середа, 20 лютого 2019 р.

«Педагогічна симфонія Шалви Амонашвілі»
 19 лютого в нашій школі традиційно відбулися педагогічні читання «Педагогічна симфонія Шалви Амонашвілі». Метою заходу є залучення педагогів до вивчення та аналізу педагогічних та філософських поглядів видатних діячів галузі освіти.Заступник директора з виховної роботи Вєнгріна І.Ф. висвітлила біографію Ш.Амонашвілі, основні відомості про нього.
Цікавою та пізнавальною була розповідь учителя  Нечитайло І.А. про ідеї гуманної педагогіки, які орієнтовано на особистість дитини, абсолютне заперечення авторитаризму.
Гуржий Т.І.  ознайомила присутніх з поглядами Ш.Амонашвілі на мистецтво родинного виховання.  Учителі обговорили питання важливості родинних настанов та мудрості батьківської любові в творчій спадщині великого педагога,  роль сім’ї та школи  в залученні дитини до читання. 
Боряк Г.А. розповіла про ставлення видатного педагога до дітей. Навела приклади зі своє практики використання ідей гуманної педагогіки в навчальній і виховній роботі, ознайомила з гуманною педагогікою  початкової ланки і притчами  заслуженого вчителя.
Учасники педагогічних читань переглянули фрагмент з фільму «Один день – одне життя», матеріали виставки «Педагогічна симфонія Шалви Амонашвілі».
Бібліотекар Плужник О.А. представила книги Ш.Амонашвілі, надала вчителям список  рекомендованої літератури, створила електрону виставку книг педагога. В інтерактивній формі (вправа «Передбачення», «Шкала думок») вчителі ознайомилися з притчами, створили колажі, аргументували свої думки. Робота була плідною і цілеспрямованою. Піднято багато питань, які педагогічний колектив взяв на контроль з метою використання в своїй роботі.
Педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, зацікавили та викликали обговорення, оскільки тема була  актуальною.
Ідеї Шалви Амонашвілі активно впроваджуються в життя. Кожен педагог сучасної школи повинен увібрати в себе і частку його практичної діяльності.
Проведення педагогічних читань є необхідною складовою навчально-методичної роботи  і науковою-методичного забезпечення освітнього процесу у закладі освіти, є підтримкою творчо працюючих педагогів.
Заступник директора з виховної роботи Вєнгріна І.Ф. висвітлила біографію Ш.Амонашвілі, основні відомості про нього.
Цікавою та пізнавальною була розповідь учителя  Нечитайло І.А. про ідеї гуманної педагогіки, які орієнтовано на особистість дитини, абсолютне заперечення авторитаризму.Гуржий Т.І.  ознайомила присутніх з поглядами Ш.Амонашвілі на мистецтво родинного виховання.  Учителі обговорили питання важливості родинних настанов та мудрості батьківської любові в творчій спадщині великого педагога,  роль сім’ї та школи  в залученні дитини до читання. Боряк Г.А. розповіла про ставлення видатного педагога до дітей. Навела приклади зі своє практики використання ідей гуманної педагогіки в навчальній і виховній роботі, ознайомила з гуманною педагогікою  початкової ланки і притчами  заслуженого вчителя.Учасники педагогічних читань переглянули фрагмент з фільму «Один день – одне життя», матеріали виставки «Педагогічна симфонія Шалви Амонашвілі».Бібліотекар Плужник О.А. представила книги Ш.Амонашвілі, надала вчителям список  рекомендованої літератури, створила електрону виставку книг педагога. В інтерактивній формі (вправа «Передбачення», «Шкала думок») вчителі ознайомилися з притчами, створили колажі, аргументували свої думки. Робота була плідною і цілеспрямованою. Піднято багато питань, які педагогічний колектив взяв на контроль з метою використання в своїй роботі.Педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, зацікавили та викликали обговорення, оскільки тема була  актуальною. Ідеї Шалви Амонашвілі активно впроваджуються в життя. Кожен педагог сучасної школи повинен увібрати в себе і частку його практичної діяльності.Проведення педагогічних читань є необхідною складовою навчально-методичної роботи  і науковою-методичного забезпечення освітнього процесу у закладі освіти, є підтримкою творчо працюючих педагогів.
 









Немає коментарів:

Дописати коментар