів:
Дописати коментар